80000 χλμ σε αλυσιδατο δυνατο μηχανάκι, πόσο κόστος έχει?Και κάπως έτσι πλεονεκτεί η αλυσίδα πάλι, δικαιώματα των συνωμοσιολογων να μιλούν για προγραμματισμό στην καταστροφή
80000 χλμ σε αλυσιδατο δυνατο μηχανάκι, πόσο κόστος έχει?Και κάπως έτσι πλεονεκτεί η αλυσίδα πάλι, δικαιώματα των συνωμοσιολογων να μιλούν για προγραμματισμό στην καταστροφή
Δεν μπορώ να βοηθήσω κανέναν, τα έχουμε γραψει- ανάλυση πολλές φορές.Εδώ μπορεί να βοηθήσει ο μανιακ
Πόσα χλμ είχε κάνει αυτός που κυκλοφορεί με το σκύλο στο παλιό του βεστρομ με την ίδια αλυσίδα ?
Η σωστή ερώτηση είναι σε γιαπωνέζικο με άξονα πόσο κόστος έχει σε 80k χλμ...80000 χλμ σε αλυσιδατο δυνατο μηχανάκι, πόσο κόστος έχει?
Γύρω στα 2 κατοστάρικα με καλής ποιότητας ανταλλακτικά.80000 χλμ σε αλυσιδατο δυνατο μηχανάκι, πόσο κόστος έχει?
Υπάρχει γιαπωνέζικο μέγα ον οφ με 130-140 άλογα?Η σωστή ερώτηση είναι σε γιαπωνέζικο με άξονα πόσο κόστος έχει σε 80k χλμ...
Για μια αλλαγή εννοειςΓύρω στα 2 κατοστάρικα με καλής ποιότητας ανταλλακτικά.
Ε ναι.Για μια αλλαγή εννοεις
140 ίπποι και 80,000 χλμ αλυσίδα αισιοδοξία διακρίνωΓύρω στα 2 κατοστάρικα με καλής ποιότητας ανταλλακτικά.
Εάν οδηγείς ανθρώπινα τότε βγαίνουν.140 ίπποι και 80,000 χλμ αλυσίδα αισιοδοξία διακρίνω
Γερμανική οδήγηση που έλεγε ο άλλος με το ιερό 125, σόρι, αναπνέω ακόμα.Εάν οδηγείς ανθρώπινα τότε βγαίνουν.
Το τενερε με 110. Και επειδη η κουβέντα δεν αφορά μόνο ον οφ ( στο άρθρο γράφει και για προβλήματα στα r , στα rt ) να βάλουμε μέσα και fjr, vfr, goldwing κλπ.Υπάρχει γιαπωνέζικο μέγα ον οφ με 130-140 άλογα?
Πάμε να μπερδέψουμε την κουβέντα παλι
Ναι ,οριακά είσαι ήδη στην τρίτη αλλαγη ,οπότε ας την υπολογίσουμε κι αυτή μέσαΓια 80000 θέλεις 3 αλυσογραναζα
Εδώ δεν ξέρουμε αν αντέχει όλο 80,000Στo tiger με τον άξονα έχουμε γνώση τι γίνεται?
Πόσα χιλιόμετρα αντέχει κλπ.
Έχει εγγύηση εφ'ορου ζωής .Στo tiger με τον άξονα έχουμε γνώση τι γίνεται?
Πόσα χιλιόμετρα αντέχει κλπ.
60000 έβγαλα με τα 170 του ζζρ.οκ ναι δεν έμπαινε χώμα αλλά πόσα gs θα μπουνε140 ίπποι και 80,000 χλμ αλυσίδα αισιοδοξία διακρίνω