CRF1100L - AFRICA TWIN & AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Βγάζει θερμοκρασία το μοτερ μες στη πόλη ..αλλα να μου πεις δεν είναι για μες στη πολή.
απτην αλλή αν έχεις στο νου σου συνέχεια να τσεκάρεις αν έχει ζέστη θα βρείς ζέστη.
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Βγάζει θερμοκρασία το μοτερ μες στη πόλη ..αλλα να μου πεις δεν είναι για μες στη πολή.
απτην αλλή αν έχεις στο νου σου συνέχεια να τσεκάρεις αν έχει ζέστη θα βρείς ζέστη.
Δεν νομίζω να βγαζει πολύ . Θα το δω όμως το καλοκαίρι , το τουαρεγκ αναβε βεντιλατερ χειμώνα στο φανάρι ρε σι , το καλοκαίρι μες την πόλη πήγαινες με ένα βεντιλατερ αναμενο συνέχεια , φαίνεται ότι δεν θα είναι ετσι εδώ
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Δεν νομίζω να βγαζει πολύ . Θα το δω όμως το καλοκαίρι , το τουαρεγκ αναβε βεντιλατερ χειμώνα στο φανάρι ρε σι , το καλοκαίρι μες την πόλη πήγαινες με ένα βεντιλατερ αναμενο συνέχεια , φαίνεται ότι δεν θα είναι ετσι εδώ
ελα με το τουαρεγκ τώρα...

Οι Τουαρέγκ (Tuareg), είναι ένας Βερβερικός νομαδικός λαός της κεντρικής και νότιας Σαχάρας και στο τμήμα του Σαχέλ στη δυτική Αφρική.

πόλεμος σε 3.2.1
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μετά το XR, το οποίο είναι ζεστό μηχανάκι 100+ βαθμοί λιώνει το κορμί, αποκλειστικά για άντρες και όχι τρυφερούς που νομίζουν ότι το 9Χ0 είναι ζεστό, τα πάντα είναι "δροσερά" εκτός από το 890/901 και τα λοιπά της πλατφόρμας. Πορτοκαλοπόλεμος σε 3, 2, 1.

Με το "πόλη με ακριβό μηχανάκι" μπήκε ταφόπλακα μετά το ατύχημα με το XR, με πρώτο red flag την κλοπή της εξάτμισης που είχε γίνει έξω από την Πολεοδομία Αθηνών μέρα μεσημέρι. Πληροφοριακά ρωτάω γιατί θα κινηθείς και σε ρυθμό ύπνου σε επαρχιακό για να χαζέψεις λίγο την θέα, σε βόλτα με κόσμο, μπορεί να κάτσεις να μετράς ΚΤΜ στο βουνό κλπ υγιή χόμπι.

Έχω καταφέρει να έχω το "μόνο λάθος απαντήσεις" γκαράζ ξαφνικά και με πιάνουν τα γέλια κάθε φορά που κοιτάζω έξω από το παράθυρο. Θέλει λίγο σκέψη στα επόμενα βήματα, πρώτα ένα πίσω για καλύτερη οπτική.


Επίσης. Στο τεστ μηχανάκι που πήρα διαπίστωσα ότι... δεν έπαιρνε ακριβώς "αμέσως" και νόμιζα ότι ήταν έτσι από πεσμένη μπαταρία γιατί δεν κουνιέται, "όποτε και να θες ραντεβού έχουμε". Βλέποντας ένα βίντεο αυτές τις ημέρες είδα ότι και άλλα ήταν "δύστροπα" στην εκκίνηση. Τι στο καλό feature είναι αυτό;;;;
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Μετά το XR, το οποίο είναι ζεστό μηχανάκι 100+ βαθμοί λιώνει το κορμί, αποκλειστικά για άντρες και όχι τρυφερούς που νομίζουν ότι το 9Χ0 είναι ζεστό, τα πάντα είναι "δροσερά" εκτός από το 890/901 και τα λοιπά της πλατφόρμας. Πορτοκαλοπόλεμος σε 3, 2, 1.

Με το "πόλη με ακριβό μηχανάκι" μπήκε ταφόπλακα μετά το ατύχημα με το XR, με πρώτο red flag την κλοπή της εξάτμισης που είχε γίνει έξω από την Πολεοδομία Αθηνών μέρα μεσημέρι. Πληροφοριακά ρωτάω γιατί θα κινηθείς και σε ρυθμό ύπνου σε επαρχιακό για να χαζέψεις λίγο την θέα, σε βόλτα με κόσμο, μπορεί να κάτσεις να μετράς ΚΤΜ στο βουνό κλπ υγιή χόμπι.

Έχω καταφέρει να έχω το "μόνο λάθος απαντήσεις" γκαράζ ξαφνικά και με πιάνουν τα γέλια κάθε φορά που κοιτάζω έξω από το παράθυρο. Θέλει λίγο σκέψη στα επόμενα βήματα, πρώτα ένα πίσω για καλύτερη οπτική.
Ρε Γιάννο πως και δε έχεις πάρει κάνα σκούτερ για τα σούρτα φέρτα της δουλειάς; Έχουν βγει αρκετά αξιόλογα μοντέλα και στο θέμα φρένα αναρτήσεις τροχοί έχουν βελτιωθεί πάρα πολύ.

Edit: αν θες σου δίνω το voge να το δουλέψεις κάνα μήνα για να το δεις, εγώ σπάνια το δουλεύω πλέον, σκέφτομαι να το πουλήσω. Δώσε μου το 950.
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Μετά το XR, το οποίο είναι ζεστό μηχανάκι 100+ βαθμοί λιώνει το κορμί, αποκλειστικά για άντρες και όχι τρυφερούς που νομίζουν ότι το 9Χ0 είναι ζεστό, τα πάντα είναι "δροσερά" εκτός από το 890/901 και τα λοιπά της πλατφόρμας. Πορτοκαλοπόλεμος σε 3, 2, 1.

Με το "πόλη με ακριβό μηχανάκι" μπήκε ταφόπλακα μετά το ατύχημα με το XR, με πρώτο red flag την κλοπή της εξάτμισης που είχε γίνει έξω από την Πολεοδομία Αθηνών μέρα μεσημέρι. Πληροφοριακά ρωτάω γιατί θα κινηθείς και σε ρυθμό ύπνου σε επαρχιακό για να χαζέψεις λίγο την θέα, σε βόλτα με κόσμο, μπορεί να κάτσεις να μετράς ΚΤΜ στο βουνό κλπ υγιή χόμπι.

Έχω καταφέρει να έχω το "μόνο λάθος απαντήσεις" γκαράζ ξαφνικά και με πιάνουν τα γέλια κάθε φορά που κοιτάζω έξω από το παράθυρο. Θέλει λίγο σκέψη στα επόμενα βήματα, πρώτα ένα πίσω για καλύτερη οπτική.


Επίσης. Στο τεστ μηχανάκι που πήρα διαπίστωσα ότι... δεν έπαιρνε ακριβώς "αμέσως" και νόμιζα ότι ήταν έτσι από πεσμένη μπαταρία γιατί δεν κουνιέται, "όποτε και να θες ραντεβού έχουμε". Βλέποντας ένα βίντεο αυτές τις ημέρες είδα ότι και άλλα ήταν "δύστροπα" στην εκκίνηση. Τι στο καλό feature είναι αυτό;;;;
Ανοιξα μέτωπο με Τουαρεγκ, και τώρα επεκτάθηκες σε πορτοκαλι ακρίδες και μανιακό.

Βαστάτε
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ρε Γιάννο πως και δε έχεις πάρει κάνα σκούτερ για τα σούρτα φέρτα της δουλειάς; Έχουν βγει αρκετά αξιόλογα μοντέλα και στο θέμα φρένα αναρτήσεις τροχοί έχουν βελτιωθεί πάρα πολύ.
Έχω (το διάλεξαν τα κορίτσια με προοπτική να το παίρνουν για βόλτες), έχει κάνει σκάρτα 6000 χιλιόμετρα σε 4 χρόνια γιατί ένα μήνα μετά έγινε το ΛΟΛντάουν και μετά κανείς δεν έβαζε κανέναν σπίτι του για δυό+ χρόνια και δεν μπορούσε να βγάλει δίπλωμα και μετά είχε βαριά δουλειά με το πτυχίο και τώρα το μάστερ και βαριέται και αν είναι να πάω κάπου προτιμώ μεγάλο γιατί ΕΟ προς και από το σπίτι δεν νιώθω ασφάλεια. Πλέον λέω δεν πάει στο καλό, ας πάω λίγο (τραγικά) πιο αργά και αν γίνει καμιά στραβή αντί να κλαίμε 15 να κλαίμε 5 ξέρω 'γω, τουλάχιστον έχει βασικά ηλεκτρονικά.

edit περνάνε τα χρόνια, δεν είναι τρία από τον πρώτο κόβιντ είναι τέσσερα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max


Στάλθηκε από το ASUS_AI2302 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Έχω (το διάλεξαν τα κορίτσια με προοπτική να το παίρνουν για βόλτες), έχει κάνει σκάρτα 6000 χιλιόμετρα σε 3 χρόνια γιατί ένα μήνα μετά έγινε το ΛΟΛντάουν και μετά κανείς δεν έβαζε κανέναν σπίτι του για δυό+ χρόνια και δεν μπορούσε να βγάλει δίπλωμα και μετά είχε βαριά δουλειά με το πτυχίο και τώρα το μάστερ και βαριέται και αν είναι να πάω κάπου προτιμώ μεγάλο γιατί ΕΟ προς και από το σπίτι δεν νιώθω ασφάλεια. Πλέον λέω δεν πάει στο καλό, ας πάω λίγο (τραγικά) πιο αργά και αν γίνει καμιά στραβή αντί να κλαίμε 15 να κλαίμε 5 ξέρω 'γω, τουλάχιστον έχει βασικά ηλεκτρονικά.
Δεν γράφεις ποιο μοντέλο έχεις, αλλά η κατηγορία που είναι το voge είναι πραγματικά. σοκ στο θέμα της άνεσης/χρηστικότητας και στο θέμα της ενεργητικής ασφάλειας επίσης είναι πολύ καλά με διπλά δισκόφρενα μπροστά, διζωνικο abs βελτιωμένες αναρτήσεις, tcs, ενσωματωμένη camera για evidence σε περίπτωση ατυχήματος (αν φταις δεν την εμφανίζεις βέβαια :roflmao:

Για την εθνική με 130 κοντέρ ταξιδεύεις μια χαρά.
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Μετά το XR, το οποίο είναι ζεστό μηχανάκι 100+ βαθμοί λιώνει το κορμί, αποκλειστικά για άντρες και όχι τρυφερούς που νομίζουν ότι το 9Χ0 είναι ζεστό, τα πάντα είναι "δροσερά" εκτός από το 890/901 και τα λοιπά της πλατφόρμας. Πορτοκαλοπόλεμος σε 3, 2, 1.

Με το "πόλη με ακριβό μηχανάκι" μπήκε ταφόπλακα μετά το ατύχημα με το XR, με πρώτο red flag την κλοπή της εξάτμισης που είχε γίνει έξω από την Πολεοδομία Αθηνών μέρα μεσημέρι. Πληροφοριακά ρωτάω γιατί θα κινηθείς και σε ρυθμό ύπνου σε επαρχιακό για να χαζέψεις λίγο την θέα, σε βόλτα με κόσμο, μπορεί να κάτσεις να μετράς ΚΤΜ στο βουνό κλπ υγιή χόμπι.

Έχω καταφέρει να έχω το "μόνο λάθος απαντήσεις" γκαράζ ξαφνικά και με πιάνουν τα γέλια κάθε φορά που κοιτάζω έξω από το παράθυρο. Θέλει λίγο σκέψη στα επόμενα βήματα, πρώτα ένα πίσω για καλύτερη οπτική.


Επίσης. Στο τεστ μηχανάκι που πήρα διαπίστωσα ότι... δεν έπαιρνε ακριβώς "αμέσως" και νόμιζα ότι ήταν έτσι από πεσμένη μπαταρία γιατί δεν κουνιέται, "όποτε και να θες ραντεβού έχουμε". Βλέποντας ένα βίντεο αυτές τις ημέρες είδα ότι και άλλα ήταν "δύστροπα" στην εκκίνηση. Τι στο καλό feature είναι αυτό;;;;
Ισχύει ανάβει λες και έμεινες από μπαταρία αχαχαχα .
Έχει αυτό το σύστημα που πατάς μια το κουμπί και μιζαρει μόνο του
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Πάντως για ζεστη τώρα που μου το είπες δεν έχω καταλάβει τίποτα , το καλοκαίρι λογικό να την νιώθεις μες στην πόλη , θα το δούμε , αλλά εμένα δεν με προβληματίζει αυτό .. και το τουαρεγκ έβγαζε πολύ , Κλάιν όμως
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πάντως για ζεστη τώρα που μου το είπες δεν έχω καταλάβει τίποτα , το καλοκαίρι λογικό να την νιώθεις μες στην πόλη , θα το δούμε , αλλά εμένα δεν με προβληματίζει αυτό .. και το τουαρεγκ έβγαζε πολύ , Κλάιν όμως
Την συζήτηση την κάνω απλά για το θέμα... εξέλιξης. Είπαμε όσο μπορούμε να κάνουμε την ζωή μας πιο άνετη, χωρίς να χάνουμε επαφή με το ουσιαστικό.

Πχ, έλεγε ο Μουσίτσας ότι το DCT είναι ωραία εφεύρεση και δεν αμφιβάλλω για αυτό, αλλά δεδομένου ότι το μηχανάκι το θέλω για βόλτα και όχι commuting/"σούρτα φέρτα δουλειάς" που δεν έχω πιά τόσα πολλά, δεν θέλω να χάσω την εμπλοκή με το κιβώτιο και τον συμπλέκτη (αν και είναι αποδεκτό το QS της Χόντα). Ήδη συνειδητοποιώ ότι με το XR και τα συνδυασμένα έχω χάσει το αντανακλαστικό πίσω φρένο πρώτα και "παλεύω" να το επαναφέρω σαν σωματικό αυτοματισμό.

Τώρα έσκασε και η είδηση για το μπόξερ σκράμπλερ βέβαια και μας κατέστρεψε γιατί δύσκολο να ταξιδεύει όσο ωραία ταξιδεύει η άφρικα αλλά το άτιμο είναι η όμορφη αδερφή του HP2E και...
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Την συζήτηση την κάνω απλά για το θέμα... εξέλιξης. Είπαμε όσο μπορούμε να κάνουμε την ζωή μας πιο άνετη, χωρίς να χάνουμε επαφή με το ουσιαστικό.

Πχ, έλεγε ο Μουσίτσας ότι το DCT είναι ωραία εφεύρεση και δεν αμφιβάλλω για αυτό, αλλά δεδομένου ότι το μηχανάκι το θέλω για βόλτα και όχι commuting/"σούρτα φέρτα δουλειάς" που δεν έχω πιά τόσα πολλά, δεν θέλω να χάσω την εμπλοκή με το κιβώτιο και τον συμπλέκτη (αν και είναι αποδεκτό το QS της Χόντα). Ήδη συνειδητοποιώ ότι με το XR και τα συνδυασμένα έχω χάσει το αντανακλαστικό πίσω φρένο πρώτα και "παλεύω" να το επαναφέρω σαν σωματικό αυτοματισμό.

Τώρα έσκασε και η είδηση για το μπόξερ σκράμπλερ βέβαια και μας κατέστρεψε γιατί δύσκολο να ταξιδεύει όσο ωραία ταξιδεύει η άφρικα αλλά το άτιμο είναι η όμορφη αδερφή του HP2E και...
Πιο είναι αυτό ;; Δεν το έχω δει !
Το dct είναι ωραίο , αλλά θα πρέπει να συμβιώσουμε μαζι του καμπωσα χιλιάδες χιλιόμετρα για να έχουμε αποψη .
Εγώ δνε το επέλεξα γιατί ήθελα να παίζω με τον συμπλέκτη , τουλάχιστον τώρα , να πατήσεις μια ξερό γκάζια βρε αδερφέ ! Επισγς αυτό που δεν μου αρέσει είναι ότι στην επιτάχυνση δεν έχεις αίσθηση του κιβωτίου , απλά ανοίγεις το γκάζι γίνονται οι αλλαγές και δεν καταλαβαινεις τίποτα , πολύ μονότονο μου φαίνεται .για άλλους ειναι καλό αυτό , στο κατέβασμα το νιώθεις λίγο , κάνει και κάνα σκάσιμο η εξάτμιση .

πάντως σου δίνει μια ελευθερία όσο αναφορά τις κινήσεις και το μυαλό είσαι - νιώθεις περισσότερο ελεύθερος να χαζέψεις το τοπίο να διαβάσεις ίσως τον δρόμο στο χώμα κτλ .
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Έχει αγγλικούς υπότιτλους για εμάς που δεν μιλάμε την γλώσσα του Κάιζερ


 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ωραία υλοποίηση πάντως !
/// Β

ΥΓ @ Aldebaran : τα "υβρίδια" ελαστικά μας λείπουν...
Λε μαγκέν ντε βοτανίκ ο τύπος, κατέβηκε δύο ίντσες μπροστά, μία ίντσα πίσω, οι φτέρνες στον αέρα ακόμα... Υβρίδιο χόμπιτ και ανθρώπου.
 
Top Bottom