CRF1100L - AFRICA TWIN & AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Στο χώμα χρειάζεται ο συμπλέκτης όταν μπλέξεις σε τεχνικο τεραιν, λειτουργεί ως ρυθμιστής της ροπής. Το dct αποτυγχάνει σε αυτό το κομμάτι.
Το dct εχει γραμμικοτερη συμπεριφορα στη συμπλεξη απο τους περισσοτερους συμπλεκτες (υδραυλικους και μη) εχω δοκιμασει και up there with the best.

Το μονο ελλατωμα του dct στο χωμα (εκτος του βαρους που ομως ειναι πολυ χαμηλα) ειναι οτι δε μπορεις να συμπλεκταρεις αποτομα ωστε να ελαφρωσεις το μπροστινο, αλλα η ροπη και προθυμια του μοτερ να στροφαρει απο το μηδεν το κανει λιγοτερο θεμα απ οτι ακουγεται. Επισης, θελει ελαχιστα παραπανω skills χειρισμου του πισω φρενου (ρυθμιστης ροπης που λεγαμε), το οποιο μπορει και να μπει στο αριστερο γκριπ εαν τις επιθυμει ;)

Ας αφησουμε το οτι οταν εισαι κονιορδος με εντουρομποτα δε σε απασχολει ο λεβιες αλλαγων....
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Νο κομεντς

Καημό το'χω να δω και ένα τεράστιο πανό advride να πετάει με αεροπλανάκι πάνω από τα κεφάλια των παρευρισκομένων....α ρε Βάγγο tc-drift πόσο δίκιο έχεις...
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660


Μπήκα και έπαιξα λίγο χώμα μαζί του , πρέπει να βάλω κάγκελα γιατί με τρώει ο κ@λος . πολύ διαχειρίσιμο ρε , σαν παιχνίδι είναι . Θυμίζει 800 κυβικά .
Έπαιξα μαζί του σε χαμηλές ταχύτητες και αναστροφες μανιτζεβελο ειναι δεν το περίμενα και αν ανοίξεις το γκάζι οργώνει και πραγματικά μπορείς να πας γρήγορα .

Δεν μου αρέσει πολύ όμως ο τρόπος για να διαχειρίζεσαι τα ηλεκτρονικά , άλλαξε mode βγάλε abs ( μόνο πίσω ) βγάλε weehly control βγάλε traction - αλλαζεισ mode ? Σου ξανά βάζει το traction , σβήνει η μηχανή ; Ξανά μπαίνει το τρακτιον τεσπα .
στο τουαρεγκ ήταν πολύ πιο γρήγορη η διαχείριση και εύκολη , έσβηνε άναβε η μηχαμη μέναν ως είχαν
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Το dct εχει γραμμικοτερη συμπεριφορα στη συμπλεξη απο τους περισσοτερους συμπλεκτες (υδραυλικους και μη) εχω δοκιμασει και up there with the best.

Το μονο ελλατωμα του dct στο χωμα (εκτος του βαρους που ομως ειναι πολυ χαμηλα) ειναι οτι δε μπορεις να συμπλεκταρεις αποτομα ωστε να ελαφρωσεις το μπροστινο, αλλα η ροπη και προθυμια του μοτερ να στροφαρει απο το μηδεν το κανει λιγοτερο θεμα απ οτι ακουγεται. Επισης, θελει ελαχιστα παραπανω skills χειρισμου του πισω φρενου (ρυθμιστης ροπης που λεγαμε), το οποιο μπορει και να μπει στο αριστερο γκριπ εαν τις επιθυμει ;)

Ας αφησουμε το οτι οταν εισαι κονιορδος με εντουρομποτα δε σε απασχολει ο λεβιες αλλαγων....
μπορεί το πίσω φρένο να μπει στο χέρι? καλοοο



Μπήκα και έπαιξα λίγο χώμα μαζί του , πρέπει να βάλω κάγκελα γιατί με τρώει ο κ@λος . πολύ διαχειρίσιμο ρε , σαν παιχνίδι είναι . Θυμίζει 800 κυβικά .
Έπαιξα μαζί του σε χαμηλές ταχύτητες και αναστροφες μανιτζεβελο ειναι δεν το περίμενα και αν ανοίξεις το γκάζι οργώνει και πραγματικά μπορείς να πας γρήγορα .

Δεν μου αρέσει πολύ όμως ο τρόπος για να διαχειρίζεσαι τα ηλεκτρονικά , άλλαξε mode βγάλε abs ( μόνο πίσω ) βγάλε weehly control βγάλε traction - αλλαζεισ mode ? Σου ξανά βάζει το traction , σβήνει η μηχανή ; Ξανά μπαίνει το τρακτιον τεσπα .
στο τουαρεγκ ήταν πολύ πιο γρήγορη η διαχείριση και εύκολη , έσβηνε άναβε η μηχαμη μέναν ως είχαν
user 2 mode το φτιάχνεις εσυ οπως θες! μονο ABS off on θα αλλάζεις.
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
μπορεί το πίσω φρένο να μπει στο χέρι? καλοοο



user 2 mode το φτιάχνεις εσυ οπως θες! μονο ABS off on θα αλλάζεις.
Αυτό έχω κάνει . Μπορείς σε ένα user mode να έχεις προεπιλεγμένο το TC off ?? Η πρέπει να το σβήνω ;;
Αν και το αφήνω στην θέση 1 τώρα να με μαζεύει γιατί θα αγοράσω κάνα χωράφι
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Καλως ήρθες

Σκέφτομαι και γράφω.

Το off road λέει οτι συμπλέκτης = δεύτερο γκάζι. (-10kg - 1000Ε)
Η λογική όμως λέει οτι με DCT δεν θα σου σβήσει ποτέ οπότε λιγοστευουν και τα τουμπίδια. (+10kg+1000Ε).

Είναι το DCT για κλειστά κομμάτια ?
Σε τι στροφες παίζει?
Βολεύει να το χειρίζεσαι σε manual και να αλλάζεις ταχύτητες με τον αντίχειρα ?
Αν θες να σηκώσεις τον μπροστινό τροχό τί πρέπει να κάνεις?
Nα σου πω εγω που το είδα απο κοντά σε τερέν με πολυ λαςπη προχθές ;
Σπινιαρει ο τροχός ΣΥΝΕΧΕΙΑ κ κολλάει με DCT, οποτε θες βοήθεια απο 2ο άτομο

Χωρις DCT, κουμπώνεις μια 2α ανεβάζεις στροφές , αμολάς συμπλέκτη κ έφυγες

Στα υπόλοιπα τερέν , ειναι τρομερά ικανή μοτοσυκλετα , περνάει άνετα απο πάντού, εχει πολυ ροπη στις χαμηλό μεσαίες στροφές … οπου περνάει το f800gs,T7,790adv,tuareg660κλπ περνάει κ το αφρικα1100



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Δεν μου αρέσει πολύ όμως ο τρόπος για να διαχειρίζεσαι τα ηλεκτρονικά , άλλαξε mode βγάλε abs ( μόνο πίσω ) βγάλε weehly control βγάλε traction - αλλαζεισ mode ? Σου ξανά βάζει το traction , σβήνει η μηχανή ; Ξανά μπαίνει το τρακτιον τεσπα .
Υπάρχει λύση - κοστίζει 150€

 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Υπάρχει λύση - κοστίζει 150€

Είσαι ωραίος ! Και κάπου είχα δει σε ένα real που τα απενεργοποιουσε όλα κατευθείαν !!! Αστο εδώ να υπάρχει . Ευχαριστούμε
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100


Μπήκα και έπαιξα λίγο χώμα μαζί του , πρέπει να βάλω κάγκελα γιατί με τρώει ο κ@λος . πολύ διαχειρίσιμο ρε , σαν παιχνίδι είναι . Θυμίζει 800 κυβικά .
Έπαιξα μαζί του σε χαμηλές ταχύτητες και αναστροφες μανιτζεβελο ειναι δεν το περίμενα και αν ανοίξεις το γκάζι οργώνει και πραγματικά μπορείς να πας γρήγορα .

Δεν μου αρέσει πολύ όμως ο τρόπος για να διαχειρίζεσαι τα ηλεκτρονικά , άλλαξε mode βγάλε abs ( μόνο πίσω ) βγάλε weehly control βγάλε traction - αλλαζεισ mode ? Σου ξανά βάζει το traction , σβήνει η μηχανή ; Ξανά μπαίνει το τρακτιον τεσπα .
στο τουαρεγκ ήταν πολύ πιο γρήγορη η διαχείριση και εύκολη , έσβηνε άναβε η μηχαμη μέναν ως είχαν
Υπαρχει ξεχωριστο κουμπι που του αναθετεις ο,τι λειτουργια θες. Βαζεις το traction και αυξομειωνεις κατευθειαν χωρις να χρειαζεται να αλλαζεις mode.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Πηγές κ εσύ από τη μηχανή με τα πιο εύκολα κ καλοστημενα ηλεκτρονικά στην πιο δύσκολη.βοηθεια σου :ha
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Υπαρχει ξεχωριστο κουμπι που του αναθετεις ο,τι λειτουργια θες. Βαζεις το traction και αυξομειωνεις κατευθειαν χωρις να χρειαζεται να αλλαζεις mode.
Ευχαριστώ αλλά δεν το έχω βρει να το φτιάξω ακόμα
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ρε

Τι ωραίο μηχανάκι είναι αυτό;

Εννοείται ότι δίπλα στο απλό 900gs δεν στέκεται για σύγκριση, όχι ότι είναι χειρότερο αλλά δεν έχει την αίσθηση του καφρου καθόλου, με τα ίδια καρού λάστιχα. Μοιάζει όμως πάρα πολύ με το 900GSA.

Συγκριτικά με το BMW... Καλύτερη αεροδυναμική κάλυψη και πιο ήσυχος αέρας, σέλα με λιγότερη κλίση και λίγο πιο σκληρή (το τελευταίο δεν ξέρω αν είναι καλό η όχι) και αισθητά πιο δυνατό μοτέρ, με πιο πολλούς κραδασμούς (δεν ενοχλεί), πιο... Ξεκάθαρες πιστονιές, χειρότερη τροφοδοσία που δεν ενοχλεί, θέλει συνήθεια όμως. Κιβώτιο και qs πολύ καλά, νεκρά πιο εύκολα από BMW KTM.

Το μόνο που με ενόχλησε ήταν ότι έβρισκε το δεξί πόδι στην εξάτμιση. Δεν φορούσε κεντρικό σταντ για να δω αν βρίσκει και το αριστερό στο "μπράτσο" όπως συμβαίνει συνήθως. Επίσης λίγο... Wtf οι διακόπτες, δηλαδή λέω ότι έχω μεγάλο χέρι μέγεθος XXL γάντι και πάλι δεν πιάνω όλα τα κουμπιά αν δεν αφήσω το τιμόνι.

Προβληματισμός first world problems..
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Τα κουμπιά μην σε προβληματίζουν , εξάλλου δεν τα χρησιμοποιείς συχνά , απλά εκτός από το ( πάνω - κάτω - δεξιά - αριστερά βελάκια ) έχει και το back και το Enter για να πλοήγησε στην οθόνη αν δεν θες με touch .
το forward και το backward για την μουσική = άχρηστα και μετά κόρνα αλάρμ και φλας
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Είναι συνήθεια και αυτό φαντάζομαι, αλλά BMW και ΚΤΜ έχουν καταφέρει έλεγχο οθόνης με λιγότερο.ογκο. Το 1300 εξαιρείται γιατί έγινε αχρειαστα περίπλοκο με το ένα έξτρα κουμπί μενού.

Πολύ κοντά και στο Norden η Άφρικα.
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Είναι συνήθεια και αυτό φαντάζομαι, αλλά BMW και ΚΤΜ έχουν καταφέρει έλεγχο οθόνης με λιγότερο.ογκο. Το 1300 εξαιρείται γιατί έγινε αχρειαστα περίπλοκο με το ένα έξτρα κουμπί μενού.

Πολύ κοντά και στο Norden η Άφρικα.
Είναι θεματάκι ναι , και το touch πάλι ναι μεν αλλά .. και να μην είχε Κλάιν

Πολύ κοντά οδηγήκα εννοείς ή με τα κουμπιά
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Είναι θεματάκι ναι , και το touch πάλι ναι μεν αλλά .. και να μην είχε Κλάιν

Πολύ κοντά οδηγήκα εννοείς ή με τα κουμπιά
Οδηγικά.

Το Norden είναι ένα κλικ πιο ραφιναρισμένο σε λειτουργία αλλά το Άφρικα στο τέλος της ημέρας θα σε γυρίσει σπίτι πιο ευχάριστα και ήσυχα.

Πραγματικά δύσκολη επιλογή με "αντικειμενικά κριτήρια" αριθμών και υποκειμενικά αίσθησης, παίζουν σε λεπτομέρειες.

Από εκεί που η κατηγορία της μέσης ήταν φουλ μλκιες πως έχει γίνει φουλ διαμάντια! Μπράβο σε όλους τους μηχανικούς χρειάζεται.
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Οδηγικά.

Το Norden είναι ένα κλικ πιο ραφιναρισμένο σε λειτουργία αλλά το Άφρικα στο τέλος της ημέρας θα σε γυρίσει σπίτι πιο ευχάριστα και ήσυχα.

Πραγματικά δύσκολη επιλογή με "αντικειμενικά κριτήρια" αριθμών και υποκειμενικά αίσθησης, παίζουν σε λεπτομέρειες.

Από εκεί που η κατηγορία της μέσης ήταν φουλ μλκιες πως έχει γίνει φουλ διαμάντια! Μπράβο σε όλους τους μηχανικούς χρειάζεται.
Ενδιαφέρον όλα όντως !!! Θέλω μα οδηγήσω και ένα Κτμ 890 να δω πως είναι !

το Ραφιναρίσμα που λες μήπως σου δίνει ένα κλικ ευχαρίστησης παραπάνω ;
 
Top Bottom