CFMOTO 800MT 2021

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
σημερα διαβασα οτι εβαλε μεσα ο βαγιανελης τη μαρκα...τα εχει και το φανμοτο,αμφοτερα μαγαζια που εχουν πελατεια μπολικη...σημεια των καιρων
 

takis1964

Μέλος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Tmax 530 dx & Forza 350
Καλημερα ,μια ερωτηση
οι ζαντες στην ακτινωτή εκδοση ειναι τιουμπλες?
επισης οι ακτινες ειναι ινοξ η γαλβανιζε?
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Καλημερα ,μια ερωτηση
οι ζαντες στην ακτινωτή εκδοση ειναι τιουμπλες?
επισης οι ακτινες ειναι ινοξ η γαλβανιζε?
Είναι tubeless, το δεύτερο δεν το ξέρω.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
μου κανει μεγαλη εντυπωση οτι μολις βαζουν dna φιλτρο αερα ,κατι κοψιματα του ψεκασμου εξαφανιζονται,μαλιστα το βαζουν φουλ και στο 650...
μπραβο στην dna
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
μου κανει μεγαλη εντυπωση οτι μολις βαζουν dna φιλτρο αερα ,κατι κοψιματα του ψεκασμου εξαφανιζονται,μαλιστα το βαζουν φουλ και στο 650...
μπραβο στην dna
Δεν ξέρω αν εξαφανίζονται αλλά γενικά να πω πως είναι περίεργο να έρχεται απο το εργοστάσιο το μεκανάκι με το μαμά φίλτρο αέρα και να έχει αυτά τα θεματάκια στον ψεκασμό. Το μόνο που μπορώ να φανταστώ είναι οι προδιαγραφές (κλασσικά) που αναγκάζουν τον κατασκευαστή να δίνει πολύ φτωχό μίγμα ειδικά χαμηλά μέχρι μεσαίες στροφές και μέρος αυτού είναι και ένα πολύ κλειστό φίλτρο αέρα. Προφανώς με το DNA αποκαθίσταται η ροή του αέρα στα σωστά επίπεδα, διαβάζει καλύτερα ο αισθητήρας λ και το μοτέρ λειτουργεί σαφώς καλύτερα. Αν πάντως λύνεται το θέμα με ένα φίλτρο τότε μια χαρά. Κάτοχοι πάντως ανέφεραν επίσης πως με το φίλτρο DNA σταμάτησε και αυτός ο ήχος που ακουγόταν απο την εισαγωγή απο τον αέρα που έμπαινε και προφανώς το μοτέρ αγκομαχούσε με την υποπίεση να τραβήξει την απαιτούμενη ποσότητα αέρα απο ένα πολύ σφιχτό φίλτρο.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Πιθανά να είναι πολύ πλούσιο το μίγμα.
Με euro5 απο-και-κλειεται. Εξαλλου σε μικρα ανοιγματα το μιγμα οριζεται απο τον Λαμδα, οχι το φιλτρο. Η ποσοτητα του μειγματος ομως πιθανως να εξαρταται απο το φιλτρο.
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Στο λίγο διάβασμα που έχω κάνει σχετικά με την λειτουργιά του ψεκασμού ο Λάμδα λαμβάνεται υπόψιν μόνο σε σταθερό γκάζι για αυτό και αρκετές μηχανές παρουσιάζουν κομπιάσματα, με το άνοιγμα του γκαζιού έστω και λίγο λειτουργούν οι χάρτες που έχει το κάθε μηχανάκι ...

Βέβαια μπορεί να κάνω και λάθος ...
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Με euro5 απο-και-κλειεται. Εξαλλου σε μικρα ανοιγματα το μιγμα οριζεται απο τον Λαμδα, οχι το φιλτρο. Η ποσοτητα του μειγματος ομως πιθανως να εξαρταται απο το φιλτρο.
Αυτό!
Γενικά για να πιάσουν τα euro Xx, έχουν "φτωχύνει" τα μίγματα με αποτέλεσμα υψηλές θερμοκρασίες. Πλέον περί τους 100 βαθούς είναι το στάνταρ, λίγο παλιότερα στους 100 βαθμούς είχε χαιρετήσει η φλάτζα.
/// Β
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Από την άλλη με φτωχό μίγμα να βάζεις φίλτρο αέρα που αναπνέει περισσότερο και να βελτιώνεται η αίσθηση....
Γνωρίζω τα περί euro γενικότερα αλλά δε θα μου φαινόταν περίεργο οι Κινέζοι να κάνουν του κεφαλιού τους, εδώ έχουν κάνει ότι θέλουν οι Ευρπωπαίοι ακόμη και μέσα στην Αμερικάνικη αγορά (βλ VW).
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
(βλ VW).
Η VW έκανε τα ίδια σε όλο τον κόσμο, αλλά τα ποταΜάκια των Γερμανών οι Ευρωπαίοι δεν μιλάνε, συν το ότι μετά βρέθηκε να έχει γίνει το ίδιο και σε άλλες εταιρείες και όλα μαζί κάτω από το χαλί. Μας έφαγε η πρασινάδα κατά τα λοιπά,να σώσουμε το περιβάλλον.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Για την ιστορία πάντως ίδια προβλήματα έχει και το εταίρο cfmoto clx700 επίσης με drive by wire και cruise control. Ενώ άλλα μοντέλα της εταιρείας όπως τα 650mt,650gt και 300nk δουλεύουν μια χαρά. Πιο πιθανό βρίσκω το κύριο πρόβλημα να είναι από εκεί
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Τι βενζίνη απαιτεί;;; Απλή ή Σούπερ όπως το 790;;;
/// Β
Στο 790 βάζω απλή βενζίνη , σχεδον παντα κ ειναι κτήνος , γράφω 205 τελική άνετα σε ταξίδια εθνικη οδό


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Στο 790 βάζω απλή βενζίνη , σχεδον παντα κ ειναι κτήνος , γράφω 205 τελική άνετα σε ταξίδια εθνικη οδό


Sent from my iPhone using Tapatalk
Το θέμα είναι τι προβλέπει ο κατασκευαστής στο μάνιουαλ
και κατ' επέκταση η σχετική σύγκριση.
Είχα την εντύπωση ότι για το 790(*) η απαίτηση είναι για "σούπερ" αμόλυβδη,
ενώ αντίθετα το 890 λειτουργεί και με "απλή".
/// Β

ΥΓ ... (*)κοιτώντας στο μάνιουαλ αναφέρει Ε10 - Ε5 Fuel. To E5 είναι η απλή αμόλυβδη ή όχι;;;
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Στο λίγο διάβασμα που έχω κάνει σχετικά με την λειτουργιά του ψεκασμού ο Λάμδα λαμβάνεται υπόψιν μόνο σε σταθερό γκάζι για αυτό και αρκετές μηχανές παρουσιάζουν κομπιάσματα, με το άνοιγμα του γκαζιού έστω και λίγο λειτουργούν οι χάρτες που έχει το κάθε μηχανάκι ...

Βέβαια μπορεί να κάνω και λάθος ...
Νομιζω στα euro5 δε λειτουργει ο λαμδα μονο σε σταθερο ανοιγμα γκαζιου.
 

thleon

Μέλος
Όνομα
Θεόφραστος
Μοτό
BMW F800gs
Ως κάτοχος του 890 adv έκανα και εγώ ένα test ride του 800mt πιο πολύ από περιέργεια. Το μηχανάκι ως σύνολο είναι εκπληκτικό σε σχέση με την αναλογία προϊόντος και τιμής.
Ουσιαστικά είναι βασισμένο πάνω στην πλατφόρμα των 890 790 με ένα πιο touring προσανατολισμό. Έχει δε κάποια χαρακτηριστικά τα οποία είναι καλύτερα από τα KTM όπως η οθόνη και τα χειριστήρια. Ο κινητήρας είναι σαφώς KTM έχοντας όμως έναν πιο ήπιο προσανατολισμό. Μεγαλύτερη έλλειψη σε σχέση με τα KTM είναι η απουσία προγραμμάτων και traction control. Από την άλλη όμως σου δίνει κάποια αξεσουάρ που αν τα αγόραζες στην ΚΤΜ θα έφτανε το μηχανάκι κοντά στα 20.000ευρω. Εκτός από την ουσιαστική έλλειψη προγραμμάτων και TC, το μεγαλύτερο μειονέκτημα θεωρώ ότι είναι η υπερβολική χρήση πλαστικών στο fairing της μοτοσυκλέτας πού παραπέμπει σε μοτοσικλέτες προηγούμενων δεκαετιών. Ναι όντως υπάρχει ένα ζήτημα απόκρισης γκαζιού όταν κινείσαι αργά με πρώτη ρώτη - δευτέρα το οποίο αν και λίγο ενοχλητικό ενδεχομένως να διορθώνεται. Παρόμοια ζητήματα είχαν και τα 790 στις πρώτες εκδόσεις. Ναι σε σχέση με τα KTM υπολείπεται σε κάποια βασικά χαρακτηριστικά όπως το ζύγισμα και η ανάρτηση η διαφορά τιμής όμως δεδομένου ότι είναι λιγότερο από τα δύο τρίτα νομίζω ότι καθιστά το μηχανάκι ως category killer στα 800 900 κυβικά και θεωρώ ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην το προτιμήσει κάνεις εφόσον τον ενδιαφέρει η τελική τιμή αγοράς.
 

takis1964

Μέλος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Tmax 530 dx & Forza 350
λογικα το μοτερ των 890 θα το περασει καποια στιγμη και στα cfmoto σαν αναβαθμιση μοντελου ,μαζι με traction και προγραμματα
 

thleon

Μέλος
Όνομα
Θεόφραστος
Μοτό
BMW F800gs
λογικα το μοτερ των 890 θα το περασει καποια στιγμη και στα cfmoto σαν αναβαθμιση μοντελου ,μαζι με traction και προγραμματα
Ενδεχομένως όμως δεν είναι κατι απαραίτητο, θα αρκούσε να προσθέσουν traction με προγράμματα, μια χαρά είναι και το μοτέρ του 790.
 
Top Bottom