Noμιζω το M&S μπαινει σαν χαρακτηρισμος οταν το πελμα εχει απο ενα συγκεκριμενο ποσοστο της επιφανειας του και πανω "κοιλαδες" και σχηματιζει τακουνια.k0k0s Aναφερεις οτι εχουν σκληρη γομα.
Πως γινεται απο την στιγμη που ειναι Μ+S?
Α οκ δεν το γνωριζα αυτο.Noμιζω το M&S μπαινει σαν χαρακτηρισμος οταν το πελμα εχει απο ενα συγκεκριμενο ποσοστο της επιφανειας του και πανω "κοιλαδες" και σχηματιζει τακουνια.
Εξαρταται τι εννοεις θεμα στο βρεγμενο. Πχ φορουσα πισω στο ΧΤΖ ενα Ε07 που εβγαλε 20,000+ χλμ και το αλλαξα επειδη ειχε τετραγωνισει, οχι επειδη δεν ειχε πελμα. Αρα μιλαμε για σκληρο λαστιχο, σχετικα τακουνατο. Γλιστρουσε πολυ στο βρεγμενο σε φαση που εκοβα πολυ, αλλα ποτε δεν μου δημιουργησε θεμα να με φερει σε δυσκολη θεση.Α οκ δεν το γνωριζα αυτο.
Απο την εμπειρια σου θεωρεις οτι θα εχει θεμα στο βρεγμενο? Πως το βλεπεις? Γιατι θελω αμεσα λαστιχο και το κοιταω και αυτο.
Ωραια νομιζω με καλυψες! Θενξ!Εξαρταται τι εννοεις θεμα στο βρεγμενο. Πχ φορουσα πισω στο ΧΤΖ ενα Ε07 που εβγαλε 20,000+ χλμ και το αλλαξα επειδη ειχε τετραγωνισει, οχι επειδη δεν ειχε πελμα. Αρα μιλαμε για σκληρο λαστιχο, σχετικα τακουνατο. Γλιστρουσε πολυ στο βρεγμενο σε φαση που εκοβα πολυ, αλλα ποτε δεν μου δημιουργησε θεμα να με φερει σε δυσκολη θεση.
Απο τα πρωτα 200χλμ που εχω κανει με το Μισιον αυτο που βλεπω ειναι οτι στο αρπαγμα του γκαζιου επεμβαινει το ΤC λιγοτερο απ'οτι εκανε πχ στο TKC80 αλλα σαφως περισσοτερο απότι εκανε στο τακουνατο μεν μαλακο δε STR.
Aυτο που σιγουρα πρεπει να κανω ειναι να παιξω με τις αποσβεσεις πισω γιατι το βαρος του τελικα σε λακουβες φαινεται στην αντιδραση της αναρτησης. Κατα τα αλλα στα πρωτα αυτα χιλιομετρα δεν εχω κανενα παραπονο απο ποιοτητα κυλισης, πιο ησυχο απο τα STR, λιγοτεροι κραδασμοι απο το TKC80, κανενα κουνημα σε καμια ταχυτητα.
Καλοφαγωτα... Είναι καλά λάστιχα, εξέλιξη του trailamaxΣήμερα τοποθετήθηκαν και πρώτη εντύπωση σε στεγνή άσφαλτο ειναι υπέροχα. Ειδικά σε εγκάρσιες ανωμαλίες που δεν τις αντιλαμβάνεσαι καν. Στρίβουν πολύ γρήγορα απο την κορώνα. Εχω εναν ενδιασμό για τον δείκτη ταχύτητας 69Τ . Μπ'α να εχουν θέμα γιατι τα ζεσταίνει γρήγορα.
Κλέαρχε βάλε tkc80 εμπρός και απλό mitas e07 πισω. Πας παντού (χωμα και άσφαλτο) με συμβιβασμούς. Εχει και διάρκεια. Αν θες να τα δεις στο δρόμο τα φοραω στο δικό μου, το παίρνεις για δοκιμή.Για πείτε και άλλοι γιατί είναι ανάμεσα σε αυτά, τα mitas E07+ και για λίγο ποιο off , τα Tkc80
Κλασσικος συνδυασμος πολλων αναβατων που πανε χωμα σε Ευρωπη και Αμερικη και κανουν και πολλα χμ στην ασφαλτο.Κλέαρχε βάλε tkc80 εμπρός και απλό mitas e07 πισω. Πας παντού (χωμα και άσφαλτο) με συμβιβασμούς. Εχει και διάρκεια. Αν θες να τα δεις στο δρόμο τα φοραω στο δικό μου, το παίρνεις για δοκιμή.
Καπου μπερδευεσαι. Το mission ειναι μπετον αρμε, επιπεδου heidenau K60.Ε ναι... Το mission μπορεί να χαλάσει και με μια απλή διέλευση στο χώμα
Πολύ μαλακό και πολύ καλό ασφαλτινο
Έχεις δίκιο ρε Κωστή... Μπερδεύτηκα με τα meridian..Καπου μπερδευεσαι. Το mission ειναι μπετον αρμε, επιπεδου heidenau K60.
Μην ξανασυμβεί.Έχεις δίκιο ρε Κωστή... Μπερδεύτηκα με τα meridian..
Κάνω edit στη λαλκια που έγραψα, γιατί δεν τα έχω δοκιμασει
είσαι μάγκας??Μην ξανασυμβεί.
Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ναι το φοραω εδώ και μερικούς μήνες.Κλασσικος συνδυασμος πολλων αναβατων που πανε χωμα σε Ευρωπη και Αμερικη και κανουν και πολλα χμ στην ασφαλτο.
clear: το πισω Ε07 ειναι καλυτερο στο χωμα απο το Ε07+. Το μπροστα δεν ειναι οτι καλυτερο (Ε07/Ε07+), εξ'ου και ο συνδυασμος του με tkc80 ή αλλο τακουνατο.
Στεφανε, βρηκες το Ε07 σε μη-Dakar εκδοση?