CFMOTO 800MT 2021

takis1964

Μέλος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Tmax 530 dx & Forza 350
Μα και της ktm μια χαρα ητανε αλλα το ανεβασανε ,οπως κ να εχει κατι πρεπει μελλοντικα να αλλαξουν και τα κυβικα αρεσουν μεχρι καποιο σημειο
 

thleon

Μέλος
Όνομα
Θεόφραστος
Μοτό
BMW F800gs
Μα και της ktm μια χαρα ητανε αλλα το ανεβασανε ,οπως κ να εχει κατι πρεπει μελλοντικα να αλλαξουν και τα κυβικα αρεσουν μεχρι καποιο σημειο
Το ανεβάσανε γιατί ήθελαν να περνάει τις προδιαγραφές EURO5 και θα έχανε σε δύναμη αν κρατούσαν τον 800αρι κινητήρα όπως του 800ΜΤ (που παλι μια χαρά είναι), βλέπεις η ΚΤΜ θέλει να είναι στην αιχμή του δόρατος.

Πάντως ότι και να λέμε η τιμή του CF σε σχέση με το είναι το μηχανάκι και τον ανταγωνισμό είναι "κλέβω εκκλησία"
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Το ανεβάσανε γιατί ήθελαν να περνάει τις προδιαγραφές EURO5 και θα έχανε σε δύναμη αν κρατούσαν τον 800αρι κινητήρα όπως του 800ΜΤ (που παλι μια χαρά είναι), βλέπεις η ΚΤΜ θέλει να είναι στην αιχμή του δόρατος
Το 790 φτιαχτηκε εξ αρχης με την προοπτικη να παει στην cfmoto.
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Το θέμα είναι τι προβλέπει ο κατασκευαστής στο μάνιουαλ
και κατ' επέκταση η σχετική σύγκριση.
Είχα την εντύπωση ότι για το 790(*) η απαίτηση είναι για "σούπερ" αμόλυβδη,
ενώ αντίθετα το 890 λειτουργεί και με "απλή".
/// Β

ΥΓ ... (*)κοιτώντας στο μάνιουαλ αναφέρει Ε10 - Ε5 Fuel. To E5 είναι η απλή αμόλυβδη ή όχι;;;
Ε10 Ε5 Ειναι το ποσοστό σε βιοκαύσιμα που μπορει να κάψει η μοτοσυκλετα
Πχ e5 ειναι 5% αιθανόλη απο βιοκαλλιέργεια κ 95 βενζίνη

Την βέλτιστη απόδοση παντως ο κινητήρας την εχει με απλή αμόλυβδη κ αυτο γραφει το μανιουαλ
Εαν βαζεις κατοστάρα το χειμώνα μπορει να εχεις πρόβλημα σε κρύα ΕΚκινηση


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

ath_rider_404

Μέλος
Όνομα
Στέλιος
Μοτό
ΧΤ 600 Ε 98''
Ναι,για πες, ενδιαφέρον έχει να δούμε πως το βλέπει ο καθένας..
Εγώ αυτό που βλέπω είναι ότι πήραν μια πολύ καλή πλατφόρμα και δεν έριξαν πάνω δουλειά, το μόνο θετικό η οθόνη και η τιμή. Φυσικά στο μηχανάκι δεν χάλασαν βλακείες που "χάλασαν" στα άλλα λόγω απώλειας αυτών. Κατά τ' άλλα αυτό που κατάλαβα είναι: λάθος αναρτήσεις, λάθος ζύγισμα, λάθος χαρτογράφηση και ότι σίγουρα δεν μπορεί να ακολουθήσει σε περιβάλλον Adventure τα υπόλοιπα. Βέβαια έχει καλή ποιότητα κατασκευής και αξιοπιστία σε αυτά τα 3κ χμ και καλή τιμή που για κάποιους ίσως δικαιολογεί όλα τα παραπάνω. Ε και σίγουρα δεν έχει τα ηλεκτρονικά των άλλων που οκ, κλάιν.
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Εγώ αυτό που βλέπω είναι ότι πήραν μια πολύ καλή πλατφόρμα και δεν έριξαν πάνω δουλειά, το μόνο θετικό η οθόνη και η τιμή. Φυσικά στο μηχανάκι δεν χάλασαν βλακείες που "χάλασαν" στα άλλα λόγω απώλειας αυτών. Κατά τ' άλλα αυτό που κατάλαβα είναι: λάθος αναρτήσεις, λάθος ζύγισμα, λάθος χαρτογράφηση και ότι σίγουρα δεν μπορεί να ακολουθήσει σε περιβάλλον Adventure τα υπόλοιπα. Βέβαια έχει καλή ποιότητα κατασκευής και αξιοπιστία σε αυτά τα 3κ χμ και καλή τιμή που για κάποιους ίσως δικαιολογεί όλα τα παραπάνω. Ε και σίγουρα δεν έχει τα ηλεκτρονικά των άλλων που οκ, κλάιν.
Εγώ θα ήμουν λιγάκι πιο επιεικής αλλά στην ίδια κατεύθυνση βλέπουμε.
Ναι η τιμή ειναι δέλεαρ και πάντα παίζει πρωταρχικό ρόλο ,όμως δεν είναι μόνο αυτό.
Δεν μπορεί να τα δικαιολογει όλα επειδή είναι φθηνό .
Το καλό πλέον με τις χαρτογραφησεις είναι πως αν η εταιρεία θέλει ,το βελτιώνει και σου κάνει ενημέρωση οπότε και κάποια βηξιματα που έχουν αναφερθεί πιστεύω θα λυθούν.
Λογικό είναι να υπάρχουν ψιλομαλακιουλες σε νέες μοτοσυκλέτες,πόσο μάλλον σε κάτι εντελώς νέο για την cf.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εγώ αυτό που βλέπω είναι ότι πήραν μια πολύ καλή πλατφόρμα και δεν έριξαν πάνω δουλειά, το μόνο θετικό η οθόνη και η τιμή. Φυσικά στο μηχανάκι δεν χάλασαν βλακείες που "χάλασαν" στα άλλα λόγω απώλειας αυτών. Κατά τ' άλλα αυτό που κατάλαβα είναι: λάθος αναρτήσεις, λάθος ζύγισμα, λάθος χαρτογράφηση και ότι σίγουρα δεν μπορεί να ακολουθήσει σε περιβάλλον Adventure τα υπόλοιπα. Βέβαια έχει καλή ποιότητα κατασκευής και αξιοπιστία σε αυτά τα 3κ χμ και καλή τιμή που για κάποιους ίσως δικαιολογεί όλα τα παραπάνω. Ε και σίγουρα δεν έχει τα ηλεκτρονικά των άλλων που οκ, κλάιν.
Η αίσθηση που πήρα όταν οδήγησα το cfmoto 800mt μου θύμισε λίγο μια σκηνή από τα φιλαράκια (friends).

Αν έβλεπες είναι ένα επεισόδιο που η Rachel μπερδεύει τις συνταγές και φτιάχνει ένα γλυκό με κρέας.

Ο Joey βέβαια γνωστός σαβουροφαγος το τρώει και του αρέσουν όλα τα υλικά ξεχωριστά!!

Σαν υλικά λοιπόν το 800 έχει καλά. Ωραίο μοτέρ, καλό πλαίσιο, αρκετά ποιοτικές αναρτήσεις, δυνατά φρένα και με αίσθηση.

Δεν βρέθηκε ομως ένας καλός σεφ να τα ταιριάξει σωστά με αποτέλεσμα η μοτοσυκλέτα να δίνει την αίσθηση μοτοσυκλέτας σε εξέλιξη,προπροπαραγωγης και χωρίς ξεκάθαρο χαρακτήρα. Και με ζητήματα λειτουργικά όπως ο ψεκασμός που χαλάνε πολύ την αίσθηση.

Πλασάρεται σαν adventure αλλά σίγουρα δεν είναι καταρχήν. Χώμα άντε πατημένο. Πιο πολύ νόημα έχει η έκδοση sport για μένα σε αυτή τη μηχανή όρος το παρόν τουλάχιστον. Ένα οικονομικότερο anti tracer ας πούμε με 19 μπροστά. Για χρήση καθαρά ασφάλτινη αλλά και μπορεινκα ανταπεξέλθει στην ελληνική επαρχία με τους φαγωμενους δρόμους άντε και ένα πατημένο χώμα.

Είναι μια αξιοπρεπής πρώτη προσπάθεια αλλά δεν είναι εκεί ακόμα. Στερείται εξέλιξης και χαρακτήρα. Έχουν δρόμο ακόμα οι Κινέζοι ειδικά σε αυτόν τον τομέα καθώς σε βιομηχανοποίηση και υλικά έχουν τα μέσα.
 

satiros

Μέλος
Όνομα
Geo
Μοτό
Vstrom 650
Γεια σας οδήγησα το μηχανάκι στη διάρκεια που έγινε test drive στη Θεσσαλονίκη.
Αυτό που αποκόμισα από τη μηχανή είναι ότι δεν είναι σε καμία περίπτωση ένα ραφιναρισμένο προϊόν έτοιμο για την αγορά το πρώτο πράγμα που παρατηρεί κάποιος είναι αυτή η αστάθεια στο ρελαντί για μένα που οδηγώ ένα Suzuki v-strom που είναι πολύ το σταθερό, ήταν εκνευριστικό, ξεκίνησα μία διαδρομή που κράτησε 45 km με 3-4 μποφόρ αέρα και το πρώτο πράγμα αφού βγήκα από την κίνηση ήταν ότι δεν αισθανόσουν να σταθερότητα αποτέλεσμα κακής ρύθμισης η κακων αναρτήσεων.
Κάθεσαι ψηλά πάνω στη μηχανή Όχι μέσα στη μηχανή. Οι αλλαγές ήταν εύκολες και τα κουμπώματα που ταχυτήτων εύκολα η δύναμη του κινητήρα ήταν πολύ καλή έπαιρνες αυτό το κάτι παραπάνω Μόλις άφησα με ταχύτητα να κατέβουν οι στροφές δοκίμασα το ηλεκτρόγκαζο αν κομπιάζει Πράγματι κομπιάζει κάνοντας διακοπές
Ανετη το δρόμο είχε ΑΝΆΣΑ, και γκάζι! Τα φρένα μέτρια σε αίσθηση και αποτελεσματικότητα
Η κάλυψη από τον αέρα δεν ήταν ικανοποιητική για μένα που είμαι 190 cm χρειάζεσαι έξτρα ζελατίνα πιο ψηλή.
Διάβασα από πολλούς για υψηλές θερμοκρασίες και η αλήθεια είναι ότι είχα μποτιλιάρισμα και όταν έβγαινα από την πόλη και όταν έμπαινα από γύρω 2km σταμάτα-ξεκίνα
Φυσούσε βέβαια ήμουν χωρίς κάλτσες δεν ένιωσα να καίγομαι
Αυτό που με φοβίζει περισσότερο πέρα από την αστάθεια τα μέτρια φρένα είναι η αξιοπιστία του κινητήρα της KTM έχουν αναφερθεί πάρα πολλά προβλήματα από το τμήμα του συμπλέκτη και πιο συγκεκριμένα το oilJet
Ένα μικρό εξάρτημα από το οποίο ψεκάζεται το λάδι Στο συμπλέκτη και αυτό στα KTM αυτής της σειράς βουλώνει και χρειάζεται να ελέγχεται συχνά και να καθαρίζεται.
Αν δεν καθαριστεί μπορεί να οδηγήσει σε πρόωρη φθορά στο συμπλέκτη στα πρώτα 10.000 km KTM δεν έχει κάνει κάτι για αυτό άλλωστε KTM δεν είναι σε καμία περίπτωση συνώνυμο της αξιοπιστίας όλο κάτι παθαίνουν
Χρησιμοποίησα το cruise control χωρίς να μου το έχουν δείξει ήταν πολύ εύκολο να το βάλεις σε λειτουργία η οθόνη ήταν σχετικά Φωτεινή ώστε να μπορείς να βλέπεις
με τον ήλιο
Μιικρά προβλήματα Βιομηχανικού σχεδιασμού σχετικά με τα φλασάκια που είχανε πολύ μικρές διαδρομές στο διακόπτη Η ψηλή στάση οδηγήσης παρότι είμαι αρκετά ψηλός ανεβαίνοντας ένα πεζοδρόμιο με έκανε να νιώσω άβολα
Πιστεύω τελικά ότι ότι δίνεις αυτό παίρνεις δεν παίρνεις παραπάνω μηχανάκι δεν παίρνεις αξιοπιστία σίγουρα δεν έχουν λυθεί κάποια από τα προβλήματά του και είΝΑΙ πολύ μακριά από το να συναγωνιστεί ολοκληρωμένα προϊόντα

Εύχομαι να λύσουν τα προβλήματα που υπάρχουν σήμερα και να παρουσιάζουν επίσης μία street άδικη εκδοχή της μηχανής με όλο τον εξοπλισμό πού έχει adventure μοντέλο Ειλικρινά δεν βρίσκω κανένα λόγο να υπάρχουν ακτίνες στις μέρες μας και όχι με ένα τόσο άβολο και βαρύ μηχανάκι δεν θα πήγαινα ποτέ ούτε σε πατημένο χώμα θα του ζητούσα κάτι πολύ ελαφρύτερο στην στην Ελλάδα η onoff κατηγορία είναι για χρήση στο δρόμο γιατί πολύ απλά δεν έχουμε δρόμους η ασφαλτos είναι σαν να είσαι εκτός δρόμου.
Ευχαριστώ για το χρόνο σας ελπίζω να βοηθήσουν κάποιους οι παρατηρήσεις και το σχόλιό μου
Γιώργος
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Έψαχνα το ρημάδι να το αλλάξω αλλά δεν μπορούσα με τίποτα. Μάλλον είχαν βάλει κάποιο firmware να μην μπορείς να το αλλάξεις ή απλά ειναι τόσο χάλια φτιαγμένο το menu που δεν μπορούσα να το κάνω με τίποτα. Οκ δεν είχα και άπειρο χρόνο. Ήθελα να το οδηγήσω περισσότερο όχι να ψάχνω την οθόνη!!

Να ήταν τόσο προβληματικό το RAIN και μη οδηγησιμο και στο sport να ήταν όλα τέλεια?? Ας απαντήσει κάποιος που το οδηγήσει στο sport δυστυχώς δεν ξέρω.

Όσο για το clx700 αυτή η μοτοσυκλέτα δείχνει να φτιάχτηκε με μεράκι. Έχει έναν χαρακτήρα, μια προσωπικότητα, σε ελκύει. Βλέπεις την προσοχή στη λεπτομέρεια, το φιλέτο αλουμινίου στο πλάι, οι γωνίες του τιμονιού, το υπέροχο και μοναδικό σε σχεδιασμό φανάρι. Στη πρώτη ευκαιρία θα το κάνω μια βόλτα.
το εκανες βολτα το 700αρι?
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
το εκανες βολτα το 700αρι?
Το CLX-700 λές Μανώλη? Ναι το οδήγησα. Όμορφο μηχανάκι, ωραία στημμένο, δυνατό μοτέρ, καλά φρένα, ωραίες αναρτήσεις, η ίδια παθογένεια στον ψεκασμό. Λόξυγγας. Αν φτιάξουν αυτόν τον τομέα η εταιρεία έχει πολύ ωραίες μοτοσυκλέτες. Εγώ δεν μπορώ να έχω στην κατοχή μου μηχανή που είναι τόσο απότομη στον ψεκασμό και νευρική. Ήταν ο κυριος λόγος που είχα πουλήσει ένα Tiger 1050 sport που είχα. Smooth throttle response or no go..
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Το CLX-700 λές Μανώλη? Ναι το οδήγησα. Όμορφο μηχανάκι, ωραία στημμένο, δυνατό μοτέρ, καλά φρένα, ωραίες αναρτήσεις, η ίδια παθογένεια στον ψεκασμό. Λόξυγγας. Αν φτιάξουν αυτόν τον τομέα η εταιρεία έχει πολύ ωραίες μοτοσυκλέτες. Εγώ δεν μπορώ να έχω στην κατοχή μου μηχανή που είναι τόσο απότομη στον ψεκασμό και νευρική. Ήταν ο κυριος λόγος που είχα πουλήσει ένα Tiger 1050 sport που είχα. Smooth throttle response or no go..
ελα ρε,,,εκεινο το σπορτ ειναι πολυ ωραιο μηχανακι,τοσο αποτομο ειναι?το απλο εχεις κανει με τον μονο δισκο?
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
ελα ρε,,,εκεινο το σπορτ ειναι πολυ ωραιο μηχανακι,τοσο αποτομο ειναι?το απλο εχεις κανει με τον μονο δισκο?
Καλά το sport απλά δε παίζεται σε εμφάνιση και περιφερειακά. Ειδικά το μπροστινό το USD με την Stylema είναι απίστευτο. Σαν να είναι Custom με 10 χιλιάρικα επάνω φαίνεται.

Το Heritage είχα κάνει εγώ το απλό. Τί να σου πω. Δεν θέλω να πω εγώ πως είμαι ο παράξενος αλλά για μένα ήταν μή οδηγήσιμο το μηχανάκι απο τον ψεκασμό. Και είναι κρίμα ένα τέτοιο πολύ ισχυρό μοτέρ, ένα ωραίο πλαίσιο, ωραίες αναρτήσεις να μην σε αφήνει να το ευχαριστηθείς. Δεν καταλαβαίνω πώς τα αφήνουν και φεύγουν απο την παραγωγή με τέτοιο ψεκασμό. Τώρα πολλά ακούγονται όπως οτι βγήκε αναβαθμισμένο πρόγραμμα για την ECU για το 800 για αυτό το θέμα. Αν κάποιος ενδιαφέρεται κάνει ένα test ride και έχει ίδια άποψη να είναι σίγουρος!
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Καλά το sport απλά δε παίζεται σε εμφάνιση και περιφερειακά. Ειδικά το μπροστινό το USD με την Stylema είναι απίστευτο. Σαν να είναι Custom με 10 χιλιάρικα επάνω φαίνεται.

Το Heritage είχα κάνει εγώ το απλό. Τί να σου πω. Δεν θέλω να πω εγώ πως είμαι ο παράξενος αλλά για μένα ήταν μή οδηγήσιμο το μηχανάκι απο τον ψεκασμό. Και είναι κρίμα ένα τέτοιο πολύ ισχυρό μοτέρ, ένα ωραίο πλαίσιο, ωραίες αναρτήσεις να μην σε αφήνει να το ευχαριστηθείς. Δεν καταλαβαίνω πώς τα αφήνουν και φεύγουν απο την παραγωγή με τέτοιο ψεκασμό. Τώρα πολλά ακούγονται όπως οτι βγήκε αναβαθμισμένο πρόγραμμα για την ECU για το 800 για αυτό το θέμα. Αν κάποιος ενδιαφέρεται κάνει ένα test ride και έχει ίδια άποψη να είναι σίγουρος!
τον μονο δισκο πως το ειδες?
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
τον μονο δισκο πως το ειδες?
Σε ταχύτητες μέχρι 120-130 που το είδα μια χαρά και με καλή αίσθηση. Και όφελος στο αναρτωμενο βάρος μπροστά. Τώρα σε πιο ακραίες συνθήκες από πολύ υψηλές ταχύτητες η σε παρατεταμένα κατηφορικά θα βγάλει κάποια αδυναμία αλλά δεν νομίζω πως στην ουσία υπάρχει θέμα. Εγώ τα βρήκα μια χαρά και κυρίως με σωστή αίσθηση στο χέρ που πάσχουν πολλά συστήματα.
 

Dakkar1983

WannaBe
Περιοχή
Αιγάλεω
Όνομα
Νικόλαος
Μοτό
BMW g 650 x challenge
Κάποιοι λένε ότι η εταιρεία έχει σκοπό το 2023 να βγάλει έκδοση enduro. Αν υλοποιηθεί θα έχει ενδιαφέρον..
 

amyroukai

Μέλος
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το πήρε το μοτομαγκ και ξεκίνησε δοκιμή ενός έτους με "οδηγία να το κακομεταχειριστουν για να βγάλει ζημιές" είπε ο Φελουκα στο ινσταγκραμ
 
Top Bottom