CFMOTO 450MT

tc-drift

Daggers in Brothel
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
F800GS
Η ερώτηση είναι αυτό ή το Himalayan?
Η απάντηση είναι πως αν είχαμε εύκολη απάντηση σε αυτό το ερώτημα ειδικά χωρίς να τα έχουμε δει καν από κοντά θα ειμασταν γκουρού ας ούμε!

Τα πρώτα reviews που βλέπω από το himalayan δείχνουν ένα πολύ ώριμο και μελετημένο μηχανάκι. Με χαρακτήρα και ολοκληρωμένο. Μοτέρ φτιαγμένο να δίνει βάρος στην αίσθηση και στη ροπή στο άνοιγμα του γκαζιού να το νιώθεις και πολύ άνετο σε θέση οδήγησης. Πολύ ελαφριά αίσθηση και προσβασιμότητα. Και απ' ότι φαίνεται και πολύ μελετημένες αναρτήσεις.

Από την άλλη η cfmoto δίνει πιο πολυστροφα μοτέρ και με πιο ελαφριά αίσθηση από τα εντόσθια τους. Ίσως πιο σπορ θέση οδήγησης. Αλλά πραγματικά για αυτό δεν έχουμε εικόνα τίποτα ακόμα.

Για μένα μπορεί στα specs και στην εμφάνιση το cf να τραβήξει πιο εύκολα πιο νεαρούς και σύγχρονους σε άποψη αλλά νομίζω το RE αυτό είναι η καλύτερη μοτοσυκλέτα που έχει βγάλει η εταιρεία. Και θα προσφέρει χαρά από το να πας στη δουλειά σου μέχρι να ταξιδέψεις σε κάθε έδαφος.

Αναμονή προς το παρόν.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Η ερώτηση είναι αυτό ή το Himalayan?
Καλή ερώτηση πράγματι και είναι πολύ ευχάριστο δίλημμα όταν πρόκειται για αγορά μοτοσυκλέτας. Ο Κινέζος φαίνεται με τη πρώτη ματιά πιο αθλητικός ενώ o Ινδός πιο ταξιδευτής αλλά με κρυφά χαρίσματα.

Το δικυλινδρο θα θέλει δούλεμα πιο ψηλά ενώ ο Ινδός είναι μονοκύλινδρος αλλά με σύχρονο μοτέρ πια. Εδώ χοντραίνει λίγο το μπέρδεμα γιατί αν το μοτέρ του Ινδού είναι διασκεδαστικό και παράλληλα ροπάτο τότε θα είναι μια ευχάριστη έκπληξη η μοτοσυκλέτα στην οδήγηση σε οποιαδήποτε τερέν.
Ο Κινέζος από την άλλη θα έχει μεγαλύτερη διάρκεια που βοηθάει πολύ στο χώμα αλλά χαμηλά θα εχει την απαραίτητη ροπούλα που βοηθάει στο χώμα και στα κλειστά?

Θα πρέπει να περιμένετε τα τεστ των περιοδικών και τα test drive των εταιρειών για να καταλήξετε.
 

tc-drift

Daggers in Brothel
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
F800GS
Να πω επίσης σε αυτό το ερώτημα πώς πρέπει να σεβαστούμε και να αξιολογήσουμε ανάλογα πρώτον την ιστορία της RE και φυσικά την εμπειρία της από μοτοσυκλέτες φτιαγμένες να αντέχουν. Οι Ινδοί κατασκευαστές μπορεί να μην έχουν την πρώτη τεχνολογία αλλά φτιάχνουν μοτοσυκλέτες που έχουν αντοχή στην καταπόνηση. Και το Himalayan 411 έφτιαξε ένα μύθο για την RE και την εξελιξε σαν εταιρεία και αν μιλάμε για χωμάτινο tourer σε αυτά τα κυβικά δικαιωματικά είναι η εταιρεία που επένδυσε και έχτισε και έκανε έρευνα και μελέτη. Το 452 είναι η εξέλιξη και η απογείωση απ ότι φαίνεται του concept himalayan. Κάθε κομμάτι επάνω του φτιάχτηκε με βάση αυτή την εμπειρία.

Από την άλλη το cfmoto είναι μια καινούργια πλατφόρμα με ένα μοτέρ πολλαπλής χρήσης (πρώτη τοποθέτηση σε ss) και σε μια κατηγορία χωρίς εμπειρία. Αυτό είναι που έχει να αποδείξει πράγματα. Σε αντοχή, σε στήσιμο,σε άνεση στα ταξίδια,σε ευκολία συντήρησης,σε όλα.

Εγώ προς το παρόν αν είχα να διαλέξω χωρίς να τα δω από κοντά το RE θα έπαιρνα
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Ο Ινδός παρότι μονοκύλινδρος είναι και λίγο βαρύτερος από τον δικύλινδρο Κινέζο.
Δεν έχει δηλαδή ένα βασικό πλεονέκτημα ενός μονοκύλινδρου.
Οπότε αν και τα δύο είναι το ίδιο αξιόπιστα, είναι μπροστά ο Κινέζος.
 

tc-drift

Daggers in Brothel
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
F800GS
Ο Ινδός παρότι μονοκύλινδρος είναι και λίγο βαρύτερος από τον δικύλινδρο Κινέζο.
Δεν έχει δηλαδή ένα βασικό πλεονέκτημα ενός μονοκύλινδρου.
Οπότε αν και τα δύο είναι το ίδιο αξιόπιστα, είναι μπροστά ο Κινέζος.
Μη κολλάτε σε αριθμούς. Έβλεπα χτες ένα review του himal έλεγε ο τύπος πιο εύκολο μηχανάκι δεν έχω καβαλήσει στη ζωή μου. Δε φαίνεται το βάρος πουθενά.

Καλά τα specs αλλά ούτε τη μισή αλήθεια δε λένε πολλές φορές.
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Ο Ινδός παρότι μονοκύλινδρος είναι και λίγο βαρύτερος από τον δικύλινδρο Κινέζο.
Δεν έχει δηλαδή ένα βασικό πλεονέκτημα ενός μονοκύλινδρου.
Οπότε αν και τα δύο είναι το ίδιο αξιόπιστα, είναι μπροστά ο Κινέζος.
και το υπάρχον himalayan είναι βαρύ στα χαρτιά ....
αλλά δεν το δείχνει ....
Έχει πολύ μεγάλη σημασία το κέντρο βάρους της κάθε μηχανής ...
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
και το υπάρχον himalayan είναι βαρύ στα χαρτιά ....
αλλά δεν το δείχνει ....
Έχει πολύ μεγάλη σημασία το κέντρο βάρους της κάθε μηχανής ...
Το βάρος έχει σημασία όπως λες για το πως φαίνεται στην οδήγηση, αλλά για τις μηχανές που κάνουν βόλτες στα βουνά έχει σημασία και το απόλυτο μέγεθος, όταν θέλεις να μπορείς μόνος σου να βγάλεις την μηχανή από κάπου που έπεσε ή κόλλησε, ή να την στρίψεις επί τόπου.
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Η απάντηση είναι πως αν είχαμε εύκολη απάντηση σε αυτό το ερώτημα ειδικά χωρίς να τα έχουμε δει καν από κοντά θα ειμασταν γκουρού ας ούμε!
Προφανώς συμφωνώ, απλά εννοούσα ότι θα είναι μεγάλο δίλημμα για τον υποψήφιο αγοραστή.
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Το βάρος έχει σημασία όπως λες για το πως φαίνεται στην οδήγηση, αλλά για τις μηχανές που κάνουν βόλτες στα βουνά έχει σημασία και το απόλυτο μέγεθος, όταν θέλεις να μπορείς μόνος σου να βγάλεις την μηχανή από κάπου που έπεσε ή κόλλησε, ή να την στρίψεις επί τόπου.
και τα 2 είναι "βαριά" μηχανάκια υπό αυτήν την έννοια ...

από την άλλη αν ένα μηχανάκι 170 κιλά πχ έχει ψηλά το κέντρο βάρους μπορεί να είναι πιο δύσκολο για όλα τα παραπάνω σε σύγκριση με ένα άλλο που είναι 200 και έχει χαμηλό κέντρο βάρους ...
Επίσης έχει να κάνει και με το πως ξαπλώνουν ...

και τα 2 δεν είναι "εντουράκια" πάντως.
 

2wheeler

Μέλος
Όνομα
Τασος
Μοτό
F800GS, RSV MILLE
Πολυ ενδιαφερον...δεν το κρύβω!! Αλλα θέλω να δώ και το ΜΤΧ.

Παντως έχω κατι πληροφορίες εκ των έσω, ότι το 450 θα το βγάλει και η yamaha αυτούσιο... Ειναι λέει στα πλαίσια της συνεργασίας τους και η cf θα πάρει και θα πάρει κάτι σκουτερ της yamaha...
 
Top Bottom