πυξιδας990
Μέλος
σημερα διαβασα οτι εβαλε μεσα ο βαγιανελης τη μαρκα...τα εχει και το φανμοτο,αμφοτερα μαγαζια που εχουν πελατεια μπολικη...σημεια των καιρων
Είναι tubeless, το δεύτερο δεν το ξέρω.Καλημερα ,μια ερωτηση
οι ζαντες στην ακτινωτή εκδοση ειναι τιουμπλες?
επισης οι ακτινες ειναι ινοξ η γαλβανιζε?
Δεν ξέρω αν εξαφανίζονται αλλά γενικά να πω πως είναι περίεργο να έρχεται απο το εργοστάσιο το μεκανάκι με το μαμά φίλτρο αέρα και να έχει αυτά τα θεματάκια στον ψεκασμό. Το μόνο που μπορώ να φανταστώ είναι οι προδιαγραφές (κλασσικά) που αναγκάζουν τον κατασκευαστή να δίνει πολύ φτωχό μίγμα ειδικά χαμηλά μέχρι μεσαίες στροφές και μέρος αυτού είναι και ένα πολύ κλειστό φίλτρο αέρα. Προφανώς με το DNA αποκαθίσταται η ροή του αέρα στα σωστά επίπεδα, διαβάζει καλύτερα ο αισθητήρας λ και το μοτέρ λειτουργεί σαφώς καλύτερα. Αν πάντως λύνεται το θέμα με ένα φίλτρο τότε μια χαρά. Κάτοχοι πάντως ανέφεραν επίσης πως με το φίλτρο DNA σταμάτησε και αυτός ο ήχος που ακουγόταν απο την εισαγωγή απο τον αέρα που έμπαινε και προφανώς το μοτέρ αγκομαχούσε με την υποπίεση να τραβήξει την απαιτούμενη ποσότητα αέρα απο ένα πολύ σφιχτό φίλτρο.μου κανει μεγαλη εντυπωση οτι μολις βαζουν dna φιλτρο αερα ,κατι κοψιματα του ψεκασμου εξαφανιζονται,μαλιστα το βαζουν φουλ και στο 650...
μπραβο στην dna
Με euro5 απο-και-κλειεται. Εξαλλου σε μικρα ανοιγματα το μιγμα οριζεται απο τον Λαμδα, οχι το φιλτρο. Η ποσοτητα του μειγματος ομως πιθανως να εξαρταται απο το φιλτρο.Πιθανά να είναι πολύ πλούσιο το μίγμα.
Αυτό!Με euro5 απο-και-κλειεται. Εξαλλου σε μικρα ανοιγματα το μιγμα οριζεται απο τον Λαμδα, οχι το φιλτρο. Η ποσοτητα του μειγματος ομως πιθανως να εξαρταται απο το φιλτρο.
Η VW έκανε τα ίδια σε όλο τον κόσμο, αλλά τα ποταΜάκια των Γερμανών οι Ευρωπαίοι δεν μιλάνε, συν το ότι μετά βρέθηκε να έχει γίνει το ίδιο και σε άλλες εταιρείες και όλα μαζί κάτω από το χαλί. Μας έφαγε η πρασινάδα κατά τα λοιπά,να σώσουμε το περιβάλλον.(βλ VW).
Στο 790 βάζω απλή βενζίνη , σχεδον παντα κ ειναι κτήνος , γράφω 205 τελική άνετα σε ταξίδια εθνικη οδόΤι βενζίνη απαιτεί;;; Απλή ή Σούπερ όπως το 790;;;
/// Β
Το θέμα είναι τι προβλέπει ο κατασκευαστής στο μάνιουαλΣτο 790 βάζω απλή βενζίνη , σχεδον παντα κ ειναι κτήνος , γράφω 205 τελική άνετα σε ταξίδια εθνικη οδό
Sent from my iPhone using Tapatalk
Νομιζω στα euro5 δε λειτουργει ο λαμδα μονο σε σταθερο ανοιγμα γκαζιου.Στο λίγο διάβασμα που έχω κάνει σχετικά με την λειτουργιά του ψεκασμού ο Λάμδα λαμβάνεται υπόψιν μόνο σε σταθερό γκάζι για αυτό και αρκετές μηχανές παρουσιάζουν κομπιάσματα, με το άνοιγμα του γκαζιού έστω και λίγο λειτουργούν οι χάρτες που έχει το κάθε μηχανάκι ...
Βέβαια μπορεί να κάνω και λάθος ...
Ενδεχομένως όμως δεν είναι κατι απαραίτητο, θα αρκούσε να προσθέσουν traction με προγράμματα, μια χαρά είναι και το μοτέρ του 790.λογικα το μοτερ των 890 θα το περασει καποια στιγμη και στα cfmoto σαν αναβαθμιση μοντελου ,μαζι με traction και προγραμματα