CFMOTO 450MT

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
175 κιλά στεγνό είναι πιο βαριά από Κόβε 800, αλλά στα ίδια με RE H450.

Αλλά η τιμή και οι πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις kyb...


 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Θα ήταν διαφωτιστικό να μάθουμε και τα αξεσουάρ που παίρνει πάνω η μηχανή πόσο κάνουν. Οι βαλίτσες είναι κάποιο παλιό μοντέλο ή είναι καινούργιες;
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Επειδή θέλουμε φτηνό, θα καταλήξουμε σε crf300l...ή 450mt...
Οικονομοτεχνικά πάντως (μιλώντας πάντα για καινούρια)


Το χόντα είναι... χόντα, ΟΚ. Αλλά "θέλεις" το κιτ υπερκυβισμού (δεν το θέλουν όλοι για αυτό τα εισαγωγικά) και θέλεις και ανάρτηση (οι περισσότεροι το γράφουν δηλαδή), για εμένα θέλει και φώτα γιατί παραδοσιακά το φαναράκι των εντούρο είναι διακοσμητικό. Πας για ένα διχίλιαρο ακόμα μέσες άκρες. Οπότε είσαι 6300+ (σταδιακά τα χρήματα για τις αλλαγές που θεωρείς απαραίτητες)

Το CF δεν θέλει τίποτα, (πιθανώς ελατήρια για τους πιο αφράτους εξ ημών) αλλά είναι Κινέζικο και πρέπει να παλέψει με το επιχείρημα "δεν είναι Χόντα". Είσαι στα 5990.

Η χρήση απαντά πάνω/κάτω στο ερώτημα "τί από τα δύο" γιατί το πιο βαρύ 450άρι μειονεκτεί στο χώμα, πλεονεκτεί παντού αλλού.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Θα πάρω τότε ένα crf300l κι ένα 450mt για να γίνει το απόλυτο συγκριτικό και μετά giveaway...κιτ υπερκυβισμου δε θα μπει...το πολύ πολύ ελατήρια και ίσως ούτε αυτά...φώτα led πύργος κτλ μάλλον ναι...
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
για εμένα θέλει και φώτα γιατί παραδοσιακά το φαναράκι των εντούρο είναι διακοσμητικό.
Τα φωτα στο crfακι περιεργως ειναι πολυ καλα (για την κατηγορια του) Καμια σχεση με αυτα των εντουρο ή των παλιοτερων ον οφ
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Οικονομοτεχνικά πάντως (μιλώντας πάντα για καινούρια)


Το χόντα είναι... χόντα, ΟΚ. Αλλά "θέλεις" το κιτ υπερκυβισμού (δεν το θέλουν όλοι για αυτό τα εισαγωγικά) και θέλεις και ανάρτηση (οι περισσότεροι το γράφουν δηλαδή), για εμένα θέλει και φώτα γιατί παραδοσιακά το φαναράκι των εντούρο είναι διακοσμητικό. Πας για ένα διχίλιαρο ακόμα μέσες άκρες. Οπότε είσαι 6300+ (σταδιακά τα χρήματα για τις αλλαγές που θεωρείς απαραίτητες)

Το CF δεν θέλει τίποτα, (πιθανώς ελατήρια για τους πιο αφράτους εξ ημών) αλλά είναι Κινέζικο και πρέπει να παλέψει με το επιχείρημα "δεν είναι Χόντα". Είσαι στα 5990.

Η χρήση απαντά πάνω/κάτω στο ερώτημα "τί από τα δύο" γιατί το πιο βαρύ 450άρι μειονεκτεί στο χώμα, πλεονεκτεί παντού αλλού.
Να πω κάτι γιατί βλέπω μια υπερβολή, και το λέω απλά για μην δοθεί λάθος εντύπωση σε κάποιον άπειρο που το κοιτάζει σαν επιλογή.
Ήμουν από τους πρώτους που ξίνισαν με τα λίγα άλογα του CRF300. Αλλά βλέποντας τι κάνουν κάποιοι στο χώμα με αυτό, όπως πχ ο konkost ή ο nibo έχω να πω ότι μπορεί να προσφέρει πολύ διασκέδαση και αναλόγως εμπειρίας να πάει αρκετά σβέλτα στο χώμα.
Για την πίσω ανάρτηση εντάξει, αλλά να λέγεται ότι χρειάζεται κιτ υπερκυβισβού με το καλημέρα για να βγει στον δρόμο, νομίζω είναι υπερβολή.
Αυτός που το παίρνει για να μάθει χώμα θα έχει πολύ καιρό να ασχοληθεί μέχρι να πιάσει τον ρυθμό τον δυο από πάνω, όταν αρχίσει να τους ανάβει φώτα έχουμε επιλογές να κουβεντιάσουμε :laugh:

Εννοείται τα παραπάνω άλογα δεν θα χάλαγαν κανένα, αλλά αν διαβάζει κάποιος χωρίς εμπειρία μάλλον θα καταλήξει σε λάθος συμπεράσματα.

Γενικά το δικό μου συμπέρασμα με το CRF300L είναι ότι, αν κάποιος μπορεί να παραβλέψει το αρχικό υψηλό κόστος μαζί με ανάρτηση, τότε αγοράζει ένα πραγματικό πασπαρτού που πρακτικά θα είναι αθάνατο. Ο λόγος που εγώ δεν το επέλεξα ενώ ήταν σε αυτά που κοίταζα, ήταν ότι τελικά αποφάσισα ότι ήθελα να εξερευνήσω την εμπειρία ενός καθαρόαιμου εντούρο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Η πιο πάνω συζήτηση έγινε με πολύ συγκεκριμένο άνθρωπο ο οποίος είχε πολύ συγκεκριμένα θέλω και τα είχε γράψει επανειλημμένα σε κάμποσα νήματα. Το σε ποιον θα ανάψει ποιος τα φώτα μου είναι εντελώς αδιάφορο και ένας καλύτερος οδηγός θα κεράσει τσάι τους πιο πάνω με 125, άρα τα πουλάνε όλοι και τα λέμε πάλι όταν κερδίσουν τοπικό πρωτάθλημα ξέρω γω. Όπως επίσης είναι σε όλους μας αδιάφορο το τι θα κάνει ο καθένας με το μηχανάκι του με τα λεφτά του την προσωπική μας προτίμηση σε όχημα και τι περιορισμούς πρέπει να βάλει στον εαυτό του επειδή έτσι λέει γενικότερη σοφία των αγνώστων νικνέιμ. (Παρακολουθώ αυτές τις μέρες είναι έναν πρωτάρη άγγλο που πήρε το συγκεκριμένο honda για να πάει από την Αγγλία στο Μονακό μέσω τετ και κάποιοι συνοδοιπόροι των έκραξαν στο δρόμο).

Η ζωή μας είναι μικρή, δεν ξέρεις πότε θα πατήσει το καντηλάκι σου ένα opel, φάε τον κουραμπιέ και ψώνισε το μηχανάκι που γουστάρεις. Ακόμα κι αν είναι υπερβολή.


Το από πάνω δεν σημαίνει ότι διαφωνώ με αυτό που λες σαν συμβουλή γενικότερα, συχνά οι πραγματικές μας ανάγκες είναι πιο μικρές από αυτό το οποίο το marketing μας σπρώχνει να αγοράσουμε. Ξανά όμως λέω μην βάλεις ποτέ τα θέλω των άλλων πάνω από τα δικά σου. Είναι πολύ σίγουρο ότι θα καταλήξεις δυστυχισμένος.
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Ξανά όμως λέω μην βάλεις ποτέ τα θέλω των άλλων πάνω από τα δικά σου. Είναι πολύ σίγουρο ότι θα καταλήξεις δυστυχισμένος.
αυτα λες και με ΄΄φτιαχνεις΄΄:muted::inlove::inlove::inlove: (= με στενευει το σωβρακο μπροστα τωρα) ....
θα φτιαξω το ιαπωνικο διαμαντι ... δεν το πουλαω, δεν το βαζω στο σαλονι...
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εσύ και ο Ρίμαν.

Αυτός βέβαια έχει και το Τ7, έχει και καθαρό, πουλάει και λίγο ρετρίλα γιατί... Σαν ικανότητα είναι πολύ πάνω από τον μέσο όρο. (Beaten by a girl ακόμα και αυτός...).
 

ΥΑΚΙΝΘΟΣ

Μέλος
Όνομα
ΓΡΗΓΟΡΗΣ
Μοτό
ADV350 - 23
Προσωπικη αποψη μου ειναι οτι στη μηχανη , κυριως, παιρνεις αυτο που ερωτευεσαι, σου κανει κλικ, δηλαδη.Καλα τα νουμερα αλλα αν δεν σε τρελαινει παιρνεις μια μηχανη απλα.Θα πρεπει να την ονειρευεσαι αλλιως τη παιρνεις για να κανεις τη δουλεια σου, ενα μεσο απλα, οπως ενα παπι για υπηρετρια παραδειγματος χαρην.
Αυτο εχω παΘει με το 450ΜΤ.καψουρα.μετραω μερες
 

ΥΑΚΙΝΘΟΣ

Μέλος
Όνομα
ΓΡΗΓΟΡΗΣ
Μοτό
ADV350 - 23
αυτα λες και με ΄΄φτιαχνεις΄΄:muted::inlove::inlove::inlove: (= με στενευει το σωβρακο μπροστα τωρα) ....
θα φτιαξω το ιαπωνικο διαμαντι ... δεν το πουλαω, δεν το βαζω στο σαλονι...
οι ευρωπαιοι το αποκαλουν BULETPROOF.Ειχα δυο 93 και 97 βαφτισμενα στην Αφρικη και τα δυο.Τυνησια,Μαροκο.
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
οι ευρωπαιοι το αποκαλουν BULETPROOF.Ειχα δυο 93 και 97 βαφτισμενα στην Αφρικη και τα δυο.Τυνησια,Μαροκο.
στειλε μου ΙΒΑΝ να σου καταθεσω κερασμα...:inlove::inlove::inlove::inlove::inlove::inlove::inlove::inlove::inlove:
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
οι ευρωπαιοι το αποκαλουν BULETPROOF.Ειχα δυο 93 και 97 βαφτισμενα στην Αφρικη και τα δυο.Τυνησια,Μαροκο.
ειχα δυο...

xrv650 (rd03) 1989 πηγα στην τυνησια το '91 ...

xrv750 (rd07a) 1999 πηγα στο μαροκο το 2006 και το 2011 ...
 

ΥΑΚΙΝΘΟΣ

Μέλος
Όνομα
ΓΡΗΓΟΡΗΣ
Μοτό
ADV350 - 23
ειχα δυο...

xrv650 (rd03) 1989 πηγα στην τυνησια το '91 ...

xrv750 (rd07a) 1999 πηγα στο μαροκο το 2006 και το 2011 ...
το πρασινο πηγε το 94 το γυρο υης τυνησιας και το μπλε το 97 Τετουαν, 7000 χλμ.Καλη Χρονια να εχουμε.
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs

Περιμένω να βγεί πως και πως.
Θέλω να δω αν θα μου αρκεί το γκάζι του για να γίνει τραμπα με το φ800.
Δεν λέω ότι θα συγκρίνεται με του 800,μην παρεξηγηθεί αυτό που λέω.
Αλλά μαρεσει πολύ :)
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY

Περιμένω να βγεί πως και πως.
Θέλω να δω αν θα μου αρκεί το γκάζι του για να γίνει τραμπα με το φ800.
Δεν λέω ότι θα συγκρίνεται με του 800,μην παρεξηγηθεί αυτό που λέω.
Αλλά μαρεσει πολύ :)
Έχοντας το 800 και έχοντας οδηγήσει το 450nk της cfmoto με το ίδιο μοτέρ μπορώ να έχω μια άποψη. Οκ, φυσικά αυτό το μοτέρ δεν έχει τη γεμάτη ροπή του 800,θα ήταν και δύσκολο! Είναι ενα υγιέστατο και στροφατο μοτέρ με καθαρό δούλεμα στα 450 κυβικά. Το αν θα σου κάνει έχει να κάνει με το αν θα σου λείψει η χορταστική ροπή και το τράβηγμα του rotax. Οι πιθανότητες ειναι προς το ναι..
 

Bulmont

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Όνομα
Βαγγελης Χ
Μοτό
BULTACO PURSANG 125
MONTESA ENDURO 125H7
Τα φωτα στο crfακι περιεργως ειναι πολυ καλα (για την κατηγορια του) Καμια σχεση με αυτα των εντουρο ή των παλιοτερων ον οφ
Συμφωνω κι' εγώ.
Εχει πολλά στραβά το CRF 300L αλλά τα φώτα του είναι μιά χαρά.
 
Top Bottom