καταναλωση λαδιου στα μηχανακια μας

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δεν ξέρω αν θα έπαιρνα μοτοσυκλέτα καινούργια και θα την ΄΄έσκιζα΄΄ για να στρώσει αλλά οτι θα την δούλευα κεφάτα και κανονικά θα το έκανα,

Οι λόγοι είναι πως βαλβίδες, έδρες, ελατήρια πιστονιού άμα πας ρελαντί στα κρίσιμα πρώτα 500-1000χλμ δεν τα βοηθάς να πατήσουν σωστά και να στεγανοποιήσουν σωστά με αποτέλεσμα σε μακρύ ορίζοντα να έχεις πιθανώς μια μοτοσυκλέτα που τσιμπάει λίγο λάδι και σε απόδοση δεν βγάζει αυτά που έπρεπε λόγω συμπίεσης.

Καταναλωση λαδιού δεν έχω δει ποτέ σε μοτοσυκλέτα μου παρα μόνο σε μονοκύλινδρη όπως το 640 και αυτή μικρή σχετικά της τάξης των 100-150ml/1000km ίσως.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Σωστός. Η χρήση και οι συνθήκες παίζουν ρόλο.
Τώρα 1150 300μλ? Και ψεύδεσαι και τρως :ha
Τρώω αλλά δεν ψεύδομαι. Αλλά το οδηγάω ήρεμα και με αλλαγές ταχυτήτων αυτοκινητάδικες.

Άμα του πιω το αίμα θα κάψει περισσότερο αλλά δεν του το πίνω.
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Τρώω αλλά δεν ψεύδομαι. Αλλά το οδηγάω ήρεμα και με αλλαγές ταχυτήτων αυτοκινητάδικες.

Άμα του πιω το αίμα θα κάψει περισσότερο αλλά δεν του το πίνω.
ΕΕΕΕΕ καμιά φορά, θέλει και το σκισιματάκι του, έτσι για να τεντώσουν οι ντίζες
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Παναβουρη, στη θέση σου θα έψαχνα αν το αναφέρει αυτό ο κατασκευαστής για το συγκεκριμένο μοντέλο στο μανιουαλ που πήρες. Αν το γράφει δε κανεις τίποτα από το παρακολουθείς την κατάσταση. Αν δε το αναφέρει πουθενά, email στον κατασκευαστή με το «εύρημα» και πως θα το αντιμετωπίσουν έχοντας 2 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

Να του πίνεις το αίμα αποκλείεται, πίστες δε πας, εντουρο δε κανεις, δε υπάρχει λόγος τέτοιας κατανάλωσης σε ένα ένα χαμηλών προδιαγραφών απόδοσης μοτερ.
το μανουαλι αναφερει ακριβως τα κατωθι
Η στάθμη λιπαντικού του κινητήρα θα πρέπει να ελέγχεται κάθε 500 km και να συμπληρώνεται λιπαντικό εάν χρειάζεται. Κατανάλωση λιπαντικού μέχρι 200ml/1000km είναι προβλεπόμενη.
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Τα μοτερ πρεπει να στρωνονται πινωντας τους το αιμα. Αφου φυσικα ζεσταθουν καλα και αποφευγοντας σταθερα γκαζια. Το ακριβως αντιθετο οπως καταλαβαινω απο αυτο που εκανε ο Παναβουρ...

Οι μεγαλες εταιριες το κανουν αυτο ουτως η αλλως μετα την συναρμολογηση καθε κινητηρα. Τους βαζουν στο δυναμομετρο και τους τα χωνουν κανονικοτατα.

Η voge μπορει και οχι, δεν γνωριζω.
εκανα ακριβως στο στρωσιμο αυτο που λεει η εταιρεια

Η πιο σημαντική περίοδος για την ζωή του οχήματός σας είναι κατά τη διάρκεια των πρώτων 1000 χιλιομέτρων λειτουργίας του. Επειδή ο κινητήρας είναι καινούργιος, δεν θα πρέπει να τον πιέζετε υπερβολικά για τα πρώτα 1000 χλμ, καθώς αυτό το διάστημα τα διάφορα εξαρτήματά του αποκτούν τις σωστές ανοχές μεταξύ τους. Πρέπει να αποφεύγετε καταστάσεις που υπερθερμαίνουν τον κινητήρα, όπως οδήγηση με πλήρως ανοιχτό γκάζι. Μπορείτε όμως στιγμιαία να ανοίγετε το γκάζι (2-3 δευτερόλεπτα το μέγιστο). Μετά από τέτοια χρήση με άνοιγμα του γκαζιού, θα πρέπει να ακολουθεί ένα διάστημα οδήγησης με χαμηλές στροφές ώστε ο κινητήρας να αποβάλει τη θερμοκρασία του. Mπορείτε να ακολουθήσετε τα παρακάτω όρια: 0~500 χιλιόμετρα: Αποφύγετε συνεχόμενη χρήση με περισσότερες από 5000 στροφές στον κινητήρα. 500~1000 χιλιόμετρα: Αποφύγετε συνεχόμενη χρήση με περισσότερες από 6000 στροφές στον κινητήρα. Προθερμάνετε τον κινητήρα για 2-3 λεπτά πριν ξεκινήσετε, για τη σωστή λίπανση των κινούμενων μερών του. Αποφύγετε τη λειτουργία του κινητήρα με μια σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων για μεγάλα χρονικά διαστήματα. Αλλάζετε συχνά τις σχέσεις στο κιβώτιο ταχυτήτων ανάλογα με τις συνθήκες που επικρατούν. Η συνεχής λειτουργία του κινητήρα με χαμηλή σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων, μπορεί να προκαλέσει φθορά των εξαρτημάτων του.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
το μανουαλι αναφερει ακριβως τα κατωθι
Η στάθμη λιπαντικού του κινητήρα θα πρέπει να ελέγχεται κάθε 500 km και να συμπληρώνεται λιπαντικό εάν χρειάζεται. Κατανάλωση λιπαντικού μέχρι 200ml/1000km είναι προβλεπόμενη.
Στην επόμενη αλλαγή μέτρησε με ακρίβεια πόσο λαδι θα βγει από το μοτέρ γιατί αν έχει ξηρό Κάρτερ το μοτέρ είναι λίγο μπέρδεμα να το τσεκάρεις.

Επίσης το μοτέρ μπορεί να είναι αστρωτο ακόμα μια και πρόκειται για καινούργια μοτοσυκλέτα.

Δως του και λίγο γκάζι, ένα τελικιασμα να πατήσουν όλα.
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
σταγόνα...αλλά ξερω έχεις ένα φιλο που εχει ενα ξάδερφο που ο μπατζανάκης του κουνιάδου του ξέρει έναν που του έκοψε άξονα...
Για λαδια κινητηρα ρωτησε ,μπας και μετρας τα λαδια του σαζμαν?:roflmao:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Στην επόμενη αλλαγή μέτρησε με ακρίβεια πόσο λαδι θα βγει από το μοτέρ γιατί αν έχει ξηρό Κάρτερ το μοτέρ είναι λίγο μπέρδεμα να το τσεκάρεις.

Επίσης το μοτέρ μπορεί να είναι αστρωτο ακόμα μια και πρόκειται για καινούργια μοτοσυκλέτα.

Δως του και λίγο γκάζι, ένα τελικιασμα να πατήσουν όλα.
Όχι ρε Κωστή Voge 500ds ξηρό κάρτερ αποκλείεται! Δεν το θυμάμαι αλλά πιστεύω 99% εχει τζαμάκι και υγρό κάρτερ

EDIT



Τζαμάκι και υγρό κάρτερ, δε γίνεται λάθος. Αρκεί να είναι ισιο το μηχανακι οταν το βλέπουμε.
 
Τελευταία επεξεργασία:

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
εκανα ακριβως στο στρωσιμο αυτο που λεει η εταιρεια

Η πιο σημαντική περίοδος για την ζωή του οχήματός σας είναι κατά τη διάρκεια των πρώτων 1000 χιλιομέτρων λειτουργίας του. Επειδή ο κινητήρας είναι καινούργιος, δεν θα πρέπει να τον πιέζετε υπερβολικά για τα πρώτα 1000 χλμ, καθώς αυτό το διάστημα τα διάφορα εξαρτήματά του αποκτούν τις σωστές ανοχές μεταξύ τους. Πρέπει να αποφεύγετε καταστάσεις που υπερθερμαίνουν τον κινητήρα, όπως οδήγηση με πλήρως ανοιχτό γκάζι. Μπορείτε όμως στιγμιαία να ανοίγετε το γκάζι (2-3 δευτερόλεπτα το μέγιστο). Μετά από τέτοια χρήση με άνοιγμα του γκαζιού, θα πρέπει να ακολουθεί ένα διάστημα οδήγησης με χαμηλές στροφές ώστε ο κινητήρας να αποβάλει τη θερμοκρασία του. Mπορείτε να ακολουθήσετε τα παρακάτω όρια: 0~500 χιλιόμετρα: Αποφύγετε συνεχόμενη χρήση με περισσότερες από 5000 στροφές στον κινητήρα. 500~1000 χιλιόμετρα: Αποφύγετε συνεχόμενη χρήση με περισσότερες από 6000 στροφές στον κινητήρα. Προθερμάνετε τον κινητήρα για 2-3 λεπτά πριν ξεκινήσετε, για τη σωστή λίπανση των κινούμενων μερών του. Αποφύγετε τη λειτουργία του κινητήρα με μια σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων για μεγάλα χρονικά διαστήματα. Αλλάζετε συχνά τις σχέσεις στο κιβώτιο ταχυτήτων ανάλογα με τις συνθήκες που επικρατούν. Η συνεχής λειτουργία του κινητήρα με χαμηλή σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων, μπορεί να προκαλέσει φθορά των εξαρτημάτων του.
Βρες ενα βουνο με ομορφο στροφιλικι και δωστου να καταλαβει τι θα πει Ταοϊσμος.
 

dodos

Μέλος
Όνομα
Apostolis
Μοτό
Triumph tiger 1050 / Kawasaki klx 250
Kymco agility 150
Σαν αγγλικό που είναι περίμενα να μην τα καίει τα λάδια.....αλλά να τα χάνει.....να παρκαρεις βρε αδερφέ και να αφήνει κηλίδες κάτω :roflmao:
Τελικά ούτε αυτό κάνει :wacky:
Το tiger από καινούριο καί με το ανάλογο στρώσιμο βάσει μανιουαλ για τα πρώτα χιλιόμετρα, μετά από 110000 χλμ που έχει τώρα και αρκετό σκισιμο όλα αυτά τα χρόνια ,έχω μετρήσει 500-600 ml στις αλλαγές των 5000χλμ με τα λάδια που βάζει το εξουσιοδοτημένο!
 
Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
Έχει σημασία και η χρήση που κάνει ο καθένας μας στη μοτό του.
Επίσης πολλά καίνε λάδι σε ταξίδι αλλά όχι καθημερινά μέσα στην πόλη. Τα αεροελαιόψυκτα επηρεάζονται και από την θερμοκρασία περιβάλλοντος.

Το r1150gs με 168500 km σύνολο, στις 5000 km καίει κάπου 200 με 300 ml .
Η δικιά μου το θέλει σχεδόν το λιτρακι της κ λίγο πιο κάτω, στα 5000 χιλιόμετρα.
Αλλά μάλλον την ζοριζω λίγο παραπάνω.

Αν πουληθεί δεν θα ληφθεί υπόψη η σύγκριση με του Κώστα να εξηγουμαστε. :p
 
Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
Τα μοτερ πρεπει να στρωνονται πινωντας τους το αιμα. Αφου φυσικα ζεσταθουν καλα και αποφευγοντας σταθερα γκαζια. Το ακριβως αντιθετο οπως καταλαβαινω απο αυτο που εκανε ο Παναβουρ...

Οι μεγαλες εταιριες το κανουν αυτο ουτως η αλλως μετα την συναρμολογηση καθε κινητηρα. Τους βαζουν στο δυναμομετρο και τους τα χωνουν κανονικοτατα.

Η voge μπορει και οχι, δεν γνωριζω.
Αυστραλία στο εργοστάσιο της Holden,τα μοτέρ ακούγονταν έξω από τα γκάζια που τους έχωναν πρωτού βγούνε στην αγορά.

Δεν το ήξερα μέχρι που τα άκουσα.
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Αυστραλία στο εργοστάσιο της Holden,τα μοτέρ ακούγονταν έξω από τα γκάζια που τους έχωναν πρωτού βγούνε στην αγορά.

Δεν το ήξερα μέχρι που τα άκουσα.
αυτα γινονται στον παγκο,χωρις φορτιο.
 
Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
αυτα γινονται στον παγκο,χωρις φορτιο.
Έχουν περάσει πολλά χρόνια αλλά αν θυμάμαι καλά έτσι νομίζω μου είχαν διευκρινίσει στην μετέπειτα συζήτηση που ακολούθησε.
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
χωρις φορτιο δεν πιεζεται τιποτα,παρα γινεται μονο για να πατησουν τα ελατηρια στον κυλινδρο.γι αυτο και οι εταιρειες οταν παραδιδεται ολοκληρη η μηχανη,ΔΕΝ συνιστουν μεχρι καποια χιλιομετρα την χρηση που εχουν κανει στον παγκο.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
χωρις φορτιο δεν πιεζεται τιποτα,παρα γινεται μονο για να πατησουν τα ελατηρια στον κυλινδρο.γι αυτο και οι εταιρειες οταν παραδιδεται ολοκληρη η μηχανη,ΔΕΝ συνιστουν μεχρι καποια χιλιομετρα την χρηση που εχουν κανει στον παγκο.
ο,τι πεις!
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
δεν τα λεω εγω ,οι εταιριες τα λενε.
Το παραπανω αποσπασμα παντως δειχνει μοτερ σε δυναμομετρο, οχι στον "παγκο" και μαλιστα καπου στα γρηγορα δειχνει και ενδειξη ισχυος.

Το στρωσιμο του τυπου gas it like there is no tomorrow ειναι κοινο μυστικο για τη σωστη εφαρμογη των ελατηριων.
 
Top Bottom