Καλησπερα στην ομαδα. Λοιπον εχουμε και λεμε, στις φωτο απεικονιζεται το κατω μερος απο το καπακι που ειναι για τους δισκους και την τρομπα νερου απο αριστερα δηλαδη. Πριν καμια εβδομαδα την ειχα βαλει μπροστα για 2 λεπτα και ειδα λιγο "καπνο". Εσκυψα να δω και ετρεξε λιγο παραφλου απο μια τρυπιτσα και μονο που απεικονιζεται στην εικονα 1 ( δοκιμασα να σφιξω τις βιδες, μπας και ηταν καποια χαλαρη αλλα δεν ηταν). Ολη την εβομαδα που εχω κανει πολλα χλ,, ολα κανονικοτατα. Ερχομαστε στο σημερα , παλι την χρησιμοποιησα την μηχανη για 5 λεπτα, σταματω παλι βλεπω λιγο καπνο οπου παλι εσταζε παραφλου, ομως αυτη την φορα, περα απο την τρυπιτσα εσταζε και απο την φλατζα σε 2 σημεια που φαινεται στην εικονα 3. Να σημειωσω οτι ηταν ξεκαθαρα απο την φλατζα γιατι στο ενδιαμεσο δεν ειχε λεκε.
Την πρωτη φορα απλα φαινοταν λιγο υγρο ενω σημερα επεφταν σταγονες συνεχομενα .
Γενικα μεχρι πριν 2 εβδομαδες που ετυχε και τσεκαρα την σταθμη στο ψυγειο, ηταν φουλ. συμπληρωσα λιγο στο δοχειο υπερχειλισης, λιγο πανω απο το μαξ.
Πριν 20.000χλμ ακριβως εχουν αλλαχτει τρομπα νερου, τσιμουχακια, γραναζια καθως επισης και ολοκληρο το αριστερο καπακι συμπλεκτη, επειδη ειχε μεγαλο τζογο εκει που ηταν η τρομπα.
Φανταζομαι παω για καινουρια φλατζα καπακιου και τσιμουχακια σιγουρα ή γνωριζει κανεις τιποτα παραπανω;
1)
2)
3)