Μακάρι να κάνω και λάθος και το εύχομαι δηλαδή αλλά έχω την αίσθηση ότι πολλές φορές το χιούμορ δεν γίνεται από όλους το ίδιο αντιληπτό.
Εμ, μάλλον αυτό.
Το αστείο είναι προφανώς συνδεδεμένο με σλόγκαν από πασίγνωστη διαφήμιση. Το αστείο αφορά αντικείμενο, όχι πρόσωπο.
Το να θεωρούμε το προϊόν της διαφήμισης ως κάτι προσβλητικό, όταν πρόκειται για κάτι που χρησιμοποιείται από πάνω από τον μισό πληθυσμό (στις πολιτισμένες χώρες έστω) είναι αστείο στις μέρες μας, μικρονοϊκες αντιλήψεις των 60ς έχουν περάσει στην ιστορία. Προσβλητικό για την νοημοσύνη ήταν το σλόγκαν γιατί όλοι μας ξέρουμε ότι δεν πονάνε οι γυναίκες λιγότερο, δεν έχουν λιγότερη κούραση, τίποτα γενικά στον κύκλο τους δεν γίνεται πιο "ανάλαφρο" από την χρήση μιας μάρκας η άλλης.
Αφήνοντας λοιπόν την λογική εξήγηση του αν και τι ήταν αστείο και την άστοχη σύνδεση προϊόντος και γυναικείας διάθεσης που έκανε η εταιρεία που δεν έχει σχέση με το θέμα μας, αν κάποιος επιλέγει να παρεξηγηθεί ή να θιγεί επί προσωπικού από αυτό που γράφτηκε είναι επιλογή του.
Θα δεχομουν κριτική από το ίδιο το τανκμπαγκ αν ήταν μέλος, αλλά τι να πει, δεν πετάω; Τόσες σελίδες το κράζουν όλοι για αυτόν ακριβώς τον λόγο. Έψαχνα να βρω την αρχική φωτογραφία για να δω αν αυτό δίνει η μοτέκ για το XR και πήγα πολύ πίσω. Βρήκα ότι δεν έχει φωτογραφία από το πλάι στην σελίδα της, υποψιάζεται εύκολα κάποιος γιατί. Για να το πω με τα λόγια της αξέχαστης Τζέσικα Ραμπιτ, it was drawn this way, πεταχτό. Το ρόδο αν το πεις με άλλο όνομα θα μυρίζει το ίδιο γλυκά, είπε ο βάρδος. Και το τανκμπαγκ θα πετάει παντού το ίδιο... Θα φαίνεται λιγότερο σε ένα πιο μεγάλο και επίπεδο ρεζερβουάρ όμως.
Μάλλον το παρατραβηξαμε το θέμα. Όταν λέω μάλλον, εννοώ σίγουρα.