Μου άναψε νομίζω μια φορά μόνο όταν σταμάτησα και το άφησα αναμενο , νομίζω το ακούσα αλλά δεν κατάλαβα ζεστη .στο χώμα δεν άναψε?
αφού έχει δρόσα ακόμα ρε
Μου άναψε νομίζω μια φορά μόνο όταν σταμάτησα και το άφησα αναμενο , νομίζω το ακούσα αλλά δεν κατάλαβα ζεστη .στο χώμα δεν άναψε?
Δεν νομίζω να βγαζει πολύ . Θα το δω όμως το καλοκαίρι , το τουαρεγκ αναβε βεντιλατερ χειμώνα στο φανάρι ρε σι , το καλοκαίρι μες την πόλη πήγαινες με ένα βεντιλατερ αναμενο συνέχεια , φαίνεται ότι δεν θα είναι ετσι εδώΒγάζει θερμοκρασία το μοτερ μες στη πόλη ..αλλα να μου πεις δεν είναι για μες στη πολή.
απτην αλλή αν έχεις στο νου σου συνέχεια να τσεκάρεις αν έχει ζέστη θα βρείς ζέστη.
ελα με το τουαρεγκ τώρα...Δεν νομίζω να βγαζει πολύ . Θα το δω όμως το καλοκαίρι , το τουαρεγκ αναβε βεντιλατερ χειμώνα στο φανάρι ρε σι , το καλοκαίρι μες την πόλη πήγαινες με ένα βεντιλατερ αναμενο συνέχεια , φαίνεται ότι δεν θα είναι ετσι εδώ
Ρε Γιάννο πως και δε έχεις πάρει κάνα σκούτερ για τα σούρτα φέρτα της δουλειάς; Έχουν βγει αρκετά αξιόλογα μοντέλα και στο θέμα φρένα αναρτήσεις τροχοί έχουν βελτιωθεί πάρα πολύ.Μετά το XR, το οποίο είναι ζεστό μηχανάκι 100+ βαθμοί λιώνει το κορμί, αποκλειστικά για άντρες και όχι τρυφερούς που νομίζουν ότι το 9Χ0 είναι ζεστό, τα πάντα είναι "δροσερά" εκτός από το 890/901 και τα λοιπά της πλατφόρμας. Πορτοκαλοπόλεμος σε 3, 2, 1.
Με το "πόλη με ακριβό μηχανάκι" μπήκε ταφόπλακα μετά το ατύχημα με το XR, με πρώτο red flag την κλοπή της εξάτμισης που είχε γίνει έξω από την Πολεοδομία Αθηνών μέρα μεσημέρι. Πληροφοριακά ρωτάω γιατί θα κινηθείς και σε ρυθμό ύπνου σε επαρχιακό για να χαζέψεις λίγο την θέα, σε βόλτα με κόσμο, μπορεί να κάτσεις να μετράς ΚΤΜ στο βουνό κλπ υγιή χόμπι.
Έχω καταφέρει να έχω το "μόνο λάθος απαντήσεις" γκαράζ ξαφνικά και με πιάνουν τα γέλια κάθε φορά που κοιτάζω έξω από το παράθυρο. Θέλει λίγο σκέψη στα επόμενα βήματα, πρώτα ένα πίσω για καλύτερη οπτική.
Ανοιξα μέτωπο με Τουαρεγκ, και τώρα επεκτάθηκες σε πορτοκαλι ακρίδες και μανιακό.Μετά το XR, το οποίο είναι ζεστό μηχανάκι 100+ βαθμοί λιώνει το κορμί, αποκλειστικά για άντρες και όχι τρυφερούς που νομίζουν ότι το 9Χ0 είναι ζεστό, τα πάντα είναι "δροσερά" εκτός από το 890/901 και τα λοιπά της πλατφόρμας. Πορτοκαλοπόλεμος σε 3, 2, 1.
Με το "πόλη με ακριβό μηχανάκι" μπήκε ταφόπλακα μετά το ατύχημα με το XR, με πρώτο red flag την κλοπή της εξάτμισης που είχε γίνει έξω από την Πολεοδομία Αθηνών μέρα μεσημέρι. Πληροφοριακά ρωτάω γιατί θα κινηθείς και σε ρυθμό ύπνου σε επαρχιακό για να χαζέψεις λίγο την θέα, σε βόλτα με κόσμο, μπορεί να κάτσεις να μετράς ΚΤΜ στο βουνό κλπ υγιή χόμπι.
Έχω καταφέρει να έχω το "μόνο λάθος απαντήσεις" γκαράζ ξαφνικά και με πιάνουν τα γέλια κάθε φορά που κοιτάζω έξω από το παράθυρο. Θέλει λίγο σκέψη στα επόμενα βήματα, πρώτα ένα πίσω για καλύτερη οπτική.
Επίσης. Στο τεστ μηχανάκι που πήρα διαπίστωσα ότι... δεν έπαιρνε ακριβώς "αμέσως" και νόμιζα ότι ήταν έτσι από πεσμένη μπαταρία γιατί δεν κουνιέται, "όποτε και να θες ραντεβού έχουμε". Βλέποντας ένα βίντεο αυτές τις ημέρες είδα ότι και άλλα ήταν "δύστροπα" στην εκκίνηση. Τι στο καλό feature είναι αυτό;;;;
Έχω (το διάλεξαν τα κορίτσια με προοπτική να το παίρνουν για βόλτες), έχει κάνει σκάρτα 6000 χιλιόμετρα σε 4 χρόνια γιατί ένα μήνα μετά έγινε το ΛΟΛντάουν και μετά κανείς δεν έβαζε κανέναν σπίτι του για δυό+ χρόνια και δεν μπορούσε να βγάλει δίπλωμα και μετά είχε βαριά δουλειά με το πτυχίο και τώρα το μάστερ και βαριέται και αν είναι να πάω κάπου προτιμώ μεγάλο γιατί ΕΟ προς και από το σπίτι δεν νιώθω ασφάλεια. Πλέον λέω δεν πάει στο καλό, ας πάω λίγο (τραγικά) πιο αργά και αν γίνει καμιά στραβή αντί να κλαίμε 15 να κλαίμε 5 ξέρω 'γω, τουλάχιστον έχει βασικά ηλεκτρονικά.Ρε Γιάννο πως και δε έχεις πάρει κάνα σκούτερ για τα σούρτα φέρτα της δουλειάς; Έχουν βγει αρκετά αξιόλογα μοντέλα και στο θέμα φρένα αναρτήσεις τροχοί έχουν βελτιωθεί πάρα πολύ.
Δεν γράφεις ποιο μοντέλο έχεις, αλλά η κατηγορία που είναι το voge είναι πραγματικά. σοκ στο θέμα της άνεσης/χρηστικότητας και στο θέμα της ενεργητικής ασφάλειας επίσης είναι πολύ καλά με διπλά δισκόφρενα μπροστά, διζωνικο abs βελτιωμένες αναρτήσεις, tcs, ενσωματωμένη camera για evidence σε περίπτωση ατυχήματος (αν φταις δεν την εμφανίζεις βέβαιαΈχω (το διάλεξαν τα κορίτσια με προοπτική να το παίρνουν για βόλτες), έχει κάνει σκάρτα 6000 χιλιόμετρα σε 3 χρόνια γιατί ένα μήνα μετά έγινε το ΛΟΛντάουν και μετά κανείς δεν έβαζε κανέναν σπίτι του για δυό+ χρόνια και δεν μπορούσε να βγάλει δίπλωμα και μετά είχε βαριά δουλειά με το πτυχίο και τώρα το μάστερ και βαριέται και αν είναι να πάω κάπου προτιμώ μεγάλο γιατί ΕΟ προς και από το σπίτι δεν νιώθω ασφάλεια. Πλέον λέω δεν πάει στο καλό, ας πάω λίγο (τραγικά) πιο αργά και αν γίνει καμιά στραβή αντί να κλαίμε 15 να κλαίμε 5 ξέρω 'γω, τουλάχιστον έχει βασικά ηλεκτρονικά.
Ισχύει ανάβει λες και έμεινες από μπαταρία αχαχαχα .Μετά το XR, το οποίο είναι ζεστό μηχανάκι 100+ βαθμοί λιώνει το κορμί, αποκλειστικά για άντρες και όχι τρυφερούς που νομίζουν ότι το 9Χ0 είναι ζεστό, τα πάντα είναι "δροσερά" εκτός από το 890/901 και τα λοιπά της πλατφόρμας. Πορτοκαλοπόλεμος σε 3, 2, 1.
Με το "πόλη με ακριβό μηχανάκι" μπήκε ταφόπλακα μετά το ατύχημα με το XR, με πρώτο red flag την κλοπή της εξάτμισης που είχε γίνει έξω από την Πολεοδομία Αθηνών μέρα μεσημέρι. Πληροφοριακά ρωτάω γιατί θα κινηθείς και σε ρυθμό ύπνου σε επαρχιακό για να χαζέψεις λίγο την θέα, σε βόλτα με κόσμο, μπορεί να κάτσεις να μετράς ΚΤΜ στο βουνό κλπ υγιή χόμπι.
Έχω καταφέρει να έχω το "μόνο λάθος απαντήσεις" γκαράζ ξαφνικά και με πιάνουν τα γέλια κάθε φορά που κοιτάζω έξω από το παράθυρο. Θέλει λίγο σκέψη στα επόμενα βήματα, πρώτα ένα πίσω για καλύτερη οπτική.
Επίσης. Στο τεστ μηχανάκι που πήρα διαπίστωσα ότι... δεν έπαιρνε ακριβώς "αμέσως" και νόμιζα ότι ήταν έτσι από πεσμένη μπαταρία γιατί δεν κουνιέται, "όποτε και να θες ραντεβού έχουμε". Βλέποντας ένα βίντεο αυτές τις ημέρες είδα ότι και άλλα ήταν "δύστροπα" στην εκκίνηση. Τι στο καλό feature είναι αυτό;;;;
Την συζήτηση την κάνω απλά για το θέμα... εξέλιξης. Είπαμε όσο μπορούμε να κάνουμε την ζωή μας πιο άνετη, χωρίς να χάνουμε επαφή με το ουσιαστικό.Πάντως για ζεστη τώρα που μου το είπες δεν έχω καταλάβει τίποτα , το καλοκαίρι λογικό να την νιώθεις μες στην πόλη , θα το δούμε , αλλά εμένα δεν με προβληματίζει αυτό .. και το τουαρεγκ έβγαζε πολύ , Κλάιν όμως
Πιο είναι αυτό ;; Δεν το έχω δει !Την συζήτηση την κάνω απλά για το θέμα... εξέλιξης. Είπαμε όσο μπορούμε να κάνουμε την ζωή μας πιο άνετη, χωρίς να χάνουμε επαφή με το ουσιαστικό.
Πχ, έλεγε ο Μουσίτσας ότι το DCT είναι ωραία εφεύρεση και δεν αμφιβάλλω για αυτό, αλλά δεδομένου ότι το μηχανάκι το θέλω για βόλτα και όχι commuting/"σούρτα φέρτα δουλειάς" που δεν έχω πιά τόσα πολλά, δεν θέλω να χάσω την εμπλοκή με το κιβώτιο και τον συμπλέκτη (αν και είναι αποδεκτό το QS της Χόντα). Ήδη συνειδητοποιώ ότι με το XR και τα συνδυασμένα έχω χάσει το αντανακλαστικό πίσω φρένο πρώτα και "παλεύω" να το επαναφέρω σαν σωματικό αυτοματισμό.
Τώρα έσκασε και η είδηση για το μπόξερ σκράμπλερ βέβαια και μας κατέστρεψε γιατί δύσκολο να ταξιδεύει όσο ωραία ταξιδεύει η άφρικα αλλά το άτιμο είναι η όμορφη αδερφή του HP2E και...
Ζούμε στην εποχή του υβριδίου.Τι τους καβάλησε όλους με τα σούπερ μότο;
Ωραία υλοποίηση πάντως !Τι τους καβάλησε όλους με τα σούπερ μότο;
Λε μαγκέν ντε βοτανίκ ο τύπος, κατέβηκε δύο ίντσες μπροστά, μία ίντσα πίσω, οι φτέρνες στον αέρα ακόμα... Υβρίδιο χόμπιτ και ανθρώπου.Ωραία υλοποίηση πάντως !
/// Β
ΥΓ @ Aldebaran : τα "υβρίδια" ελαστικά μας λείπουν...