ΥΑΜΑΗΑ Tenere 700 World Raid

Agelis

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Angelis
Μοτό
690 enduro R 12'
1090 adventure R 19'
Η πληρωμένη απάντηση είναι μην το γεμίσεις
Αυτή είναι μόνο η μία όψη του νομίσματος. Αν ήταν έτσι θα είχαν όλα τα μηχανάκια 30-35 (όσα θέλεις πες) λίτρα ρεζερβουάρ και θα βάζαμε όσο θέλαμε εμείς.
Αλλάζουν πολύ παράμετροι και το γνωρίζουμε.
Εγώ κοιτάω το βέλτιστο για τις ανάγκες μου.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτή είναι μόνο η μία όψη του νομίσματος. Αν ήταν έτσι θα είχαν όλα τα μηχανάκια 30-35 (όσα θέλεις πες) λίτρα ρεζερβουάρ και θα βάζαμε όσο θέλαμε εμείς.
Αλλάζουν πολύ παράμετροι και το γνωρίζουμε.
Εγώ κοιτάω το βέλτιστο για τις ανάγκες μου.
Μα το απλό δεν θα σταματήσει να παράγεται, γιατί είναι πρόβλημα το καινούριο;

Όλοι κοιτάμε τις δικές μας παραμέτρους, δεν γίνεται να βγει γραμμή παραγωγής με 7δις παραλλαγές, μία για κάθε κάτοικο του πλανήτη.

Εμ, οκ, πλην Ρώσων, βγάλε αυτούς τέλος πάντων
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ταξίδι με cc; Ωωωωω ναι. Ναι. Ναι. Τόσο. Κάθε σημείο ανοιχτού δρόμου δηλαδή, ακόμα και στο πήγαινε έλα στην δουλειά κάνει μια χαρά διαφορά, κουμπί παντού. Αυτό με τα επικά φειλ των ηλεκτρονικών είναι ωραία καραμέλα που δεν την έχουμε δει. Δεν θα προλάβουν να χαλάσουν, θα τα φάει η Γκρέτα Φακιδομύτη πρώτα.


Δεν διαφωνώ με τα υπόλοιπα που λες. Προσπαθώ να δω τα 3000 ευρώ δηλαδή και... Είναι οριακά. Αφήνουν επαρκή απόσταση από το triumph rally pro και την βασική Άφρικα τουλάχιστον. Οι μαρκετιστες έκαναν καλή δουλειά πάλι.
Το Triumph 900 που λες μπορεί να είναι μια εξαιρετική μοτοσυκλέτα αλλά όχι για Ελλάδα..

Εκτός αν σου αρέσει να γίνεις βραστό κοτόπουλο. Ο Δημήτρης που την οδήγησε σε test ride Doc.DD μου είπε πώς αναγκάστηκε να σηκωθεί όρθιος στα μαρσπιέ κάποια στιγμή γιατί πέθανε απο τη ζέστη του κινητήρα.

Συνεπώς το 900 καθίσταται άχρηστο και ακατάλληλο για Ελλάδα.

Και τελευταία με τα EURO 5 ειδικά και τα φτωχά μίγματα εγώ μοτοσυκλέτα να αγοράσω χωρίς να κάνω test ride σε 30 βαθμούς περιβάλλον + δεν παίζει. Βραστή μοτοσυκλέτα δεν μου κάνει. Ειδικά adventure (γελάω) να πεθάνουμε απο αφυδάτωση!

Τώρα η βασική Άφρικα δεν ξέρω αν κάποιον τον ψήνει.

Βασικά δεν είμαι υπέρ του tenere σώνει και καλά εγώ είπαμε περιμένω το Colove 800X..:roflmao:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τα ίδια έλεγαν για το XR, αυτά τα βραστά λέει ο Θανασεν για το 9Χ0, αυτά και για το 1290. Επιφυλάσσομαι μέχρι να το οδηγήσω, μέχρι τώρα όλες οι άλλες φήμες ήταν τόσο αληθινές όσο οι διαβεβαιώσεις υπουργών ότι δεν χρηματιστηκαν από εταιρείες.




Για να μείνω και λίγο στο θέμα μας, το απλό Τ7 παραμένει ελκυστικό, αυτό λιγότερο για τις δικές μου προτιμήσεις.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Αν πήγαινα στα 13.500 θα κοίταγα το NORDEN.......όχι το 890, το NORDEN.....μόνο η αξιοπιστία είναι ανασταλτικός παράγοντας.......Τώρα όσοι το πήρανε σαν τρανσαλπ ή για ταξίδι, οι περισσότεροι τα πουλάνε μετά από λίγο γιατί το μηχανάκι αυτό με το μοτέρ και την σέλα που έχει δεν κάνει ούτε για ταξίδια, ούτε για κάθε μέρα......στα ταξίδι ξελιγώνεται το μοτέρ, η σέλα είναι στενή για πολύ ώρα ταξίδι και είναι και αρκετά ψηλό για να το κάνεις παπάκι για κάθε μέρα.......
Χωρίς να θέλω να διαφωνήσω, να αναφέρω ότι τα αρνητικα που περιγράφεις για τις συγκεκριμένες χρήσεις, εμένα που το χρησιμοποιώ ακριβώς με αυτό τον τρόπο, δεν με προβληματίζουν. Στη Αθήνα το βρίσκω πιο ευέλικτο από το ΤΑ που ειχα, το μοτέρ μια χαρά λειτουργεί στα 130-140. Στη σέλα και την ανεμοκαλυψη, συμφωνώ αλλά νομίζω ότι αυτό δεν είναι θέμα μηχανής, αλλά αναβάτη και (όποιων) παραχωρήσεων θέλει και μπορεί να κάνει.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Τα ίδια έλεγαν για το XR, αυτά τα βραστά λέει ο Θανασεν για το 9Χ0, αυτά και για το 1290. Επιφυλάσσομαι μέχρι να το οδηγήσω, μέχρι τώρα όλες οι άλλες φήμες ήταν τόσο αληθινές όσο οι διαβεβαιώσεις υπουργών ότι δεν χρηματιστηκαν από εταιρείες.




Για να μείνω και λίγο στο θέμα μας, το απλό Τ7 παραμένει ελκυστικό, αυτό λιγότερο για τις δικές μου προτιμήσεις.
Δεν έχω λόγο ρε σύ να μην εμπιστευτώ τα λόγια του Δημήτρη. Έχει αλλάξει και οδηγήσει 50 μηχανές. Άμα μου λέει είναι βραστό είναι βραστό. Το 800 καμία σχέση, άψογο.

Εσύ μπορεί να μην το κυκλοφορήσεις ποτέ σε μποτιλιάρισμα ή καλοκαίρι με ζέστη αρκετή ή απλά να μην σε πειράζει τόσο στο ταξίδι. Δε ξέρω. Δεν είναι λάστιχα να έχει ο καθένας άλλη οδηγική συμπεριφορά και άποψη. Άμα μια μηχανή βγάζει πολύ ζέστη ο καθένας θα το προσέξει αρκεί να έρθει το καλοκαιράκι. Ελλάδα είμαστε έρχεται σύντομα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Βάρος, και σύγκριση με το απλό;
H διαφορά των δυο που ανακοινώνει η Yamaha Αντώνη είναι 205 κιλά για το απλό και 220 κιλά για το World Raid. Υπολόγισε όμως ότι αυτές οι τιμές είναι για τις μοτοσυκλέτες πλήρης υγρών. 7 λίτρα, περίπου 5 κιλά δηλαδή προκύπτει από τη διαφορά στο επιπλέον καύσιμο, Αυτά τα επιπλέον κιλά είναι χρήσιμα στην άσφαλτο, στις χωμάτινες διαδρομές είσαι μια χαρά αν μπεις με 11-12 λίτρα. Τα υπόλοιπα 15 κιλά προέρχονται από τα υπόλοιπο εξοπλισμό.

Ακόμη δεν υπάρχουν αναλυτικά reviews από ιδιώτες ή δημοσιογράφους, επειδή όμως έχω ένα κόλλημα με το θέμα της προστασίας της μοτοσυκλέτας που προσθέτει βάρος αν βλέπω σωστά εδώ έχουμε μια περίπτωση που μάλλον κάγκελα δε θα είναι απαραίτητα (κατά τη γνώμη μου πάντα).
Έχει προσθέσει μαύρο πλαστικά τμήματα στα μπροστινά πλάγια φέρινγκ καθώς και δυο κάθετες λαστιχένιες προστασίες που ενώνουν νοητά τα σημεία που το ντεπόζιτο κατεβαίνει χαμηλά. Οπότε, θέλει έναν έλεγχο στο τιμοκατάλογο των ανταλλακτικών της Yamaha για το πόσο στοιχίζουν αυτές οι επιμέρους προστασίες. Την εποχή που είχα το Tenere 660 αυτές οι προστασίες ήταν της τάξης από 30 μέχρι 40 ευρώ αναλόγως το τμήμα που χρειαζόσουν (με μια έκπτωση 10%).

Φυσικά -όπως και τότε κάποιοι- θα προτιμούν πάντα να βάλλουν και κάγκελα. Προσωπικές προτιμήσεις είναι αυτές.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
αρε απριλιαρα τι τους εκανες,βαλαν και προγραμματα ειδα,οταν διαφημιζε η γιαμαχα την απλοτητα :D
Η απλότητα συνεχίζει και υπάρχει. Δεν υπάρχουν προγράμματα με το τρόπο που νομίζεις. Υπάρχει η δυνατότητα να ορίσεις τη λειτουργία ή μη του ABS από το menu και να αλλάξεις την εμφάνιση της όμορφης έγχρωμης οθόνης και... τέλος. Ούτε χάρτες, ούτε CC, ούτε τίποτα από τα άλλα που απλόχερα προσφέρει η Aprilia.

Εγώ δεν κατάλαβα αυτό με το φιλτροκουτι.
Αυτή δεν είναι η δουλειά όλων των φιλτροκουτιων;
Να μη μπαίνει άμμος και σκόνη μέσα;
Τι το διατυμπανιζουν δλδ σαν έξτρα.
Τι το διαφορετικό έχει;
Δλδ στο "απλό" εμπαζε και το βελτίωσαν στο raid;;
Μητσάρα πρόκειται για μια απλή αλλαγή στο σχεδιασμό, γύρισαν τη προβοσκίδα προς τη κεφαλή του κινητήρα (πράγμα όχι πολύ καλό για την απόδοση του μοτέρ). Η παλιά κοίταγε πίσω και θεωρητικά ήταν πιο εύκολο να μεταφερθεί σκόνη από το πίσω τροχό. Το θέμα έλυσε ο νέος σχεδιασμός των ντεπόζιτων. Δεν είναι σπουδαίο αλλά είναι μια βελτίωση που σε μια μοτοσυκλέτα που θα επισκέπτεται χώματα έχει αξία να το επικοινωνήσουν.

Αν πήγαινα στα 13.500 θα κοίταγα το NORDEN.......όχι το 890, το NORDEN.....μόνο η αξιοπιστία είναι ανασταλτικός παράγοντας.......Τώρα όσοι το πήρανε σαν τρανσαλπ ή για ταξίδι, οι περισσότεροι τα πουλάνε μετά από λίγο γιατί το μηχανάκι αυτό με το μοτέρ και την σέλα που έχει δεν κάνει ούτε για ταξίδια, ούτε για κάθε μέρα......στα ταξίδι ξελιγώνεται το μοτέρ, η σέλα είναι στενή για πολύ ώρα ταξίδι και είναι και αρκετά ψηλό για να το κάνεις παπάκι για κάθε μέρα.......
Το "μόνο" η αξιοπιστία είναι ανασταλτικός παράγοντας με σκότωσε... πραγματικά όμως (προσωπικά όμως δε πιστεύω ότι ισχύει αυτό, τουλάχιστον για το μοτέρ).

Να προσθέσω ότι τα ταξίδια είναι η καλύτερη συνθήκη για όλα τα μοτέρ. Άλλα πράγματα όπως φρένα και ελαστικά ναι, μπορεί να καταπονούνται αναλόγως συνθήκης φερόμενου βάρους και δρόμων.

Αυτή είναι μόνο η μία όψη του νομίσματος. Αν ήταν έτσι θα είχαν όλα τα μηχανάκια 30-35 (όσα θέλεις πες) λίτρα ρεζερβουάρ και θα βάζαμε όσο θέλαμε εμείς.
Αλλάζουν πολύ παράμετροι και το γνωρίζουμε.
Εγώ κοιτάω το βέλτιστο για τις ανάγκες μου.
Το θέμα είναι πως έχει δοθεί έμφαση στο καλύτερο ζύγισμα. Που σημαίνει πως αν οδηγείς π.χ. με τα 16 από τα 23 της συνολικής χωρητικότητας έχεις πολύ καλύτερη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας ακόμη και σε επαρχιακό δίκτυο με συνεχόμενες στροφές π.χ. (όχι μόνο στο χώμα). Δεν είναι εύκολη άσκηση να μεγαλώσεις χωρητικότητα και να μην έχεις απώλειες, πόσο μάλλον όταν έχεις όφελος στη συμπεριφορά. Δες στο από κάτω βίντεο (στο 3:53) πόσο έντονη είναι η διαφορά στο σχεδιασμό ντεποζίτων και σέλας, είναι σαφές πως είναι πολύ καλύτερο το World Raid σε αυτούς τους τομείς και πιθανά ακόμη και σε άνεση καθώς η σέλα φάρδυνε. Κάποιους μπορεί να τους προβληματίσει ότι ΚΑΙ φάρδυνε ΚΑΙ ψήλωσε. Στο χώμα είναι λίγο θέμα το ύψος σέλας σε μεγάλα On/Off.



Για το advride.gr, STF (Yamaha ambassador)
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Επειδή έχουμε τραβήξει "απλό" σε καμία περιπτωση δεν θα ήθελα να τραβήξω, το "περιπετειώδες" :laugh:
Δημήτρη ένα από τα προβλήματα στις πτώσεις του απλού Tenere ήταν ότι είχε τόσο στενή σιλουέτα εμπρός και πίσω με αποτέλεσμα όταν πέφτει να γίνεται "ίσωμα" με το έδαφος, οπότε δεν είχες καθόλου γωνία/μοχλό που να βοηθάει στο αρχικό ανασήκωμα. Τώρα το καινούριο έχει φαρδύνει αρκετά οπότε θα δείξει. Επίσης όπως έγραψα παραπάνω το ντεπόζιτο είναι συνολικά πιο χαμηλό παρά τη μεγαλύτερη χωρητικότητα, δεν έχεις τόσο πολύ βάρος ψηλά να σηκώσεις.
Τα πραγματικά συν και πλην θα τα δούμε στο πεδίο των Ελληνικών βουνών.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Δημήτρη ένα από τα προβλήματα στις πτώσεις του απλού Tenere ήταν ότι είχε τόσο στενή σιλουέτα εμπρός και πίσω με αποτέλεσμα όταν πέφτει να γίνεται "ίσωμα" με το έδαφος
Τα έχουμε πει αυτά : το μηχανακι δεν ειναι φτιαγμένο για να πέφτει! Τουλαχιστον όχι απο τα δεξια ...
Γιαυτό βάζουμε και κάγκελα. Δεν σηκώνεται που δεν σηκώνεται τουλάχιστον να έχεις από κάπου να το πιάσεις να το σύρεις... :roflmao:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αφού λέμε όλα τα ωραία θετικά και πόσο καλό το tenere και πόσο Καλές οι προσθήκες..

Φτάσαμε αισίως τα 13.500 ευρό για ένα tenere και η Yamaha φρόντισε να το προικίσει με ενιαίο πλαίσιο-υποπλαισιο και μάλιστα δεν λέει να το αλλάξει!!

Έχεις αγοράσει δηλαδή μια μοτοσυκλέτα περιπέτειας 13.500 ευρό. Είσαι σε μια απλωτη φλαταδουρα και γλυστραει ο πίσω παραπάνω η ουρά φεύγει ο τροχός χτυπάει σε μια πέτρα εσύ φεύγεις από πάνω κομπλέ προστασίες δε χτυπάς ευτυχώς η μηχανή όμως φέρνει 2 τούμπες. Οκ το ήξερες ότι μπορεί να συμβεί χώμα κάνεις όλα φτιαχνονται.. Έχει προβλέψει ο κατασκευαστής!!

@ρχιδια καλαβρεζικα!! Σου πήρε το υποπλαισιο, έσπασε σε ένα σημείο μάντεψε!! Σου βγήκε η μηχανή ολική! Σκοπεύεις να πας στο Μπάμπη στη Θηβών να σου κάνει κόλληση?? Να βάλει και μια πλάκα από κάτω φίλε αθάνατο θα γίνει!!

Τρίχες κατσαρές yamaha και όλες οι εταιρείες που σχεδιάζετε μηχανάκια στο λογιστήριο. Μπούρδες κοροϊδεύεις τον κόσμο.

Το υποπλαισιο σε μια μηχανή ειδικά που πάει χώμα οφείλει να είναι αφαιρούμενο οσο οφείλει να έχει ρόδες. Πότε δεν θα αγόραζα μοτοσυκλέτα με ενιαίο πλαίσιο υποπλαισιο να κάνω χώματα.

Μάλιστα το f800gs έχει αφαιρούμενο από το 2008 που βγήκε. Africa 1100 αφαιρούμενο. 790-890R φευ γελάω. Εννοείται.

Μέχρι και το Κινέζικο Voge 650dsx έχει αφαιρούμενο!!
Όχι όμως το tenere πέφτεις μια γερή γερή και πάει για ολική!! Μαζί με τα καινούργια crf300l της Honda. Κι αυτά για πέταμα άμα πέσεις καλά και στραβώσει πίσω.

Αν κάποιος με ρώταγε μόνο γι αυτό δεν θα αγόραζα ΠΟΤΈ Tenere μέχρι να αποφασίσουν να απολύσουν το βλακα που δίνει τέτοιες οδηγίες για το project και να βάλουν ένα σοβαρό άνθρωπο να τους πει είστε βόδια που θα βάλουμε αυτό το πλαίσιο στη μηχανή.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
tc-drift με αυτα που λες εχει παρει κουκλακι ομοιομα σου ο STF και καρφώνει καρφιτσες

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
και οχι ο,τι ο,τι καρφίτσες...made in japan και αυτές...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πάντως σαν επισκευή δεν είναι τόσο δραματική υπόθεση ένα υποπλαίσιο και στο κόλλημα και στο ίσιωμα. Εννοείται ευπρόσδεκτο το αφαιρούμενο αλλά αν μου αρέσει μια μοτοσυκλέτα προσωπικά δε θα με φρενάρει αυτό. Γούστα και επιλογές είναι αυτά.

Το WRR έχει αλουμινένιο πλαίσιο και αφαιρούμενο ατσάλινο υποπλαίσιο. Η διαφορά του να έχεις original Yamaha...
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ηλεκτροκολληση και καλυμπρα δηλαδή σε ένα καλό ατύχημα?? Τραβά Θανάση να ισιώσει?! Κοπανημα και πρέσα? Tig και βάψιμο? Σε μηχανή 13.500 ευρό? Στον παπί μου θα το κάνα όχι στη μηχανή μου των 13.500 ευρο. Και αν πετύχει η καλιμπρα άσε που σε οποιαδήποτε μεταπώληση ένας καλός έλεγχος σε κάνει και ρεζίλι δηλαδή και η μηχανή σου καθίσταται αχρηστη.

Μακρυα και αγαπημένοι. Όσο απαραίτητο είναι για τον amyroukai το cruise control είναι για μένα και άλλους το αφαιρούμενο υποπλαισιο!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Συμφωνώ για το υποπλαίσιο και για τα πίσω μαρσπιέ που σε αρκετές μοτοσυκλέτες είναι ένα με το υποπλαίσιο.

Επειδή όμως τουριστικά κινούμενος σπάνια θα βρεθεί τόσο άσχημη τούμπα, δεν το θεωρώ απολύτως απαγορευτικό, τα μαρσπιέ ναι.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δε νομίζω ότι για το υποπλαίσιο πρέπει να πας σε καλίμπρα. Αν έχει πάρει και το πλαίσιο τότε ναι, αλλά αν έχει πάρει το πλαίσιο... αφαιρούμενο ή μη το υποπλαίσιο, άστα/βράστα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Συμφωνώ για το υποπλαίσιο και για τα πίσω μαρσπιέ που σε αρκετές μοτοσυκλέτες είναι ένα με το υποπλαίσιο.

Επειδή όμως τουριστικά κινούμενος σπάνια θα βρεθεί τόσο άσχημη τούμπα, δεν το θεωρώ απολύτως απαγορευτικό, τα μαρσπιέ ναι.
Στην ασφαλτο όμως σε μια τούμπα που θα στραβώσει υποπλαισιο πρώτα σε νοιάζει να μην πας στον άλλο κόσμο. Βασικά χ@στηκες για τη μηχανή!

Στο χώμα όμως που η τούμπα είναι στο πρόγραμμα δεν υπάρχει τουριστικός ρυθμός. Υπάρχει τούμπα! Και άμα είσαι και φορτωμένος έχει ακόμα μεγαλύτερο στρες το υποπλαισιο.
 
Top Bottom