Ειχα παραγκηλει απο γνωστο χοντομαγαζω το σωληνακι που φευγει απο την τρομπα και καταληγει στο φιλτρο βενζινας.... Με περνει τηλ σημερα ελα απο δω εχω θεμα.... Παω λοιπον δεν υπαρχει στοκ και ουτε θα ξαναυπαρξει στο πλανητη γη αλλα μου πε να παραγκειλουμε απο το πιο καινουργιο μηπως κανει... Οκ δεν ειναι το θεμα μου το σωληναλι αλλα με εβαλε σε σκεψει, τι θα κανουμε σε 10 χρονια απο ανταλλακτικα;;; και αντε σε 10 χρονια κατι θα με αξιωσει ο υψιστος να παρω αλλα για να το βαλω στην ακρη θα θελει ανακατασκευη.... Με τι πραματα ομως;;;;
ηθελα καπου να τα πω οπως καταλαβατε.... Χαχαχα
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μετά από 10 χρόνια.... Θα το έχεις στο γκαράζ και θα κάνεις 500 χλμ τον χρόνο, για να μην χαλάνε τα σωληνάκια που δεν θα υπάρχουν πουθενά.
Κάπως έτσι...
στο 'χω ξαναπει...
το 25 με 30 % των μερων που αποτελειται το συγκεκριμενο μηχανακι ειναι πλεον out of stock και out υπο κατασκευη....
Kακό αυτό Ζοζ, γιατί υπάρχουν πολλά στους δρόμους.
Γκάιζ γκάιζ γκάιζ... Κουλ ντάουν μια ολιά!
Παρ'ολα αυτά...
Με τέτοια δημοτικότητα που είχε και ακόμα έχει το μοντέλο, ανταλλακτικά θα βρίσκονται "εύκολα" για πολύ ακόμα, είτε aftermarket ειτε μεταχειρισμένα. Τώρα, αν μιλάμε για δυσεύρετα σωληνάκια - κολλάρα η δεν ξέρω και εγώ τι, ε όλο και απο κάποιο άλλο μοντέλο θα κάνει κάτι, η θα βρίσκεις άκρη με μια πατέντα. Για μηχανάκι μιλάμε, όχι για σεληνάκατο...
Βάζοντας στην εξίσωση την ποιότητα κατασκευής και την αξιοπιστία, τα όρια διευρύνονται αρκετά παραπάνω.
Σίγουρα δεν είναι ιδανική η κατάσταση με τα stock αλλά προσωπικά δε με προβληματίζει, σε βαθμό που αποφάσισα να ανανεώσω πλήρως τη δικιά μου στο άμεσο μέλλον, κρατώντας τη μάλλιστα σαν βασικό μου όχημα και παιχνίδι (βίτσια είναι αυτά!).
Μια πολύ καλή λύση εν κατακλείδη είναι αυτή της αγοράς μιας πολύ φτηνής 2ης τρακαρισμένης ή χαλασμένης ή έστω ένα κινητήρα (αλλά λειτουργικά) και απλά ξενοιάζεις (επίσης στα σχέδιά μου).
Αυτό που με προβληματίζει περισσότερο μελλοντικά, δεν είναι τόσο τα stock του africa, αλλά η βενζίνη... Συνδυαστικά, αφενός λόγω της κατανάλωσης του πρώτου και αφετέρου, λόγω του "out of stock" της δεύτερης.
Ντου νοτ πάνικ (γιετ).