αχαχαχ ευχαριστώ πολύΕρωτευμένο σε βλέπω χαχαχα καλό ταξίδι να ναι .... Να 100000 μαζί !!!!
Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
αχαχαχ ευχαριστώ πολύΕρωτευμένο σε βλέπω χαχαχα καλό ταξίδι να ναι .... Να 100000 μαζί !!!!
Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Θανουλη θα σε ΄΄ευλογησω΄΄ ....και κατέληξα στο Ναύπλιο και στο Μπούρτζι !
Ο ρε σι δεν το σκέφτηκα καθόλου !!!! ΑχαχχααΘανουλη θα σε ΄΄ευλογησω΄΄ ....
ενα τηλεφωνακι δεν πηρες ...
να ερθω ταχιστα και να κερασω ενα καφεδακι ακριβως εκει απο κατω που εβγαλες την φωτο στο Μπουρτζι...
Θέλω βόλτα με την κούκλα μόλις την στρώσεις!Έκανα μια 400 αρα σήμερα να συμπληρώσω τα χιλιόμετρα για να πάω για το πρώτο σέρβις την Παρασκευή !
επισκέφτηκα το μοναστήρι του Αγίου Εφραίμ στην Νέα Μάκρη !!!
και κατέληξα στο Ναύπλιο και στο Μπούρτζι !
ότι νάνε ;
Έφαγα και μια χαλαρη βροχή καμία ωριτσα .
πήγα την έπλυνα κιόλας γιατί είχε λασπωθεί νάνε έτοιμη για το πρώτο σέρβις !
Εννοείται Θανάση , μιλαμε από ΠαρασκευήΘέλω βόλτα με την κούκλα μόλις την στρώσεις!
Πάρε τηλέφωνο!
Να πάρεις βόλτα την 1250 του μμμμμμμ και να αφήσεις τα άλλα μηχανάκια ήσυχα, κρυφέΘέλω βόλτα με την κούκλα μόλις την στρώσεις!
Πάρε τηλέφωνο!
Δεν μου άρεσε!Να πάρεις βόλτα την 1250 του μμμμμμμ και να αφήσεις τα άλλα μηχανάκια ήσυχα, κρυφέ
ΦρουρααααααααΔεν μου άρεσε!
Λείπει ένα παξιμάδι από την στήριξη του μοτερ ή το βγάλες επίτηδες?
Έχω παρατηρήσει ότι όσες φορές πείραξα τις βάσεις του μοτέρ κατέληγα να έχω πρόβλημα με το καπάκι της κεφαλής να χάνει λάδι. Νομίζω συμβαίνει γιατί η πάνω βάση του μοτέρ στην ουσία στηρίζεται εξολοκλήρου στο καπάκι της κεφαλης. Οπότε όταν αλλάζει λίγο η θέση του μοτέρ το καπάκι στρεσαρετε και αλλάζει θέση σε σχέση με την κεφαλή.snpl ναι επίτηδες το έβγαλα, γιατι εκει πιανει μια βασούλα της ντίζας του συμπλέκτη που εμπόδιζε
Χθες το βράδυ που γύριζα σπίτι με την μηχανή, ένα χιλιόμετρο πριν φτάσω, καταλαβαίνω ότι κάτι συμβαίνει με την ντίζα του συμπλέκτη.
Πηγαίνω σήμερα το πρωί να δω τι είχε γίνει.
Είχε κοπεί το συρματόσχοινο και κράταγε μόνο ένα συρματάκι, όπως φαίνεται στην φωτό.
Άλλαξα την ντίζα με καινούργια που είχα, και πριν την τοποθετήσω την λάδωσα ρίχνοντας με μια σύριγγα λάδι.
Ρίχνοντας σιγά σιγά το λάδι και κουνώντας το συρματόσχοινο σε 10 λεπτά είχα ρίξει το μισό λάδι από αυτό που φαίνεται στην φώτο. Δεν χρειάζεται το ειδικό εργαλείο που έχετε κάποιοι αγοράσει.
Ευτυχώς που δεν μου έτυχε να κοπεί η ντίζα σε καμιά βόλτα στο βουνό.
Γι αυτό πρέπει να έχουμε εφεδρική ντίζα μαζί μας και να ξέρουμε να την αλλάζουμε.
Στα μηχανάκια με ντιζα, πάντα μια δεύτερη "περασμένη" παράλληλα με την υπάρχουσα και δεν έχεις να σκέφτεσαι τίποτα!!!!Και σφιγκτήρα συρματόσχοινου θα πρέπει να έχουμε μαζί , σε γλυτώνει καμία φορα
Συνήθως κόβεται ακριβώς στο βαρελάκι Δεν πιάνει τόσο όγκο όσο μια ντιζα και μπορεί να βοηθήσει σε μια δυσκολη στιγμή
Στάλθηκε από το SM-A725F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk