CRF1100L - AFRICA TWIN & AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Not bad indeed.
Πάντως με αυτήν την ΜΩΤ όταν είχα το 1290Τ μοντ 15 δεν είχα μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση. Ίσως να ήμουν 0.2/0.3 πάνω.
Ήταν όλα τα χλμ επαρχιακά και τα τελευταία 150 σε εθνική με 120-130 χλμ σταθερά . Με τα παιδιά tiger 900 - cf moto 800 λίγο πολύ τα ίδια κεμε , το tiger πιο λίγο από όλους .

γενικά ψιλό καίει , δεν το λες οικονομικό το αφρικα
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Άμα αφήσω το τιμόνι γύρο στα 60-70 χλμ κάνει ταλαντώσεις , μήπως είναι μάπα το λάστιχο ;
Το φορούσα και εγώ στο 990, είναι πραγματικά πολύ καλό λάστιχο και το έστριβα σχεδόν όλο, στο χώμα δε, είχε αποδεκτή συμπεριφορά καλύτερη από το STR. Το αρνητικό του ήταν ο υπερβολικός θόρυβος του μπροστινού στα 90/110 χαω.

Για την ταλάντωση που γράφεις πολλά μπορεί να είναι με το πιο πιθανό στραβή/ελλατωματικη κορώνα, μετά πας σε ακτίνες η στεφάνι, ρουλεμάν τροχού η ακόμα και ρουλεμάν σταυρού .

Τι πιέσεις είχες, θυμάσαι;
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Το φορούσα και εγώ στο 990, είναι πραγματικά πολύ καλό λάστιχο και το έστριβα σχεδόν όλο, στο χώμα δε, είχε αποδεκτή συμπεριφορά καλύτερη από το STR. Το αρνητικό του ήταν ο υπερβολικός θόρυβος του μπροστινού στα 90/110 χαω.

Για την ταλάντωση που γράφεις πολλά μπορεί να είναι με το πιο πιθανό στραβή/ελλατωματικη κορώνα, μετά πας σε ακτίνες η στεφάνι, ρουλεμάν τροχού η ακόμα και ρουλεμάν σταυρού .

Τι πιέσεις είχες, θυμάσαι;
29 μπροστά δίνει το μανούαλ και 36 πίσω .
Καινούργια είναι η μηχανή , λες να έχει κάτι από όλα αυτά ;
Μου κάνει εντύπωση πάντως γιατί το STR στο τουαρεγκ μου έβγαζε πολύ ασφάλεια
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
29 μπροστά δίνει το μανούαλ και 36 πίσω .
Καινούργια είναι η μηχανή , λες να έχει κάτι από όλα αυτά ;
Μου κάνει εντύπωση πάντως γιατί το STR στο τουαρεγκ μου έβγαζε πολύ ασφάλεια
Με 29 μπροστά λογικό είναι να κουνάει.
Δοκίμασε με 32-34.
Στο δικό μου με ίδιες διαστάσεις στις ζάντες και παρόμοιο βάρος βάζω 34 εμπρός και 38 πίσω.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
29 μπροστά δίνει το μανούαλ και 36 πίσω .
Καινούργια είναι η μηχανή , λες να έχει κάτι από όλα αυτά ;
Μου κάνει εντύπωση πάντως γιατί το STR στο τουαρεγκ μου έβγαζε πολύ ασφάλεια
29 μπροστά δίνει το μανούαλ και 36 πίσω .
Καινούργια είναι η μηχανή , λες να έχει κάτι από όλα αυτά ;
Μου κάνει εντύπωση πάντως γιατί το STR στο τουαρεγκ μου έβγαζε πολύ ασφάλεια
Πιστεύω πως είναι το ελαστικό κατά 90% για το τρέμουλο, συμβαίνει συχνά με τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης.
Νομίζω ότι μου είχε πει αρνητικά σχόλια για τα συγκεκριμένα σε africa ο jon t .
Γιάννη θυμάμαι καλά;
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Με 29 μπροστά λογικό είναι να κουνάει.
Δοκίμασε με 32-34.
Στο δικό μου με ίδιες διαστάσεις στις ζάντες και παρόμοιο βάρος βάζω 34 εμπρός και 38 πίσω.
Το σύνηθες είναι ότι με μεγαλύτερη πίεση κουνάει παραπάνω απ'οτι με μικρότερη, αλλά ας το δοκιμάσει ο φίλος και ας μας πει.
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Με 29 μπροστά λογικό είναι να κουνάει.
Δοκίμασε με 32-34.
Στο δικό μου με ίδιες διαστάσεις στις ζάντες και παρόμοιο βάρος βάζω 34 εμπρός και 38 πίσω.
Ναι λες ;;;; Και γιατί μου λέει 29 . Θα το δοκιμάσω Θανάση
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Στα 4κ θα στρώσουν τα λάστιχα εννοείς ;
Ναι, ετσι ηταν και σε μένα, στα 3,5-4 εγιναν καλύτερα …δεν ξερω πως και τί αλλα αυτό είδα. Ίσως εγινα και εγω καλύτερος.

2.1 bar μπρος 2.3 πίσω !
Οι Αμερικανοι απο πάνω τα μετράνε σε psi βρεεε βλάχ´ απο Ευρώπη είστε ουυυ
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Ναι, ετσι ηταν και σε μένα, στα 3,5-4 εγιναν καλύτερα …δεν ξερω πως και τί αλλα αυτό είδα. Ίσως εγινα και εγω καλύτερος.

2.1 bar μπρος 2.3 πίσω !
Οι Αμερικανοι απο πάνω τα μετράνε σε psi βρεεε βλάχ´ απο Ευρώπη είστε ουυυ
Κάτσε να το κάνω μετατροπή στο γκουγκλ 2.1 bar to psi
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Κάτσε να το κάνω μετατροπή στο γκουγκλ 2.1 bar to psi
Βάλε βρε λίγο αέρα...
Τζάμπα είναι... :p
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Μετά απο 600 χλμ (180 άσφαλτo με max ταχύτητα 80km/h ) , εχουν φύγει 2mm τακούνι πίσω και 1mm μπορστά.

Συνολικά έρχονται με 15 mm πίσω και 11 μπροστά.

Εγω περίμενα οτι θα κόψει τακούνια.




Sent from my iPhone using Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μετά απο 600 χλμ (180 άσφαλτo με max ταχύτητα 80km/h ) , εχουν φύγει 2mm τακούνι πίσω και 1mm μπορστά.

Συνολικά έρχονται με 15 mm πίσω και 11 μπροστά.

Εγω περίμενα οτι θα κόψει τακούνια.




Sent from my iPhone using Tapatalk
Με 80 χλμ ταχύτητα θα φτάσεις 10000 χλμ
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Μετά απο 600 χλμ (180 άσφαλτo με max ταχύτητα 80km/h ) , εχουν φύγει 2mm τακούνι πίσω και 1mm μπορστά.

Συνολικά έρχονται με 15 mm πίσω και 11 μπροστά.

Εγω περίμενα οτι θα κόψει τακούνια.




Sent from my iPhone using Tapatalk
Να κόψει τακούνια με 80 χαω; Μόνο αν είναι ελλατωματικο το ελαστικό.
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Πιστεύω πως είναι το ελαστικό κατά 90% για το τρέμουλο, συμβαίνει συχνά με τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης.
Νομίζω ότι μου είχε πει αρνητικά σχόλια για τα συγκεκριμένα σε africa ο jon t .
Γιάννη θυμάμαι καλά;
Το Karoo street στο Africa ήταν οκ, όχι όμως τόσο καλό όσο τα tkc70 ή ακόμα και το pirelli str.

Τα απαράδεχτα ήταν κάτι Bridgestone πρώτης τοποθέτησης στο 1000

Όμως πιστεύω και το έχω ξαναγράψει, ότι στα Africa το ζητούμενο είναι να έρθει η μοτοσυκλέτα στη σωστή ισορροπία εμπρός - πίσω (η οποία είναι αρκετά ευαίσθητη στις αλλαγές του φορτίου της μοτοσυκλέτας).
Ο Θάνος νομίζω ότι δεν έχει ασχοληθεί ακόμα με το ρύθμισμα των αναρτήσεων στα κιλά του.

Η γνώμη μου είναι να πειραματιστεί αυξάνοντας λίγο προφόρτιση και (ή) απόσβεση συμπίεσης πίσω
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Το Karoo street στο Africa ήταν οκ, όχι όμως τόσο καλό όσο τα tkc70 ή ακόμα και το pirelli str.

Τα απαράδεχτα ήταν κάτι Bridgestone πρώτης τοποθέτησης στο 1000

Όμως πιστεύω και το έχω ξαναγράψει, ότι στα Africa το ζητούμενο είναι να έρθει η μοτοσυκλέτα στη σωστή ισορροπία εμπρός - πίσω (η οποία είναι αρκετά ευαίσθητη στις αλλαγές του φορτίου της μοτοσυκλέτας).
Ο Θάνος νομίζω ότι δεν έχει ασχοληθεί ακόμα με το ρύθμισμα των αναρτήσεων στα κιλά του.

Η γνώμη μου είναι να πειραματιστεί αυξάνοντας λίγο προφόρτιση και (ή) απόσβεση συμπίεσης πίσω
Να σ πω την αλήθεια αν είχε κατηφόρικη στροφή σαν να ένιωθα το μπροστά να βαραίνει και νομίζω και αυτό μου χάλαγε το στρίψιμο , ακόμα δεν τις έχω φέρει στα μέτρα μου όχι , τις ψάχνω
 
Top Bottom