Κοιταζω τις φωτογραφίες και γενικα μου φαινεται σα να εκαναν τρομερες τσιπιες για να τσεκαρουν απλα το κουτακι του 19αρη μπροστινου τροχου.
Και εξηγουμαι. Απο τα απλα, φαινεται οτι ουτε φτερο δεν αλλαξαν. Το οτι κρατησαν την πισω ζαντα χωρις να την κανουν 17αρα, και αυτο ειναι ενδειξη οτι η εκδοση ειναι μαλλον sloppy.
Στα πιο σοβαρα τωρα. Ο 19αρης μπροστα χωρις τις καταλληλες μοντες θα δημιουργησει αρκετα θεματα στη γεωμετρια του μπροστινου, με τα κυριοτερα effect μειωση ιχνους και καστερ. Αυτα τι κανουν; Ασαφεια στο τιμονι, κοσκινισματα στις μεγαλες ταχυτητες, με μοναδικο πλεονεκτημα το γρηγοροτερο τιμονι στις πολυ χαμηλες ταχυτητες που αρχικα ισως ενθουσιασει.
Αυτο δυστυχως το υποψιαζομαι διοτι βλεπω τη μποτα της μπροστινης αναρτησης να εχει τον ιδιο leading axle με το μοντελο που φοραει τον 21αρη τροχο.
Leading axle, δηλαδη ο αξονας του μπρστινου τροχου να βρισκεται πιο μπροστα απο το πηρουνι (σε αντιθεση με τα στριτ μηχανακια) μειωνει (φερνοντας) το ιχνος που προσθετει ο 21αρης μπροστινος τροχος. Οταν ομως ο τροχος μικραίνει, πρεπει και ο αξονας να ερχεται πιο κοντα στο πηρουνι, για να προστεθει το ιχνος που αφαιρεθηκε, κατι που φαινεται να μην εγινε εδω. Ιχνος μπορει να προστεθει και με αλλους τροπους, οπως λιγοτερου offset τιμονοπλακες (που μπορει να δημιουργησει αλλα θεματα), αλλα δεδομενου οτι δεν αλλαξαν φτερο και πισω τροχο, αμφιβαλλω αν το εκαναν.
Ειδωμεν, μακαρι να βγω λαθος, ισως οι φωτο ειναι απλα προχειρες φωτοσουπες.
Τα παραπανω κιλα θελουν παραπανω ροπη οχι ισχυ. Το υπαρχον αφρικα μεχρι τα 150 θα φυγει σφαιρα, και θα ταξιδεψει ολη μερα φορτωμενο με 170. Εγω ας πουμε βρισκω το μοτερ ιδανικο για την κατηγορια του 21 τροχου και δε θα ανταλλαζα την ροπη και την ροη του χαμηλα-μεσαια για αλογα ψηλα. Τωρα, αν παρει ψηλα χωρις να χασει αλλου, μεσα θα ημουνα, αλλα το ενα μηχανακι που τα κανει ολα ειναι ονειρο απατηλο.Εγώ εξακολουθώ να πιστεύω ότι τα 102 άλογα για τα κιλά του adventure sports είναι λίγα.ναι το μηχανακι βελτίωσε ροπή, αλλά φεν του έλλειπε κ ολας.το μόνο που μου είχε αφήσει από την βόλτα μου μ αυτό ήταν η ροπή κ το ωραίο δουλεμα του κινητήρα, αλλά γκάζι του έλλειπε.τωρα βέβαια όλα σχετικά είναι και με τον αναβάτη
Πάντως βελτίωσε ελλείψεις κ λεπτομέρειες που έπρεπε,για να γίνει σωστό κ ολοκληρωμένο το μηχανακι
Στα κυβικά αυτά έχει κ άλλα άλογα χωρίς να χάσει ροπή ή φάσμα ροπής. Είναι ο ορισμός του detuned για 1100 κυβικά.Τα παραπανω κιλα θελουν παραπανω ροπη οχι ισχυ. Το υπαρχον αφρικα μεχρι τα 150 θα φυγει σφαιρα, και θα ταξιδεψει ολη μερα φορτωμενο με 170. Εγω ας πουμε βρισκω το μοτερ ιδανικο για την κατηγορια του 21 τροχου και δε θα ανταλλαζα την ροπη και την ροη του χαμηλα-μεσαια για αλογα ψηλα. Τωρα, αν παρει ψηλα χωρις να χασει αλλου, μεσα θα ημουνα, αλλα το ενα μηχανακι που τα κανει ολα ειναι ονειρο απατηλο.
κλάψτε άπιστοι...
Έλα πες αλήθεια...στην Ελλάδα γιατί παγκόσμιος πάει τρένο
μπας και μου χαρίσει το νεο crf1100....Έλα πες αλήθεια...
Τί συμφωνίες έχεις κάνει με τον Σαρακάκη..;;;;
Τα παραπανω κιλα θελουν παραπανω ροπη οχι ισχυ. Το υπαρχον αφρικα μεχρι τα 150 θα φυγει σφαιρα, και θα ταξιδεψει ολη μερα φορτωμενο με 170. Εγω ας πουμε βρισκω το μοτερ ιδανικο για την κατηγορια του 21 τροχου και δε θα ανταλλαζα την ροπη και την ροη του χαμηλα-μεσαια για αλογα ψηλα. Τωρα, αν παρει ψηλα χωρις να χασει αλλου, μεσα θα ημουνα, αλλα το ενα μηχανακι που τα κανει ολα ειναι ονειρο απατηλο.
Καμια σχεση το 1000 με το 1100 σε ροπη χαμηλα και εκρηξη. Αλλο μηχανακι το 1100. Αναφερομαι σε 1000 του 18 και σε 1100 του 20, αμφοτερα euro4Η παραπανω ροπη στις χαμηλο-μεσαιες ειναι ευπροσδεκτη, οχι βεβαια οτι ελειπε αλλα το 1100 δεν εχει την "κλωτσια" ροπης χαμηλα που εχει το 1000
Αυτο λενε και ολοι οι testers αλλα δεν συναδει με τη δικη μου εμπειρια στα χαμηλα μεχρι τωρα. Αναφερομαι σε 1000 του 2017 με σχεδον 90Κ χμ, δηλ euro3 χωρις ηλεκτρογκαζο, και 1100 του 2021 με 10Κ χμ (που ειναι ουσιαστικα ιδιο με του 2020). Βεβαια αναφερομαι σε εντυπωσεις οδηγησης και οχι σε αμεση συγκριση με ανοιγματα απο χαμηλα κλπ. Απο την αλλη, οπως και προανεφερα, το 1100 απο τις μεσαιες και πανω ειναι αλλου σε ευστροφια/λειτουργια και σε προδιαθετει να το "κοκκινισεις", κατι που δε συμβαινει στο 1000 το οποιο "πεθαινει" ψηλα.Καμια σχεση το 1000 με το 1100 σε ροπη χαμηλα και εκρηξη. Αλλο μηχανακι το 1100. Αναφερομαι σε 1000 του 18 και σε 1100 του 20, αμφοτερα euro4
Νομιζα οτι ολα τα 1100 απο το 2020 και μετα ειναι euro5, ειναι πιθανο να κανει τη διαφορά το γεγονος οτι τα 2020 ειναι euro4 και τα 2021 euro5. Μια back-to-back συγκριση θα δειξει.Το δικο μου 1100 20ρι ειναι euro4 το 21 euro5 και το 17 δε ξερω, ισως euro3 η early euro4?
Πρωτη γενια 1000 δεν εχω οδηγησει ουτε και euro5 1100. To euro4 1100 παντως ειναι καννιβαλος στα χαμηλομεσαια.
Σωστος, με dct παντως δε λεει να βγαλεις τελειως το wheelie, λιγο επιφοβο στα γρηγορα ξεκινηματα.Υπάρχει ενα θέμα με τις συγκρίσεις.. ίσως ενας συγκρίνει με ηλεκτρονικά και ο αλλος χωρίς. Εμένα μου πήρε μήνες να καταλάβω οτι αν βγάλω και το torque control αλλα και το wheliee control (δεν ήξερα οτι βγαίζει το αντισουζα) θα δω την πραγματική δύναμη/ροπή της μηχανής. Απο τότε τα βγάζω συνέχεια και ισχύει οτι μεχρι τα 150 ανεβάζει πολύ γρήγορα. Πάνω απο 170 δεν έχω πάει δεν είχα ποτέ τέτοιο λάστιχο.
ΝΑιι ρέε εγώ στο τουαρεγκ τα έχω απενεργοποιημενα όλα , μπας και τσουλήσει λίγο παραπάνωΥπάρχει ενα θέμα με τις συγκρίσεις.. ίσως ενας συγκρίνει με ηλεκτρονικά και ο αλλος χωρίς. Εμένα μου πήρε μήνες να καταλάβω οτι αν βγάλω και το torque control αλλα και το wheliee control (δεν ήξερα οτι βγαίζει το αντισουζα) θα δω την πραγματική δύναμη/ροπή της μηχανής. Απο τότε τα βγάζω συνέχεια και ισχύει οτι μεχρι τα 150 ανεβάζει πολύ γρήγορα. Πάνω απο 170 δεν έχω πάει δεν είχα ποτέ τέτοιο λάστιχο.
Ωπα, τωρα μου βαζεις ιδεες, δεν εχω βγαλει ποτε τελειως το wheelie control ουτε το HSTC. Στο User 1 mode που χρησιμοποιω συνηθως εχω το WC στο 1 (με max 3) και το HSTC στο 3 (με max 7) - και βεβαια την ισχυ/power στο 4/4. Αν ειχα το μηχανακι εδω, θα πηγαινα επι τοπου να βγαλω τελειως τα WC και HSTC να δω μηπως το "κοβουν". Αλλα το μηχανακι ειναι στην Ελλαδα κι'εγω στο Νησι, θα επανελθω στο θεμα.Υπάρχει ενα θέμα με τις συγκρίσεις.. ίσως ενας συγκρίνει με ηλεκτρονικά και ο αλλος χωρίς. Εμένα μου πήρε μήνες να καταλάβω οτι αν βγάλω και το torque control αλλα και το wheliee control (δεν ήξερα οτι βγαίζει το αντισουζα) θα δω την πραγματική δύναμη/ροπή της μηχανής. Απο τότε τα βγάζω συνέχεια και ισχύει οτι μεχρι τα 150 ανεβάζει πολύ γρήγορα. Πάνω απο 170 δεν έχω πάει δεν είχα ποτέ τέτοιο λάστιχο.
Οπότε τώρα θα σου πω κάτι να σε τρελάνω. Οσο ανεβαίνεις νούμερο τόσο κόβεις απο την μηχανή.Ωπα, τωρα μου βαζεις ιδεες, δεν εχω βγαλει ποτε τελειως το wheelie control ουτε το HSTC. Στο User 1 mode που χρησιμοποιω συνηθως εχω το WC στο 1 (με max 3) και το HSTC στο 3 (με max 7) - και βεβαια την ισχυ/power στο 4/4. Αν ειχα το μηχανακι εδω, θα πηγαινα επι τοπου να βγαλω τελειως τα WC και HSTC να δω μηπως το "κοβουν". Αλλα το μηχανακι ειναι στην Ελλαδα κι'εγω στο Νησι, θα επανελθω στο θεμα.
ΥΓ Βεβαια ουτε στο 1000 βγαζω τελειως το traction control, σε στεγνη ασφαλτο το δουλευω στη θεση 1 (με max 3).