Μόλις ενώσεις το κεφάλι με το σώμα κάτι αρχίζει να γίνεται. Μπορεί να είναι και η ομορφότερη εκδοχή από όσα έχω δει (εγώ).
Μόλις ενώσεις το κεφάλι με το σώμα κάτι αρχίζει να γίνεται. Μπορεί να είναι και η ομορφότερη εκδοχή από όσα έχω δει (εγώ).
Πας στοίχημα ότι θα συζητάμε τι κάγκελα να βάλουμε μπρος πίσω και πλαγίως;Αμα βγάλουνε το δικύλινδρο 500αρι με καμια 65 άλογα και 21-18, κατω απο 200 κιλά γεμάτο μπορεί να γίνει το άγιο δισκοπότηρο για τους λάτρεις της adv enduro κοινότητας...
Αυτό που λες το έχω διαβάσει και αλλού, ότι το βάρος και η ορμή (momentum) του μεγάλου βοηθάει πολύ στην διέλευση εμποδίων, εκεί που το μικρό/ελαφρύ θέλει ταχύτητα και σχετικά γκάζωμα, το οποίο ειδικά σε άπειρο αναβάτη είναι counter intuitive. Φαντάζομαι ότι ισχύει μέχρι ένα σημείο δυσκολίας διαδρομής.Προτιμω 1000 φορες ενα ονοφ 250 κιλα με χαμηλο υψος σελλας και κ.β. παρα ενα ονοφ 200 κιλα με σελλα και κ.β. στο θεο.
Οσοι δεν προσυπογραφετε στην ανωτερω αποψη δεν εχετε παρα να καβαλησετε ενα himalayan των 200 κιλων και ενα 701 των 160 κιλων για να δειτε ποσο πιο ευκολο ειναι το πρωτο για να περνας απο τα δυσκολα.
Δεν αναφερομουνα στην ορμη αλλα και αυτο σωστο ειναι. Το 1150gs που ειχα παντως ηταν σημαντικα πιο ευκολο μηχανακι στα αργα απο το 950se που εχω. Ροπη, ορμη, χαμηλο κ.β και χαμηλη σελα γαρ. Ακομα και διπλος με μπαγκαζια ηταν πιο ευκολο το gs απο το se solo.Αυτό που λες το έχω διαβάσει και αλλού, ότι το βάρος και η ορμή (momentum) του μεγάλου βοηθάει πολύ στην διέλευση εμποδίων, εκεί που το μικρό/ελαφρύ θέλει ταχύτητα και σχετικά γκάζωμα, το οποίο ειδικά σε άπειρο αναβάτη είναι counter intuitive. Φαντάζομαι ότι ισχύει μέχρι ένα σημείο δυσκολίας διαδρομής.
Είδα χτες ένα βίντεο στο ίνσταγκραμ όπου harley ανεβαίνει σαθρή ανηφόρα στην οποία έχει κολλήσει εντουράς από event στην Ινδονησία αν θυμάμαι καλά. Δεν θυμάμαι σε ποιό από όλα τα βρώμικα ακάου που έχω βάλει στο προφίλ ήταν.
Είδα ένα άλλο σήμερα.. Κατηφόρα αγάπη μου, ναι ξέρω, έχει κάνει και ο Τόνι Μπου με την Άφρικα κάτι τέτοιο.
dirtbiketrick on Instagram: "Long stoppies - Follow for more @dirtbiketrick - Credit @ag141 - #enduro #hardenduro #extremeenduro #motocross #mx #superenduro #jarvisstyle #redbull #hillclimb #endurokex #ktmfactory #betafactory #querly #bikelife #dirtbike #foxracing #ktm #enjoyaride #2stroke #4stroke #trials #readytorace #iridewess #beahero #endurolife #grenzgaenger #sorrybro #endurocross #goprofamily"
dirtbiketrick shared a post on Instagram: "Long stoppies - Follow for more @dirtbiketrick - Credit @ag141 - #enduro #hardenduro #extremeenduro #motocross #mx #superenduro #jarvisstyle #redbull #hillclimb #endurokex #ktmfactory #betafactory #querly #bikelife #dirtbike #foxracing #ktm...www.instagram.com
Αυτό που περιγράφεις δεν μπορεί να το καταλάβει κάποιος, αν δεν το βιώσει.Δεν αναφερομουνα στην ορμη αλλα και αυτο σωστο ειναι. Το 1150gs που ειχα παντως ηταν σημαντικα πιο ευκολο μηχανακι στα αργα απο το 950se που εχω. Ροπη, ορμη, χαμηλο κ.β και χαμηλη σελα γαρ. Ακομα και διπλος με μπαγκαζια ηταν πιο ευκολο το gs απο το se solo.
Επισης ενα καλοζυγισμενο βαρυ μηχανακι με χαμηλη σελα που σου δινει περιθωριο να βαλεις ποδια κατω και να το υποστηριξεις εχει λογω αδρανειας και πιο αργες αντιδρασεις, τα παντα συμβαινουν σε slo-mo, πραγμα που βοηθαει οχι μονο ψυχολογικα αλλα και ουσιαστικα καποιον που δεν ειναι τονυ μπου.
Τουτων δοθεντων (και τεστ ραιντ πεντινγκ) του κινεζικου 650 μορινι, μαλλον δε θα με χαλουσαν διολου τα κιλακια του αν το συνολο ειναι χαμηλο και ομορφα ζυγισμενο.
Ετσι ειναι. Και μαλιστα τωρα που θυμαμαι τις βολτες μου με το gs, παντα οταν η βολτα περιελαμβανε τιποτα ζορικα για τα δεδομενα των εκπληκτικα μετριων χωματινων ικανοτητων μου, εβαζα και τις πλαινες βαλιτσες στη μηχανη με λιγο ερμα ωστε να ισορροπει καλλιτερα στο διαμηκη αξονα. Το ιδιο ακριβως που κανει και ο ισορροπιστης που περπαταει στο σκοινι και κρατα κονταρι.Αυτό που περιγράφεις δεν μπορεί να το καταλάβει κάποιος, αν δεν το βιώσει.
Πολλές οι χρήσεις της βαλιτσαςΕτσι ειναι. Και μαλιστα τωρα που θυμαμαι τις βολτες μου με το gs, παντα οταν η βολτα περιελαμβανε τιποτα ζορικα για τα δεδομενα των εκπληκτικα μετριων χωματινων ικανοτητων μου, εβαζα και τις πλαινες βαλιτσες στη μηχανη με λιγο ερμα ωστε να ισορροπει καλλιτερα στο διαμηκη αξονα. Το ιδιο ακριβως που κανει και ο ισορροπιστης που περπαταει στο σκοινι και κρατα κονταρι.