Εγω νομιζω πως υπαρχει ο,τι ασφαλτινο λαστιχο θες για 18ρι, απο τουριστικα που κρατανε 15κ μεχρι μαλακα που τετραγωνιζουν στα 4κ
Αν δεν χαλαμε το νημα, πες μου τα πιο ασφαλτινα μαλακα 18αρα, δεν εχω καθολου εμπειρια.
Εγω νομιζω πως υπαρχει ο,τι ασφαλτινο λαστιχο θες για 18ρι, απο τουριστικα που κρατανε 15κ μεχρι μαλακα που τετραγωνιζουν στα 4κ
Continental trail attack 3 σκοτωνει !!!!Αν δεν χαλαμε το νημα, πες μου τα πιο ασφαλτινα μαλακα 18αρα, δεν εχω καθολου εμπειρια.
Το δεχομαι οτι μπορει σκοτώνουν.Continental trail attack 3 σκοτωνει !!!!
Ενα τετοιο λαστιχο δε θα σε περιορισει οδηγικα στο δρομο σε μια τετοια μηχανη. 23εκ διαδρομες στις αναρτησεις εχεις. Το αλλο λαστιχο που συζητας θα εχει και αλλες απαιτησεις απο αναρτησεις για να αξιοποιηθει. Το δικο μου εχει ολινς μπρος-πισω και παλι δε χρειαζεται πιο "δρομισιο" λαστιχο.Το δεχομαι οτι μπορει σκοτώνουν.
Η εταιρια ομως δεν τα πουλαει για αμιγως ασφαλτινα, οπως τα road attack σε 19-17 που μπορει να σκοτωνουν λιγο καλυτερα.
Σωστος, αλλα μιλαμε για την καινουρια εκδοση africa με τον 19αρη μπροστα, οποτε φανταζομαι θα πεσουν και οι διαδρομες με ταβανι τα 20.Ενα τετοιο λαστιχο δε θα σε περιορισει οδηγικα στο δρομο σε μια τετοια μηχανη. 23εκ διαδρομες στις αναρτησεις εχεις. Το αλλο λαστιχο που συζητας θα εχει και αλλες απαιτησεις απο αναρτησεις για να αξιοποιηθει.
Οκ, I see your point, κι εγω ισως προτιμουσα 17 πισω, αλλα εξαρταται για τι 17 μιλαμε. Αν ειναι ζαντα για 150 διασταση, τοτε καλλιτερα 18αρης τροχος με "λιγοτερο" στρητ λαστιχο. Αν ειναι ζαντα για 170 λαστιχο οπως πχ GS τοτε αλλαζει το πραμα. Επι του πρακτεου ομως και ως εχει το μηχανακι τωρα, η ποιοτητα της ασφαλτου (και ο χαρακτηρας των αναρτησεων) ειναι οι αδυναμοι κρικοι και οχι ενα λαστιχο οπως το Conti που λεμε.Σωστος, αλλα μιλαμε για την καινουρια εκδοση africa με τον 19αρη μπροστα, οποτε φανταζομαι θα πεσουν και οι διαδρομες με ταβανι τα 20.
Υποθετικα παντα και αν θελει να φτιαξει σωστο ασφαλτινο on-off.
σαν τι τα πουλάει ;;;Το δεχομαι οτι μπορει σκοτώνουν.
Η εταιρια ομως δεν τα πουλαει για αμιγως ασφαλτινα, οπως τα road attack σε 19-17 που μπορει να σκοτωνουν λιγο καλυτερα.
11500χλμ ,με ειδικό μασελακι,για να μην σπάσω δόντια από την εγκράτεια!Continental trail attack 3 σκοτωνει !!!!
Δεν σου άρεσε Θανάση το λάστιχο ;;;11500χλμ ,με ειδικό μασελακι,για να μην σπάσω δόντια από την εγκράτεια!
Τέλειο, αλλά είναι 100% ασφάλτινο!Δεν σου άρεσε Θανάση το λάστιχο ;;;
Αυτό ανέφερα και εγώ -100% ασφάλτινο !!Τέλειο, αλλά είναι 100% ασφάλτινο!
Σωστός!!!H Suzuki έχει σαμπρέλα μπροστά.
Το 19/18 το φοράει το tiger 1200 gt στην τελευταία γενιά ήδη.
Γιατί το λες αυτό ;; Για τον 18 ; Τι εννοείς να είχε 17 ; Ως προς τι είναι καλύτερος ; Στο δρόμο ;Για τον πίσω τροχό δεν λέει, από τις φωτό πάντως μάλλον παραμένει 18αρης (φαίνεται σχεδον ίδιος με τον μπροστά).
Α ρε triumph, πόσο μπροστά πια!
* με αυτή την αλλαγή, μπαίνει άραγε ταφόπλακα στην μπελούγκα (aka ΝΤ)?
Υποτίθεται ότι η συνηθισμένη διάσταση ελαστικών ΟΝοφ είναι 19/17 (και μάλιστα το πισινό 170αρι). Η Triumph, για δικούς της λόγους έβγαλε το νέο Tiger GT με 19/18 (με πισινό 150αρι) δημιουργώντας λίγο θέμα με τις διαθέσιμες επιλογές ελαστικών. Να δούμε τώρα αν και η Χόντα θα μπει σε αυτό το μοτίβο.Γιατί το λες αυτό ;; Για τον 18 ; Τι εννοείς να είχε 17 ; Ως προς τι είναι καλύτερος ; Στο δρόμο ;