990 Adventure... Ευτυχώς προλάβαμε τα χειρότερα!!!

enkefalos

Μέλος
Περιοχή
ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗ
Όνομα
ΣΠΥΡΟΣ
Μοτό
TUAREG 660
που έμπλεξες ρε φίλε αυτοί οι μηχανικοί είναι κάκια φαρα πριν κανένα μινα μου έτυχε το ίδιο:banghead: και τα μπουζί ειναι προαιρετικά τα ιριδίου ο elio ειναι απο τους λίγους γνώστες στα ktm
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
που έμπλεξες ρε φίλε αυτοί οι μηχανικοί είναι κάκια φαρα πριν κανένα μινα μου έτυχε το ίδιο:banghead: και τα μπουζί ειναι προαιρετικά τα ιριδίου ο elio ειναι απο τους λίγους γνώστες στα ktm
να παρετε bmw
 

sp1r0s

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΣΠΥΡΟΣ
Μοτό
KTM 990 Adventure
Για κοιτα καλυτερα μηπως φοραει DCPR8E.
Επισης μηπως ηταν μαιμου; εχω σπασει μοτερ με δαυτα.
Τα ψεκαστά (νομίζω από το 2010 και μετά, χωρίς να είμαι σίγουρος) φοράνε τα LKAR8BI9.
Στο manual αναφέρεται ο κωδικός μπουζί.
Κυκλοφορούνε μαιμού, αλλά δεν μπορώ να τα ξεχωρίσω. Οπότε, δεν ξέρω τι μου έβαλε..
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Στέργιο BMW έδωσα και πήρα το 990.
Είχα το F800GS...
φιλε περα απο την πλακα,
λαθοι συμβαινανε, συμβαινουν, και θα συμβαινουν γιατι δεν ειμαστε θεοι !!!
φυσικα αυτο δεν μειωνει του καθενος την ζημια η το υποτιθεμενο μεσοπροθεζμο η μακροπροθεζμο προβλημα του εργαλειου η ακομα ακομα και του ανθρωπου που το οδηγει
Θα ηθελα σε καποια συναντηση που θα εχουμε να σου εξιστορησω ενα δικο μου συμβαν και θα τραβας τα μαλια σου
καλα χλμ να εχεις και ολα τα θεματα στα σιδερα!!!!!!!
 

sp1r0s

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΣΠΥΡΟΣ
Μοτό
KTM 990 Adventure
φιλε περα απο την πλακα,
λαθοι συμβαινανε, συμβαινουν, και θα συμβαινουν γιατι δεν ειμαστε θεοι !!!
φυσικα αυτο δεν μειωνει του καθενος την ζημια η το υποτιθεμενο μεσοπροθεζμο η μακροπροθεζμο προβλημα του εργαλειου η ακομα ακομα και του ανθρωπου που το οδηγει
Θα ηθελα σε καποια συναντηση που θα εχουμε να σου εξιστορησω ενα δικο μου συμβαν και θα τραβας τα μαλια σου
καλα χλμ να εχεις και ολα τα θεματα στα σιδερα!!!!!!!
Αν δεν συμβαίνανε λάθη, δεν θα είχε νόημα η ζωή... Μεγάλη φιλοσοφική συζήτηση!!!
Στην περίπτωσή μου, ευτυχώς το πρόβλημα έμεινε στα σίδερα.. και σε μικρή έκταση..
Γι' αυτό το μοιράζομαι μαζί σας, ξεδίνω, αλλάζω μάστορα και πάμε παρακάτω με χαμόγελο! :):):)

Όσο για την συνάντηση ... σε αποφεύγω. Έχω ακούσει ότι είσαι πολύ γρήγορος!:friendship:
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Αν δεν συμβαίνανε λάθη, δεν θα είχε νόημα η ζωή... Μεγάλη φιλοσοφική συζήτηση!!!
Στην περίπτωσή μου, ευτυχώς το πρόβλημα έμεινε στα σίδερα.. και σε μικρή έκταση..
Γι' αυτό το μοιράζομαι μαζί σας, ξεδίνω, αλλάζω μάστορα και πάμε παρακάτω με χαμόγελο! :):):)

Όσο για την συνάντηση ... σε αποφεύγω. Έχω ακούσει ότι είσαι πολύ γρήγορος!:friendship:
μεγαλωσα τωρα και δε παω γρηγορα!!!
 

apostolos1983

Μέλος
Όνομα
apostolos
Μοτό
ktm adv 990
Παιδιά εχει σκοπό κανείς να ρυθμισει βαλβιδες στο 990 να μαθαίνουμε και εμείς οι νεώτεροι πώς γίνετε η δουλειά ;
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Έχει βίντεο στο γιουτουμπι και το δείχνει ένα παλικάρι από εξωτερικό
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Παιδιά εχει σκοπό κανείς να ρυθμισει βαλβιδες στο 990 να μαθαίνουμε και εμείς οι νεώτεροι πώς γίνετε η δουλειά ;
θεωρώ ότι το δύσκολο είναι να φτάσεις!!!!! στης βαλβίδες σε αυτό το μηχανάκι και όχι να της ρυθμίσεις
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
θεωρώ ότι το δύσκολο είναι να φτάσεις!!!!! στης βαλβίδες σε αυτό το μηχανάκι και όχι να της ρυθμίσεις
Αυτο, κατα τα αλλα δεν διαφερει σε τιποτα απο ρυθμιση βαλβιδων σε οποιονδηποτε αλλο 4χρονο κινητηρα, εκτος των δεσμοδρομικων...
 

apostolos1983

Μέλος
Όνομα
apostolos
Μοτό
ktm adv 990
γιατί ρε παιδιά τι πρεπει δηλαδή , δεν θα μεινει κολυμπηθρόξυλο ;

Έχει βίντεο στο γιουτουμπι και το δείχνει ένα παλικάρι από εξωτερικό
εχει και ενα Γαλλο αλλα με τα Ελληνικά αισθάνομαι ποιο ασφαλής :p
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
γιατί ρε παιδιά τι πρεπει δηλαδή , δεν θα μεινει κολυμπηθρόξυλο ;

εχει και ενα Γαλλο αλλα με τα Ελληνικά αισθάνομαι ποιο ασφαλής :p
αφου θα κανεις βαλβιδες,αλλαξε προληπτικα και τον αισθητηρα λαδιου,βιδωμενος ειναι στον μπροστα κυλινδρο απο την πισω μερια.φθηνο ανταλακτικο,αλλα μπελαλιδικο αν σκασει...
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
αφου θα κανεις βαλβιδες,αλλαξε προληπτικα και τον αισθητηρα λαδιου,βιδωμενος ειναι στον μπροστα κυλινδρο απο την πισω μερια.φθηνο ανταλακτικο,αλλα μπελαλιδικο αν σκασει...
Σωστα...

Η βαβουρα ειναι να λυσεις περισσοτερο. Αφου θα λυσεις που θα λυσεις αλλαξε και νερα
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Γενικά μαζί με βαλβιδες αλλάζεις νερά, αλλάζεις μπουζί, ταπωνεις SAS (αν έχεις αγοράσει τα σεα μεα και ξερεις τη διαδικασια), γρασαρεις ντιζα γκαζιού, βγάζεις και καθαρίζεις μίζα (αλλάζεις και τα oring), καλό είναι να αλλάξεις και τον αισθητήρα λαδιού που λέει και ο πυξίδας, τσεκάρεις σωληνάκια βενζίνης μην έχει ξεραθεί κάποιο και είναι στα πρόθυρα, καθαρίζεις/λιπαινεις φίλτρο αέρα (αν έχεις aftermarket), περνάς με σπρευ επαφών πλεξούδες και γενικά καλωδιώσεις κτλ, ρίχνεις και ένα καθάρισμα στο μοτέρ, τσεκάρεις το πλαίσιο εσωτερικά αν έχει τίποτα κρακ, σκουριές, flakes κτλ, ευκαιρία είναι να λύσεις και το σταυρό μήπως θέλουν γρασσο τα ρουλεμάν λαιμού.

Ρίξε και στο μανιουαλ μια ματιά....
Προσεχε τις ροπές και κόλλα σπειρωματων όπου θελει.

Αν τελικά το κάνεις, βγάλε πολλές φώτο και άνοιξε καινούργιο θέμα με τις δουλειές που έκανες να πάρουμε μάτι.
Αντε καλή αρχή φίλε μου.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Γενικά μαζί με βαλβιδες αλλάζεις νερά, αλλάζεις μπουζί, ταπωνεις SAS (αν έχεις αγοράσει τα σεα μεα και ξερεις τη διαδικασια), γρασαρεις ντιζα γκαζιού, βγάζεις και καθαρίζεις μίζα (αλλάζεις και τα oring), καλό είναι να αλλάξεις και τον αισθητήρα λαδιού που λέει και ο πυξίδας, τσεκάρεις σωληνάκια βενζίνης μην έχει ξεραθεί κάποιο και είναι στα πρόθυρα, καθαρίζεις/λιπαινεις φίλτρο αέρα (αν έχεις aftermarket), περνάς με σπρευ επαφών πλεξούδες και γενικά καλωδιώσεις κτλ, ρίχνεις και ένα καθάρισμα στο μοτέρ, τσεκάρεις το πλαίσιο εσωτερικά αν έχει τίποτα κρακ, σκουριές, flakes κτλ, ευκαιρία είναι να λύσεις και το σταυρό μήπως θέλουν γρασσο τα ρουλεμάν λαιμού.

Ρίξε και στο μανιουαλ μια ματιά....
Προσεχε τις ροπές και κόλλα σπειρωματων όπου θελει.

Αν τελικά το κάνεις, βγάλε πολλές φώτο και άνοιξε καινούργιο θέμα με τις δουλειές που έκανες να πάρουμε μάτι.
Αντε καλή αρχή φίλε μου.
Αν είναι με τις βαλβίδες, να γινονται όλα αυτά..... προληπτικά, εγώ θα το πουλουσα:p!!!!
Κάτι τέτοια διαβάζω, και ενώ βαριέμαι να ξεβιδωσω οκτώ βίδες για να ρυθμίσω βαλβίδες, συνειδητοποιώ πόσο @αματο μηχανάκι "έχουμε" ορισμένοι ΚΑΙ από άποψη συντήρησης!!!!! :happy:
 
Top Bottom