CRF1100L - AFRICA TWIN & AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το είδα το πρωί αυτό.

Διπλωματική κατάληξη στο "έχει και αλλού πορτοκαλιές για σκληρό χώμα".

Να πω βέβαια ότι από αυτά που οδήγησα στην κατηγορία το Άφρικα 24 έχει την καλύτερη ανεμοκάλυψη οπότε για μεικτό και χαλαρό τερέν είναι μάλλον το καλύτερο.

Το μόνο του πραγματικό μειονέκτημα είναι το δύσκολο λύσε δέσε για συντήρηση. Που ανάλογα με την χρήση μπορεί να είναι αδιάφορο.
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Το είδα το πρωί αυτό.

Διπλωματική κατάληξη στο "έχει και αλλού πορτοκαλιές για σκληρό χώμα".

Να πω βέβαια ότι από αυτά που οδήγησα στην κατηγορία το Άφρικα 24 έχει την καλύτερη ανεμοκάλυψη οπότε για μεικτό και χαλαρό τερέν είναι μάλλον το καλύτερο.

Το μόνο του πραγματικό μειονέκτημα είναι το δύσκολο λύσε δέσε για συντήρηση. Που ανάλογα με την χρήση μπορεί να είναι αδιάφορο.
Αυτό είπε νέι και ότι θεωρεί το abs μπροστά που δεν βγαίνει επικίνδυνο , αυτός δεν ια την έπαιρνε λέει για το φίλτρο που είναι δύσκολο να βγει .
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Αρκετα καλο review, υπαρχουν βεβαια και άλλα καλυτερα "αυστραλιανα", ενα απ'αυτα νομιζω οτι εχει μπει εδω μεσα πιο πριν.

Θελω να αναφερω κανα δυο πραγματα στα οποια νομιζω οτι υπερβαλει. Το πρωτο εχει να κανει με το μπροστινο ABS. Αν και δεν τοχω κυνηγησει ακομη πολυ στο χωμα το 1100 οπως εχω κυνηγησει το 1000, φανταζομαι οτι το ABS setting ειναι παρομοιο και το μπροστινο ABS δεν γινεται πουθενα θεμα στο χωμα με χωματινο λαστιχο μπροστα. Προσεξα οτι στο βιδεο φοραει τα μαμα λαστιχα τα οποια ειναι 85/15 στην καλυτερη, με 50-50 λαστιχα δεν υπαρχει θεμα - και προσωπικα εχω κυνηγησει το 1000 πολυ στο χωμα. Και εδω που τα λεμε ακομη, και το πισω ABS ειναι πολυ διακριτικο στο 1000 (και στο 1100 φανταζομαι), τοσο που πολλες φορες δεν το βγαζουμε καν με τον adventsuras που εχει επισης το 1000.

Τωρα αν καποιος θελει να κατεβει πχ στο Hellas Rally, το ABS απενεργοποιειται τελειως πολυ απλα βγαζοντας μια ασφαλεια. Να αναφερω οτι τοχω κανει στο δικο μου 1000, μαλιστα περσι για μερικους μηνες τοχα απενεργοποιημενο και ειχα "κρυψει" το σημα του ABS που αναβει μονιμα στο καντραν με μονωτικη ταινια για να μην ενοχλει. Γιατι τοκανα αυτο? Για να εχω τα φρενα χωρις ABS στην ΑΣΦΑΛΤΟ, οχι στο χωμα. Διαβασα καπου οτι το μπροστινο φρενο ειναι απιστευτο χωρις ABS, και εγκρινω και επαυξανω. Τα φρενα των μεγαλων CRF ειναι εξαιρετικα, αλλα χωρις το ABS το μπροστινο γινεται απλα απιστευτο, και το μηχανακι κανει και endo, οχι μονο σουζες!


Οσο για τα φιλτρα, ναι παιρνουν καποια ωρα να βγουνε/καθαριστουνε-αλλαχτουνε/μπουνε επειδη πρεπει να βγουνε/μπουνε τα πλαϊνα πλαστικα, τα οποια στο 1000 τουλαχιστο θελουν πολυ προσοχη (εκτος αν σπασουν τα μπροστινα tabs, οπως εγινε στο δικο μου, και τοτε βγαινουν πολυ πιο ευκολα). Αλλα στο 1100 η σχεδιαση εχει απλοποιηθει/αλλαξει, και εβγαλα το αριστερο πλαστικο για να βαλω παροχη ρευματος για πλακα, βγηκε πανευκολα. Τωρα αν εχει βαλει καποιος και μπροστινα καγκελα "φραχτη" σαν τα μαμισια, πρεπει να βγουνε και τα καγκελα και αλλαζει το πραμα, αλλα οχι με με πλαϊνα καγκελα μονο σαν της Motech ή της Outback Motortek. Η κριτικη ειναι παντως σωστη αν καποιος θελει να βγαζει/βαζει φιλτρο στο βουνο, αλλά προσωπικα δεν τοχω χρειαστει αυτο ποτε (σε κανενα μηχανακι μου). Βεβαια καποτε που επεσα σε μια αμμοθυελλα στο Μαροκο με το CRF1000, εβγαλα αργα το απογευμα τα φιλτρα στο ξενοδοχειο να δω τι παιζει απο αμμο, αλλα δεν ειναι δουλεια να την κανει καποιος στο δρομο στα CRF1000/1100.


ΥΓ Ο viewer TRAVERSE_ADV εχει κανει τα εξης σχολια κατω απ'το βιδεο:

My record for swapping the air filters on my 1000 is 12 minutes and thats including manoeuvring the faring panels around crash bars, adding time to the process . It's really not a big deal once you know the procedure.
(Ενταξει, ο τυπος υπερβαλλει για τα 12 λεπτα, αλλά δεν ειναι το θεμα που λεει ο youtuber).

The ABS module or software must be different on the 1100, or the tyres must be effecting the ABS ss the only time the 1000 ABS goes off is when you are trying to do so.
(Ακριβως, το ιδιο εγραψα κι'εγω πιο πανω).
 

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
το ABS απενεργοποιειται τελειως πολυ απλα βγαζοντας μια ασφαλεια.
Εφόσον γίνεται τόσο απλά, θα μπορούσε κάποιος να παρεμβαλει και εναν διακοπτη ον-οφ σε σειρα με την ασφάλεια και να μπορεί να το ανοιγοκλεινει όποτε θέλει - χρειάζεται...οπότε δεν ειναι και τόσο πρόβλημα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Το είδα το πρωί αυτό.

Διπλωματική κατάληξη στο "έχει και αλλού πορτοκαλιές για σκληρό χώμα".

Να πω βέβαια ότι από αυτά που οδήγησα στην κατηγορία το Άφρικα 24 έχει την καλύτερη ανεμοκάλυψη οπότε για μεικτό και χαλαρό τερέν είναι μάλλον το καλύτερο.

Το μόνο του πραγματικό μειονέκτημα είναι το δύσκολο λύσε δέσε για συντήρηση. Που ανάλογα με την χρήση μπορεί να είναι αδιάφορο.
Εγω όταν το άγορασα και το έφερνα απο Αθήνα, εκεί στα διόδια της Θήβας σταμάτησα και σκέφτηκα «το γυρίζω πίσω το μπδέλο» ,
γτ μου είπε ο πωλητής τί δώρο θες; Και αντί για ανεμοθώρακα επέλεξα τα κάγκελα …
Τελικά έκανα εντούρο 250 χλμ άσφαλτο

οποτε μεγάλη μαγκια στο μοντέλο του 24 που είναι ρυθμιζόμενο
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εγω όταν το άγορασα και το έφερνα απο Αθήνα, εκεί στα διόδια της Θήβας σταμάτησα και σκέφτηκα «το γυρίζω πίσω το μπδέλο» ,
γτ μου είπε ο πωλητής τί δώρο θες; Και αντί για ανεμοθώρακα επέλεξα τα κάγκελα …
Τελικά έκανα εντούρο 250 χλμ άσφαλτο

οποτε μεγάλη μαγκια στο μοντέλο του 24 που είναι ρυθμιζόμενο
Στο μοντέλο του 24 δεν είναι μόνο το γεγονός ότι είναι ρυθμιζόμενο είναι ότι η ζελατίνα είναι κοινή για τα δύο μοντέλα και ρυθμιζόμενοι

Και βέβαια δεν θα ήταν honda αν δεν είχε τον πιο ηλίθιο μηχανισμό ρύθμιση ζελατίνας στον πλανήτη ο οποίος επιπλέον είναι και ευαίσθητος στη σκόνη
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
CRF300L
Africa twin με 19αρη μπροστινο είναι ιεροσυλία...βλεπω τον μιστερ μιστερ να διαπράττει χαρακίρι...ή μαλλον να μας λέει ότι ο 19αρης ειναι ο νεος 21αρης...μιστερ μιστερ συμπάσχουμε όπου κι αν βρίσκεσαι.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Όσα ξέρει η Χόντα δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος

Ίδιο τροχό με το gs και ίδια τιμή με το GS

Γιατί;

Γιατί μπορούν.

Το αστείο με το βίντεο ήταν η παρατήρηση για την θέση οδήγησης. Ακριβώς το ίδιο ισχύει για το 1290. Ποιος έχει τολμήσει να κάνει κριτική; Κανείς.
 
Τελευταία επεξεργασία:

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
CRF300L
Ας βαλουν και telelever...Εντάξει μεταξύ μας 250 κιλά μηχανή τι να τις κάνει τις 21 ίντσες...κάνανε το προφανες. Χονδα και εις ανώτερα.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ας βαλουν και telelever...Εντάξει μεταξύ μας 250 κιλά μηχανή τι να τις κάνει τις 21 ίντσες...κάνανε το προφανες. Χονδα και εις ανώτερα.
Έλα τώρα, γελάει όλο το ματιγχόφεν με αυτό που είπες.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εντάξει για καποιον που το θελει για touring και να μπει και κανα χωμα νορμαλ,οχι πολυ απαιτητικό, μια χαρά είναι....
Αυτό που λες ισχύει από το 2016 όμως.

Η φάση τώρα ήταν "ας κάνουμε ότι κάνει η triumph, η ΚΤΜ, η BMW".

Οι οποίοι στα ίδια κιλά δίνουν από 40 ως 60 ίππους περισσότερους και τα μηχανάκια μια χαρά στρίβουν στην άσφαλτο.

Με κίνδυνο του να μπει ο μανιακός στο προφίλ μου, να θυμηθώ ότι τα GS των 250+ κιλών κάνουν διάφορα "περίεργα" (edit με την... Καλή έννοια του ότι δεν γίνονται όπως θέλει να μας πείσει ο μάνατζερ) στο χώμα με 19". Ο μάνατζερ που πιστεύει ότι αλλάζει ένας τροχός και ξαφνικά όλοι ξεχνάμε 10 χρόνια πίσω... Μάλλον έχει έρθει από φαρμακευτική στα μηχανάκια.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Θανάση που λες "ψήθηκε" ο άλλος Θανάσης...

Πόλη πως είναι; Αγγλία το οδήγησα με "λάθος" παντελόνι και παπούτσια αλλά και πάλι δεν αισθάνθηκα ζέστη.
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Θανάση που λες "ψήθηκε" ο άλλος Θανάσης...

Πόλη πως είναι; Αγγλία το οδήγησα με "λάθος" παντελόνι και παπούτσια αλλά και πάλι δεν αισθάνθηκα ζέστη.
Μέχρι στιγμής δεν έχω νιώσει τίποτα από ζεστη ! Το βεντιλατερ δεν έχει ανάψει ποτέ , αν εννοείς από ζεστη πως τα πάει !
Κάτσε να καλοκαιριασει κ άλλο και θα δούμε . Αλλά πραγματικά δεν έχω νιώσει τίποτα . Δεν το βλέπω να ζεσταίνετε εύκολα πάντως παρά euro 5
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Μέχρι στιγμής δεν έχω νιώσει τίποτα από ζεστη ! Το βεντιλατερ δεν έχει ανάψει ποτέ , αν εννοείς από ζεστη πως τα πάει !
Κάτσε να καλοκαιριασει κ άλλο και θα δούμε . Αλλά πραγματικά δεν έχω νιώσει τίποτα . Δεν το βλέπω να ζεσταίνετε εύκολα πάντως παρά euro 5
στο χώμα δεν άναψε?
 
Top Bottom