Χρήσιμες πληροφορίες. Έχω κρατήσει το κουτί της αλυσίδας μου η οποία ήταν σετ με το κλιπ εντός της. Είναι με o-ring πάντως.Oχι, οντως τα κυβικα δεν παιζουν καποιο ρολο, ή μαλλον δεν παιζουν τον μονο ρολο. Ειναι θεμα ταχυτητας και οχι δυναμης. Συνηθως τα μηχανακια ανω των 250κεκ εχουν γραναζωμα απλωμενο, για χρηση και σε εθνικη, με τη δυνατοτητα να πιασουν μεγαλυτερες τελικες ταχυτητες. Εκει ειναι το θεμα του κλιπ, οι πιθανοτητες να ξεκουμπωσει στα 150χαω ειναι παρα πολυ υψηλες, και οσα παραδειγματα αλυσιδων με κλιπ που ανοιξαν εχω ειναι σε εθνικη με υψηλη ταχυτητα. Δεν ειναι δικο μου συμπερασμα, των κατασκευαστων αλυσιδων ειναι.
Επισης εαν εχω καταλαβει καλα το κλιπ βοηθαει μονο στις απλες αλυσιδες ανευ ο-ρινγκ, για βγαλσιμο και μπανιαρισμα σε ταψι με γρασο στο φουρνο, μια χαρα καθαριζεται πανω στο μηχανακι μια αλυσιδα με ο-ρινγκ. Δικη μου αποψη οτι μπανιαρισμα αλυσιδας ορινγκ με βουτηγμα σε υγρο μονο κακο μπορει να κανει - οποιοδηποτε υγρο καθαριζει τα γρασα και τη μπιχλα πανω απο την αλυσιδα καθαριζει και το γρασο εντος των ορινγκ...
Αν αναφέρει η συσκευασία τον περιορισμό τελικής ταχύτητας θα επανέλθω γιατί θα είναι μεγάλο φάουλ δικό μου.