Έτοιμο από πλήρες σέρβις με αλλαγή λαδιών ohlins και αλλαγή σε κάποια αναλώσιμα. Επίσης έλειπαν εσωτερικά κάποια πράγματα που ο προηγούμενος επαγγελματίας αναρτησάς δεν μου είπε τίποτε πριν 1.5 χρόνο.
Σήμερα το έβαλα πάνω αλλά δεν τελείωσα τη δουλειά. Για να μπει, πρέπει να βγουν οι κάτω βίδες του υποπλαισίου να χαλαρώσουν οι πάνω και να σηκωθεί ψηλά. Για να γίνει αυτό πρέπει να βγουν σέλα, πίσω πλαϊνά πλαστικά, το τσιμπουκοφωνο, το φιλτροκουτι από το καρμπυρατέρ και να λυθεί το μοχλικό. Για να περάσει το αμορτισέρ, το ψαλίδι να σηκωθεί ψηλά.
Με ταλαιπώρησε πολύ να μπει το φιλτροκουτι στο καρμπυρατέρ για να κουμπώσει το υποπλαίσιο. Ενώ στο ΚΤΜ που είχα exc 300 του 08 με το pds το αμορτισέρ έβγαινε βαριά σε μισή ώρα. (Αλλά στο βουνό το gasgas είναι καλύτερο από θέμα αμορτισέρ.)
Το ΣΚ με το καλό, θα βάλω πάνω και τις τιμονόπλακες, το μπροστινό (όπου έχω αλλάξει λάδια), το μοχλικό, θα καθαρίσω τα έμβολα στις δαγκάνες και αφού ξαναγίνει μηχανή και πάρει μπροστά (το ελπίζω) θα αλλάξω λάδια κιβωτίου.
Και μετά θα χορέψω τον χορό της βροχής..
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk