κωνσταντινε καλησπερα. θελω να σε ρωτησω πολλα. ας αρχισουμε λοιπον. ποια η διαφορα του d apo to s στην οδηγηση και ποτε επιλεγεις το μεν και ποτε το αλλο;
αν υποθεσουμε οτι επιλεγεις το D ποιο επιπεδο επιλεγεις στη συνεχεια; το 1, 2,3; τι κανει το καθενα; στειλε μου σε παρακαλω το μαιλ σου αν θελεις για αμεση επικοινωνια
Παρακάτω είναι η άποψη μου για το dct
Πάμε λίγο να δούμε πιο αναλυτικά
Το DCT εχει 5 επιλογές
D- οι αλλαγές γίνονται γρήγορα και σε χαμηλές στροφές (4000) .
S1- οι αλλαγές γίνονται περίπου σε(5500) στροφές .
S2- οι αλλαγές γίνονται περίπου σε(6500) στροφές
S3- οι αλλαγές γίνονται κόκκινο.
ΜΤ- οι αλλαγές γίνονται από τον αναβατή από κουμπιά (+-)
Όμως , όπως είπαμε και πριν , όλα γίνονται από το ΔΕΞΙ χέρι .
Έτσι , άσχετα τι χαρτογράφηση έχεις βάλει , καρυδώνοντας το γκαζι κατεβάζει 1-2 ταχύτητες για προσπέραση κλπ.
Προσωπικά, το D το βάζω στην εθνική , το S1 στην Αθήνα και σε επαρχιακό , το S2 σε κλειστό πολύ στροφιλικι ψιλογρηγορα και το S3 στο φαναρι με το traction sto 1….αι-αι-αι[
https://www]
Sent from my ONE A2003 using Tapatalk