Σα να με καταλαβες εσυ!! ΧαχαΕγω θα σου πω απλα καλορίζικο, την αποφαση την εχεις πάρει
τόσο ή και παραπάνω, αν θες αναλώσιμα (λάστιχα/αλυσιδογράναζα/τακάκια)τα ευρω μια χαρα τα καταλαβα!αυτο που δεν επιασα ειναι το καθε σερβις στα 15.000 σου παει 500 ευρω???
Κοίτα,εγώ όταν πήρα το 990 ήξερα και τα προβλήματα που έβγαζε, και τη βενζίνη που έκαιγε αλλά δε με ενοιαξε καθόλου. Το πήρα το φχαριστηθηκα, χάλασε το έφτιαξα,ξεχαρμανιασα το έδωσα, έτσι απλάΣα να με καταλαβες εσυ!! Χαχα
Κάθε 6000 λάδια κάθε 12000 σέρβις (εναλλάξ μικρό-μεγάλο) τουλάχιστον για το στρώμ μου.Αναλώσιμα τύπου αλυσίδες, τακάκια κλπ θέλουν όλα.
Αν το δεις λίγο αλλιώς, πχ Suzuki τυπικά σέρβις κάθε 6000, στις 30,000 χιλιόμετρα έχεις πάει πέντε φορές εκ των οποίων η μία είναι βαλβίδες. Στην ΚΤΜ θα πας δύο, εκ των οποίων η μία βαλβίδες (στην ντουκάτι επίσης δύο, εκ των οποίων η μία ιμάντες). Αν έχει διαφορά, δεν είναι τόσο μεγάλη όσο ακούγεται αρχικά.
Ναι η κλασική "ξεμάτιασμα και λάδια μωρέ" που τα κάνει χρέπια, αλλά τα πουλάνε και για χρυσό γιατί είναι βεστρόμ.Η συντήρηση του στρομ είναι κλασσική γιαπωνέζικου, το κτμ είναι απαιτητικό και θέλει by the book
Λάδια και ξεμάτιασμα το λένε και το κάνουν πολλοί, προσωπικά αλλιώς έχω τη συντήρηση της μοτο στο μυαλό μου,και εννοείται αλλιώς λειτουργώ,μιας και την κάνω εγώ.Ναι η κλασική "ξεμάτιασμα και λάδια μωρέ" που τα κάνει χρέπια, αλλά τα πουλάνε και για χρυσό γιατί είναι βεστρόμ.
Φαντάζομαι ότι και στα ΚΤΜ δεν είναι απλά τα πράγματα και ιστορίες για μάστορες που τα χαλούσαν γιατί τους φέρονταν "Ιαπωνικά" είναι πολλές. Το ρώτησα και αυτό στα orange days σχετικά, μου είπαν ότι όντως είχαν θέματα με συνεργεία στο παρελθόν αλλά έχουν αναδιοργανώσει το δίκτυο και πλέον δεν υπάρχει "κακό συνεργείο".
Ναι κάθε 15 και είπαν ότι δεν είναι τρυκ για μάρκετινγκ, όντως δεν έχει ανάγκη για πιο συχνάΚάθε 6000 λάδια κάθε 12000 σέρβις (εναλλάξ μικρό-μεγάλο) τουλάχιστον για το στρώμ μου.
Φαντάζομαι έτσι θα είναι και στα επόμενα μοντέλα.
Στην κτμ αλλάζουν λάδια κάθε 15000 δηλαδή;
Μάλλον 12000-15000 είναι η διαφορά.
κάθε 12κ για λαδακιαα στα καινούργια μοντελάκια..... αλλάξανε πολλά πράματα στα μοτέρ από μέταλλα έως επιστρώσεις..... ούτε οι κωδικοί δεν ταυτίζονται πλέον σε ίδια εξαρτήματα όπως ήταν σε περασμένες χρονιές, αφού είναι διαφορετικά κατασκευασμένα.... οπότε ξανακάνε υπολογισμούς...Αναλώσιμα τύπου αλυσίδες, τακάκια κλπ θέλουν όλα.
Αν το δεις λίγο αλλιώς, πχ Suzuki τυπικά σέρβις κάθε 6000, στις 30,000 χιλιόμετρα έχεις πάει πέντε φορές εκ των οποίων η μία είναι βαλβίδες. Στην ΚΤΜ θα πας δύο, εκ των οποίων η μία βαλβίδες (στην ντουκάτι επίσης δύο, εκ των οποίων η μία ιμάντες). Αν έχει διαφορά, δεν είναι τόσο μεγάλη όσο ακούγεται αρχικά.
Χρέπι γίνεται οτιδήποτε φτάνει να του συμπεριφερθείς ανάλογα.... ανάλογα το αφεντικό και τον μάστορα.... και μην σου "ξινίζει" που τα χρυσοπουλάνε.... ούτε βλάκες αγοραστές υπάρχουν ούτε γάτες πωλητές....Ναι η κλασική "ξεμάτιασμα και λάδια μωρέ" που τα κάνει χρέπια, αλλά τα πουλάνε και για χρυσό γιατί είναι βεστρόμ.
Φαντάζομαι ότι και στα ΚΤΜ δεν είναι απλά τα πράγματα και ιστορίες για μάστορες που τα χαλούσαν γιατί τους φέρονταν "Ιαπωνικά" είναι πολλές. Το ρώτησα και αυτό στα orange days σχετικά, μου είπαν ότι όντως είχαν θέματα με συνεργεία στο παρελθόν αλλά έχουν αναδιοργανώσει το δίκτυο και πλέον δεν υπάρχει "κακό συνεργείο".
Καλά θα έκανες, το μηχανάκι είναι πραγματικά καλό. Τα υπόλοιπα που συζητάμε είναι "κουβέντα να γίνεται".Εγώ πάντως διαβάζοντας όλα τα παραπάνω, θα το έπαιρνα χθες!!! :crs:
Ουτε το προηγουμενο το ακουμπας οικονομικα αν καταλαβα.Μια χαρα μηχανη ειναι αλλα με μια θηλια νααααα στον λαιμο σου θα το ευχαριστηθεις?Οι ακριβες μηχανες εχουν και ακριβο κοστος συντηρησης,το εχεις υπολογισει?Δεν μιλαω για λαδια κλπ,αλλα για μια σπασμενη μανετα ας πουμε.δε νομιζω να το ακουμπαω οικονομικα!!
κιτρινους σακους?απο φωκιανο γυριζεΣυνάντησα ένα καραφορτωμενο εχθές στην εθνική.
Τριβαλιτσος και πάνω στις βαλιτσες σάκους αρκετά μεγάλους.
Μου θύμισε φόρτωμα bmw και μου άρεσε πάρα πολύ.
Θεωρώ ότι είναι πολύ καλή επιλογή και στη θέση σου θα έκανα ένα καλό έλεγχο σε ένα μεταχειρω και θα το έπαιρνα.
Είναι κουκλί το άτιμο.