Αρκετα καλο review, υπαρχουν βεβαια και άλλα καλυτερα "αυστραλιανα", ενα απ'αυτα νομιζω οτι εχει μπει εδω μεσα πιο πριν.
Θελω να αναφερω κανα δυο πραγματα στα οποια νομιζω οτι υπερβαλει. Το πρωτο εχει να κανει με το μπροστινο ABS. Αν και δεν τοχω κυνηγησει ακομη πολυ στο χωμα το 1100 οπως εχω κυνηγησει το 1000, φανταζομαι οτι το ABS setting ειναι παρομοιο και το μπροστινο ABS δεν γινεται πουθενα θεμα στο χωμα με
χωματινο λαστιχο μπροστα. Προσεξα οτι στο βιδεο φοραει τα μαμα λαστιχα τα οποια ειναι 85/15 στην καλυτερη, με 50-50 λαστιχα δεν υπαρχει θεμα - και προσωπικα εχω κυνηγησει το 1000 πολυ στο χωμα. Και εδω που τα λεμε ακομη, και το πισω ABS ειναι πολυ διακριτικο στο 1000 (και στο 1100 φανταζομαι), τοσο που πολλες φορες δεν το βγαζουμε καν με τον
adventsuras που εχει επισης το 1000.
Τωρα αν καποιος θελει να κατεβει πχ στο Hellas Rally, το ABS απενεργοποιειται τελειως πολυ απλα βγαζοντας μια ασφαλεια. Να αναφερω οτι τοχω κανει στο δικο μου 1000, μαλιστα περσι για μερικους μηνες τοχα απενεργοποιημενο και ειχα "κρυψει" το σημα του ABS που αναβει μονιμα στο καντραν με μονωτικη ταινια για να μην ενοχλει. Γιατι τοκανα αυτο? Για να εχω τα φρενα χωρις ABS στην ΑΣΦΑΛΤΟ, οχι στο χωμα. Διαβασα καπου οτι το μπροστινο φρενο ειναι απιστευτο χωρις ABS, και εγκρινω και επαυξανω. Τα φρενα των μεγαλων CRF ειναι εξαιρετικα, αλλα χωρις το ABS το μπροστινο γινεται απλα απιστευτο, και το μηχανακι κανει και endo, οχι μονο σουζες!
Οσο για τα φιλτρα, ναι παιρνουν καποια ωρα να βγουνε/καθαριστουνε-αλλαχτουνε/μπουνε επειδη πρεπει να βγουνε/μπουνε τα πλαϊνα πλαστικα, τα οποια στο 1000 τουλαχιστο θελουν πολυ προσοχη (εκτος αν σπασουν τα μπροστινα tabs, οπως εγινε στο δικο μου, και τοτε βγαινουν πολυ πιο ευκολα). Αλλα στο 1100 η σχεδιαση εχει απλοποιηθει/αλλαξει, και εβγαλα το αριστερο πλαστικο για να βαλω παροχη ρευματος για πλακα, βγηκε πανευκολα. Τωρα αν εχει βαλει καποιος και μπροστινα καγκελα "φραχτη" σαν τα μαμισια, πρεπει να βγουνε και τα καγκελα και αλλαζει το πραμα, αλλα οχι με με πλαϊνα καγκελα μονο σαν της Motech ή της Outback Motortek. Η κριτικη ειναι παντως σωστη αν καποιος θελει να βγαζει/βαζει φιλτρο στο βουνο, αλλά προσωπικα δεν τοχω χρειαστει αυτο ποτε (σε κανενα μηχανακι μου). Βεβαια καποτε που επεσα σε μια αμμοθυελλα στο Μαροκο με το CRF1000, εβγαλα αργα το απογευμα τα φιλτρα στο ξενοδοχειο να δω τι παιζει απο αμμο, αλλα δεν ειναι δουλεια να την κανει καποιος στο δρομο στα CRF1000/1100.
ΥΓ Ο viewer TRAVERSE_ADV εχει κανει τα εξης σχολια κατω απ'το βιδεο:
My record for swapping the air filters on my 1000 is 12 minutes and thats including manoeuvring the faring panels around crash bars, adding time to the process . It's really not a big deal once you know the procedure.
(Ενταξει, ο τυπος υπερβαλλει για τα 12 λεπτα, αλλά δεν ειναι το θεμα που λεει ο youtuber).
The ABS module or software must be different on the 1100, or the tyres must be effecting the ABS ss the only time the 1000 ABS goes off is when you are trying to do so.
(Ακριβως, το ιδιο εγραψα κι'εγω πιο πανω).