Πριν πάρω το 1150 σκεφτόμουν σοβαρά να χτυπήσω ενα vstrom 650. Ωραίο και πολυτάλαντο αλλά μου έλλειπε η ροπή όταν το οδηγούσα και ήξερα πως θα το βαρεθώ γρήγορα. Ήθελα ροπή, άρα κυβικά, πολλά φράγκα δεν έπαιζαν, ούτε παίζουν, οπότε μετά το άφρικα πήρα ενα 1150, κάτι που πολλοί αφρικανοί το έχουν κάνει.
Ναι το απλό, κοντό, βαρετό, κακάσχημο για πολλούς και ταπεινό gs 1150. 'Ομως είναι η πρώτη μηχανή που 2+ χρόνια μετά, χαίρομαι να την οδηγώ σαν να την πήρα χτες. Η σιγουριά που μου δίνει κατά την οδήγηση είναι μοναδική και στα στροφιλίκια είναι σούπερ, με ευχαριστεί κι όταν πάω αργά, κι όταν πηγαίνω γρήγορα, όσο μπορώ τέλος πάντων. Αυτός ο ήχος που κάνει ο αέρας στο φιλτροκούτι κάτω από τα μέζεά μου είναι το κάτι άλλο. Κι αν μου έπεφτε το λόττο δεν θα την άλλαζα, θα τις εβαζα δυο αμορτισέρ nitron πολυρυθμιζόμενα (και σε ύψος), θα της άλλαζα όλα τα αναλώσιμα με γνήσια καινούργια και θα την έλιωνα στο ταξίδι, που και τώρα το κάνω δηλαδή αλλά αν είχα φράγκα θα ταξίδευα πιο συχνά και πιο πολύ εκτός Ευρώπης. (Τσιπ, φίλτρο εξάτμιση εχω βάλει χωρίς να βγάλω καταλύτη, αναρτήσεις θέλω να αλλάξω μόνο)
Δε παει να 'ναι πιο αργό και βαρύ από το 1200, ειλικρινά δεν με νοιάζει, αν και με κάποιες βελτιώσεις δεν είναι και τόσο τραγικά τα πράματα. Αλλά να πάρεις τέτοια μηχανή για κυνήγι και κόντρες δεν έχει νόημα νομίζω. Στο χώμα θα ταξιδέψει άνετα, δεν θα εντυπωσιάσει με τις off road ικανότητές του με τα μαμα αμορτισέρ, αλλά αν θες κυρίως χωμάτινο ταξίδι άσε τα μεγάλα 2κύλινδρα και χτύπα μεσαίο μονοκύλινδρο ταξιδιάρικο.
(Με τα υπόλοιπα φράγκα από το λόττο θα αγόραζα ενα Z900RS για αλήτικες βόλτες
)