Το ανεβάσανε γιατί ήθελαν να περνάει τις προδιαγραφές EURO5 και θα έχανε σε δύναμη αν κρατούσαν τον 800αρι κινητήρα όπως του 800ΜΤ (που παλι μια χαρά είναι), βλέπεις η ΚΤΜ θέλει να είναι στην αιχμή του δόρατος.Μα και της ktm μια χαρα ητανε αλλα το ανεβασανε ,οπως κ να εχει κατι πρεπει μελλοντικα να αλλαξουν και τα κυβικα αρεσουν μεχρι καποιο σημειο
Το 790 φτιαχτηκε εξ αρχης με την προοπτικη να παει στην cfmoto.Το ανεβάσανε γιατί ήθελαν να περνάει τις προδιαγραφές EURO5 και θα έχανε σε δύναμη αν κρατούσαν τον 800αρι κινητήρα όπως του 800ΜΤ (που παλι μια χαρά είναι), βλέπεις η ΚΤΜ θέλει να είναι στην αιχμή του δόρατος
Ε10 Ε5 Ειναι το ποσοστό σε βιοκαύσιμα που μπορει να κάψει η μοτοσυκλεταΤο θέμα είναι τι προβλέπει ο κατασκευαστής στο μάνιουαλ
και κατ' επέκταση η σχετική σύγκριση.
Είχα την εντύπωση ότι για το 790(*) η απαίτηση είναι για "σούπερ" αμόλυβδη,
ενώ αντίθετα το 890 λειτουργεί και με "απλή".
/// Β
ΥΓ ... (*)κοιτώντας στο μάνιουαλ αναφέρει Ε10 - Ε5 Fuel. To E5 είναι η απλή αμόλυβδη ή όχι;;;
οχι ακομαTo MEGA TEST του ΜΟΤΟ το διαβάσατε;
Ναι,για πες, ενδιαφέρον έχει να δούμε πως το βλέπει ο καθένας..To MEGA TEST του ΜΟΤΟ το διαβάσατε;
Εγώ αυτό που βλέπω είναι ότι πήραν μια πολύ καλή πλατφόρμα και δεν έριξαν πάνω δουλειά, το μόνο θετικό η οθόνη και η τιμή. Φυσικά στο μηχανάκι δεν χάλασαν βλακείες που "χάλασαν" στα άλλα λόγω απώλειας αυτών. Κατά τ' άλλα αυτό που κατάλαβα είναι: λάθος αναρτήσεις, λάθος ζύγισμα, λάθος χαρτογράφηση και ότι σίγουρα δεν μπορεί να ακολουθήσει σε περιβάλλον Adventure τα υπόλοιπα. Βέβαια έχει καλή ποιότητα κατασκευής και αξιοπιστία σε αυτά τα 3κ χμ και καλή τιμή που για κάποιους ίσως δικαιολογεί όλα τα παραπάνω. Ε και σίγουρα δεν έχει τα ηλεκτρονικά των άλλων που οκ, κλάιν.Ναι,για πες, ενδιαφέρον έχει να δούμε πως το βλέπει ο καθένας..
Εγώ θα ήμουν λιγάκι πιο επιεικής αλλά στην ίδια κατεύθυνση βλέπουμε.Εγώ αυτό που βλέπω είναι ότι πήραν μια πολύ καλή πλατφόρμα και δεν έριξαν πάνω δουλειά, το μόνο θετικό η οθόνη και η τιμή. Φυσικά στο μηχανάκι δεν χάλασαν βλακείες που "χάλασαν" στα άλλα λόγω απώλειας αυτών. Κατά τ' άλλα αυτό που κατάλαβα είναι: λάθος αναρτήσεις, λάθος ζύγισμα, λάθος χαρτογράφηση και ότι σίγουρα δεν μπορεί να ακολουθήσει σε περιβάλλον Adventure τα υπόλοιπα. Βέβαια έχει καλή ποιότητα κατασκευής και αξιοπιστία σε αυτά τα 3κ χμ και καλή τιμή που για κάποιους ίσως δικαιολογεί όλα τα παραπάνω. Ε και σίγουρα δεν έχει τα ηλεκτρονικά των άλλων που οκ, κλάιν.
Η αίσθηση που πήρα όταν οδήγησα το cfmoto 800mt μου θύμισε λίγο μια σκηνή από τα φιλαράκια (friends).Εγώ αυτό που βλέπω είναι ότι πήραν μια πολύ καλή πλατφόρμα και δεν έριξαν πάνω δουλειά, το μόνο θετικό η οθόνη και η τιμή. Φυσικά στο μηχανάκι δεν χάλασαν βλακείες που "χάλασαν" στα άλλα λόγω απώλειας αυτών. Κατά τ' άλλα αυτό που κατάλαβα είναι: λάθος αναρτήσεις, λάθος ζύγισμα, λάθος χαρτογράφηση και ότι σίγουρα δεν μπορεί να ακολουθήσει σε περιβάλλον Adventure τα υπόλοιπα. Βέβαια έχει καλή ποιότητα κατασκευής και αξιοπιστία σε αυτά τα 3κ χμ και καλή τιμή που για κάποιους ίσως δικαιολογεί όλα τα παραπάνω. Ε και σίγουρα δεν έχει τα ηλεκτρονικά των άλλων που οκ, κλάιν.
το εκανες βολτα το 700αρι?Έψαχνα το ρημάδι να το αλλάξω αλλά δεν μπορούσα με τίποτα. Μάλλον είχαν βάλει κάποιο firmware να μην μπορείς να το αλλάξεις ή απλά ειναι τόσο χάλια φτιαγμένο το menu που δεν μπορούσα να το κάνω με τίποτα. Οκ δεν είχα και άπειρο χρόνο. Ήθελα να το οδηγήσω περισσότερο όχι να ψάχνω την οθόνη!!
Να ήταν τόσο προβληματικό το RAIN και μη οδηγησιμο και στο sport να ήταν όλα τέλεια?? Ας απαντήσει κάποιος που το οδηγήσει στο sport δυστυχώς δεν ξέρω.
Όσο για το clx700 αυτή η μοτοσυκλέτα δείχνει να φτιάχτηκε με μεράκι. Έχει έναν χαρακτήρα, μια προσωπικότητα, σε ελκύει. Βλέπεις την προσοχή στη λεπτομέρεια, το φιλέτο αλουμινίου στο πλάι, οι γωνίες του τιμονιού, το υπέροχο και μοναδικό σε σχεδιασμό φανάρι. Στη πρώτη ευκαιρία θα το κάνω μια βόλτα.
Το CLX-700 λές Μανώλη? Ναι το οδήγησα. Όμορφο μηχανάκι, ωραία στημμένο, δυνατό μοτέρ, καλά φρένα, ωραίες αναρτήσεις, η ίδια παθογένεια στον ψεκασμό. Λόξυγγας. Αν φτιάξουν αυτόν τον τομέα η εταιρεία έχει πολύ ωραίες μοτοσυκλέτες. Εγώ δεν μπορώ να έχω στην κατοχή μου μηχανή που είναι τόσο απότομη στον ψεκασμό και νευρική. Ήταν ο κυριος λόγος που είχα πουλήσει ένα Tiger 1050 sport που είχα. Smooth throttle response or no go..το εκανες βολτα το 700αρι?
ελα ρε,,,εκεινο το σπορτ ειναι πολυ ωραιο μηχανακι,τοσο αποτομο ειναι?το απλο εχεις κανει με τον μονο δισκο?Το CLX-700 λές Μανώλη? Ναι το οδήγησα. Όμορφο μηχανάκι, ωραία στημμένο, δυνατό μοτέρ, καλά φρένα, ωραίες αναρτήσεις, η ίδια παθογένεια στον ψεκασμό. Λόξυγγας. Αν φτιάξουν αυτόν τον τομέα η εταιρεία έχει πολύ ωραίες μοτοσυκλέτες. Εγώ δεν μπορώ να έχω στην κατοχή μου μηχανή που είναι τόσο απότομη στον ψεκασμό και νευρική. Ήταν ο κυριος λόγος που είχα πουλήσει ένα Tiger 1050 sport που είχα. Smooth throttle response or no go..
Καλά το sport απλά δε παίζεται σε εμφάνιση και περιφερειακά. Ειδικά το μπροστινό το USD με την Stylema είναι απίστευτο. Σαν να είναι Custom με 10 χιλιάρικα επάνω φαίνεται.ελα ρε,,,εκεινο το σπορτ ειναι πολυ ωραιο μηχανακι,τοσο αποτομο ειναι?το απλο εχεις κανει με τον μονο δισκο?
τον μονο δισκο πως το ειδες?Καλά το sport απλά δε παίζεται σε εμφάνιση και περιφερειακά. Ειδικά το μπροστινό το USD με την Stylema είναι απίστευτο. Σαν να είναι Custom με 10 χιλιάρικα επάνω φαίνεται.
Το Heritage είχα κάνει εγώ το απλό. Τί να σου πω. Δεν θέλω να πω εγώ πως είμαι ο παράξενος αλλά για μένα ήταν μή οδηγήσιμο το μηχανάκι απο τον ψεκασμό. Και είναι κρίμα ένα τέτοιο πολύ ισχυρό μοτέρ, ένα ωραίο πλαίσιο, ωραίες αναρτήσεις να μην σε αφήνει να το ευχαριστηθείς. Δεν καταλαβαίνω πώς τα αφήνουν και φεύγουν απο την παραγωγή με τέτοιο ψεκασμό. Τώρα πολλά ακούγονται όπως οτι βγήκε αναβαθμισμένο πρόγραμμα για την ECU για το 800 για αυτό το θέμα. Αν κάποιος ενδιαφέρεται κάνει ένα test ride και έχει ίδια άποψη να είναι σίγουρος!
Σε ταχύτητες μέχρι 120-130 που το είδα μια χαρά και με καλή αίσθηση. Και όφελος στο αναρτωμενο βάρος μπροστά. Τώρα σε πιο ακραίες συνθήκες από πολύ υψηλές ταχύτητες η σε παρατεταμένα κατηφορικά θα βγάλει κάποια αδυναμία αλλά δεν νομίζω πως στην ουσία υπάρχει θέμα. Εγώ τα βρήκα μια χαρά και κυρίως με σωστή αίσθηση στο χέρ που πάσχουν πολλά συστήματα.τον μονο δισκο πως το ειδες?