Δεν ξέρω αν θα έπαιρνα μοτοσυκλέτα καινούργια και θα την ΄΄έσκιζα΄΄ για να στρώσει αλλά οτι θα την δούλευα κεφάτα και κανονικά θα το έκανα,
Οι λόγοι είναι πως βαλβίδες, έδρες, ελατήρια πιστονιού άμα πας ρελαντί στα κρίσιμα πρώτα 500-1000χλμ δεν τα βοηθάς να πατήσουν σωστά και να στεγανοποιήσουν σωστά με αποτέλεσμα σε μακρύ ορίζοντα να έχεις πιθανώς μια μοτοσυκλέτα που τσιμπάει λίγο λάδι και σε απόδοση δεν βγάζει αυτά που έπρεπε λόγω συμπίεσης.
Καταναλωση λαδιού δεν έχω δει ποτέ σε μοτοσυκλέτα μου παρα μόνο σε μονοκύλινδρη όπως το 640 και αυτή μικρή σχετικά της τάξης των 100-150ml/1000km ίσως.
Οι λόγοι είναι πως βαλβίδες, έδρες, ελατήρια πιστονιού άμα πας ρελαντί στα κρίσιμα πρώτα 500-1000χλμ δεν τα βοηθάς να πατήσουν σωστά και να στεγανοποιήσουν σωστά με αποτέλεσμα σε μακρύ ορίζοντα να έχεις πιθανώς μια μοτοσυκλέτα που τσιμπάει λίγο λάδι και σε απόδοση δεν βγάζει αυτά που έπρεπε λόγω συμπίεσης.
Καταναλωση λαδιού δεν έχω δει ποτέ σε μοτοσυκλέτα μου παρα μόνο σε μονοκύλινδρη όπως το 640 και αυτή μικρή σχετικά της τάξης των 100-150ml/1000km ίσως.