CRF1100L - AFRICA TWIN & AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS

dera

Μέλος
Περιοχή
Αρτα
Όνομα
Αχιλλέας
Μοτό
Tiger 1200 Gt Pro
Tl 508
Cruisym 300
Εγω νομιζω πως υπαρχει ο,τι ασφαλτινο λαστιχο θες για 18ρι, απο τουριστικα που κρατανε 15κ μεχρι μαλακα που τετραγωνιζουν στα 4κ

Αν δεν χαλαμε το νημα, πες μου τα πιο ασφαλτινα μαλακα 18αρα, δεν εχω καθολου εμπειρια.
 

dera

Μέλος
Περιοχή
Αρτα
Όνομα
Αχιλλέας
Μοτό
Tiger 1200 Gt Pro
Tl 508
Cruisym 300
Continental trail attack 3 σκοτωνει !!!!
Το δεχομαι οτι μπορει σκοτώνουν.
Η εταιρια ομως δεν τα πουλαει για αμιγως ασφαλτινα, οπως τα road attack σε 19-17 που μπορει να σκοτωνουν λιγο καλυτερα.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Τα Conti TA3 εχω κι εγω στο αφρικα. Παρα πολυ καλη συμπεριφορα, πολυ καλα κρατηματα, πλαγιαζεις οσο θες και στα 7κ που τα εχω ισα που εχουν αρχισει να δειχνουν σημαδια φθορας. Αλλα 5κ τα βγαζουν σιγουρα.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Το δεχομαι οτι μπορει σκοτώνουν.
Η εταιρια ομως δεν τα πουλαει για αμιγως ασφαλτινα, οπως τα road attack σε 19-17 που μπορει να σκοτωνουν λιγο καλυτερα.
Ενα τετοιο λαστιχο δε θα σε περιορισει οδηγικα στο δρομο σε μια τετοια μηχανη. 23εκ διαδρομες στις αναρτησεις εχεις. Το αλλο λαστιχο που συζητας θα εχει και αλλες απαιτησεις απο αναρτησεις για να αξιοποιηθει. Το δικο μου εχει ολινς μπρος-πισω και παλι δε χρειαζεται πιο "δρομισιο" λαστιχο.

ΥΓ φιλος εβαλε καποια αλλα που αντεξαν 4κ σε ταξιδια. Δε θυμαμαι ποια, αλλα αν θες ρωταω. Τωρα εχει τα τουρανς νεξτ απο τα οποια ειναι πολυ ευχαριστημενος και οπως φαινεται βγαζουν χλμ επιπεδου Conti
 
Τελευταία επεξεργασία:

dera

Μέλος
Περιοχή
Αρτα
Όνομα
Αχιλλέας
Μοτό
Tiger 1200 Gt Pro
Tl 508
Cruisym 300
Ενα τετοιο λαστιχο δε θα σε περιορισει οδηγικα στο δρομο σε μια τετοια μηχανη. 23εκ διαδρομες στις αναρτησεις εχεις. Το αλλο λαστιχο που συζητας θα εχει και αλλες απαιτησεις απο αναρτησεις για να αξιοποιηθει.
Σωστος, αλλα μιλαμε για την καινουρια εκδοση africa με τον 19αρη μπροστα, οποτε φανταζομαι θα πεσουν και οι διαδρομες με ταβανι τα 20.
Υποθετικα παντα και αν θελει να φτιαξει σωστο ασφαλτινο on-off.

Η' ας πουμε στο δικο μου tiger 1200 με 20 εκ. διαδρομες θα ταιριαζαν εξαιρετικα αν δεν ειχα 18αρα.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Σωστος, αλλα μιλαμε για την καινουρια εκδοση africa με τον 19αρη μπροστα, οποτε φανταζομαι θα πεσουν και οι διαδρομες με ταβανι τα 20.
Υποθετικα παντα και αν θελει να φτιαξει σωστο ασφαλτινο on-off.
Οκ, I see your point, κι εγω ισως προτιμουσα 17 πισω, αλλα εξαρταται για τι 17 μιλαμε. Αν ειναι ζαντα για 150 διασταση, τοτε καλλιτερα 18αρης τροχος με "λιγοτερο" στρητ λαστιχο. Αν ειναι ζαντα για 170 λαστιχο οπως πχ GS τοτε αλλαζει το πραμα. Επι του πρακτεου ομως και ως εχει το μηχανακι τωρα, η ποιοτητα της ασφαλτου (και ο χαρακτηρας των αναρτησεων) ειναι οι αδυναμοι κρικοι και οχι ενα λαστιχο οπως το Conti που λεμε.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Το δεχομαι οτι μπορει σκοτώνουν.
Η εταιρια ομως δεν τα πουλαει για αμιγως ασφαλτινα, οπως τα road attack σε 19-17 που μπορει να σκοτωνουν λιγο καλυτερα.
σαν τι τα πουλάει ;;;
Τα είχα στο αφρικα 1000 μια φορά , αμιγώς ασφαλτινα μου φαινόντουσαν , γρήγορη κορόνα , πλαγιαζει η μηχανή και σου δίνουν έμπιστοσυνη αρκετη. Πάντως για χώμα δεν έκανε το λάστιχο
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Continental trail attack 3 σκοτωνει !!!!
11500χλμ ,με ειδικό μασελακι,για να μην σπάσω δόντια από την εγκράτεια!
 

dera

Μέλος
Περιοχή
Αρτα
Όνομα
Αχιλλέας
Μοτό
Tiger 1200 Gt Pro
Tl 508
Cruisym 300
Ειπα οτι δεν εχω εμπειρια.
Βαζοντας την λεξη trail στα μεν (18αρα) και την λεξη road στα δε (17αρα),
φανταζομαι οτι εχουν διαφορα τα μεν ισως 95-5, τα δε 100%.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
H Suzuki έχει σαμπρέλα μπροστά.


Το 19/18 το φοράει το tiger 1200 gt στην τελευταία γενιά ήδη.
Σωστός!!!
Αυτομπερδεύτηκα καθώς έχω μια εμπάθεια με τις "πρωτιές" του moto magazine. Το να έχει όμως η Africa tubless μόνο στο μπροστινό το βρίσκω ακόμη πιο περίεργο.... Δε νομίζω ότι θα συμβεί τέτοιο πράγμα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Για τον πίσω τροχό δεν λέει, από τις φωτό πάντως μάλλον παραμένει 18αρης (φαίνεται σχεδον ίδιος με τον μπροστά).

Α ρε triumph, πόσο μπροστά πια!

* με αυτή την αλλαγή, μπαίνει άραγε ταφόπλακα στην μπελούγκα (aka ΝΤ)?
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Για τον πίσω τροχό δεν λέει, από τις φωτό πάντως μάλλον παραμένει 18αρης (φαίνεται σχεδον ίδιος με τον μπροστά).

Α ρε triumph, πόσο μπροστά πια!

* με αυτή την αλλαγή, μπαίνει άραγε ταφόπλακα στην μπελούγκα (aka ΝΤ)?
Γιατί το λες αυτό ;; Για τον 18 ; Τι εννοείς να είχε 17 ; Ως προς τι είναι καλύτερος ; Στο δρόμο ;
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Γιατί το λες αυτό ;; Για τον 18 ; Τι εννοείς να είχε 17 ; Ως προς τι είναι καλύτερος ; Στο δρόμο ;
Υποτίθεται ότι η συνηθισμένη διάσταση ελαστικών ΟΝοφ είναι 19/17 (και μάλιστα το πισινό 170αρι). Η Triumph, για δικούς της λόγους έβγαλε το νέο Tiger GT με 19/18 (με πισινό 150αρι) δημιουργώντας λίγο θέμα με τις διαθέσιμες επιλογές ελαστικών. Να δούμε τώρα αν και η Χόντα θα μπει σε αυτό το μοτίβο.
 
Top Bottom