BMW R 1300 GS, R 1400 GS και Μ 1400 GS 2023

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Γυμνασμενος , μούσκουλα ,μπράτσα , δικέφαλοι τετρακέφαλοι ....μονοκεφαλοι.....
 

kostas82

Μέλος
Όνομα
ΚΩΣΤΑΣ
Μοτό
790 Adv R

Η BMW προχώρησε σε μία αλλαγή πολιτικής την οποία δεν κοινοποίησε με σχετικό δελτίου τύπου, κι έτσι χρειάστηκε χρόνος για την διασπορά της πληροφορίας και κυρίως την επιβεβαίωσή της, ακόμη και στον γερμανικό τύπο. Η προγραμματισμένη αντικατάσταση του άξονα θα αφορά και τα προηγούμενα R μοντέλα της βαυαρικής εταιρείας, από το 2013 μέχρι σήμερα. Οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για αντικατάσταση του άξονα των R 1200 και R 1250 κάθε 60.000 χιλιόμετρα, ενώ για το νέο R 1300 GS και κατ' επέκταση όλων των R 1300 μοντέλων, η αντικατάσταση θα πρέπει να γίνεται κάθε 80.000 χλμ.
 

Gee

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Ducati Streetfighter 1098
Μιας και μιλουσατε για κεντρικο σταντ, οταν ειχα το 1290 και ηταν φορτωμενο να το βαλω στο διπλο ηταν ευκολο, να το κατεβασω δεν την παλευα
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ

Η BMW προχώρησε σε μία αλλαγή πολιτικής την οποία δεν κοινοποίησε με σχετικό δελτίου τύπου, κι έτσι χρειάστηκε χρόνος για την διασπορά της πληροφορίας και κυρίως την επιβεβαίωσή της, ακόμη και στον γερμανικό τύπο. Η προγραμματισμένη αντικατάσταση του άξονα θα αφορά και τα προηγούμενα R μοντέλα της βαυαρικής εταιρείας, από το 2013 μέχρι σήμερα. Οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για αντικατάσταση του άξονα των R 1200 και R 1250 κάθε 60.000 χιλιόμετρα, ενώ για το νέο R 1300 GS και κατ' επέκταση όλων των R 1300 μοντέλων, η αντικατάσταση θα πρέπει να γίνεται κάθε 80.000 χλμ.
Όχι ρε φουστη μου ...την πατήσαμε ....
Φούστια!!!!!!
 

Doudo

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM LC8-950 Adventure '04
YAMAHA XT-1200Z Super-Tenere '14

Η BMW προχώρησε σε μία αλλαγή πολιτικής την οποία δεν κοινοποίησε με σχετικό δελτίου τύπου, κι έτσι χρειάστηκε χρόνος για την διασπορά της πληροφορίας και κυρίως την επιβεβαίωσή της, ακόμη και στον γερμανικό τύπο. Η προγραμματισμένη αντικατάσταση του άξονα θα αφορά και τα προηγούμενα R μοντέλα της βαυαρικής εταιρείας, από το 2013 μέχρι σήμερα. Οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για αντικατάσταση του άξονα των R 1200 και R 1250 κάθε 60.000 χιλιόμετρα, ενώ για το νέο R 1300 GS και κατ' επέκταση όλων των R 1300 μοντέλων, η αντικατάσταση θα πρέπει να γίνεται κάθε 80.000 χλμ.
Για εμένα αυτό είναι εξωφρενικό!

Τέτοιο φτύσιμο σε πελάτες δεν έχω ξαναδεί (ειδικά σε όσους αγόρασαν από 2013 μοντέλο μέχρι 2023, άντε οι 1300αρηδες το ξέρουν από πριν) και μην μου πείτε ότι σιγά θα δίνω χ ευρώ που κάνει ο άξονας κάθε 60.000 χλμ, αν είχα αλυσίδα πάλι θα έδινα κτλ. γιατί όταν αγοράστηκε η μοτο, υποτίθεται ότι ο άξονας ήταν αθάνατος…

Ευθεία παραδοχή ότι 1. βαρεθήκαμε να πληρώνουμε ανακλήσεις και εγγυήσεις (γιατί δεν επενδύουμε να φτιάξουμε κάτι σωστά) και τώρα είτε θα τα πληρώνετε προκαταβολικά σε πακέτα συντήρησης-εγγύησης με την αγορά της μοτοσυκλετας (η οποία ήδη πωλείται σε εξωφρενική τιμή) , είτε από την τσέπη σας όταν έρθει η ώρα και 2. Στις ανακλήσεις-εγγυήσεις που έχουμε ήδη κάνει μέχρι και τα μοντέλα 2013, το πρόβλημα δεν λύθηκε ουσιαστικά.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

george_pan

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
yamaha
Για εμένα αυτό είναι εξωφρενικό!

Τέτοιο φτύσιμο σε πελάτες δεν έχω ξαναδεί (ειδικά σε όσους αγόρασαν από 2013 μοντέλο μέχρι 2023, άντε οι 1300αρηδες το ξέρουν από πριν) και μην μου πείτε ότι σιγά θα δίνω χ ευρώ που κάνει ο άξονας κάθε 60.000 χλμ, αν είχα αλυσίδα πάλι θα έδινα κτλ. γιατί όταν αγοράστηκε η μοτο, υποτίθεται ότι ο άξονας ήταν αθάνατος…

Ευθεία παραδοχή ότι 1. βαρεθήκαμε να πληρώνουμε ανακλήσεις και εγγυήσεις (γιατί δεν επενδύουμε να φτιάξουμε κάτι σωστά) και τώρα είτε θα τα πληρώνετε προκαταβολικά σε πακέτα συντήρησης-εγγύησης με την αγορά της μοτοσυκλετας (η οποία ήδη πωλείται σε εξωφρενική τιμή) , είτε από την τσέπη σας όταν έρθει η ώρα και 2. Στις ανακλήσεις-εγγυήσεις που έχουμε ήδη κάνει μέχρι και τα μοντέλα 2013, το πρόβλημα δεν λύθηκε ουσιαστικά.


Sent from my iPhone using Tapatalk
και όμως σε κάποιους τους αρέσει, οπότε βρίσκει και κάνει!!!
 

naftilos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα Παλληνη-Ηρακλειο Μεσσαρα
Όνομα
Θωμας
Μοτό
Aprilia Pegaso 650ie - Caponord ETV 1000RR - Futura RST1000
Γυμνασμενος , μούσκουλα ,μπράτσα , δικέφαλοι τετρακέφαλοι ....μονοκεφαλοι.....
πολυκεφαλοι, πονοκεφαλοι και λεονταροκεφαλοι
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Είναι πιο ευέλικτη και από τράιαλ των 100 κιλών.:D

 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Απλα βάζει εναν εξτρα φοβο και βλεπω να αλλαζουν αξονες ανα 20.000 για να ειναι καλλυμενοι ψυχολογικά.
Το ότι ο άξονας είναι wear item το ξέρουν όλοι και οι περισσότεροι (και εδώ μέσα) τους έχουν πάει για επισκευή κάποια στιγμή. Θυμάμαι ότι γράφουν πως καθυστερεί η φθορά με συχνό έλεγχο στα ρουλεμάν και λίπανση στα splines της εξόδου από το κιβώτιο, αλλά θα χρειαστεί. Περισσότερο στα ADV/ψηλά μοντέλα παρά στα χαμηλά και στα street της εταιρείας, περισσότερο αν γίνεται "έντονη" χρήση.

Τώρα βγαίνει και επίσημα αυτό στο πρόγραμμα συντήρησης, με αναδρομική ισχύ.

Τίμιο που αναγνωρίζεται επίσημα αυτό που... ψιθύριζαν οι "έχω άξονα, τελείωσα με τα έξοδα συντήρησης όπως οι αλυσιδάτοι", από την άλλη πλέον μπαίνει μιά όμορφη παράμετρος ακόμα στα έξοδα συντήρησης που... δεν είναι χαμηλότερα από ένα παρόμοιο με αλυσίδα.

Δίνει και μιά νέα πλευρά στις αγγελίες "πάρτε το άσπαστο 12 ετών στα 13000 ευρώ αντί για το νέο που χαλάει στα 26000 ευρώ".
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Και κάπως έτσι γίνεται πιο αξιόπιστο το μοντέλο...
γελάνε και οι πέτρες γιατί ΟΛΟΙ οι άξονες θέλουν μαζέματα επισκευές αντικατάσταση, από το 1100 ξεκινώντας.
 
Top Bottom