Επίσης με το τενερε ενώ μου αρέσει, θεωρώ αρνητικό ότι δεν έχει ηλεκτρονικά καθόλου θέλει κάνα 1000ικο ακόμα μετά την αγορά και είναι λίγο πιο γρήγορο στο δρόμο από το 390 που έχω, δηλαδή υστερεί πολύ στο ταξίδι... Κατά τα άλλα το έχω και αυτό στο μυαλό μου... Μπερδεμένος
Όλα -ανεξαιρέτως- είναι "λίγο" πιο γρήγορα στο δρόμο από αυτό που έχεις (όταν μιλάμε για ταξίδι), αυτό να το ξέρεις για να μην έχεις ψευδαισθήσεις.
Μην υποτιμάς έναν κινητήρα που δουλεύει σε μια περιοχή άνεσης με διαθέσιμη τη ροπή του παντού σε σχέση με έναν 1Κ που είναι πουσαρισμένος στα όρια του.
Έτσι για την συζήτηση και επειδή το διαβάζω που και που..., ποιο είναι το χιλιάρικο που θέλει παραπάνω το Tenere 700 σε σχέση με κάποιο άλλο; Μη τσιμπάτε τόσο εύκολα στις μαρκετινίστικες προσεγγίσεις και μην βρίσκεται "δικαιολογίες" για να πείσετε τον εαυτό σας ότι δεν...
Για κάγκελα, σχάρες, διπλό σταντ, σαμάρια θα δώσεις ακριβώς τα ίδια όποια και να πάρεις. Αναρτήσεις... εξάντλησε πρώτα τις δυνατότητες των υπάρχοντων και μετά ξανά συζητάμε, γιατί είναι λάθος να πιστεύεις ότι δεν είναι ικανές.
Δεν θα σου έγραφα τίποτα από τα παραπάνω αν δεν είχες γράψει κι εσύ με τη σειρά σου ότι το έχεις και αυτό στο μυαλό σου αν και μπερδεμένος.
Από την άλλη... το να σε έχει κερδίσει μια εταιρεία σαν την ΚΤΜ (ή και οποιαδήποτε άλλη) είναι απολύτως θεμιτό. Προτιμώ το επιχείρημα ότι: "γιατί έτσι" ή "γιατί απλά μου αρέσει πιο πολύ", παρά τα υπόλοιπα περί ηλεκτρονικών, γκαζιού κτλ. Ο κάθε ένας μπορεί να αναπτύξει μια επιχειρηματολογία γιατί προτίμησε κάτι άλλο.