Ducati Desert X...

Adventurous

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
GSXR Κ8 1000
Κατά τη γνώμη μου τα μόνα απαραίτητα είναι τα κάγκελα μπροστά.... Αλλά και πάλι τα 18000+ είναι πολλά!
Το αν θα επιλέξει κάποιος να τα βάλει στη λάσπη είναι άλλη συζήτηση...

Δε συμφωνώ πάντως ότι το 890R ή το 1290R βάζεις και το Duc όχι, το Desert X χτίστηκε με αυτή τη λογική, δεν (φαίνεται να) είναι ντεμέκ "Enduro" όπως το 1260!
Άσε που και το 890R φθάνει και αυτό τα 17.000+ οποία έξτρα κτλ.

Οπότε στα ίδια λεφτά είναι πάνω κάτω,για χώμα πάντως προσωπικά δεν θα μπορούσα να βάλω ούτε το Desert X ούτε το 890R .Θα τρέμει το φυλλοκάρδι μου….αν πάλι τα είχα και ήμουν άνετος βουρ παντού!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Takisg

Μέλος
Περιοχή
Κόρινθος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Husaberg fe 550 2006
Κατά τη γνώμη μου τα μόνα απαραίτητα είναι τα κάγκελα μπροστά.... Αλλά και πάλι τα 18000+ είναι πολλά!
Το αν θα επιλέξει κάποιος να τα βάλει στη λάσπη είναι άλλη συζήτηση...

Δε συμφωνώ πάντως ότι το 890R ή το 1290R το βάζεις και το Duc όχι, το Desert X χτίστηκε με αυτή τη λογική, δεν (φαίνεται να) είναι ντεμέκ "Enduro" όπως το 1260!
Kανά διχίλιαρο υπολογίζω το πανέμορφο αλουμινένιο ρεζερβουάρ , το οποίο ειρήσθω εν παρόδω , αυτοτζακίζεται (από ότι έχω δει). Φαντάζομαι τι θα πάθει από καμία μέτρια σε πέτρα που δεν φύλαξαν τα (πανάκριβα) κάγκελα. Άλλωστε έκαστος στο είδος του και ο Λουμίδης στους καφέδες του.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Προσπαθώντας να κάνω μερικούς φίλους ακόμα, διαβάζω και δεν ξέρω τι συζητάμε.

Ένα μηχανάκι των 20,000 ευρώ με τα εξτραδάκια του ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΛΕΜΠΕΣ και δεν το λέω καθόλου χιουμοριστικά. Ειδικά όταν συζητάμε την κίνηση σε τερέν που το κάνει σώβρακο για πλάκα, ακόμα και αν δεν το ρίξεις κάτω θα γεμίσει σημάδια από πετραδάκια και κλαδιά.

Αυτά που συζητάμε για την κατηγορία "του εικοσάρικου+" είναι αστεία, η πικρή αλήθεια είναι ότι αν είσαι υπάλληλος έστω σχετικά καλοπληρωμένος (δηλαδή κάτι πάνω από χιλιάρικο στην χώρα μας) το μηχανάκι ΔΕΝ είναι για τα δόντια σου, όσο και να σε θεωρεί η κυρά Κατίνα κελεπούρι για την κόρη της και η ducati finance κρίνει το εκκαθαριστικό σου ικανοποιητικό για χρηματοδότηση.

Το έριξες και τσάκισες το ντεπόζιτο; ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες. Μεταξύ μας και CB500X να ρίξεις γιατί σου γλίστρησε το Nike Air Max στο φανάρι και να πρέπει να αλλάξεις ντεπόζιτο δεν σου φτάνουν τα λεφτά, δεν σου φτάνουν για ντεπόζιτο χόντα άφρικα 1000 και 1100, για ντεπόζιτο tiger 800/900/1200, για ντεπόζιτο οτιδήποτε, οπότε κακώς κοιτάς τις Ντουκάτι, γενικά κακώς κοιτάς καινούριο μηχανάκι για χώμα, αφού μεταξύ μας τώρα, θες να το δώσεις με αγγελία "πωλείται συλλεκτική ντουλάπι μοντέρνο αντίγραφο κατζίβα έλεφαντ από ναυτικό μόνο γκαράζ μόνο με ήλιο μόνο με μωρομάντηλα το πλύσιμο μόνο 2000 χιλιόμετρα το χρόνο τιμή καινούριου άσχετοι μην ενοχλήσουν και τα έξτρα στις φωτογραφίες δεν δίδονται". Και πριν πει κανείς "εμένα μου φτάνουν τα λεφτά", ΟΚ, σου φτάνουν αλλά θες και την πίτα ολόκληρη (να πας χώμα και να το λιώσεις) και τον σκύλο χορτάτο (να είναι ανέγγιχτο) ΚΑΙ την αγγελία όπως περιγράφεται πιο πίσω. Δεν σε κατηγορώ τυχαίε συνφορουμίτη γιατί δικά σου είναι θες τα δίνεις θες όχι, δικαίωμα σου και μαγκιά σου. Αλλά μην μου πεις ότι αν το ντεπόζιτο είχε 100 ευρώ (λέμε τώρα ΑΝ) θα ήσουν ΟΚ και θα τσάκιζες ένα το μήνα για την πλάκα σου...

Το μηχανάκι (όπως και το Τ7) είναι μιά χαρά σε διαστάσεις, η σέλα του δεν είναι η πιο χορταστική για τουρισμό και... δεν υπήρξε reviewer που να είπε ότι ζορίστηκε σε οποιαδήποτε συνθήκη.

Ακόμα ένας που συζητάει για τον φλωράκο φραπεδόβιο, μεσήλιξ, δεν είναι Χρηστάκης Σημύδας σε καμία περίπτωση. Είναι μιά χαρά για city carving λέει ο συμπαθής σαουδαφρικανούλης.

 
Τελευταία επεξεργασία:

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Προσπαθώντας να κάνω μερικούς φίλους ακόμα, διαβάζω και δεν ξέρω τι συζητάμε.

Ένα μηχανάκι των 20,000 ευρώ με τα εξτραδάκια του ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΛΕΜΠΕΣ και δεν το λέω καθόλου χιουμοριστικά. Ειδικά όταν συζητάμε την κίνηση σε τερέν που το κάνει σώβρακο για πλάκα, ακόμα και αν δεν το ρίξεις κάτω θα γεμίσει σημάδια από πετραδάκια και κλαδιά.

Αυτά που συζητάμε για την κατηγορία "του εικοσάρικου+" είναι αστεία, η πικρή αλήθεια είναι ότι αν είσαι υπάλληλος έστω σχετικά καλοπληρωμένος (δηλαδή κάτι πάνω από χιλιάρικο στην χώρα μας) το μηχανάκι ΔΕΝ είναι για τα δόντια σου, όσο και να σε θεωρεί η κυρά Κατίνα κελεπούρι για την κόρη της και η ducati finance κρίνει το εκκαθαριστικό σου ικανοποιητικό για χρηματοδότηση.

Το έριξες και τσάκισες το ντεπόζιτο; ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες. Μεταξύ μας και CB500X να ρίξεις γιατί σου γλίστρησε το Nike Air Max στο φανάρι και να πρέπει να αλλάξεις ντεπόζιτο δεν σου φτάνουν τα λεφτά, δεν σου φτάνουν για ντεπόζιτο χόντα άφρικα 1000 και 1100, για ντεπόζιτο tiger 800/900/1200, για ντεπόζιτο οτιδήποτε, οπότε κακώς κοιτάς τις Ντουκάτι, γενικά κακώς κοιτάς καινούριο μηχανάκι για χώμα, αφού μεταξύ μας τώρα, θες να το δώσεις με αγγελία "πωλείται συλλεκτική ντουλάπι μοντέρνο αντίγραφο κατζίβα έλεφαντ από ναυτικό μόνο γκαράζ μόνο με ήλιο μόνο με μωρομάντηλα το πλύσιμο μόνο 2000 χιλιόμετρα το χρόνο τιμή καινούριου άσχετοι μην ενοχλήσουν και τα έξτρα στις φωτογραφίες δεν δίδονται". Και πριν πει κανείς "εμένα μου φτάνουν τα λεφτά", ΟΚ, σου φτάνουν αλλά θες και την πίτα ολόκληρη (να πας χώμα και να το λιώσεις) και τον σκύλο χορτάτο (να είναι ανέγγιχτο) ΚΑΙ την αγγελία όπως περιγράφεται πιο πίσω. Δεν σε κατηγορώ τυχαίε συνφορουμίτη γιατί δικά σου είναι θες τα δίνεις θες όχι, δικαίωμα σου και μαγκιά σου. Αλλά μην μου πεις ότι αν το ντεπόζιτο είχε 100 ευρώ (λέμε τώρα ΑΝ) θα ήσουν ΟΚ και θα τσάκιζες ένα το μήνα για την πλάκα σου...

Το μηχανάκι (όπως και το Τ7) είναι μιά χαρά σε διαστάσεις, η σέλα του δεν είναι η πιο χορταστική για τουρισμό και... δεν υπήρξε reviewer που να είπε ότι ζορίστηκε σε οποιαδήποτε συνθήκη.

Ακόμα ένας που συζητάει για τον φλωράκο φραπεδόβιο, μεσήλιξ, δεν είναι Χρηστάκης Σημύδας σε καμία περίπτωση. Είναι μιά χαρά για city carving λέει ο συμπαθής σαουδαφρικανούλης.

Είσαι θεούλης σκέτος.... το 'παμε!
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
αφηνω ενα αποδεικτικό.


Στάλθηκε από το SM-G973U1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
χαχαχαχχα
Το κρατάω να το θυμάμαι αν σε πέτυχω σε καμία αγγελία με desert X :ha
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
Οταν περνεις μια μοτο ειναι για να την κανεις βολτα, να την βαλεις χωμα να πας στην πιστα να πεσεις να σηκωθεις να πας ταξιδι κλπ κλπ αλλιως να παρουμε ολοι μοτο 25 ετων να ημαστε σιγουροι! Ομορφο το Ντουκατι οπως ολα τα Ντουκατι!
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Δεν καταλαβαίνω το σχόλιο περι πλέμπας και τι σχέσει έχει με το για ποιον είναι και για ποιον δεν είναι το desertx. Το μηχανάκι έχει 17.5k (με κάγκελα και ποδιά 18.1k ). Δηλαδή το 890 R με 17k για ποιον είναι? Το 1290 S με 22k? Το 1250 το GS με 19k? Το Αφρικα 1100 adv με 18k? Επίσης τι σημασία έχει άν δει ποτέ χώμα. Λές και όλοι οι κάτοχοι zx-10R ( των 23k ) μπαίνουν πάντα πίστα ή οι κάτοχοι tiger 1200 ( των 20k ) ταξιδεύουν συνέχεια.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Κολλάμε κύριε βιβ λα Φρανς στο ότι έχει... Ακριβά ανταλλακτικά και άρα δεν κάνει για χώμα. Γιατί όλα τα άλλα χωμάτινα και τουριστικά και πόλης είναι φτιαγμένα από παπιέ μασέ και είναι 100% επαναφερόμενα σε εργοστασιακή κατάσταση φρεσκάδας με κέρματα, όλοι το ξέρουν αυτό.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Κολλάμε κύριε βιβ λα Φρανς στο ότι έχει... Ακριβά ανταλλακτικά και άρα δεν κάνει για χώμα. Γιατί όλα τα άλλα χωμάτινα και τουριστικά και πόλης είναι φτιαγμένα από παπιέ μασέ και είναι 100% επαναφερόμενα σε εργοστασιακή κατάσταση φρεσκάδας με κέρματα, όλοι το ξέρουν αυτό.
Έχω δει ότι ορισμένα μηχανάκια, κάτω απ'την σέλα, έχουν μια σχισμή και ένα αυτοκόλλητο που λέει "insert coin to continue" :laugh:
Αυτό εννοούν οι κατασκευαστές;;; :ha
 

christos ktm R

Μέλος
Όνομα
χρηστος
Μοτό
ktm adventure 990R
Yamaha xt 550
Piaggio liberty
honda cub 90
Το κρατάω να το θυμάμαι αν σε πέτυχω σε καμία αγγελία με desert X :ha
ποιο πιθανο ειναι να δεις το 2042 αγγελια
ktm adventure R με 57899 χλμ απο συνταξιουχο του ΝΑΤ.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Σαν το τεποζιτο του 890 r ας πούμε που έχει 1.1k. Ή το δεξί ψυγειο στην άφρικα που εχει 1k.
Να το πάμε πάλι; Η δική μου άποψη στο θέμα είναι "αν έχεις φράγκα κάνε το κέφι σου", τελεία.
Η άποψη άλλων είναι "το ντουκάτι έχει ακριβά ανταλλακτικά για να μπει χώμα".

Ενοχλεί το πρώτο αλλά το δεύτερο είναι "πες τα Χρυσόστομε". Το σχόλιο σου το βλέπω ως επιβεβαίωση της άποψης μου, ότι δηλαδή ΦΤΗΝΑ δεν μαζεύεται αν χτυπήσει κανένα μηχανάκι και δεν είναι ανάγκη να πέσει, μιά πετρούλα που πετάχτηκε από τροχό κάνει μιά χαρά ζημιά.

Whatever. Δεν με ξενίζει μιά κουβέντα "αξίζει να δώσεις 17-20 χιλιάδες όταν το Tuareg 660 θα κάνει τα ίδια πράγματα με 7000 λιγότερα" συζητώντας το VFM της μοτοσικλέτας και αφήνοντας στην άκρη ότι το ντεπόζιτο του 660 επίσης είναι εκτός βαλαντίου. Ή το "δεν μελέτησαν όσο έπρεπε το Ducati και χωρίς κάγκελα παθαίνει ζημιά σχετικά εύκολα", όπου όλοι μας αφήνουμε στην άκρη το γεγονός ότι η μοτοσικλέτα είναι κατά βάση με στυλ παλιού ντακαρίσιου και βγήκε παραδόξως και εξόχως καλή από δουλειά/σουπερμάρκετ μέχρι αμμόλοφους τέζα γκάζι. Ομοίως καλό στα πάντα του είναι το Τ7, με την γνωστή ευπάθεια της εξάτμισης και το "περίεργο" κέντρο βάρους αλλά να, βλέπεις τον Πολ και μετά γελάς με όλους μας, άσε που δεν ξέρω και δεν με νοιάζει πόσο έχει το ψαλίδι του Τ7 που είναι φτηνό και προσιτό και ευπαθές. Ή δεν ξέρω πόσο χαρούμενος είναι ο κάτοχος ΑΤ1000/1100 αν μια πετρούλα του κάνει θρύψαλα το καπακι του κινητήρα και μείνει χωρίς λάδια στο βουνό (το είδαμε και στο advrider και σε τεστ στο σωλήνα με μηδέν χιλιόμετρα) και αν το καπάκι είναι φτηνό, σίγουρα θα είναι πιο φτηνό από ντεπόζιτο, ΟΚ.

Σε χαλάει το να πληρώσεις για το χιλιάρι/χιλιοδιακοσάρι/χιλιοτρακοσάρι στο χώμα, μην το βάλεις, πρόβλημα λύθηκε.
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
το ducati εχει τα μισα πλαστικα απο ολα της κατηγοριας αυτης. Σιγουρα μικροτερη ζημια απο ολα τα υπολοιπα
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
το ducati εχει τα μισα πλαστικα απο ολα της κατηγοριας αυτης. Σιγουρα μικροτερη ζημια απο ολα τα υπολοιπα
E καλα, δεν παει ακριβως ετσι
Καποια πλαστικα σε καποιοες μοτοσυκλετες βρισκουν πιο ευκολα κατω απο καποια καποιων αλλων Καποια σπανε πιο ευκολα απο καποια αλλα Καποια ειναι ακριβα, καποια ειναι πιο ακριβα, και καποια ειναι πανακριβα Τελος παντα υπαρχει ο απροβλεπτος παραγοντας στο χωμα (πετρες, κλαδια κλπ) που μπορει να κανει την τσεπη καποιου να πονεσει, οποιοδηποτε μεγαλο συγχρονο ον οφ και να καβαλαει

...Θα συνταχτω 100% με αμυρου οσον αφορα το κοστος κτησης, χρησης, και εισοδηματος καποιου Και φυσικα οτι ο οποιοσδηποτε μπορει να παρει οτι θελει και να το χρησιμοποιησει οπως θελει Δικα του λεφτα ειναι!
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Να το πάμε πάλι; Η δική μου άποψη στο θέμα είναι "αν έχεις φράγκα κάνε το κέφι σου", τελεία.
Η άποψη άλλων είναι "το ντουκάτι έχει ακριβά ανταλλακτικά για να μπει χώμα".
Μάστορα συμφωνούμε αλλά τα γράφεις περίεργα. Η ειρωνία ή το χιουμορ χωρίς σημεία στίξης ή έστω εμότικον ( :mooning: ) στον γραπτό λόγο σε ένα φόρουμ, δεν είναι πάντα αντιληπτά.
Ή το "δεν μελέτησαν όσο έπρεπε το Ducati και χωρίς κάγκελα παθαίνει ζημιά σχετικά εύκολα", όπου όλοι μας αφήνουμε στην άκρη το γεγονός ότι η μοτοσικλέτα είναι κατά βάση με στυλ παλιού ντακαρίσιου και βγήκε παραδόξως και εξόχως καλή από δουλειά/σουπερμάρκετ μέχρι αμμόλοφους τέζα γκάζι. Ομοίως καλό στα πάντα του είναι το Τ7, με την γνωστή ευπάθεια της εξάτμισης και το "περίεργο" κέντρο βάρους αλλά να, βλέπεις τον Πολ και μετά γελάς με όλους μας
Αυτό γράφω και εγώ τόσο καιρό για το Τ7. Μην πέφτετε δεξιά και τέλος.
 
Top Bottom