Ducati Desert X...

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
εμενα το ντουκατι δεν μαρεσει,σορρυ κιολα δηλαδης.
το νορντεν απο την αλλη ειναι επιβλητικο!
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni











Δεν κάνω συχνά test-ride, δε θέλω να ξύνω πληγές τζάμπα. Επίσης δεν έχω εμπειρία από μοτοσυκλέτες της "νεότερης" εποχής, δε ξέρω από μπλιμπλίκια. Το μόνο τελευταίο μηχανάκι που οδήγησα για αρκετή ώρα είναι το Tenere και αυτό δεν έχει ηλεκτρονικά. Όλα αυτά τα λέω για να μην πάρετε τα παρακάτω τοις μετρητοίς… την αίσθηση που πήρα από το Desert X θα μεταφέρω και τίποτα άλλο.

Είναι μια μηχανή που μου έκανε εντύπωση από την πρώτη στιγμή που παρουσιάστηκε. Μόλις την είδα περνώντας από την Καλλιρόης, σταμάτησα να την χαζέψω και χωρίς να το καταλάβω έκλεισα ραντεβού για σήμερα.

Εξωτερικά λοιπόν, είναι μια κούκλα! Απόλυτα θελκτική στα λευκά της, νομίζω η καλύτερη νέο-ρετρό υλοποίηση ever… στα μάτια μου τουλάχιστον. Κάθε γωνία προσεγμένη στη λεπτομέρειά της, οι πλαϊνές συνεχόμενες λευκές επιφάνειες, χωρίς μεγάλα αυτοκόλλητα και ασυνέχειες, η ζελατίνα και οι δίδυμοι προβολείς (και η έξτρα σίτα μπροστά τους), ακόμα και θέα από τη θέση οδήγησης, η βάση που στηρίζει την TFT οθόνη, η έκκεντρα τοποθετημένη τάπα καυσίμου. Δύο ενστάσεις μόνο (ναι, εκτός από το ζιπάκι στο αριστερό μαύρο κάλυμμα)… Η ουρά μοιάζει όντως λίγο γυμνή, όχι κακοσχεδιασμένη. Το τελικό όμως μου έμοιαζε λίγο ψεύτικο, παρότι ο ήχος του είναι αρκούντως πωρωτικός, θα ήταν το μοναδικό ίσως που θα άλλαζα άμεσα με after-market.

Καβαλάω και βρίσκομαι σε μια γνώριμη θέση, όπως στα ΚΤΜ πάνω - και όχι μέσα - στη μηχανή. Η σέλα είναι παραδόξως ευρύχωρη, μπορώ να κάτσω πιο μπρος ή πιο πίσω, και τα γόνατα (είμαι 1,85) σε άνετες γωνίες. Το τιμόνι μόνο μου έπεφτε λίγο ψηλά καθιστός, αλλά όρθιος στα μαρσπιέ ήταν ακριβώς εκεί που έπρεπε, χωρίς να χρειάζεται αποστάτες.

Ξεκινάω, το set-up είναι στο Sport, full-power και με λιγότερο επεμβατικά τα συστήματα, έτσι το οδήγησα για 45 λεπτά περίπου, δεν άλλαξα τίποτα, δε μ' ενδιέφερε… Όλα είναι μαλακά και εύκολα, όπως σε κάθε καινούρια μηχανή πιστεύω. Βγαίνω στη Συγγρού, ο αέρας δε δημιουργεί ταλάντωση στο χωρίς γείσο κράνος μου, όμως με χτυπάει αρκετά στους ώμους, άλλη μια ομοιότητα με το 9x0.

Το Desert X είναι πολύ εύκολο στους ελιγμούς ανάμεσα στα αυτοκίνητα, έχει πολύ ελαφριά αίσθηση, μοιάζει περισσότερο στο Tenere παρά στο 9x0 κι ας έχει τα κιλά του δεύτερου. Το μοτέρ έχει πολύ ερεθιστικό ήχο, είναι λίγο ράθυμο μεταξύ 3000-5500 στροφές (πχ ο χιλιάρης Desmodue του Monster μου είναι σαφώς πιο εκρηκτικός εκεί) αλλά από κει και πάνω μέχρι τις 10000 που μπαίνει στα κόκκινα…γαζώνει!!! Με το αλάνθαστο quickshifter, η επιτάχυνση είναι καταιγιστική, δε θέλω και πολύ για να γίνω κανίβαλος… νούμερα κοντά στα 200 έρχονται πολύ γρήγορα και αβίαστα! Μια δυο φορές, ένιωσα ένα ελάφρωμα και ψιλοκούνημα… εκεί ψηλά, αλλά μάλλον οφείλεται στα TKC80 (και όχι STR) που φορούσε η μηχανή, ήταν αυτή των διάφορων "τεστ". Στο ίδιο χρεώνεται και μια ταλάντωση στο μπροστινό που είχα κάποιες φορές στα απότομα και δυνατά φρεναρίσματα από πολλά με την ανάρτηση να έχει καλύψει ένα μεγάλο μέρος της διαδρομής της. Η ανάρτηση δούλευε σωστά και μου επέτρεπε να αποκτήσω πολύ γρήγορα εμπιστοσύνη στη μηχανή παρά τα 50/50 λάστιχα, τα οποία πέραν των δύο παραπάνω φαινομένων δεν τα σκέφτηκα ποτέ, ούτε υποβίβαζαν την ποιότητα κύλισης. Γενικότερα ήταν ωραία σφιχτή στις εγκάρσιες ανωμαλίες, θα "έσφιγγα" λίγο την απόσβεση συμπίεσης (είναι πλήρως ρυθμιζόμενη μάλλον, αλλά δεν ασχολήθηκα) αν ήταν δικό μου, για να μειώσω το βύθισμα στα φρένα και το "ελάφρωμα" στα (πολλά) γκάζια. Τα φρένα πολύ δυνατά, όχι όμως με απότομο δάγκωμα, όπως πρέπει στο χώμα. Τέλος, σε δευτερεύοντες δρόμους που προσπαθούσα να διώξω την ουρά με γενναία χουφτώματα του γκαζιού υπό κλίση, έβλεπα το traction - και αυτό όχι συχνά - απλά από το λαμπάκι στην οθόνη, χωρίς να κόβεται η επιτάχυνση… βοηθώντας με να πάω ακόμα πιο γρήγορα!

Επέστρεψα με ένα πλατύ χαμόγελο, μου άρεσε το Desert X! Ίσως μάλιστα τα όποια "ψεγάδια" σημείωσα παραπάνω, είναι επειδή με έβαλε στην πρίζα και το οδηγούσα σαν κανίβαλος και αυτό είναι το σημαντικότερο πλεονέκτημά του. Το Tenere δεν το οδήγησα με τον ίδιο τρόπο…

Αν θα το 'παιρνα… Αν είχα τα χρήματα και ήθελα μία-για-όλα, πιθανότατα. Στο παρελθόν είχα φτάσει πολύ κοντά στην απόκτηση ενός Elefant 900ie, ποιος ξέρει ίσως κάποια στιγμή στο μέλλον καταλήξω… στον κλώνο του.
 
Τελευταία επεξεργασία:

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06











Δεν κάνω συχνά test-ride, δε θέλω να ξύνω πληγές τζάμπα. Επίσης δεν έχω εμπειρία από μοτοσυκλέτες της "νεότερης" εποχής, δε ξέρω από μπλιμπλίκια. Το μόνο τελευταίο μηχανάκι που οδήγησα για αρκετή ώρα είναι το Tenere και αυτό δεν έχει ηλεκτρονικά. Όλα αυτά τα λέω για να μην πάρετε τα παρακάτω τοις μετρητοίς… την αίσθηση που πήρα από το Desert X θα μεταφέρω και τίποτα άλλο.

Είναι μια μηχανή που μου έκανε εντύπωση από την πρώτη στιγμή που παρουσιάστηκε. Μόλις την είδα περνώντας από την Καλλιρόης, σταμάτησα να την χαζέψω και χωρίς να το καταλάβω έκλεισα ραντεβού για σήμερα.

Εξωτερικά λοιπόν, είναι μια κούκλα! Απόλυτα θελκτική στα λευκά της, νομίζω η καλύτερη νέο-ρετρό υλοποίηση ever… στα μάτια μου τουλάχιστον. Κάθε γωνία προσεγμένη στη λεπτομέρειά της, οι πλαϊνές συνεχόμενες λευκές επιφάνειες, χωρίς μεγάλα αυτοκόλλητα και ασυνέχειες, η ζελατίνα και οι δίδυμοι προβολείς (και η έξτρα σίτα μπροστά τους), ακόμα και θέα από τη θέση οδήγησης, η βάση που στηρίζει την TFT οθόνη, η έκκεντρα τοποθετημένη τάπα καυσίμου. Δύο ενστάσεις μόνο (ναι, εκτός από το ζιπάκι στο αριστερό μαύρο κάλυμμα)… Η ουρά μοιάζει όντως λίγο γυμνή, όχι κακοσχεδιασμένη. Το τελικό όμως μου έμοιαζε φτηνιάρικο, παρότι ο ήχος του είναι αρκούντως πωρωτικός, θα ήταν το μοναδικό που θα άλλαζα με after-market.

Καβαλάω και βρίσκομαι σε μια γνώριμη θέση, όπως στα ΚΤΜ πάνω - και όχι μέσα - στη μηχανή. Η σέλα είναι παραδόξως ευρύχωρη, μπορώ να κάτσω πιο μπρος ή πιο πίσω, και τα γόνατα (είμαι 1,85) σε άνετες γωνίες. Το τιμόνι μόνο μου έπεφτε λίγο ψηλά καθιστός, αλλά όρθιος στα μαρσπιέ ήταν ακριβώς εκεί που έπρεπε, χωρίς να χρειάζεται αποστάτες.

Ξεκινάω, το set-up είναι στο Sport, full-power και με λιγότερο επεμβατικά τα συστήματα, έτσι το οδήγησα για 45 λεπτά περίπου, δεν άλλαξα τίποτα, δε μ' ενδιέφερε… Όλα είναι μαλακά και εύκολα, όπως σε κάθε καινούρια μηχανή πιστεύω. Βγαίνω στη Συγγρού, ο αέρας δε δημιουργεί ταλάντωση στο χωρίς γείσο κράνος μου, όμως με χτυπάει αρκετά στους ώμους, άλλη μια ομοιότητα με το 9x0.

Το Desert X είναι πολύ εύκολο στους ελιγμούς ανάμεσα στα αυτοκίνητα, έχει πολύ ελαφριά αίσθηση, μοιάζει περισσότερο στο Tenere παρά στο 9x0 κι ας έχει τα κιλά του δεύτερου. Το μοτέρ έχει πολύ ερεθιστικό ήχο, είναι λίγο ράθυμο μεταξύ 3000-5500 στροφές (πχ ο χιλιάρης Desmodue του Monster είναι σαφώς πιο εκρηκτικός εκεί) αλλά από κει και πάνω μέχρι τις 10000 που μπαίνει στα κόκκινα…γαζώνει!!! Με το αλάνθαστο quickshifter, η επιτάχυνση είναι καταιγιστική, δε θέλω και πολύ για να γίνω κανίβαλος… νούμερα κοντά στα 200 έρχονται πολύ γρήγορα και αβίαστα! Μια δυο φορές, ένιωσα ένα ελάφρωμα και ψιλοκούνημα… εκεί ψηλά, αλλά μάλλον οφείλεται στα TKC80 (και όχι STR) που φορούσε η μηχανή, ήταν αυτή των διάφορων "τεστ". Στο ίδιο χρεώνεται και μια ταλάντωση στο μπροστινό που είχα κάποιες φορές στα απότομα και δυνατά φρεναρίσματα από πολλά με την ανάρτηση να έχει καλύψει ένα μεγάλο μέρος της διαδρομής της. Η ανάρτηση δούλευε σωστά και μου επέτρεπε να αποκτήσω πολύ γρήγορα εμπιστοσύνη στη μηχανή παρά τα 50/50 λάστιχα, τα οποία πέραν των δύο παραπάνω φαινομένων δεν τα σκέφτηκα ποτέ, ούτε υποβίβαζαν την ποιότητα κύλισης. Γενικότερα ήταν ωραία σφιχτή στις εγκάρσιες ανωμαλίες, θα "έσφιγγα" λίγο την απόσβεση συμπίεσης (είναι πλήρως ρυθμιζόμενη μάλλον, αλλά δεν ασχολήθηκα) αν ήταν δικό μου, για να μειώσω το βύθισμα στα φρένα και το "ελάφρωμα" στα (πολλά) γκάζια. Τα φρένα πολύ δυνατά, όχι όμως με απότομο δάγκωμα, όπως πρέπει στο χώμα. Τέλος, σε δευτερεύοντες δρόμους που προσπαθούσα να διώξω την ουρά με γενναία χουφτώματα του γκαζιού, έβλεπα το traction - και αυτό όχι συχνά - απλά από το λαμπάκι στην οθόνη, χωρίς να κόβεται η επιτάχυνση… βοηθώντας με να πάω ακόμα πιο γρήγορα!

Επέστρεψα με ένα πλατύ χαμόγελο, μου άρεσε το Desert X! Ίσως μάλιστα τα όποια "ψεγάδια" σημείωσα παραπάνω, είναι επειδή με έβαλε στην πρίζα και το οδηγούσα σαν κανίβαλος και αυτό είναι το σημαντικότερο πλεονέκτημά του. Το Tenere δεν το οδήγησα με τον ίδιο τρόπο…

Αν θα το 'παιρνα… Αν είχα τα χρήματα και ήθελα μία-για-όλα, πιθανότατα. Στο παρελθόν είχα φτάσει πολύ κοντά στην απόκτηση ενός Elefant 900ie, ποιος ξέρει ίσως κάποια στιγμή στο μέλλον καταλήξω… στον κλώνο του.
Μαρεσεις....ωραία απλα και όμορφα και ξεκάθαρα :)
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
… νούμερα κοντά στα 200 έρχονται πολύ γρήγορα και αβίαστα! Μια δυο φορές, ένιωσα ένα ελάφρωμα και ψιλοκούνημα… εκεί ψηλά, αλλά μάλλον οφείλεται στα TKC80 (και όχι STR) που φορούσε η μηχανή, ήταν αυτή των διάφορων "τεστ". Στο ίδιο χρεώνεται και μια ταλάντωση στο μπροστινό που είχα κάποιες φορές στα απότομα και δυνατά φρεναρίσματα από πολλά με την ανάρτηση να έχει καλύψει ένα μεγάλο μέρος της διαδρομής της. Η ανάρτηση δούλευε σωστά και μου επέτρεπε να αποκτήσω πολύ γρήγορα εμπιστοσύνη στη μηχανή παρά τα 50/50 λάστιχα, τα οποία πέραν των δύο παραπάνω φαινομένων δεν τα σκέφτηκα ποτέ, ούτε υποβίβαζαν την ποιότητα κύλισης...
Πωρωτικό ρεβιού, πόσο τιμάτε το "κόσμημα";;;
Επίσης, τα ελαστικά είναι TKC ή Wild ;;;
/// Β
 

Takisg

Μέλος
Περιοχή
Κόρινθος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Husaberg fe 550 2006
Είναι πάρα πολύ όμορφο το άτιμο.
Όντως είναι , άλλωστε ελάχιστα Ducati θα χαρακτηρίζονταν άσχημα.
Δείχνει και πολύ καλή μοτοσυκλέτα και δεν θα μπορούσε να μην είναι.
ΟΜΩΣ
Τι θα συμβεί στο αλουμίνιο ρεζερβουάρ όταν ξαπλώσει;
3000 ευρά η Termi , τα κάγκελα μπροστά Χ2 (τουλάχιστον) , 1800 μου φαίνεται το πίσω ρεζερβουάρ , 1000 τα πίσω κάγκελα που είναι και υποπλαίσιο κλπ. Δηλαδή το μηχανάκι πάει 25 εύκολα και για εμένα τουλάχιστον δεν είναι καιροί να πέφτουν αυτά τα λ7 στην λάσπη . Αν είναι να μην πατήσει χώμα , το multi θα είναι σαφώς καλύτερο. Ο προσωπικός προβληματισμός δεν είναι το κόστος κτήσης αλλά το κόστος συντήρησης αν χρησιμοποιηθεί σαν adv μοτοσυκλέτα
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Όντως είναι , άλλωστε ελάχιστα Ducati θα χαρακτηρίζονταν άσχημα.
Δείχνει και πολύ καλή μοτοσυκλέτα και δεν θα μπορούσε να μην είναι.
ΟΜΩΣ
Τι θα συμβεί στο αλουμίνιο ρεζερβουάρ όταν ξαπλώσει;
3000 ευρά η Termi , τα κάγκελα μπροστά Χ2 (τουλάχιστον) , 1800 μου φαίνεται το πίσω ρεζερβουάρ , 1000 τα πίσω κάγκελα που είναι και υποπλαίσιο κλπ. Δηλαδή το μηχανάκι πάει 25 εύκολα και για εμένα τουλάχιστον δεν είναι καιροί να πέφτουν αυτά τα λ7 στην λάσπη . Αν είναι να μην πατήσει χώμα , το multi θα είναι σαφώς καλύτερο. Ο προσωπικός προβληματισμός δεν είναι το κόστος κτήσης αλλά το κόστος συντήρησης αν χρησιμοποιηθεί σαν adv μοτοσυκλέτα
Δεν απευθύνονται σε μικρά πορτοφόλια, εδώ και χρόνια.
Όχι ότι αν έφτανε 16-20 χιλιάρικα ειναι λίγα.
 

Takisg

Μέλος
Περιοχή
Κόρινθος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Husaberg fe 550 2006
Δεν απευθύνονται σε μικρά πορτοφόλια, εδώ και χρόνια.
Όχι ότι αν έφτανε 16-20 χιλιάρικα ειναι λίγα.
Σε μικρά πορτοφόλια δεν απευθύνονται όλες οι "μεγάλες". Όμως ο κάτοχος 890R , για παράδειγμα , θα την βάλει στο σπαστήρι και την λάσπη και δεν θα στεναχωρηθεί (πολύ) αν γρατζουνίσει το ρεζερβουάρ ή αν την φέρει ανάποδα. Στην Desert όμως ; Θα μου πεις και ένα Panigale μπορεί να φέρει τούμπες σε πίστα... Δεν ξέρω , φοβάμαι ότι το μηχανάκι 99,9% θα έχει ασφάλτινη κυριλέ χρήση και μάλλον αδικείται από αυτό
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σε μικρά πορτοφόλια δεν απευθύνονται όλες οι "μεγάλες". Όμως ο κάτοχος 890R , για παράδειγμα , θα την βάλει στο σπαστήρι και την λάσπη και δεν θα στεναχωρηθεί (πολύ) αν γρατζουνίσει το ρεζερβουάρ ή αν την φέρει ανάποδα. Στην Desert όμως ; Θα μου πεις και ένα Panigale μπορεί να φέρει τούμπες σε πίστα... Δεν ξέρω , φοβάμαι ότι το μηχανάκι 99,9% θα έχει ασφάλτινη κυριλέ χρήση και μάλλον αδικείται από αυτό
Όποιος το ψωνίσει για άσφαλτο θα κάνει λάθος αγορα....αλλά ποιοι είμαστε εμείς που θα κρίνουμε??
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Όντως είναι , άλλωστε ελάχιστα Ducati θα χαρακτηρίζονταν άσχημα.
Δείχνει και πολύ καλή μοτοσυκλέτα και δεν θα μπορούσε να μην είναι.
ΟΜΩΣ
Τι θα συμβεί στο αλουμίνιο ρεζερβουάρ όταν ξαπλώσει;
3000 ευρά η Termi , τα κάγκελα μπροστά Χ2 (τουλάχιστον) , 1800 μου φαίνεται το πίσω ρεζερβουάρ , 1000 τα πίσω κάγκελα που είναι και υποπλαίσιο κλπ. Δηλαδή το μηχανάκι πάει 25 εύκολα και για εμένα τουλάχιστον δεν είναι καιροί να πέφτουν αυτά τα λ7 στην λάσπη . Αν είναι να μην πατήσει χώμα , το multi θα είναι σαφώς καλύτερο. Ο προσωπικός προβληματισμός δεν είναι το κόστος κτήσης αλλά το κόστος συντήρησης αν χρησιμοποιηθεί σαν adv μοτοσυκλέτα
Κατά τη γνώμη μου τα μόνα απαραίτητα είναι τα κάγκελα μπροστά.... Αλλά και πάλι τα 18000+ είναι πολλά!
Το αν θα επιλέξει κάποιος να τα βάλει στη λάσπη είναι άλλη συζήτηση...

Δε συμφωνώ πάντως ότι το 890R ή το 1290R το βάζεις και το Duc όχι, το Desert X χτίστηκε με αυτή τη λογική, δεν (φαίνεται να) είναι ντεμέκ "Enduro" όπως το 1260!
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom