CRF1100L - AFRICA TWIN & AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS

lneam

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
λεωνιδας
Μοτό
none
και οι συντεταγμένες να είναι σε μορφή ΜΜ ΛΛ ΔΔ όπως φαίνεται και στην παραπάνω φωτογραφία. Για να μην μπερδεύονται τα πράγματα σε αυτόν που τις λαμβάνει, ειδικά αν τις βλέπει αναλογικά και πρέπει να τις μετατρέψει.
δεν ειναι απολυτα σωστο αυτο. Στην θαλασσα και στον αερα ισχυει. Στην αστικη πλοηγηση με καποιο οχημα ολες οι εφαρμογες "by default" εχουν δεκαδικη απεικονιση. Ακομα και στο βουνο, οι περισσοτεροι ακολουθουν την ιδια μετρηση στο στιγμα. Η δεκαδικη μορφη ειναι πιο ευκολη στους ανθρωπους που δεν ειναι ναυτικοι

το κινητο δίνει στιγμα Χ Ψ, μέσω διαφόρων apps και του ίδιου του Google maps .. βέβαια σε δύσβατα σημεία , αποκλείω να σου δίνει τη θέση σου .. ειχα χαθεί μια φορά κ δε μπορούσα να βρω τη θέση μου με τις εφαρμογες του κινητου , δεν ειχα σήμα

επιςης αν εχεις σήμα και παρεις το 112 αυτοι κατευθείαν νομίζω βλέπουν στιγμα Google maps , χωρις να τους το γράψεις σε sms
τιποτα απο τα 2 αυτα δεν ειναι σωστο

1. το κινητο ή καλυτερα ενα smartphone πχ με android εχει ενα δεκτη πλοηγησης. Αυτος δινει πληροφοριες 1. στο λειτουργικο και β. στα google services σε μορφη raw. Οι εφαρμογες επιλεγουν απο που θα παρουν δεδομενα θεσης.



Ενα παραδειγμα μορφης raw
#
# Header Description:
#
# Version: v2.0.0.1 Platform: 9 Manufacturer: OnePlus Model: ONEPLUS A5010
#
# Raw,ElapsedRealtimeMillis,TimeNanos,LeapSecond,TimeUncertaintyNanos,FullBiasNanos,BiasNanos,BiasUncertaintyNanos,DriftNanosPerSecond,DriftUncertaintyNanosPerSecond,HardwareClockDiscontinuityCount,Svid,TimeOffsetNanos,State,ReceivedSvTimeNanos,ReceivedSvTimeUncertaintyNanos,Cn0DbHz,PseudorangeRateMetersPerSecond,PseudorangeRateUncertaintyMetersPerSecond,AccumulatedDeltaRangeState,AccumulatedDeltaRangeMeters,AccumulatedDeltaRangeUncertaintyMeters,CarrierFrequencyHz,CarrierCycles,CarrierPhase,CarrierPhaseUncertainty,MultipathIndicator,SnrInDb,ConstellationType,AgcDb,CarrierFrequencyHz
#
# Fix,Provider,Latitude,Longitude,Altitude,Speed,Accuracy,(UTC)TimeInMs
#
# Nav,Svid,Type,Status,MessageId,Sub-messageId,Data(Bytes)
#
Raw,50662491,50793026000000,,,-1240508372519402631,-0.7894458770751953,4147.2576558589935,-2.721387706061223,9.988349120127243,257,22,0.0,207,38747471563216,6,39.1,-571.359130859375,0.22680000960826874,0,0.0,0.0,,,,,0,,3,,
Raw,50662491,50793026000000,,,-1240508372519402631,-0.7894458770751953,4147.2576558589935,-2.721387706061223,9.988349120127243,257,12,0.0,207,38747477936054,31,23.5,229.17282104492188,0.9369999766349792,0,0.0,0.0,,,,,0,,3,,
Raw,50662492,50793026000000,,,-1240508372519402631,-0.7894458770751953,4147.2576558589935,-2.721387706061223,9.988349120127243,257,11,0.0,207,38747469774217,7,37.6,503.6828308105469,0.22609999775886536,0,0.0,0.0,,,,,0,,3,,
Raw,50662492,50793026000000,,,-1240508372519402631,-0.7894458770751953,4147.2576558589935,-2.721387706061223,9.988349120127243,257,21,0.0,207,38747470453660,17,28.1,82.4803695678711,0.2558000087738037,0,0.0,0.0,,,,,0,,3,,
Raw,50662492,50793026000000,,,-1240508372519402631,-0.7894458770751953,4147.2576558589935,-2.721387706061223,9.988349120127243,257,3,0.0,207,38747474796995,27,24.9,-351.82562255859375,0.872499942779541,0,0.0,0.0,,,,,0,,3,,
Raw,50662493,50793026000000,,,-1240508372519402631,-0.7894458770751953,4147.2576558589935,-2.721387706061223,9.988349120127243,257,5,0.0,15,114365461756406,46,20.8,584.3062133789062,0.8629999756813049,0,0.0,0.0,,,,,0,,1,,
Raw,50662493,50793026000000,,,-1240508372519402631,-0.7894458770751953,4147.2576558589935,-2.721387706061223,9.988349120127243,257,17,0.0,15,114365472883382,4,42.1,-189.4087371826172,0.025800000876188278,0,0.0,0.0,,,,,0,,1,,
Raw,50662493,50793026000000,,,-1240508372519402631,-0.7894458770751953,4147.2576558589935,-2.721387706061223,9.988349120127243,257,19,0.0,15,114365471337087,35,22.2,-552.4320678710938,0.7879999876022339,0,0.0,0.0,,,,,0,,1,,
Raw,50662494,50793026000000,,,-1240508372519402631,-0.7894458770751953,4147.2576558589935,-2.721387706061223,9.988349120127243,257,20,0.0,15,114365462481381,17,28.2,-126.3443832397461,0.0737999975681305,0,0.0,0.0,,,,,0,,1,,
Raw,50662494,50793026000000,,,-1240508372519402631,-0.7894458770751953,4147.2576558589935,-2.721387706061223,9.988349120127243,257,28,0.0,15,114365471043098,8,36.3,487.9062194824219,0.030500000342726707,0,0.0,0.0,,,,,0,,1,,
Raw,50662494,50793026000000,,,-1240508372519402631,-0.7894458770751953,4147.2576558589935,-2.721387706061223,9.988349120127243,257,30,0.0,15,114365465592697,40,21.7,489.39727783203125,0.7789999842643738,0,0.0,0.0,,,,,0,,1,,
NMEA,$GPGSV,3,1,09,05,07,202,21,17,45,108,42,19,36,142,22,20,05,312,28,1*61
,1556523949124
NMEA,$GPGSV,3,2,09,28,40,043,36,30,16,088,22,11,02,040,,15,57,289,,1*67
,1556523949124
NMEA,$GPGSV,3,3,09,24,25,293,,1*54
,1556523949125
NMEA,$GLGSV,2,1,08,86,23,109,39,76,51,016,24,75,19,056,38,85,21,049,28,1*71
,1556523949125
NMEA,$GLGSV,2,2,08,67,36,312,25,66,52,232,,77,33,284,,65,07,180,,1*74
,1556523949126
NMEA,$GAGSV,1,1,0,7*43
,1556523949126
NMEA,$PQGSV,1,1,0,0*43
,1556523949126
NMEA,$PQGSV,1,1,0,0*43
,1556523949127
NMEA,$GNGSA,A,3,05,12,13,17,19,20,28,30,,,,,1.0,0.7,0.7,1*31
,1556523949134
NMEA,$GNGSA,A,3,66,67,75,76,85,86,,,,,,,1.0,0.7,0.7,2*32
,1556523949134
NMEA,$GNVTG,,T,,M,0.0,N,0.0,K,A*3D
,1556523949134
NMEA,$GNRMC,074548.00,A,3756.009695,N,02338.072628,E,0.0,,290419,2.6,E,A,V*71
,1556523949134
NMEA,$GNGGA,074548.00,3756.009695,N,02338.072628,E,1,12,0.7,64.0,M,34.3,M,,*4D
,1556523949134
Fix,gps,37.933495,23.634544,98.322144,0.000000,3.216000,1556523948000
Fix,gps,37.933495,23.634544,98.322144,0.000000,3.216000,1556523949000
μετα, καθε εφαρμογη που θα ζητησει αυτες τις πληροφοριες θα κανει τις απαραιτητες μετατροπες και θα "βρει" το στιγμα.

οταν λες δεν ειχα στιγμα, τι εννοεις ?
απο το κινητο μεσα απο τον δεκτη τηλεφωνιας (AGPS)? απο τον δεκτη GPS (GNSS) απο τους δορυφορους ?
δηλαδη δεν μπορουσες να "δεις" ουρανο ? που ησουν, μεσα σε τουνελ ?

το 112 δεν εχει καμια επαφη με το google maps, αλλα και καμια αλλη εφαρμογη πλοηγησης. Βασιζεται στο πρωτοκολλο ELS
Emergency Location Service



 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Εγώ έχω την "ψηλή" της Χόντα στο δικό μου AS.
Σίγουρα πολύ πιο άνετη από την στοκ με το επιπλέον αφρώδες που έχει, αν και λεπταίνει λίγο πιο πολύ μπροστά.

Αν λέμε για την ίδια - όταν την πήρα εγώ η Χόντα δεν είχε κάποια με τον χαρακτηρισμό "άνετη" -, απλά αλλάζει λίγο και η θέση οδήγησης στο πάνω αντί για μέσα. Είσαι και λίγο πιο έξω από την κάλυψη ζελατίνας και φέρινγκ.
Αν όμως βάλεις την ψηλή στην χαμηλή θέση είσαι το ίδιο με την στοκ στην ανεβασμένη θέση. Απλά σε αυτή την περίπτωση οπτικά κάνει ένα σκαλοπάτι με του συνοδηγού.
Ευχαριστώ Γιάννη ! Θα το έχω στα υπόψην ! Θα την αφήσω λίγο να κάνω κάνα ταξιδάκι και βλέπουμε
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Αυτό το λέει στα μέμο που έχει στείλει το τμήμα μάρκετινγκ της Χόντα να ξέρεις. Έχει πάρει ένα "μεσαίο" μηχανάκι γενικότερα και το φούσκωσε στο ταμείο για να παίξει με τα 1200+ των άλλων, με κωμικά αποτελέσματα για όλους εκτός των χονταδιστών που νομίζουν ότι παίζει στα ίσια.

Αν βάλεις το adventure "big tank" στο ζύγι με το BMW F900GSA, γιατί εκεί παίζει στα ίσια, η BMW είναι φτηνή.

Να μην πω ότι κάπου βλέπει και το vstrom 1050 με το 19/17tb και γελάει.


Και εννοείται ότι η σύγκριση γίνεται με τα δικά μου κριτήρια, τα δικά σου είναι άλλα και γενικότερα ο κάθε ένας βλέπει ότι θέλει όπως θέλει και μπορεί, δεν σε ακυρώνω.
Εμένα η επαφη μου με την πρώτη 1100 μου έδωσε εντύπωση μεγάλης κατηγορίας.τα κιλά της ειδικά.καταφερα και έκανα και λίγο Βαρυμπόμπη και με την μεγάλη και με την μικρή πριν αγοράσω το Τουαρέγκ και τα δύο μηχανάκια ήταν ίδια με το gs από το οποίο ξεκαβαλαγα.θεωρω ότι μεσαίο είναι το τρανσαλπ χωρίς να το έχω καβαλήσει.ουτε το 900 έχω καβαλήσει για να έχω εικόνα αλλά για μένα το Άφρικα είναι μεγάλη κατηγορία χωρίς τα αλογα,τα οποία μεταξύ μας δεν τα Χρειάζεται γ αυτό που είναι.
Εννοείται πάντα υπάρχει ο προσωπικός παράγοντας αυτό δεν το συζητάμε, κουβέντα γίνεται.απλα πιστεύω τις συγκρίσεις καλό είναι να τις κάνουμε σαν κατηγορία κ όχι τιμολογιακα άπαξ και ψάχνουμε συγκεκριμένη κατηγορία.αν ψάχνουμε γενικώς μηχανή μέχρι ένα Χ ποσό τότε συγκρίνουμε ότι θέλουμε προκειμένου να βγει συμπέρασμα
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εμένα η επαφη μου με την πρώτη 1100 μου έδωσε εντύπωση μεγάλης κατηγορίας.τα κιλά της ειδικά.καταφερα και έκανα και λίγο Βαρυμπόμπη και με την μεγάλη και με την μικρή πριν αγοράσω το Τουαρέγκ και τα δύο μηχανάκια ήταν ίδια με το gs από το οποίο ξεκαβαλαγα.θεωρω ότι μεσαίο είναι το τρανσαλπ χωρίς να το έχω καβαλήσει.ουτε το 900 έχω καβαλήσει για να έχω εικόνα αλλά για μένα το Άφρικα είναι μεγάλη κατηγορία χωρίς τα αλογα,τα οποία μεταξύ μας δεν τα Χρειάζεται γ αυτό που είναι.
Εννοείται πάντα υπάρχει ο προσωπικός παράγοντας αυτό δεν το συζητάμε, κουβέντα γίνεται.απλα πιστεύω τις συγκρίσεις καλό είναι να τις κάνουμε σαν κατηγορία κ όχι τιμολογιακα άπαξ και ψάχνουμε συγκεκριμένη κατηγορία.αν ψάχνουμε γενικώς μηχανή μέχρι ένα Χ ποσό τότε συγκρίνουμε ότι θέλουμε προκειμένου να βγει συμπέρασμα
Το Άφρικα είναι μεγάλη κατηγορία χωρίς άλογα και χωρίς κυβικά, δηλαδή δεν είναι μεγάλη κατηγορία.

Καλώς η κακώς είναι κάτω από όλο τον μεγάλο ανταγωνισμό σε κυβικά, πάνω από τον υπόλοιπο ανταγωνισμό.

Από τιμές πιάνει λίγο από όλα επίσης.

Οπότε επιλογή τους είναι να παίζουν και έτσι και αλλιώς, με το απλό μοντέλο να σπρώχνεται ως "μεσαίο" και το adventure ως "μεγάλο".
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Θυμάται κάποιος πόσο του κράτησαν τα μπροστινά τακάκια;
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660


not bad at all !!
Ωραίο ταξιδιωτικό μηχάνημα .

έχω θέμα με τα λάστιχα όμως , είναι σκουπίδια μου βγάζουν ανασφάλεια δεν μπορώ να στρίψω καλά εχω νιώσει το μπροστινό αρκετές φορές ασάφεια .

εκτός αν είμαι και κουλατζα εγώ … γαμωτο
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Θυμάται κάποιος πόσο του κράτησαν τα μπροστινά τακάκια;
Είχα ένα φίλο που του έβγαλαν 70000χλμ .
Αυτό είναι βαρύ ας πούμε :p
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450


not bad at all !!
Ωραίο ταξιδιωτικό μηχάνημα .

έχω θέμα με τα λάστιχα όμως , είναι σκουπίδια μου βγάζουν ανασφάλεια δεν μπορώ να στρίψω καλά εχω νιώσει το μπροστινό αρκετές φορές ασάφεια .

εκτός αν είμαι και κουλατζα εγώ … γαμωτο
Karoo street δεν φοράς...?
Εγώ δεν είχα ποτέ πρόβλημα...
Δοκίμασε να παίξεις και με τις πιέσεις.
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Πες του να ανοίξει λίγο το γκάζι...ρεεεεε
Ψεύδομαι ρε !
Γουστάρω να πειράζω τους Africa νους :)
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max


not bad at all !!
Ωραίο ταξιδιωτικό μηχάνημα .

έχω θέμα με τα λάστιχα όμως , είναι σκουπίδια μου βγάζουν ανασφάλεια δεν μπορώ να στρίψω καλά εχω νιώσει το μπροστινό αρκετές φορές ασάφεια .

εκτός αν είμαι και κουλατζα εγώ … γαμωτο
Not bad indeed.
Πάντως με αυτήν την ΜΩΤ όταν είχα το 1290Τ μοντ 15 δεν είχα μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση. Ίσως να ήμουν 0.2/0.3 πάνω.
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Karoo street δεν φοράς...?
Εγώ δεν είχα ποτέ πρόβλημα...
Δοκίμασε να παίξεις και με τις πιέσεις.
Άμα αφήσω το τιμόνι γύρο στα 60-70 χλμ κάνει ταλαντώσεις , μήπως είναι μάπα το λάστιχο ;
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Βαρετοί οι κάτοχοι Άφρικα όσο τα μηχανάκια τους με 60 πάνε
Γιωργο πες μου λίγο την πινακίδα μου ρε γιατί δεν την θυμάμαι , την έχεις μάθει απέξω που είσαι όλο από πίσω μου
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Άμα αφήσω το τιμόνι γύρο στα 60-70 χλμ κάνει ταλαντώσεις , μήπως είναι μάπα το λάστιχο ;
Βρε…μηπως πήρες ktm και δεν το ξερεις…;:roflmao:
 
Top Bottom