Με πλέγμα, για αυτοκίνητο, υψηλής πίεσης είναι αυτό που είχα πάρει. Εκεί που ενώνει στο φίλτρο επειδή το τεντώνει το στόμιο, σκάει και αρχίζει να τρέχει. Θα ρωτήσω σε πιατζιο αν πουλάνε με το μέτρο.Δοκίμασε σωληνάκι σιλικόνης καυσίμου με εσωτερικό πλέγμα.
Το πλέγμα αυτό φαίνεται μόνο σε τομή.
Γιάννη είναι διαφορετικής αντοχής τα σωληνακια υποπίεσης και τα σωληνάκια καυσίμου...Με πλέγμα, για αυτοκίνητο, υψηλής πίεσης είναι αυτό που είχα πάρει. Εκεί που ενώνει στο φίλτρο επειδή το τεντώνει το στόμιο, σκάει και αρχίζει να τρέχει. Θα ρωτήσω σε πιατζιο αν πουλάνε με το μέτρο.
Πώς και δεν δοκίμασες θερμομονωτικη ταινία τιτανίου εξατμίσεων?Επειδη ηθελα να μην βραζουν ουτε τα κακαλα μου ουτε το αμορτισερ μου καθε φορα που επεφτα σε κινηση με το 1090 στην πολη, βρηκα σε καλη τιμη μεταχειρισμενο τον λαιμο εξατμισης του πισω κυλινδρου απο 1290Τ, που ειναι επενδεδυμενος με θερμομονωση απο το εργοστασιο. Σημερα εκατσα και τον εβαλα. Σε μια προχειρη δοκιμη μεσα στην κινηση τωρα το μεσημερι ειδα τεραστια διαφορα. Η αριστερη μου γαμπα που πριν τραβαγε τα ζορια με οτιδηποτε εκτος απο παντελονι μηχανης, πλεον δεν καταλαβαινει ζεστη. Η ολη διαδικασια ειναι πολυ ευκολη αλλα παιρνει ωρα γιατι πρεπει να λυσεις βασεις εξατμισης/τελικου και ποδια αλουμινιου εαν υπαρχει, αλλα αξιζει τον κοπο.
Μαζευει υγρασια σαν σφουγγάρι και σκουριαζει τους λαιμους.Πώς και δεν δοκίμασες θερμομονωτικη ταινία τιτανίου εξατμίσεων?
Shut up and take my money ενα πράγμα.Τις έβαλα το κουστούμι του καλοκαιριού!!!
Στάλθηκε από το Hisense C30 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ευχαριστώ πολύ Κώστα. Όντως καλά θυμάσαι το ψυγείο το μετατοπίσεις γεμάτο με ψυκτικό δεν θέλει άδειασμα, σου δίνει όσο χώρο χρειάζεσαι για να ρυθμίσεις σωστά. Όντως ήταν στα όρια αλλα ακούγονταν αρκετά, παράδοξο για ΤΑ. Αυτό που είδα επίσης ήταν ότι οι βίδες ρύθμισης, ειδικά της εξαγωγής είχαν κάνει αυτάκι και δεν παταγαν σωστά τις βαλβίδες και έκαναν πιο δύσκολη τη ρύθμιση τους. Για αυτή τη φορά τις έτριψα, ήρθαν στα τεμπα τους, αλλά την επόμενη θα πάρω ένα σετ και θα τις αλλάξω όλες. Απλά γιατί θέλω να είναι τέλειο.
Το κακο με το 600 ειναι οτι για να ρυθμιστουν οι βαλβιδες εισαγωγης του μπροστα κυλινδρου πρεπει να βγουν και τα καρμπς ενω στο 650 αυτο δεν ειναι απαραιτητο
Το ψυγειο παντως αν θυμαμαι καλα δεν ειναι απαραιτητο να βγει αρκει απλως να τραβηχτει λιγο προς τα πισω
Δεν ειναι παντως παραξενο που τις βρηκες αρυθμιστες Μου εχει συμβει καμποσες φορες Υποθετω ομως οτι ηταν ακομα μεσα στα ορια που λεει η χοντα σωστα?
Α, Και οταν λες πηνεια?
Μηπως πολλαπλασιαστες?
Τα μασπιε τι ρατσα ειναι Το μπλε που φαινεται πανω τους λαστιχο ειναι?
Το ΤΑ σου παντως πρεπει να ειναι απο τα πιο καλοσυντηρημενα που κυκλοφορουν
..νάρα έγινε Αντωνή .Τις έβαλα το κουστούμι του καλοκαιριού!!!
Στάλθηκε από το Hisense C30 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το ΤΑ σου παντως πρεπει να ειναι απο τα πιο καλοσυντηρημενα που κυκλοφορουν
Εγώ έχω δει το TA του Στέφου από κοντά και όντως είναι μια κούκλα! Καμιά φορά όταν βλέπεις πραγματικά καλοσυντηρημένα παλιά μοντέλα χαίεσαι να τα χαζεύεις περισσότερο από άλλα ολοκαίνουρια μοντέλα!Ευχαριστώ πολύ Κώστα. Όντως καλά θυμάσαι το ψυγείο το μετατοπίσεις γεμάτο με ψυκτικό δεν θέλει άδειασμα, σου δίνει όσο χώρο χρειάζεσαι για να ρυθμίσεις σωστά. Όντως ήταν στα όρια αλλα ακούγονταν αρκετά, παράδοξο για ΤΑ. Αυτό που είδα επίσης ήταν ότι οι βίδες ρύθμισης, ειδικά της εξαγωγής είχαν κάνει αυτάκι και δεν παταγαν σωστά τις βαλβίδες και έκαναν πιο δύσκολη τη ρύθμιση τους. Για αυτή τη φορά τις έτριψα, ήρθαν στα τεμπα τους, αλλά την επόμενη θα πάρω ένα σετ και θα τις αλλάξω όλες. Απλά γιατί θέλω να είναι τέλειο.
Το σωστό είναι πολλαπλασιαστες όπως ειπες και όχι πηνία που έγραψα. Εδεινε σπινθηρα στον πίσω ενώ έπρεπε να δίνει μπροστά και το αντίστροφο. Το τι πυροβολισμός έπεσε στο γκαράζ δε λέγεται. Ενώ είχα βάλει σωστά τις πολικοτητες έκανα λάθος στη θέση. Την επόμενη θα το καταλάβω αμέσως...
Τα μασπιε είναι από ebay κινέζικα μάλλον, αρκετά πιο φαρδιά. Το μπλε είναι σιλικόνη (Από παλιό σωλήνα εισαγωγής) μαλακή που τη συγκρατω με δύο σύρματα για να απορροφά κραδασμούς εντός δρόμου, εκτός τα αφαιρώ.
Προσπαθώ να το φροντίζω όσο γίνεται. Θέλει πολύ προσωπική εργασία και χρόνο, όπως είμαι σίγουρος ότι το ξέρεις από πρωτο χέρι.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Μ O O N-ARRRRRA !!!Τις έβαλα το κουστούμι του καλοκαιριού!!!
Στάλθηκε από το Hisense C30 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Είναι φορές που λέω θα την αλλάξω, μετά κάνω μαζί της ένα ταξίδι 2.500 χωρίς το παραμικρό και μετα της κάνω ένα σέρβις το ΣΚ και δεν θα μου έχει κοστίσει τίποτα. Δύσκολο αυτό πλέον για σύγχρονες μηχανές. Δεν κάνει τίποτα τέλεια, αλλά τα κάνει όλα.Εγώ έχω δει το TA του Στέφου από κοντά και όντως είναι μια κούκλα! Καμιά φορά όταν βλέπεις πραγματικά καλοσυντηρημένα παλιά μοντέλα χαίεσαι να τα χαζεύεις περισσότερο από άλλα ολοκαίνουρια μοντέλα!
Συνονόματε stefos
Πόσο κ@ύλα μηχανάκι ειναι αυτό! Φτού της!Σημερα βρηκα λιγο χρονο λογο σεζον και εβαλα ζελατινα,παταρακια,ανοιχτες χουφτες,ταπες πλαισιου,ταπες στο τιμονι,σφουγγαρακι τιμονιου και αλλαξα και υο καλυμα της σελας(ολα σε πορτοκαλι αποχρωσεις εννοειται)