και μετά το 640 τι???

Jeronimo

Simplicity
Περιοχή
Athens
Όνομα
George
Μοτό
Suzuki GT1000
Honda Super Cub C125
Honda SH350
Αν και τελικά θα πάρεις κάτι άλλο

Χωρίς συζήτηση Πάρε το παρακάτω ↘

1: Suzuki Gsf1250s Bandit .-

Ξεκινάνε & θα βρεις να πάρεις Καλό
απο την εξευτελιστική τιμή των περίπου 3.000€
με χιλιόμετρα αστεία για το συγκεκριμενο μοτέρ που δεν νοιώθει έτσι κ αλλιώς.

Προσωπικά + με εμπειρία τόσο του 1250 που ειχα επι 80000χλμ όσο και Πολλών άλλων με τα 650 που είναι και αυτά Πολύ καλά βέβαια , δεν θα ασχολιομουν με 4κυλινδρο μοτερ της κατηγοριας στα 600-650 .
Η διαφορά ειναι τεράστια , + τα πάγια έξοδα διαφορας ειναι ενα σημα τον χρόνο(135 vs 55€)
Ενώ & οι τιμές αγοράς πλέον παρα πολυ κοντα των 656cc με τα 1255cc Bandit .

Δεν θα κοίταγα στις τιμές αυτές Πραγματικά ΤΙΠΟΤΑ άλλο :ok:
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Τεο,NC700 θα πάρεις.
Οκ ξερω οτι ξεφευγει απο τον προυπολογισμο σου ...αλλα..μεχρι να το αποφασισεις θα χει γιομισει το σακουλι της αποταμίευσης... :secret:
Αλλωστε οτι δωσεις παραπανω θα το κερδισεις σε βαθος χρόνου απο την χαμηλη του καταναλωση κ συντηρηση.
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Κ εγω προτεινω CBF η Bandid...αν πας σε 4κυλινδρο...το Fazer το ειχε φιλος παραπονα για την ποιοτητα φτωχες αναρτησεις....μεγαλη καταναλωση..

Επειδη βαζεις το οικονομικο σημαντικο παργοντα..να ξερεις οτι θα εχεις μεγαλυτερο κοστος σε αναλωσιμα....συντηρηση..βενζινες..

Συν οτι εισαι οριακα στο μπατζετ...κ αν σου βγαλει καποιο προβλημα...που παντα παιζει σε μοτο 12-14ετων....τοτε τον ηπιες...

Σαφως δεν συγκρινονται. .μονοκυλινδρο-τετρακυλινδρο.....αλλα σκεψου...αν το χρειαζεσαι...αν θα κανεις μακρινα ταξιδια...αν θες ψηλες ταχυτητες...αν θα το φορτωνεις δικαβαλος...

Αν ναι...τοτε οκ...αν κ ξαναλεω οτι εισαι οριακα στη τιμη
Αν οχι...τοτε δεν αξιζει να φορτωθεις ολα αυτα...κ πας σε ποιο safe επιλογη...που θα τα κανεις ολα με παραχωρησεις βεβαια...αλλα με πολυ χαμηλοτερο κοστος...συν οτι θα εισαι ανετος στο μπατζετ...με καβα αν σου βγαλει κατι απροοπτο...!!!!
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
μα από την τιμή ξεκινάει όλη η κουβέντα!!! αν δεν υπήρχε περιορισμός θα είχαμε άλλη κουβέντα.... αν ήταν μεγαλύτερο το διαθέσιμο ποσό, επίσης...
πρόβλμα στο μηχανάκι, μεταχειρισμένο θα πάρω, λαχείο όλα!

μακρινά ταξίδια? όλα είναι ανοιχτά....
δικάβαλος? ναι, πλεον το συζητάμε με ότι μηχανή πάρω
ψηλές ταχύτητες?? σχετικό... όχι 180, αλλά να μπορώ να πιάσω τα 140 αν χρειαστεί (που λέει ο λόγος)
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Αν και τελικά θα πάρεις κάτι άλλο

Χωρίς συζήτηση Πάρε το παρακάτω ↘

1: Suzuki Gsf1250s Bandit .-

Ξεκινάνε & θα βρεις να πάρεις Καλό
απο την εξευτελιστική τιμή των περίπου 3.000€
με χιλιόμετρα αστεία για το συγκεκριμενο μοτέρ που δεν νοιώθει έτσι κ αλλιώς.

Προσωπικά + με εμπειρία τόσο του 1250 που ειχα επι 80000χλμ όσο και Πολλών άλλων με τα 650 που είναι και αυτά Πολύ καλά βέβαια , δεν θα ασχολιομουν με 4κυλινδρο μοτερ της κατηγοριας στα 600-650 .
Η διαφορά ειναι τεράστια , + τα πάγια έξοδα διαφορας ειναι ενα σημα τον χρόνο(135 vs 55€)
Ενώ & οι τιμές αγοράς πλέον παρα πολυ κοντα των 656cc με τα 1255cc Bandit .

Δεν θα κοίταγα στις τιμές αυτές Πραγματικά ΤΙΠΟΤΑ άλλο :ok:

δυστυχώς, όσα είδα στο car είναι οριακά πάνω από τα διαθέσιμα χρήματα.... και δεν θέλω να αρχίσω να λέω, οκ 200-300-500 παραπάνω... μπορώ με ζόρι, αλλά
μετά θα βρεθεί κάποιος άλλος και θα πει ότι αφού δίνω τόσα, με άλλα 200€ πάω εκεί... κοκ....

λογική η πρότασή σου όμως!!! ;)
 

tomBrast

Μέλος
Όνομα
ΘΩΜΑΣ
Μοτό
ΤΕΝΕRE 700
Και να που δεν μπορώ πλέον να σου φανώ χρήσιμος, μιας και η άσφαλτος για μένα έχει 4 ροδες, παρμπρίζ κτλ. Δεν μου αρέσει καθόλου η φάση μηχανή άσφαλτος... εκτός, εντός πόλης που με καλύπτει ένα παπί ...
...στο χώμα είναι η καύλα με δύο ροδες ρέεεε!!!!
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Πάρε μια Αφρικανα αγόρι μου να τα κάνεις όλα..
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Πάρε μια Αφρικανα αγόρι μου να τα κάνεις όλα..
καλά που το είπες... να το προσθέσω στο πρώτο ποστ, σ' αυτά που δεν θέλω :fun:fun:fun:fun
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αν και τελικά θα πάρεις κάτι άλλο

Χωρίς συζήτηση Πάρε το παρακάτω ↘

1: Suzuki Gsf1250s Bandit .-

Ξεκινάνε & θα βρεις να πάρεις Καλό
απο την εξευτελιστική τιμή των περίπου 3.000€
με χιλιόμετρα αστεία για το συγκεκριμενο μοτέρ που δεν νοιώθει έτσι κ αλλιώς.

Προσωπικά + με εμπειρία τόσο του 1250 που ειχα επι 80000χλμ όσο και Πολλών άλλων με τα 650 που είναι και αυτά Πολύ καλά βέβαια , δεν θα ασχολιομουν με 4κυλινδρο μοτερ της κατηγοριας στα 600-650 .
Η διαφορά ειναι τεράστια , + τα πάγια έξοδα διαφορας ειναι ενα σημα τον χρόνο(135 vs 55€)
Ενώ & οι τιμές αγοράς πλέον παρα πολυ κοντα των 656cc με τα 1255cc Bandit .

Δεν θα κοίταγα στις τιμές αυτές Πραγματικά ΤΙΠΟΤΑ άλλο :ok:
δυστυχώς, όσα είδα στο car είναι οριακά πάνω από τα διαθέσιμα χρήματα.... και δεν θέλω να αρχίσω να λέω, οκ 200-300-500 παραπάνω... μπορώ με ζόρι, αλλά
μετά θα βρεθεί κάποιος άλλος και θα πει ότι αφού δίνω τόσα, με άλλα 200€ πάω εκεί... κοκ....

λογική η πρότασή σου όμως!!! ;)
Θοδωρή, αν... σε παίρνει να μείνεις χωρίς μηχανή ένα μικρό διάστημα για να συγκεντρώσεις το απαραίτητο ποσό θα συνηγορήσω και θα ταυτιστώ απόλυτα με τον Γιώργο ( Jeronimo ). Τα πάγια έξοδα ενός Bandit 650 ή ενός CBF600 είναι μικρής απόκλισης σε σχέση με ένα Bandit 1250.
Το Bandit 1250 δεν υπάρχει στρητάς που να μην το σέβεται και αποκλείεται στο κέντρο της Ελλάδας που ζεις να μην το ευχαριστηθείς, η μονοήμερες θα γίνουν το χούι σου. Μιλάμε για τόνους ροπής που δύσκολα συναντάς σε 4 κύλινδρα. Είναι μοτοσυκλέταρα, είναι άθραυστη και νομίζω πως θα ταιριάξετε μια χαρά.

Το KLR μια χαρά και εγκρίνω και η συμβίωση μαζί του είναι με μηδενικό κόστος, απλά φοβάμαι μετά από V-Strom και 640 (για διαφορετικούς λόγους το καθένα) μήπως σου φανεί λίγο.

Για κάθε στρητ μηχανή να υπολογίζεις πως η αντικατάσταση ελαστικών τσούζει λίγο.
 

tomBrast

Μέλος
Όνομα
ΘΩΜΑΣ
Μοτό
ΤΕΝΕRE 700
Και να που δεν μπορώ πλέον να σου φανώ χρήσιμος, μιας και η άσφαλτος για μένα έχει 4 ροδες, παρμπρίζ κτλ. Δεν μου αρέσει καθόλου η φάση μηχανή άσφαλτος... εκτός, εντός πόλης που με καλύπτει ένα παπί ...
...στο χώμα είναι η καύλα με δύο ροδες ρέεεε!!!!
...και φυσικά μετά το 640 το χάος...
Έχω οδηγήσει gs 1100, Africa 750, Klr, TTR είχα, f800gs σχεδόν έχω, για αρκετά χλμ.
Ανέβαινα μετά στον κατραμά και ένιωθα την απίστευτη διάφορα στα ιερά χώματα!!!
...να λέμε την αλήθεια και στην άσφαλτο, αλλά αντίστροφα...
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Το 1250...ειναι μηχαναρα....αρκει να εχεις δευτερο για καθημερινο....κ το μεγαλο να το βγαζεις μια φορα τον μηνα βολτα
Φιλος με το 650...εκαιγε χαλαρα 7.5λιτρα ....ρωτα κ τον Σαββα να σου πει για το φαζερ που ειχε πριν το NC....εβλεπε με τρομο 10λιτρα στα 100χλμ
 

Jeronimo

Simplicity
Περιοχή
Athens
Όνομα
George
Μοτό
Suzuki GT1000
Honda Super Cub C125
Honda SH350
δυστυχώς, όσα είδα στο car είναι οριακά πάνω από τα διαθέσιμα χρήματα.... και δεν θέλω να αρχίσω να λέω, οκ 200-300-500 παραπάνω... μπορώ με ζόρι, αλλά
μετά θα βρεθεί κάποιος άλλος και θα πει ότι αφού δίνω τόσα, με άλλα 200€ πάω εκεί... κοκ....

λογική η πρότασή σου όμως!!! ;)
Αν και αποφεύγω να γράφω γενικώς σεντόνια και εκθέσεις σκέψου απλά και λογικά.

  1. Οταν το δινουν 3.000 και 3.200 οι πιο πολλοί θα το ρίξουν το μηχανακι αν θελουν να φύγει οποτε οριακα είσαι εντός μπάτζετ.
  2. Το συγκεκριμένο moto που το ξερω και το εχουμε δω στην παρεα πολλοί ακόμα και σε 1255 και σε 656 με εναν ελεγχο εισαι οκ οτι δεν θα σου βγει παραπανω απο ενα αλλο που θα δωσεις 2.500 και με τα πιθανα φτιαξιματα θα σου βγει ακριβότερο τελικώς.
3. Υπομονη αν έχεις (αλλωστε θα γραφουνε-με εως 2021 εδω μεσα στο νημα αυτό) και θα βρεις στο μπάτζετ σου Bandit δωδεκαμισο αν κοιτας συνεχεια αγγελιες και παιρνεις τ/φ να μιλήσεις με πωλητή.

4. Για την (επαναλαμβανω) τιμή αυτή καθώς και για πολύ κόσμο που εχει συμβιωσει με το μοτέρ και μηχανάκι αυτό γενικώς και ζήσει
Θοδωρή Δεν ειναι λαχείο οπως είπες το μεταχειρισμένο Bandit , αλλά το Bandit (12.5) είναι Λαχείο .

5. petros KLR Δεν υπαρχει καμια διαφορα στα παγια ενος 656 με ενα 1255 ΠΕΤΡΑΝ παρά ΜΟΝΟ το σήμα. { ΧΡΩΣΤΑΣ ΚΑΦΕ ΣΤΟ ΤΣΕΛΣΥ αύριο για αυτη την ημιμαθεια και ασέβεια σου }
Βέβαια σε βολτα-ταξιδι το 656 επιβεβαιωμένα και μετρημενα επι εξωτερικο και 10δες χιλιαδες αντιπροσωπευτικα χιλιομετρα εκαιγε ΠΑΝΤΑ ελαχιστα παραπανω απο το δικο μου και σε ιδια χρήση . ( η πολη μεσα αλλο θεμα και δεν τον νοιαζει στον βολο , δεν ειναι αθηνα ).

Για καταναλώσεις και οτιδηποτε ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ μιλάμε στο τηλέφωνο Θοδωρή. Μην ακους τον Πετρο τι λεει , ειναι σε ηλικια πλεον που αρχιζει αλσχαιμερ κ πολλα αλλα:p:D


Over and out ✌✌✌
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το 1250...ειναι μηχαναρα....αρκει να εχεις δευτερο για καθημερινο....κ το μεγαλο να το βγαζεις μια φορα τον μηνα βολτα
Φιλος με το 650...εκαιγε χαλαρα 7.5λιτρα ....ρωτα κ τον Σαββα να σου πει για το φαζερ που ειχε πριν το NC....εβλεπε με τρομο 10λιτρα στα 100χλμ
Πετράν στο Βόλο είναι πιο χαλαρά τα πράγματα, δεν είναι σαν την Αθήνα να χρειάζεσαι δεύτερο.

Edit... με πρόλαβε ο Jeronimo
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ρε παίδες, το 1250 εργαλειάρα δεν λέω, όλα καλά.

260+ κιλά γιατί να τα έχεις για καθημερινό παπί; Και το 650 υδρόψυκτο βαρύ είναι εδώ που τα λέμε, για την κατηγορία του.

Το bandit 650 για να κάψει 7.5 λίτρα πρέπει να μην βλέπεις λιγότερα από 180 πουθενά, μην λέμε ότι να'ναι τώρα. Το αστείο με το μεγάλο είναι ότι λόγω ροπής στις ίδιες συνθήκες καίει όσο το μικρό (είχα το 650, είχε φίλος το 1250).

Επειδή αναφέρθηκαν "αναρτήσεις", δεν υπάρχει Ιαπωνικό της κατηγορίας που να έχει κάτι καλύτερο από σουμιέ και στα χρόνια/χιλιόμετρα που έχουν πλέον ΟΛΑ θα θέλουν λεφτά στον τομέα.
 

Takisg

Μέλος
Περιοχή
Κόρινθος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Husaberg fe 550 2006
Θοδωρή δες στα σοβαρά αυτό.
Δυστυχώς είναι μακρυά και δεν ξέρεις κατάσταση όμως τα αερόψυκτα ducati δεν παθαίνουν τπτ και αυτή είναι μια υπέροχη μοτοσυκλέτα
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
δυστυχώς, είναι το μοναδικό μου όχημα για το καθημερινό πάνε έλα στη δουλειά (προφανώς εντός πόλης, ποδαράκια ή ποδήλατο... στον Βόλο μένω!!) οπότε το να μείνω μεγάλο διάστημα χωρίς όχημα, είναι κομματάκι δύσκολο....

το 1250 φοβάμαι ότι θα το κάνω όπως το 640.... το ένα είναι χωμάτινο και το χαντάκωσα, το άλλο είναι χιλιομετοφάγος και δεν θα του φερθώ όπως πρέπει!!!

οδηγικά και από θέμα χρήσης, το v-strom (σίγουρα και το TA, απλά δε με κλικάρει...) είναι το ιδανικό για μένα! από κει και πέρα και το KLR το σκέφτομαι σοβαρά, γιατί και με αρέσει και θα το φέρω στα μέτρα μου με τα διαθέσιμα χρήματα και θα με καύψει σε όλα (οκ ίσως όχι στις ψηλές ταχύτητες στην εθνική, αλλά οι συνταξιδιώτες μου μπορούν να κάνουν υπομονή ή να με περιμένουν παρακάτω)


εύκολη η απόφαση να δώσω το 640, εύκολη (λέμε τώρα) η απόφαση να γίνω ασφάλτινος, αλλά..... τι?? :)
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
δυστυχώς, όσα είδα στο car είναι οριακά πάνω από τα διαθέσιμα χρήματα.... και δεν θέλω να αρχίσω να λέω, οκ 200-300-500 παραπάνω... μπορώ με ζόρι, αλλά
μετά θα βρεθεί κάποιος άλλος και θα πει ότι αφού δίνω τόσα, με άλλα 200€ πάω εκεί... κοκ....

λογική η πρότασή σου όμως!!! ;)
Πηγαινε για το 650.Αστερι ειναι και αυτο.
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Θοδωρή δες στα σοβαρά αυτό.
Δυστυχώς είναι μακρυά και δεν ξέρεις κατάσταση όμως τα αερόψυκτα ducati δεν παθαίνουν τπτ και αυτή είναι μια υπέροχη μοτοσυκλέτα
Ειπε να κοψει τα "μαλακα"..( 640 ).......να τον ριξουμε στα "σκληρα"..;;
Ειναι μηχαναρα παντως...!!!
 

rantanplan

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Μαλκότσι
Fazer έαν σου αρέσει να δουλεύει ψηλά το μοτέρ
cbf 1η γενιά 2004-07 καρμπυρατέρ ακούγονται πολλά για υψηλή κατανάλωση
2η γενιά 2007-13 ιντξέκτιον ξεκινάνε να έχουν ABS
χαμηλόροπο με 6η και 50χλμ τριγυρνάς χαλαρά, ή ανεβάζεις μέχρι την τελική του χωρίς αλλαγή γραμμικά-στρωτά
bandit 2005- ιντξέκτιον περίπου ίδια συμπεριφορά με το cbf αλλά πιό σπιρτόξικο χαρακτήρα και αυτά κάπου στο 07 έχουν ABS
honda-suzuki αλεξίσφαιρα μοτέρ, μάλλον θα χρειαστεί ν' ασχοληθείς με αναρτήσεις καί στα 2 που είναι κάποιο κόστος υψηλό
 
Top Bottom