UPDATE!
Εφτασα αισιως τα 18400χλμ στο κοντερ (πραγματικα ουτε που ξερω
, υπολογιζω 17χιλιαδες κ κατι) !
Προβληματα 0 , ευχαριστηση 100%.
Ξεκιναω :
1) Eκανα μια αλλαγη λαδιων προχθες ,σολο, με λαδι Ipone RS4000 10-40W ημισυνθετικο και φιλτρο λαδιου Honda. Η μαμα honda οταν πηγα να παρω λαδι και φιλτρο με ενημερωσε οτι ο Σαρακακης δεν εχει λαδια....και επισης μου εδωσε φιλτρο με παλιοτερο κωδικο....
Στη φωτο το φιλτρο Honda με το αντιστοιχο HF112 της Hiflo, ειναι ιδια ακριβως. Το φιλτρο ομως που εβγαλα απο το μηχανακι και εχει αλλο κωδικο , ειχε ενα μικρο χειλος στο πανω μερος το οποιο δεν διαπιστωσα οτι εφαρμοζει καπου μεσα στο καρτερ η οτι ειναι απαραιτητο. Ετσι και αλλιως η Hiflo δινει το 112 ως αντικατασταση και για τους 2 κωδικους οποτε ολα οκ.
2) Εβαλα "μπουγαδα" και τα 2 σταδια του φιλτρου UNI που εχω και επειδη το χαρτινο που ητανε αρχικα μεσα ειχε μπουκωσει απο σκονη, εκανα την πατεντα του
konkost
Στη 2η φωτο φαινεται η διαφορα που εχει το φιλτρο του 250 σε σχεση με το 300, ειναι αυτη η λωριδα πλαστικου στη μεση. Με βολεψε στην πατεντα με το σφουγγαρι γιατι απλα εκοψα με ντρεμελ μια σχισμη και σφηνωσα το σφουγγαρι απο κατω.
3) Γραναζωμα...
Το κοντυνα και αλλο...απο 14-40 που ειναι το εργοστασιακο το ειχα 13-40 και πλεον ειναι 14-45!
Πεταει τωρα το CRF σε σχεση με πριν! Συγκεκριμενα το πηγα βολτα για τεστ σε γνωστο μονοπατι που το εκανα συχνα και η 2α ητανε οτι πρεπει αυτη τη φορα!
Και στην βολτα της κυριακης 13-11 παλι το ευχαριστηθηκα φουλ, ροπη παντου και οποτε τη χρειαστεις (οση εχει δηλαδη
).
Για να μπει το πισω γραναζι χρειαστηκα 2 αλλαγες, μακρυτερη αλυσιδα απο 106->110 συνδεσμους και τουμπα την γλυστρα στον οδηγο αλυσιδας του ψαλιδιου.
Μειονεκτηματα βεβαια ειναι οτι τωρα το κοντερ γραφει +20% στα 100χλμ και μεγιστη ταχυτητα πορειας θα ελεγα τα 95-100χλμ.
Τουλαχιστον ομως το fun factor ανεβηκε αρκετα
.
Αυτα τα ολιγα.