CFMOTO 450MT

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Ναι.
Θα βγάζει 3 ίππους λιγότερους και θα έχει λίγη παραπάνω ροπή από ότι είχα διαβάσει.
 

Adventurous

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
GSXR Κ8 1000
Τελευταία επεξεργασία:

dodos

Μέλος
Όνομα
Apostolis
Μοτό
Triumph tiger 1050 / Kawasaki klx 250
Kymco agility 150
Την έχουμε ανάγκη τη κατηγορία αυτή !!
Προσωπικά μου αρέσει πολύ
Έχω βάλει τρία στη λίστα
450 MT , Himalayan 450 και ALP 4.0 2024
Αλλά νομίζω το cf θα τραβήξει κόσμο
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
παίζει να είναι τόσο κοντά γραναζωμενο;
Τα ξαδερφάκια του 450 nk & rs έχω δει για τελικές 180+ οπότε ταξιδεύουν με 130 άνετα.
Αυτό έλεγα ότι θα είναι πιο κοντό και χαμηλοροπο αλλά μου φαίνεται πολύ λίγο αν όντως ισχύει.


new keyboard for laptop
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
παίζει να είναι τόσο κοντά γραναζωμενο;
Τα ξαδερφάκια του 450 nk & rs έχω δει για τελικές 180+ οπότε ταξιδεύουν με 130 άνετα.
Αυτό έλεγα ότι θα είναι πιο κοντό και χαμηλοροπο αλλά μου φαίνεται πολύ λίγο αν όντως ισχύει.


new keyboard for laptop
Και έτσι να ναι (που πρέπει να περιμένουμε να δούμε την έκδοση Euro 5) ένα γρανάζι δρόμος είναι. Για κάποιο λόγο οι Κινέζοι όταν ακουνε χώμα σκέφτονται μάλλον πως θα ανέβεις το Everest απο κάνα βράχο! Και το 300 το Rally έχει αστεία κοντό σασμάν μαμά!
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Και έτσι να ναι (που πρέπει να περιμένουμε να δούμε την έκδοση Euro 5) ένα γρανάζι δρόμος είναι. Για κάποιο λόγο οι Κινέζοι όταν ακουνε χώμα σκέφτονται μάλλον πως θα ανέβεις το Everest απο κάνα βράχο! Και το 300 το Rally έχει αστεία κοντό σασμάν μαμά!
Επειδή βρήκα το gear ratio μας βοηθάει κάπου αυτό στο να βγάλουμε κανένα συμπέρασμα;
Να το παραθέσω;
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Επειδή βρήκα το gear ratio μας βοηθάει κάπου αυτό στο να βγάλουμε κανένα συμπέρασμα;
Να το παραθέσω;
Ε ναι βάλτο κάτι θα καταλάβουμε αμα βρούμε και το σχετικό Gear Ratio του 450nk και του 450SR. Το 450nk το έχω οδηγήσει ξέρω τί παίζει.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δεν ξέρω που τα βρίσκουν αυτοί οι Κινέζοι. 140/70/18 πίσω λάστιχο. Δεν υπάρχει αυτή σαν διάσταση σε λάστιχα. Πρέπει να πας σε αλλαγή σε 150/70/18. Αν δεν υπαρχει θέμα βέβαια να βρίσκει πουθενά το λάστιχο (λογικά όχι). Το κάνουν γενικά αυτό με διαστάσεις στα λάστιχα.
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Και έτσι να ναι (που πρέπει να περιμένουμε να δούμε την έκδοση Euro 5) ένα γρανάζι δρόμος είναι. Για κάποιο λόγο οι Κινέζοι όταν ακουνε χώμα σκέφτονται μάλλον πως θα ανέβεις το Everest απο κάνα βράχο! Και το 300 το Rally έχει αστεία κοντό σασμάν μαμά!
Και το CRF παρόμοιο γρανάζωμα έχει.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Απο ένα πρόχειρο ψάξιμο το 450NK είναι εδώ



τo σασμάν σε 450NK και 450SR είναι ακριβώς το ίδιο με το 450MT. Ίδιες σχέσεις μετάδοσης, ίδιος πρωτεύοντας άξονας μετάδοσης. Το μόνο που αλλάζει είναι το Final Reduction Ratio που τί σημαίνει?>>Γρανάζια. Το Final Reduction Ration είναι ο λόγος (η διαίρεση) του πίσω γραναζιού με το μπροστά. Συνεπώς..

Με στρογγυλοποίηση στα 2 δεκαδικά ψηφιά, τα 2 μηχανάκια δρόμου 450 της CF έχουν FRR 2.93 ενώ το 450ΜΤ 3,36

Πάμε σε ένα σχετικό πίνακα για την σχέση FRR με δόντια γραναζιών και βλέπουμε το εξής:



Απο τα μαθηματικά βγαίνει πώς τα 450NK και 450SR φοράνε γρανάζια 14/41 ενώ το 450ΜΤ όπως το εμφανίζεις στη σελίδα που έβαλες θα φοράει αν έρθει στην ίδια μορφή στην Ευρώπη 14/47

Αυτό σημαίνει πώς έβαλαν 6 δόντια στο πίσω γρανάζι και μείωσαν ουσιαστικά το βήμα της μοτοσυκλέτας κατα περίπου 13%. Σχεδόν φωτοτυπία η φαεινή ιδέα που είχε και η VOGE με τα 300DS, 300 rally και 300 naked.

Συνεπώς απο τα πρώτα ποστ που θα δούμε κάπου τον Απρίλιο-Μάιο στις σχετικές σελίδες ιδιοκτητών στο FB είναι η αλλαγή του πίσω γραναζιού απο 47 σε 44 για όποιον θέλει να κρατήσει καλό τράβηγμα στις ροπές στο μηχανακι και να φέρει πίσω λίγο ψηλότερη μουαγιέν και οι πιο ασφάλτινοι μπορούν και να πάνε και σε ακόμα πιο μικρό προς το 41. Όλα αυτά αν οι υπολογισμοι μου είναι σωστοί. Με 44 γρανάζι πίσω λογικά η ταχύτητα ταξιδιού θα είναι 120-130, όχι και συγκλονιστικά άνετα τα 130, λίιιιιγο χειρότερα απο τα street αλλά και πάλι αρκετά μέσα στη φιλοσοφία της μοτοσυκλέτας και μάλλον κοντά στο HIMALAYAN που κι αυτό λένε για μεχρι 120 ταξίδι άνετο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Απο ένα πρόχειρο ψάξιμο το 450NK είναι εδώ



τo σασμάν σε 450NK και 450SR είναι ακριβώς το ίδιο με το 450MT. Ίδιες σχέσεις μετάδοσης, ίδιος πρωτεύοντας άξονας μετάδοσης. Το μόνο που αλλάζει είναι το Final Reduction Ratio που τί σημαίνει?>>Γρανάζια. Το Final Reduction Ration είναι ο λόγος (η διαίρεση) του πίσω γραναζιού με το μπροστά. Συνεπώς..

Με στρογγυλοποίηση στα 2 δεκαδικά ψηφιά, τα 2 μηχανάκια δρόμου 450 της CF έχουν FRR 2.93 ενώ το 450ΜΤ 3,36

Πάμε σε ένα σχετικό πίνακα για την σχέση FRR με δόντια γραναζιών και βλέπουμε το εξής:



Απο τα μαθηματικά βγαίνει πώς τα 450NK και 450SR φοράνε γρανάζια 14/41 ενώ το 450ΜΤ όπως το εμφανίζεις στη σελίδα που έβαλες θα φοράει αν έρθει στην ίδια μορφή στην Ευρώπη 14/47

Αυτό σημαίνει πώς έβαλαν 6 δόντια στο πίσω γρανάζι και μείωσαν ουσιαστικά το βήμα της μοτοσυκλέτας κατα περίπου 13%. Σχεδόν φωτοτυπία η φαεινή ιδέα που είχε και η VOGE με τα 300DS, 300 rally και 300 naked.

Συνεπώς απο τα πρώτα ποστ που θα δούμε κάπου τον Απρίλιο-Μάιο στις σχετικές σελίδες ιδιοκτητών στο FB είναι η αλλαγή του πίσω γραναζιού απο 47 σε 44 για όποιον θέλει να κρατήσει καλό τράβηγμα στις ροπές στο μηχανακι και να φέρει πίσω λίγο ψηλότερη μουαγιέν και οι πιο ασφάλτινοι μπορούν και να πάνε και σε ακόμα πιο μικρό προς το 41. Όλα αυτά αν οι υπολογισμοι μου είναι σωστοί. Με 44 γρανάζι πίσω λογικά η ταχύτητα ταξιδιού θα είναι 120-130, όχι και συγκλονιστικά άνετα τα 130, λίιιιιγο χειρότερα απο τα street αλλά και πάλι αρκετά μέσα στη φιλοσοφία της μοτοσυκλέτας και μάλλον κοντά στο HIMALAYAN που κι αυτό λένε για μεχρι 120 ταξίδι άνετο.
Οχι ακριβως, γιατι αν λαβεις υποψιν και τις διαμετρους των πισω ελαστικων, η διαφορα στο τελικο βημα μεταξυ των στρητ και ονοφ 450 ειναι η μιση.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Απο ένα πρόχειρο ψάξιμο το 450NK είναι εδώ



τo σασμάν σε 450NK και 450SR είναι ακριβώς το ίδιο με το 450MT. Ίδιες σχέσεις μετάδοσης, ίδιος πρωτεύοντας άξονας μετάδοσης. Το μόνο που αλλάζει είναι το Final Reduction Ratio που τί σημαίνει?>>Γρανάζια. Το Final Reduction Ration είναι ο λόγος (η διαίρεση) του πίσω γραναζιού με το μπροστά. Συνεπώς..

Με στρογγυλοποίηση στα 2 δεκαδικά ψηφιά, τα 2 μηχανάκια δρόμου 450 της CF έχουν FRR 2.93 ενώ το 450ΜΤ 3,36

Πάμε σε ένα σχετικό πίνακα για την σχέση FRR με δόντια γραναζιών και βλέπουμε το εξής:



Απο τα μαθηματικά βγαίνει πώς τα 450NK και 450SR φοράνε γρανάζια 14/41 ενώ το 450ΜΤ όπως το εμφανίζεις στη σελίδα που έβαλες θα φοράει αν έρθει στην ίδια μορφή στην Ευρώπη 14/47

Αυτό σημαίνει πώς έβαλαν 6 δόντια στο πίσω γρανάζι και μείωσαν ουσιαστικά το βήμα της μοτοσυκλέτας κατα περίπου 13%. Σχεδόν φωτοτυπία η φαεινή ιδέα που είχε και η VOGE με τα 300DS, 300 rally και 300 naked.

Συνεπώς απο τα πρώτα ποστ που θα δούμε κάπου τον Απρίλιο-Μάιο στις σχετικές σελίδες ιδιοκτητών στο FB είναι η αλλαγή του πίσω γραναζιού απο 47 σε 44 για όποιον θέλει να κρατήσει καλό τράβηγμα στις ροπές στο μηχανακι και να φέρει πίσω λίγο ψηλότερη μουαγιέν και οι πιο ασφάλτινοι μπορούν και να πάνε και σε ακόμα πιο μικρό προς το 41. Όλα αυτά αν οι υπολογισμοι μου είναι σωστοί. Με 44 γρανάζι πίσω λογικά η ταχύτητα ταξιδιού θα είναι 120-130, όχι και συγκλονιστικά άνετα τα 130, λίιιιιγο χειρότερα απο τα street αλλά και πάλι αρκετά μέσα στη φιλοσοφία της μοτοσυκλέτας και μάλλον κοντά στο HIMALAYAN που κι αυτό λένε για μεχρι 120 ταξίδι άνετο.
Βρε βαγγελη.....θαυμάζω κάποιες φορές όλο
αυτό που κάνεις, δεν μπορώ να το περιγράψω αλλά το θαυμαζω:friendship:
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Βρε βαγγελη.....θαυμάζω κάποιες φορές όλο
αυτό που κάνεις, δεν μπορώ να το περιγράψω αλλά το θαυμαζω:friendship:
Ακριβώς!!!!
Μπράβο Βαγγέλακι!!!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Οχι ακριβως, γιατι αν λαβεις υποψιν και τις διαμετρους των πισω ελαστικων, η διαφορα στο τελικο βημα μεταξυ των στρητ και ονοφ 450 ειναι η μιση.
Ωπα έχεις δίκιο ξέχασα τα λάστιχα και πως έχουν βάλει 18 ιντσες στο ΜΤ

Δεν είναι 13% η διαφορά είναι περίπου το μισό ναι.



Αν θυμάμαι καλά όταν καβάλησα το 450ΝΚ στα 130 είχε περίπου 7500rpm με κόκκινα 10.000-10.5000

Άρα στο 450ΜΤ θα έχει περίπου 8000RPM στα 130km/h

Συνεπώς όποιος θέλει να το φέρει σε επίπεδα των street θα θέλει ένα γρανάζι 44 πίσω. 3 δόντια μικρότερο. Ή ένα δόντι μεγαλύτερο μπροστά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Χρέπι.
 

dodos

Μέλος
Όνομα
Apostolis
Μοτό
Triumph tiger 1050 / Kawasaki klx 250
Kymco agility 150
Top Bottom