enkefalos
Μέλος
που έμπλεξες ρε φίλε αυτοί οι μηχανικοί είναι κάκια φαρα πριν κανένα μινα μου έτυχε το ίδιο:banghead: και τα μπουζί ειναι προαιρετικά τα ιριδίου ο elio ειναι απο τους λίγους γνώστες στα ktm
να παρετε bmwπου έμπλεξες ρε φίλε αυτοί οι μηχανικοί είναι κάκια φαρα πριν κανένα μινα μου έτυχε το ίδιο:banghead: και τα μπουζί ειναι προαιρετικά τα ιριδίου ο elio ειναι απο τους λίγους γνώστες στα ktm
Ναι, ιριδίου από μαμά.
NGK LKAR8BI9
Στέργιο BMW έδωσα και πήρα το 990.να παρετε bmw
Τα ψεκαστά (νομίζω από το 2010 και μετά, χωρίς να είμαι σίγουρος) φοράνε τα LKAR8BI9.Για κοιτα καλυτερα μηπως φοραει DCPR8E.
Επισης μηπως ηταν μαιμου; εχω σπασει μοτερ με δαυτα.
φιλε περα απο την πλακα,Στέργιο BMW έδωσα και πήρα το 990.
Είχα το F800GS...
Αν δεν συμβαίνανε λάθη, δεν θα είχε νόημα η ζωή... Μεγάλη φιλοσοφική συζήτηση!!!φιλε περα απο την πλακα,
λαθοι συμβαινανε, συμβαινουν, και θα συμβαινουν γιατι δεν ειμαστε θεοι !!!
φυσικα αυτο δεν μειωνει του καθενος την ζημια η το υποτιθεμενο μεσοπροθεζμο η μακροπροθεζμο προβλημα του εργαλειου η ακομα ακομα και του ανθρωπου που το οδηγει
Θα ηθελα σε καποια συναντηση που θα εχουμε να σου εξιστορησω ενα δικο μου συμβαν και θα τραβας τα μαλια σου
καλα χλμ να εχεις και ολα τα θεματα στα σιδερα!!!!!!!
Κυκλοφορούνε μαιμού, αλλά δεν μπορώ να τα ξεχωρίσω. Οπότε, δεν ξέρω τι μου έβαλε..
μεγαλωσα τωρα και δε παω γρηγορα!!!Αν δεν συμβαίνανε λάθη, δεν θα είχε νόημα η ζωή... Μεγάλη φιλοσοφική συζήτηση!!!
Στην περίπτωσή μου, ευτυχώς το πρόβλημα έμεινε στα σίδερα.. και σε μικρή έκταση..
Γι' αυτό το μοιράζομαι μαζί σας, ξεδίνω, αλλάζω μάστορα και πάμε παρακάτω με χαμόγελο!
Όσο για την συνάντηση ... σε αποφεύγω. Έχω ακούσει ότι είσαι πολύ γρήγορος!
θεωρώ ότι το δύσκολο είναι να φτάσεις!!!!! στης βαλβίδες σε αυτό το μηχανάκι και όχι να της ρυθμίσειςΠαιδιά εχει σκοπό κανείς να ρυθμισει βαλβιδες στο 990 να μαθαίνουμε και εμείς οι νεώτεροι πώς γίνετε η δουλειά ;
Αυτο, κατα τα αλλα δεν διαφερει σε τιποτα απο ρυθμιση βαλβιδων σε οποιονδηποτε αλλο 4χρονο κινητηρα, εκτος των δεσμοδρομικων...θεωρώ ότι το δύσκολο είναι να φτάσεις!!!!! στης βαλβίδες σε αυτό το μηχανάκι και όχι να της ρυθμίσεις
εχει και ενα Γαλλο αλλα με τα Ελληνικά αισθάνομαι ποιο ασφαλήςΈχει βίντεο στο γιουτουμπι και το δείχνει ένα παλικάρι από εξωτερικό
αφου θα κανεις βαλβιδες,αλλαξε προληπτικα και τον αισθητηρα λαδιου,βιδωμενος ειναι στον μπροστα κυλινδρο απο την πισω μερια.φθηνο ανταλακτικο,αλλα μπελαλιδικο αν σκασει...γιατί ρε παιδιά τι πρεπει δηλαδή , δεν θα μεινει κολυμπηθρόξυλο ;
εχει και ενα Γαλλο αλλα με τα Ελληνικά αισθάνομαι ποιο ασφαλής
Σωστα...αφου θα κανεις βαλβιδες,αλλαξε προληπτικα και τον αισθητηρα λαδιου,βιδωμενος ειναι στον μπροστα κυλινδρο απο την πισω μερια.φθηνο ανταλακτικο,αλλα μπελαλιδικο αν σκασει...
Αν είναι με τις βαλβίδες, να γινονται όλα αυτά..... προληπτικά, εγώ θα το πουλουσα!!!!Γενικά μαζί με βαλβιδες αλλάζεις νερά, αλλάζεις μπουζί, ταπωνεις SAS (αν έχεις αγοράσει τα σεα μεα και ξερεις τη διαδικασια), γρασαρεις ντιζα γκαζιού, βγάζεις και καθαρίζεις μίζα (αλλάζεις και τα oring), καλό είναι να αλλάξεις και τον αισθητήρα λαδιού που λέει και ο πυξίδας, τσεκάρεις σωληνάκια βενζίνης μην έχει ξεραθεί κάποιο και είναι στα πρόθυρα, καθαρίζεις/λιπαινεις φίλτρο αέρα (αν έχεις aftermarket), περνάς με σπρευ επαφών πλεξούδες και γενικά καλωδιώσεις κτλ, ρίχνεις και ένα καθάρισμα στο μοτέρ, τσεκάρεις το πλαίσιο εσωτερικά αν έχει τίποτα κρακ, σκουριές, flakes κτλ, ευκαιρία είναι να λύσεις και το σταυρό μήπως θέλουν γρασσο τα ρουλεμάν λαιμού.
Ρίξε και στο μανιουαλ μια ματιά....
Προσεχε τις ροπές και κόλλα σπειρωματων όπου θελει.
Αν τελικά το κάνεις, βγάλε πολλές φώτο και άνοιξε καινούργιο θέμα με τις δουλειές που έκανες να πάρουμε μάτι.
Αντε καλή αρχή φίλε μου.