Καλημέρα Γιώργο!
Αυτό που ρωτάς είναι σχετικό και με την κατανάλωση. Και θέλω να μου πεις για να καταλάβω αν σε ενδιαφέρει να καλύψεις και σχετικά μεγάλε αποστάσεις οδηγώντας από άσφαλτο. Επίσης έχει σημασία αν είναι ψεκαστό ή με καρμπυρατέρ για να ξέρω αν έχεις αντλία καυσίμου εντός του ντεπόζιτου.
Από έναν πρόχειρο υπολογισμό που έκανα είδα πως η μέση κατανάλωση σου είναι 5,3 l/100 km. Το δικό μου έχει μέση κατανάλωση 3,7 l/100 km και το ντεπόζιτο μου έχει χωρητικότητα 14 l, οπότε διανύω άνετα 350 km και έχω και ένα λίτρο καυσίμου μέσα για να προστατεύω την αντλία ώστε να μην δουλεύει εντελώς στον αέρα. Η εμπειρία μου έχει δείξει πως για τα δεδομένα της χώρας μας και με ένα ντεπόζιτο των 11 l θα ήμουν ΟΚ ώστε να έχω διαθέσιμη εμβέλεια 250 km και υπόλοιπο καυσίμου εντός του ντεπόζιτου. Με μια αναγωγή στη δική σου κατανάλωση είδα πως όντως το ντεπόζιτο των 15 l είναι το κατάλληλο για εσένα (5,3 + 5,3 + 2,7 = 13,3 λίτρα για 250 χλμ και υπόλοιπο καυσίμου ασφαλείας 2,6 λίτρα). Να συνυπολογίζεις πως δεν έχουμε πάντα την ευκαιρία να ξεκινάμε "γεμάτοι" εντός του χωμάτινου τερέν, έτσι και αλλιώς. Εγώ ας πούμε ξεκινάω γεμάτος αλλά στα χώματα προσπαθώ να μπαίνω με λιγότερα από 10 από τα 14 διαθέσιμα λίτρα της χωρητικότητας του ντεπόζιτου. Το ίδιο θα κάνεις κι εσύ.
Αν έχω καταλάβει καλά έχεις κάποιο καθαροαίμο της ΚΤΜ. Αν σε ενδιαφέρει να καλύπτεις και μερικά ασφάλτινα χλμ ίσως θα ήταν καλό να μακρύνεις λίγο το γρανάζωμα, έτσι και αλλιώς διαθέσιμη δύναμη έχεις μπόλικη.
Τώρα αν κάνεις εκδρομικό εντούρο αλλά στον προορισμό σου πας φορτωμένος σε τρέιλερ και τα 9 λίτρα που έχεις είναι μια χαρά καθώς τα 170 χλμ που μπορείς να καλύψεις αρκούν στο 99% των περιπτώσεων.