Εγώ πάντως χτες βράδυ γύρισα απο βόλτα 700km ημερήσια. Περίπου 250km εθνική και τα υπόλοιπα 450km επαρχιακό. Εθνική έπαιξαν ταχύτητες 140-160km/h. Επαρχιακός έπαιξε σβέλτος ρυθμός μέχρι πολύ σβέλτος ρυθμός. το μηχανακι έστριψε παρέα με Ducati, KTM, Aprilia, husqvarna, μοτοσυκλέτες 12-20Κ € στα ίσα χωρίς να έχω πουθενά ένα σοβαρό γλύστρημα ή μια απροσδόκητη συμπεριφορά πέραν του γνωστού ιδιόρυθμου ABS που σε φρενάρισμα σε κακοτεχνίες θέλει τον τρόπο του και φυσικά και τα όρια που θέτουν ο 21 μπροστά και το μαλακό πλαίσιο αναρτήσεις στα πλαίσια ενός 50-50 on-off που δεν σου δίνουν την κοφτερή συμπεριφορά να κάνεις δυναμικό trail braking ή να σημαδέψεις με απόλυτη ακρίβεια την στροφή, θέλει πιο σχεδιασμό το μπάσιμο. Τα ελατήρια ohlins που έβαλα μπροστά έχουν κάνει καλή δουλίτσα συγκριτικά
Έκαψε στη βόλτα 5lt/100km εντυπωσιακό νούμερο θα έλεγα και με την σελίτσα που έχω φτιάξει στο moto-k γύρισα κύριος απο άνεση δεν μου έλειψε τιποτα.
Όσο για τους κραδασμούς θα πω πως μια καλοσυντηρημένη και λαδωμένη αλυσίδα κάνει σημαντική διαφορά, ακόμα και μέσα στη βόλτα αν σε κάποια στάση ανα 200-300km κάνετε ένα φρεσκάρισμα στο γρασσάρισμα κάνει σημαντική διαφορά. Σίγουρα πάντως δεν είναι για μένα τουλάχιστον το Deal braker για αυτή τη μοτοσυκλέτα. Αν θες να κάνεις ταξίδια με 500-1000km εθνική δεν σου κάνει μάλλον γιατί οκ είναι αισθητοί σε ταχύτητες πάνω απο 130km/h κυρίως στο τιμόνι βέβαια. Δεν μπορώ να πω όμως πώς σε μένα τουλάχιστον φάνηκε τόσο τραγικό το θέμα και έχω περασει και απο τετρακύλινδρα. Νομίζω θα δοκιμάσω κάποια πατεντούλα ίσως φτιάξω κάποιο τύπου σινεμπλόκ στη βάση του καβαλέτου ή κάτι τέτοιο. Αλλά σίγουρα δεν με έχει χαλάσει κιόλας με όλα τα άλλα θετικά που έχει η μοτοσυκλέτα που είναι πάρα πολλά.
Σημείωση Bridgestone AT41 λαστιχάρα στην άσφαλτο. Αν εξαιρέσεις ένα βουητό που βγάζει και το καταλαβαίνεις στα 70-100km/h κατα τα άλλα πραγματικά άψογο ειδικά σε πληροφορηση. Για bridgestone σε αυτόν τον τομέα με εντυπωσίασε.
Έκαψε στη βόλτα 5lt/100km εντυπωσιακό νούμερο θα έλεγα και με την σελίτσα που έχω φτιάξει στο moto-k γύρισα κύριος απο άνεση δεν μου έλειψε τιποτα.
Όσο για τους κραδασμούς θα πω πως μια καλοσυντηρημένη και λαδωμένη αλυσίδα κάνει σημαντική διαφορά, ακόμα και μέσα στη βόλτα αν σε κάποια στάση ανα 200-300km κάνετε ένα φρεσκάρισμα στο γρασσάρισμα κάνει σημαντική διαφορά. Σίγουρα πάντως δεν είναι για μένα τουλάχιστον το Deal braker για αυτή τη μοτοσυκλέτα. Αν θες να κάνεις ταξίδια με 500-1000km εθνική δεν σου κάνει μάλλον γιατί οκ είναι αισθητοί σε ταχύτητες πάνω απο 130km/h κυρίως στο τιμόνι βέβαια. Δεν μπορώ να πω όμως πώς σε μένα τουλάχιστον φάνηκε τόσο τραγικό το θέμα και έχω περασει και απο τετρακύλινδρα. Νομίζω θα δοκιμάσω κάποια πατεντούλα ίσως φτιάξω κάποιο τύπου σινεμπλόκ στη βάση του καβαλέτου ή κάτι τέτοιο. Αλλά σίγουρα δεν με έχει χαλάσει κιόλας με όλα τα άλλα θετικά που έχει η μοτοσυκλέτα που είναι πάρα πολλά.
Σημείωση Bridgestone AT41 λαστιχάρα στην άσφαλτο. Αν εξαιρέσεις ένα βουητό που βγάζει και το καταλαβαίνεις στα 70-100km/h κατα τα άλλα πραγματικά άψογο ειδικά σε πληροφορηση. Για bridgestone σε αυτόν τον τομέα με εντυπωσίασε.