Διάβασα 21 αδερφές .Ετοιμασιες...εν αναμονη των 21αδερφων
Διάβασα 21 αδερφές .Ετοιμασιες...εν αναμονη των 21αδερφων
Σιγα μην αποκαλυπτα τετοιο μυστικόΔιάβασα 21 αδερφές .
Τι εργαλείο ειν' τούτο...???
Καινούρια αυτοκόλλητα +7HP το λιγότερο.
αλλαξες ΤΑ?Χθες, πηγα να την πλυνω απο προ-λοκνταουν λασπες (απο βολτα σε country lanes στις 3 του μηνα) και βρηκα το μπροστινο λαστιχο πλακα και χωρις καρφι ή κατι τετοιο Η σαμπρελα βεβαια αρχαια, την τελευταια φορα που αλλαξα μπροστινο λαστιχο, το 2017 συμφωνα με τα κιταπια μου, ειχα ζητησει να την κοιταξουν αλλα ο τυπος μου ειπε "The inner tube seems fine sir!"
Οποτε αλλαγη σαμπρελας μετα το πλυσιμο, η παλια ειχε αρκετες σκουριες στη βαλβιδα και εχανε λιγο απο κει.
Εννοειται οτι με 4-5'C εξω, η αλλαγη σαμπρελας εγινε εντος
Και ποδο-φουσκωμα μεχρι 50psi για να πατησει το λαστιχο στο δοντι αριστερα-δεξια.
Κατι πληροφοριακο: νομιζα οτι ολα τα 21 μπροστινα ειναι ευκολα στο βαλε, καθως στο παρελθον ειχα ζανταρει πολυ ευκολα TKC80 και TKC70 στo CRF. Δεν ειναι ακριβως ετσι, αυτο το Dunlop Traimax tubeless που εχω πανω ειναι αρκετα σκληρο (και ακομα σκληροτερο μετα απο χρηση 3.5 ετων) και με ψιλοπαιδεψε.
Καλημερα Ηλια, το αλλο το "χωματινο" παροπλιστηκε ελεω CRF, εξ'αλλου αν εχεις προσεξει δεν ειναι πια στη γνωστη θεση εδω και πολυ καιρο (σχεδον 2 χρονια). Αυτο ειναι ενα αλλο που εχω εδω στο Νησι για εργατη, πηγαινελα στη δουλεια και καμια βολτιτσα στην εξοχη το σ/κ.αλλαξες ΤΑ?
Πολυ σωστη παρατηρηση οχι βεβαια, ευφημιστικα το εγραψα - το διορθωσα τωρα βαζοντας εισαγωγικα.Εχει δοντι στη μπροστινή ζαντα το TA?
Kριμα, ειχα μια ελπιδα μιας και ευκολα βρισκεις ζαντα απο ΤΑ. Τα ιδια τραβαω κι εγω με το ΧΤΖ με αυτα που περιγραφεις γιαυτο ελεγα μηπως βρηκα ζαντα με δοντακι να ησυχασω.Πολυ σωστη παρατηρηση οχι βεβαια, ευφημιστικα το εγραψα - το διορθωσα τωρα βαζοντας εισαγωγικα.
Απλα εννοουσα να πατησει στις ακρες και να βγει εξω ομοιομορφα διπλα στη ζαντα η γραμμη που εχει. Να πω μαλιστα οτι αφου το φουσκωσα στα 50psi να πατησει και τοβαλα πανω, τοτε μονο σκεφτηκα να το κοιταξω προσεκτικα και ειδα οτι σε ενα σημειο η γραμμη δεν ειχε βγει εξω. Οποτε ξεφουσκωμα παλι και αναγκαστηκα να το φουσκωσω μεχρι τα ..80psi για ναρθει η γραμμη στη θεση της Σχετικα σκληρο λαστιχο με εξωτερικη θερμοκρασια 4-5'C, οποτε ηθελε πιεση.
Ενα αλλο κολπο για να χρειαστει λιγοτερη πιεση ειναι να βαλει κανεις λιγο σαπουνονερο / Ajax στις ακρες με το λαστιχο ξεφουσκωτο, οπως οταν το ζανταρει, ιδεα του εχω-καλη-ιδεα-για-τα-παντα el-Gatto.
εκει ειναι το ειδα εχθες...Καλημερα Ηλια, το αλλο το "χωματινο" παροπλιστηκε ελεω CRF, εξ'αλλου αν εχεις προσεξει δεν ειναι πια στη γνωστη θεση εδω και πολυ καιρο (σχεδον 2 χρονια). Αυτο ειναι ενα αλλο που εχω εδω στο Νησι για εργατη, πηγαινελα στη δουλεια και καμια βολτιτσα στην εξοχη το σ/κ.
ΥΓ Το VFR ομως ειναι παντα εκει
Υπαρχει βιντεο στο Facebook πριν κατι μερες...ηλεκτρικο πατινι στη Συγγρου..αριστερη λωριδα..!!!Σήμερα είχα δικαιολογία, κάποιος είχε ρωτήσει για το γείσο και έπρεπε να το δοκιμάσω. Και εξάλλου έβρεχε, με πόσα να πας; 40 καλά είναι, χωρίς υπερβολές με τόσα πηγαίναμε στην Τατοϊου και πετάχτηκε ένας ηλίθιος με κουστούμι και φώναξε "μην τρέχεις" και τρόμαξα.
Ηλεκτρικό πατίνι και με βροχή στην Κηφισιά πάντως, true unstoppable machine.