jocker-t
#Ντανταντιρλάνταντα
Αν με καινούρια γκριπ η αίσθηση είναι 10,Θέλω να μας πει για την αισθηση
Μ αυτά είναι... 5,5 -6 θα πω.
Που και πάλι παραμένει καλύτερο νούμερο απ' τα τελείως λιώμα που είχαν φτάσει τα δικά μου.
Αν με καινούρια γκριπ η αίσθηση είναι 10,Θέλω να μας πει για την αισθηση
Έτσι από περιέργεια ποσο λάδι έβαλες στην κάθε μπουκάλα ; Είχα μια διαφωνία με ένα φίλο οσον αφορά την ποσότητα
Της άλλαξα λάδια και ελατήρια μπροστινού.
Πρώτο σοβαρό DIY στην καριέρα μου. Ούτε τροχό δεν είχα ξαναβγάλει μέχρι χτες.
Μου πήρε βέβαια ένα 6ωράκι αλλά το αποτέλεσμα και η ικανοποίηση της επιτυχίας αποζημιώνουν.
Μπήκαν ohlins 6.0 Nm και 10αρι λάδι.
Άνοιξε θέμα για την Ιταλίδα ρε φίλε ...να σε καμαρωσουμε[url=https://ibb.co/XFjsydS][/URL]
[url=https://ibb.co/dQJ4K48][/URL]
Ετσι από λίγο, επειδή δε ξεπατώθηκα καλα στη δουλειά σημερις, είπα να ξεπατωθω τωρα νυχτιάτικα μη και παθω τπτ....
Θα το κάνω εννοείται, χρόνο δεν έχω τώραΆνοιξε θέμα για την Ιταλίδα ρε φίλε ...να σε καμαρωσουμε
Έτσι λέει το μανουαλι και το επιβεβαίωσα και απο 2 ξενα φόρουμ γτ δεν ήμουν σίγουρος για ποιο version είναι το μανουαλι που έχω. Τελικά έχω το σωστό version για τα μοντέλα 2008-2012. 45 χιλιοστά Marzocchi φοράει και μετα το 2013 43 χιλιοστά wp όπου η ποσότητα πέφτει στα 610mlΜου φαίνεται υπερβολή 765ml σε κάθε καλάμι αλλά αν λέει έτσι το μανιουάλι...
Και 60mm στάθμη λαδιού πάλι πρώτη φορά ακούω τόσο μικρό νούμερο.
Τι μπροστινό φοράει το 800?
Το Enduro μου φοράει το ίδιο marzocchi shiver 45ri αλλά προφανώς η bmw έχει αλλάξει τις ρυθμίσεις για να ανταποκριθεί το πιρούνι στο βάρος του 800.Έτσι λέει το μανουαλι και το επιβεβαίωσα και απο 2 ξενα φόρουμ γτ δεν ήμουν σίγουρος για ποιο version είναι το μανουαλι που έχω. Τελικά έχω το σωστό version για τα μοντέλα 2008-2012. 45 χιλιοστά Marzocchi φοράει και μετα το 2013 43 χιλιοστά wp όπου η ποσότητα πέφτει στα 610ml
Και τελικά δε τα κατάφερε! και με 80κιλα αναβάτη το μπροστινο τερματίζει πολύ εύκολα με τα μαμά ελατήρια και λάδια.Το Enduro μου φοράει το ίδιο marzocchi shiver 45ri αλλά προφανώς η bmw έχει αλλάξει τις ρυθμίσεις για να ανταποκριθεί το πιρούνι στο βάρος του 800.
Μάλλον θα χρειαστείς πιο σκληρά ελατήρια. Πρέπει να μάθεις τι σκληρότητα έχουν τα μαμά για να επιλέξεις τι να αγοράσεις.Και τελικά δε τα κατάφερε! και με 80κιλα αναβάτη το μπροστινο τερματίζει πολύ εύκολα με τα μαμά ελατήρια και λάδια.
Αυτό έκανα. Τα μαμά ελατήρια είναι 4.7 nm/mm και έβαλα τα πιο σκληρά ελατήρια που βγάζει η ohlins που είναι 6.0 nm/mm γιατί το τρώω όλο το φαί μου. Επίσης τα μαμά λάδια είναι 7.5W και εγώ του έβαλα 10W. H βύθιση στα φρένα είναι πολύ καλή πλέον.Μάλλον θα χρειαστείς πιο σκληρά ελατήρια. Πρέπει να μάθεις τι σκληρότητα έχουν τα μαμά για να επιλέξεις τι να αγοράσεις.
Και στο δικό μου μαλακά είναι αλλά με λίγο παραπάνω λάδι δηλαδή στάθμη λαδιού 10cm από 11cm και 2-3 κλικ + στην απόσβεση συμπίεσης δουλεύει καλά χωρίς να τερματίζει παρά μόνο σε μεγαλούτσικα άλματα. Πολλοί φίλοι έχουν αλλάξει ελατήρια από beta rr400 που φοράνε αυτό το πιρούνι και είναι ευχαριστημένοι.
Μια χαρά .Αυτό έκανα. Τα μαμά ελατήρια είναι 4.7 nm/mm και έβαλα τα πιο σκληρά ελατήρια που βγάζει η ohlins που είναι 6.0 nm/mm γιατί το τρώω όλο το φαί μου. Επίσης τα μαμά λάδια είναι 7.5W και εγώ του έβαλα 10W. H βύθιση στα φρένα είναι πολύ καλή πλέον.
Μέχρι στιγμής (καμιά 800αρα χλμ σε GT και SAS) όλα ΟΚ, το έχουμε κουβεντιάσει και σε άλλο νήμα. Φαίνεται στιβαρό, μένει να αποδείξει την ποιότητα σε βάθος χρόνου.Νομιζω ότι την συγκεκριμένη βάση την δίνουν για χρήση σε ποδήλατο.....το νου σου στο τηλεφωνο
Ωραίος...!Microβολτα με -4°C.
Μου λείπουν τα θερμαινόμενα grip του VFR.
Και ένα Αυγουστιάτικο μεσημέρι στο Ξηρόμερο με 38αρι υπό σκιά.
Microβολτα με -4°C.
Μου λείπουν τα θερμαινόμενα grip του VFR.
Και εγώ θέλω θερμαινόμενα. Καλή η θερμαινόμενη εξάτμιση αλλά τα grip παίζει να είναι πιο καλά...