apos.zeitou
Μέλος
Barbeque και δίπλα 40αρια βγάζουν δαυτοι;;;;H weber πισω, φωναζει...
Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Barbeque και δίπλα 40αρια βγάζουν δαυτοι;;;;H weber πισω, φωναζει...
Δεν μένει παραπονεμένη πάντως! Χρησιμοποιείται πολύ συχνά.H weber πισω, φωναζει...
Και νομίζα ότι είχαμε το προνόμιο της πατέντας...Σήμερα έβγαλα το φανάρι / μάσκα και προετοιμασα για το κιτ.
Μου πήρε μιάμιση ώρα και κατέληξε έτσι:
Το δίδαγμα της ημέρας είναι:
Μην αφήνετε τα συνεργεία να σας περνάνε καλωδιώσεις και αξεσουάρ. Το τι αντίκρισα σήμερα δεν περιγράφεται…
Επισημο αξεσουάρ της Husqvarna το παρακάτω USB:
Έχει έτοιμο ειδικό βύσμα (φαίνεται στη φωτό) και η μοτοσυκλέτα ειδική αναμονή για να συνδεθεί, τελείως plug and play.
Όχι! Ο τεχνικός έπρεπε να μην διαβάσει τις οδηγίες και έπρεπε να το κάνει plug and pray.
Έκοψε το βύσμα και έβαλε ακροδέκτες. Ο θετικός ακροδέκτης είχε μόνωση και επειδή δεν είχε μαύρο αρνητικό ακροδέκτη με μόνωση έβαλε μονωτική ταινία. Από τα νεύρα μου δεν το έβγαλα φωτογραφία.
Μπα.....εχω κανα 2 ιστοριούλες από φιλαράκια που ζουν όξω....Τρατζικ..Και νομίζα ότι είχαμε το προνόμιο της πατέντας...
Άστο... Εδω πάνω έχουν περάσει σε άλλο επίπεδο.Και νομίζα ότι είχαμε το προνόμιο της πατέντας...
Εγώ είμαι ένας από τους ορκισμένους, αλλά έχω μάθει να μην συστήνω μηχανικούς και γιατρούς και ο λόγος είναι ότι όλοι στην δουλειά μας έχουμε αστοχίες.Σιγά σιγά σκέφτομαι να προγραμματίσω το μεγάλο σέρβις για το BMW. Έχετε να προτείνετε κάποιο συνεργείο?
Πολλοί ορκίζονται στον Παναγιωτόπουλο (Γέρακα), ειδικά σε ότι αφορά τα 4κύλινδρα. Παλιότερα είχα πάει στον Βαγιανέλη (βολεύει μιας και μένω Ν. Προάστια) το S1000R όπου δεν μπορώ να πω ότι με κέρδισε αλλά δεν είχα κάτι κακό να του προσάψω. Ακούγονται πάντως διφορούμενα σχόλια γι'αυτ΄όν...
Θα ήθελα να είναι εξουσιοδοτημένος για θέμα αρχείου συντήρησης/μεταπώλησης.
Aυτα τα 500 εχουν και βαλβιδες μεσα?Ετοίμαζε και το 500ρικο ταυτόχρονα γιατί στα 30 εκτός από υγρά/μπουζί/φίλτρα κλπ κάνει και σέρβις μπροστινά και έχω δει χρεώσεις από άλλο συνεργείο, φαντάζομαι δεν θα είναι διαφορετικές/πολύ διαφορετικές.
τα πάντα&κοάλα ναιAυτα τα 500 εχουν και βαλβιδες μεσα?
Kαι παλι τσουζει λιγο, τουλαχιστον στα ν2 των ΚΤΜ/Ντουκατι δικαιολογειται, ειναι μανικι το ν2 στις βαλβιδες, το 4Ι δεν ειναι μποξερ αλλα οκ, ειναι σχετικα ευκολο. Αλλα αμα μεσα εχει και λαδια μπροστινων (αν αυτο εννοεις) τοτε θα τολμουσα να πω οτι ειναι και καλα. Για σερβις εξουσιοδοτημενου μιλωντας παντα.τα πάντα&κοάλα ναι
είναι πολύ ακριβότερο από τυπικό σέρβις GS εννοείται και πρακτικά ίδιο με 1290 και ντουκάτι.
120 ευρώ είναι μόνο το φπαKαι παλι τσουζει λιγο, τουλαχιστον στα ν2 των ΚΤΜ/Ντουκατι δικαιολογειται, ειναι μανικι το ν2 στις βαλβιδες, το 4Ι δεν ειναι μποξερ αλλα οκ, ειναι σχετικα ευκολο. Αλλα αμα μεσα εχει και λαδια μπροστινων (αν αυτο εννοεις) τοτε θα τολμουσα να πω οτι ειναι και καλα. Για σερβις εξουσιοδοτημενου μιλωντας παντα.
Δεν είναι θέμα να πιάσεις τον πίσω κύλινδρο, είναι ότι λύνεις ΟΛΟ το μηχανάκι για να βρεις κεφαλή, οπότε εργατοώρες στο θεό.Kαι παλι τσουζει λιγο, τουλαχιστον στα ν2 των ΚΤΜ/Ντουκατι δικαιολογειται, ειναι μανικι το ν2 στις βαλβιδες, το 4Ι δεν ειναι μποξερ αλλα οκ, ειναι σχετικα ευκολο. Αλλα αμα μεσα εχει και λαδια μπροστινων (αν αυτο εννοεις) τοτε θα τολμουσα να πω οτι ειναι και καλα. Για σερβις εξουσιοδοτημενου μιλωντας παντα.
Το έχω υπόψην μου το κουστουμάκι και θα είμαι προετοιμασμένος. Θα δώ μήπως αφήσω το σέρβις στα μπροστινά για την επόμενη φορά, πιο πολύ με καίει να γίνει έλεγχος στις βαλβίδες, μιας και το μηχανάκι (παραδόξως για Εγγλέζικο) φαίνεται ότι έχει "πηδήξει" το μεγάλο σέρβις. Δεν έχω κανένα σύμπτωμα που να με ανησυχεί (ακούγεται λίγο ο τεντωτήρας καδένας όταν το βάζω μπρος από κρύο αλλά είναι σύνηθες από ότι διαβάζω στα S1000*) αλλά κοντέυω τα 45Κ και θέλω να έχω το κεφάλι μου ήσυχο!Ετοίμαζε και το 500ρικο ταυτόχρονα γιατί στα 30 εκτός από υγρά/μπουζί/φίλτρα κλπ κάνει και σέρβις μπροστινά και έχω δει χρεώσεις από άλλο συνεργείο, φαντάζομαι δεν θα είναι διαφορετικές/πολύ διαφορετικές.
Boxer garageΕυχαριστώ για τις απαντήσεις!
Το έχω υπόψην μου το κουστουμάκι και θα είμαι προετοιμασμένος. Θα δώ μήπως αφήσω το σέρβις στα μπροστινά για την επόμενη φορά, πιο πολύ με καίει να γίνει έλεγχος στις βαλβίδες, μιας και το μηχανάκι (παραδόξως για Εγγλέζικο) φαίνεται ότι έχει "πηδήξει" το μεγάλο σέρβις. Δεν έχω κανένα σύμπτωμα που να με ανησυχεί (ακούγεται λίγο ο τεντωτήρας καδένας όταν το βάζω μπρος από κρύο αλλά είναι σύνηθες από ότι διαβάζω στα S1000*) αλλά κοντέυω τα 45Κ και θέλω να έχω το κεφάλι μου ήσυχο!