BMW R 1300 GS, R 1400 GS και Μ 1400 GS 2023

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
γελάνε και οι πέτρες γιατί ΟΛΟΙ οι άξονες θέλουν μαζέματα επισκευές αντικατάσταση, από το 1100 ξεκινώντας.
Οι κάτοχοι FJR , XTZ 1200, VFR1200 αλλά και Guzzi V85 TT ακόμα και των αρχαίων Guzzi όπως και οι κάτοχοι R80-100 δεν έχουν και δεν ειχαν κανένα λόγω να ανησυχούν.

Οι κλασσικές R της BMW, από τον πόλεμο και μετά ήταν αθάνατες και αυτές έφτιαξαν το όνομα της bmw στις μοτοσυκλέτες.

Απλά άλλαξαν οι καιροί.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Οι κάτοχοι FJR , XTZ 1200, VFR1200 αλλά και Guzzi V85 TT ακόμα και των αρχαίων Guzzi όπως και οι κάτοχοι R80-100 δεν έχουν και δεν ειχαν κανένα λόγω να ανησυχούν.

Οι κλασσικές R της BMW, από τον πόλεμο και μετά ήταν αθάνατες και αυτές έφτιαξαν το όνομα της bmw στις μοτοσυκλέτες.

Απλά άλλαξαν οι καιροί.
Οι κάτοχοι μηχανών με αλυσίδα επίσης.

Οι μονοκόμματοι άξονες με διαδρομή ανάρτησης 5εκ εννοείται ότι δεν παθαίνουν, αυτά χάλαγαν στην τελική μετάδοση.

Η μοτοσκουτσι δεν έχει τα άλογα και την ροπή της πενφέ, δεν έχει τις διαδρομές ανάρτησης επίσης. 16 εκατοστά το Στελβιο; σαν το XR το ορθόδοξο.
 

arisxj

Μέλος
Όνομα
aris
Μοτό
yamaha tdm900
να ρωτησω
στο 1200 το αεροψυκτον που με ενδιαφερει....
ο αξονας εγινε αναλωσιμο ?:D
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
να ρωτησω
στο 1200 το αεροψυκτον που με ενδιαφερει....
ο αξονας εγινε αναλωσιμο ?:D
Εσύ να μείνεις με το tdm το συλλεκτικό.

Δεν έγινε, ήταν πάντα
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
να ρωτησω
στο 1200 το αεροψυκτον που με ενδιαφερει....
ο αξονας εγινε αναλωσιμο ?:D
Όχι ,αυτός δεν έχει θέμα με σωστή συντήρηση αλλά και αν κάνει μποσικα( μετά τις 90000χλμ και ανάλογα την χρήση)
επισκευάζεται με μικρό κόστος !
 

arisxj

Μέλος
Όνομα
aris
Μοτό
yamaha tdm900
Εσύ να μείνεις με το tdm το συλλεκτικό.

Δεν έγινε, ήταν πάντα
το τι ηταν το ξερω
οπως ακουγα και το ''παρε με αξονα να μην ασχολησαι'':pointu:

το τδμ μου εχει κανει μια ζημεια...
μετα απο 250.000 κμ και εχοντας βγαλει μονο εναν τεντωτηρα καδενας (δεν εμεινα) και ενα καλωδιο στον διακοπτη (παραλιγο να μεινω),αντε να μπλεξειςμε αξονες..
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Οι κάτοχοι FJR , XTZ 1200, VFR1200 αλλά και Guzzi V85 TT ακόμα και των αρχαίων Guzzi όπως και οι κάτοχοι R80-100 δεν έχουν και δεν ειχαν κανένα λόγω να ανησυχούν.

Οι κλασσικές R της BMW, από τον πόλεμο και μετά ήταν αθάνατες και αυτές έφτιαξαν το όνομα της bmw στις μοτοσυκλέτες.

Απλά άλλαξαν οι καιροί.
Μην συγκρίνουμε πατάτες με τομάτες....περικαλω.

Οι άξονες όσο ανεβαίνουν οι ιπποδυνάμεις θα χαλάνε και πιο εύκολα, αυτό είναι το μόνο σίγουρο και ο λόγος που χαλάει πιο εύκολα στο 1250 από το r51.
Δεν ξέρω τι πωλήσεις έχουν κάνει τα μοντέλα που έγραψες για να έχουμε ικανό αριθμό σύγκρισης.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Οι ιπποδυνάμεις των τελευταίων δεκαετιών, δεν έχουν καμμία σχέση με αυτές των r80 και r100, πόσο μάλλον των μηχανών μετά των πόλεμο!!!
Η αύξηση της ιπποδύναμης, η μείωση του υλικού (για λιγότερο βάρος), η χειρότερη ποιότητα μετάλλων (ανακυκλώσιμα), φέρνουν αυτό το αποτέλεσμα!!!
Μπορούν να φτιάξουν άξονες, ισχυρούς που να αντέχουν πολύ κακοποίηση (όπως και γωνιακές μεταδόσεις), αλλά οι ήδη πολύ υψηλές τιμές (ανάλογα την εποχή παραγωγής τους) ήταν και είναι πολύ ψηλά! Αν τους έφτιαχναν με όλα τα παραπάνω, θα ανέβαινε και άλλο η τιμή των μηχανών, πέρα από τα ήδη υψηλά νούμερα που έχουν!!!!!
Συν το ότι εδώ και χρόνια, η "φιλοσοφία" είναι.... "στην πενταετία αλλαγή"!!!!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
το τι ηταν το ξερω
οπως ακουγα και το ''παρε με αξονα να μην ασχολησαι'':pointu:

το τδμ μου εχει κανει μια ζημεια...
μετα απο 250.000 κμ και εχοντας βγαλει μονο εναν τεντωτηρα καδενας (δεν εμεινα) και ενα καλωδιο στον διακοπτη (παραλιγο να μεινω),αντε να μπλεξειςμε αξονες..
Μόλις ένας φίλος με tdm 900 μαμά και σε γκαράζ, έκανε περιέλιξη πηνίων στα 80000χλμ.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μόλις ένας φίλος με tdm 900 μαμά και σε γκαράζ, έκανε περιέλιξη πηνίων στα 80000χλμ.
Μαρτυριαρα......η μασονία των τζαπαν σε ψάχνει
Και θα σε βρει:nnj:
 

arisxj

Μέλος
Όνομα
aris
Μοτό
yamaha tdm900
Μόλις ένας φίλος με tdm 900 μαμά και σε γκαράζ, έκανε περιέλιξη πηνίων στα 80000χλμ.
συγνωμη το ξεχασα αυτο
πηνεια αλλαξα στα 185.000 ( η μηχανη δεν καιγεται στην πολη τα περισσοτερα κμ ειναι ταξιδια)
τα θεωρω αναλωσιμα..κατι σαν αξονες ρε παιδιμ
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Μόλις ένας φίλος με tdm 900 μαμά και σε γκαράζ, έκανε περιέλιξη πηνίων στα 80000χλμ.
:secret:

Αν συμβεί όμως αυτό σε gs LC ξέρεις τι συμβαίνει? (Και συμβαίνει δυστυχώς για τους κατόχους).

Στο TDM σε μισή ώρα έχεις πάρει τα πηνία στο χέρι. Στο GS πρέπει να κοπεί η μοτοσυκλέτα στη μέση .
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Όπως πρέπει να κοπεί για συμπλέκτη τα πιο παλιά ορθόδοξα.


Ρε σεις, η μπάλα να μένει στο γήπεδο. Πόσο δύσκολο πια;
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Στα "ορθόδοξα" gs, δεν είχες πηνία, αλλά ένα δυναμό εύκολο στην πρόσβαση. Για το δίσκο όμως.... γάματα!!!
Στα επόμενα μοντέλα, ο δίσκος έγινε παιχνιδάκι, και έγιναν γάματα τα πηνία!!!!
Κάθε μηχανή και μοντέλο, και κάθε μάρκα γενικότερα, έχει τα δικά της εύκολα "σημεία" και δύσκολα "σημεία"!!!
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Μην συγκρίνουμε πατάτες με τομάτες....περικαλω.

Οι άξονες όσο ανεβαίνουν οι ιπποδυνάμεις θα χαλάνε και πιο εύκολα, αυτό είναι το μόνο σίγουρο και ο λόγος που χαλάει πιο εύκολα στο 1250 από το r51.
Δεν ξέρω τι πωλήσεις έχουν κάνει τα μοντέλα που έγραψες για να έχουμε ικανό αριθμό σύγκρισης.
Καταλαβαίνω τι θες να πεις αλλά σε πολύ κόσμο, και γω μαζί μου κάθεται πολύ άσχημα αυτό που ανακοίνωσε η bmw για το 1300.

Το οποίο δεν έχει καμμία σημασία γιατί έχει το φανατικό της κοινό που μπορεί να υποστηρίξει τέτοιες συντηρήσεις. Είδες δεν είπα ζημιά.

Όμως η εταιρεία έφτιαξε όνομα αξιόπιστου τουριστικού με τα πιο παλιά μοντέλα που είχαν αξιόλογη ιπποδύναμη για την εποχή τους όπως τα κ100, κ1100, κ1 κτλ. Που τότε αγόραζες μοτοσυκλέτα γιχ μια ζωή αν ήθελες.

Προφανώς άλλαξαν οι καιροί, ο κόσμος θέλει πολύ δύναμη, έχει ανέβει και ο ανταγωνισμός και πιάσε το αυγό και κούρευτο. Η μόδα στο εξωτερικό είναι να αλλάζει ο κόσμος συχνά μοντέλο οπότε δεν τους νοιάζει κσι τόσο Υ αξιοπιστία σε βάθος χρόνου.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Καταλαβαίνω τι θες να πεις αλλά σε πολύ κόσμο, και γω μαζί μου κάθεται πολύ άσχημα αυτό που ανακοίνωσε η bmw για το 1300.

Το οποίο δεν έχει καμμία σημασία γιατί έχει το φανατικό της κοινό που μπορεί να υποστηρίξει τέτοιες συντηρήσεις. Είδες δεν είπα ζημιά.

Όμως η εταιρεία έφτιαξε όνομα αξιόπιστου τουριστικού με τα πιο παλιά μοντέλα που είχαν αξιόλογη ιπποδύναμη για την εποχή τους όπως τα κ100, κ1100, κ1 κτλ. Που τότε αγόραζες μοτοσυκλέτα γιχ μια ζωή αν ήθελες.

Προφανώς άλλαξαν οι καιροί, ο κόσμος θέλει πολύ δύναμη, έχει ανέβει και ο ανταγωνισμός και πιάσε το αυγό και κούρευτο. Η μόδα στο εξωτερικό είναι να αλλάζει ο κόσμος συχνά μοντέλο οπότε δεν τους νοιάζει κσι τόσο Υ αξιοπιστία σε βάθος χρόνου.
Συμφωνώ σε όλα, για αυτό δεν θα ξαναπαρω νέο μοντέλο με άξονα.
Ήδη τόσα χρόνια είχα πρόβλημα με τα lc.
Να είσαι σίγουρος όμως ότι το γελαδι θα συνεχίσει να πουλάει ακόμη περισσότερο σε όλο τον κόσμο.
Το γιατί είναι πολύ μεγάλη κουβέντα
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Παντως ρε παιδια ειναι απορίας άξιο που ολο και περισσοτερο η εταιρια φτυνει τους πελάτες της και οι πωλήσεις - πωλήσεις.
Δηλαδη με ολα αυτα δεν θα έπαιρνα με τιποτα BMW ξανα. Απορω με το μυαλο του κόσμου.
Και δεν ειναι μονο τα gs. Διαβάζω και αστοχίες σε xr.

Θελω να πω οτι παλια έπαιρνες BMW γιατι ηταν συνονυμο της ποιότητας και της αξιοπιστίας.
Τωρα απλα θεωρώ οτι ψωνίζουμε με το τι μας αρεσει στο ματι και μονο μιας και δεν υπαρχουν αξιόπιστα ευρωπαϊκά, με την έννοια του εντελως απροβλημάτιστου.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Συμφωνώ σε όλα, για αυτό δεν θα ξαναπαρω νέο μοντέλο με άξονα.
Ήδη τόσα χρόνια είχα πρόβλημα με τα lc.
Να είσαι σίγουρος όμως ότι το γελαδι θα συνεχίσει να πουλάει ακόμη περισσότερο σε όλο τον κόσμο.
Το γιατί είναι πολύ μεγάλη κουβέντα
Συμφωνώ και γω με τη σειρά μου.

Θα πουλάει γιατί είναι καλή μοτοσυκλέτα, έχει ένα σωρό πλεονεκτήματα και έχει σημαντική εξέλιξη πάνω της.

Την άλλη κουβέντα ας την αφήσουμε για άλλη ώρα.

(Πήρε ένας γείτονας το ίδιο χρώμα XR με το δικό σου. Έχω και πρόταση να το πάρω βόλτα ).
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Συμφωνώ και γω με τη σειρά μου.

Θα πουλάει γιατί είναι καλή μοτοσυκλέτα, έχει ένα σωρό πλεονεκτήματα και έχει σημαντική εξέλιξη πάνω της.

Την άλλη κουβέντα ας την αφήσουμε για άλλη ώρα.

(Πήρε ένας γείτονας το ίδιο χρώμα XR με το δικό σου. Έχω και πρόταση να το πάρω βόλτα ).
Μη....θα μπλεξεις
 
Top Bottom