Σε κάτι δοκιμές που έχω κάνει με ψηλές ταχύτητες εθνικής, όλα αυτά που χρειάζεται για να απενεργοποιηθεί το κρουιζερ γίνονται απότομα....τρομακτικά απότομα, αν δεν συνδυάσεις να κρατάς το γκαζι στις στροφές που υπαρχουν.Οποιαδήποτε κίνηση κάνεις (κλείσεις γκάζι, πατήσεις φρένο) απενεργοποείται και μιλάμε για κινήσεις που κάνεις άσχετα από το αν έχεις ή όχι CC. Εγώ έχω καταλάβει την αξία του στο αυτοκίνητο που μικρές μετατοπίσεις του ποδιού με ξεκουράζουν πολύ. Αν το έχεις η χρήση του είναι προαιρετική, καλύτερα από το να μην υπάρχει. Θα το ήθελα και πιστεύω ότι θα το βάλει η Suzuki στο μέλλον στο DE.
Τεσπά ....σημαντικά είναι τα tubless κλπ που πρέπει να υπαρχουν, τα υπόλοιπα είναι γκατζετακια