FANTIC CABALLERO 500 RALLY

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
όχι 15-16...9800
14 ετών, όχι καινούριο.

Δεν είχα δει την απάντηση του Γιώργου, κάπου στο βάθος βλέπω επανάληψη συζητησης που έχει παίξει πιο πολλές φορές από το "ρετιρέ" της τηλεόρασης
 
Τελευταία επεξεργασία:

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
14 ετών, όχι καινούριο.

Δεν είχα δει την απάντηση του Γιώργου, κάπου στο βάθος βλέπω επανάληψη συζητησης που έχει παίξει πιο πολλές φορές από το "ρετιρέ" της τηλεόρασης
Τίποτα δεν έχει παιξει πιο πολυ απο τα λάδια, λάστιχα, και βέβαια το Κωνσταντίνου και Ελένης
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
όχι 15-16...9800
άμα είναι συγκρίνουμε μεταχειρισμένα παίρνεις ένα 640 Adventure τούμπανο και με 4 χιλιάρικα είσαι αρχηγός. Προφανώς δεν έχει έτσι νόημα.

Σήμερα κούτα ένα 690R ή ένα 701 έχουν 12.300. Και θές άλλα 4 χιλιάρικα για να το κάνεις rally. 16 χιλιάρικα στο χαλαρό.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ωραία τα rally, πραγματικά είναι χάρμα οφθαλμών. Αλλά όλα τα υπόλοιπα -αν δε κάνεις rally α λα Μπούδρος- θεωρώ πως είναι αρνητικά. Αν περισσεύουν σε κάποιον (πριν και μετά τη τοποθέτηση) κανένα πρόβλημα.
Κόστος, βάρος, ευκολότερα σπασίματα, δυσκολότερες επισκευές, τερέν χωρίς τέτοια απαίτηση.... δε βρίσκω ουσιώδη ανάγκη για κάτι τέτοιο.

Βαράτε ελεύθερα.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Ωραία τα rally, πραγματικά είναι χάρμα οφθαλμών. Αλλά όλα τα υπόλοιπα -αν δε κάνεις rally α λα Μπούδρος- θεωρώ πως είναι αρνητικά. Αν περισσεύουν σε κάποιον (πριν και μετά τη τοποθέτηση) κανένα πρόβλημα.
Κόστος, βάρος, ευκολότερα σπασίματα, δυσκολότερες επισκευές, τερέν χωρίς τέτοια απαίτηση.... δε βρίσκω ουσιώδη ανάγκη για κάτι τέτοιο.

Βαράτε ελεύθερα.
Γιατι, υπαρχει αναγκη για το μηχανακι κατω απο το κιτ ραλλυ?
Ολα για το ματι τα κανουμε και την ικανοποιηση ψυχικων κενων.
Παραλια, ηλιος, σαλατες, κανα ψαρι και γυναικες. Αυτα μετρανε μονο απο επιγειες απολαυσεις.
Αντε και κανα ποδηλατο η παπι να μη νομιζει το γκομενακι πως δεν εχουμε ροδα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Γιατι, υπαρχει αναγκη για το μηχανακι κατω απο το κιτ ραλλυ?
Ολα για το ματι τα κανουμε και την ικανοποιηση ψυχικων κενων.
Παραλια, ηλιος, σαλατες, κανα ψαρι και γυναικες. Αυτα μετρανε μονο απο επιγειες απολαυσεις.
Αντε και κανα ποδηλατο η παπι να μη νομιζει το γκομενακι πως δεν εχουμε ροδα.
:ha

'νταξ.. διατυπώνουμε και καμιά αιρετική άποψη να υπάρχει και αυτή κατατεθειμένη.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ωραία τα rally, πραγματικά είναι χάρμα οφθαλμών. Αλλά όλα τα υπόλοιπα -αν δε κάνεις rally α λα Μπούδρος- θεωρώ πως είναι αρνητικά. Αν περισσεύουν σε κάποιον (πριν και μετά τη τοποθέτηση) κανένα πρόβλημα.
Κόστος, βάρος, ευκολότερα σπασίματα, δυσκολότερες επισκευές, τερέν χωρίς τέτοια απαίτηση.... δε βρίσκω ουσιώδη ανάγκη για κάτι τέτοιο.

Βαράτε ελεύθερα.
Νομίζω το προσωνυμιο rally στο συγκεκριμένο caballero είναι μάλλον μόνο θέμα marketing!

Αλλά σε αυτό που λες γενικά ο μέσος χρήστης αν έχει από κάτι να ωφεληθεί η η μείωση βάρους τίποτα άλλο. Πελώρια τεποζιτα, έξτρα προβολείς, πολλά πλαστικά και fering, roadbook holder κ.α. εν τέλει για το μάτι σου το κάνεις μόνο κακό κάνεις.

Στο exc 450 έβαλα roadbook ένα φεγγάρι και προσέθεσα 2 κιλά στο τιμόνι. Χαλι μαύρο! Τεράστια αλλαγή προς το χειρότερο
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εγώ έχασα γύρω στα 6-7 κιλά στο. Domi...για τον πύργο μόνο μιλαω
Ναι Κώστα, εγώ αναφερόμουν σε μηχανές με εντούρο μάσκες που βάζουν πύργους. Εσύ είχες φαίρινγκ, δεν είναι το ίδιο πράγμα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ναι Κώστα, εγώ αναφερόμουν σε μηχανές με εντούρο μάσκες που βάζουν πύργους. Εσύ είχες φαίρινγκ, δεν είναι το ίδιο πράγμα.
Οκ...αλλά δεν έχουν βάρος τα συστήματα αυτά.
2-3 κιλα μαζί με τα φώτα.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Για μένα και τα 2-3 είναι κιλά, τα νιώθεις και ειδικά στο τιμόνι. Βλέπω τη διαφορά όταν δένω κάτι στη μάσκα στο φαναρι πως αλλάζει όλη η συμπεριφορά στο μηχανάκι.
Εγώ παντως συμφωνώ με το Στέφανο, αν δεν το χρειάζεσαι πραγματικα(ελάχιστοι το χρειάζονται) είναι κόστος βάρος ζημιές.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
CRF300L
Προσωπικά ήμουν κοντά σε αγορά και για 3ο scrambler ίσως και το Caballero ή το rally ή το flat track...αλλά μεταξύ μας οποιος θελει πολλά χώματα αλλά και ασφαλτο και καποια αυτονομία κτλ θα του έλεγα να πάρει το μεταχειρισμένο της αγγελίας με τα εξτρα τεποζιτα ή και καποιο άλλο αντίστοιχης κατασκευής κτλ και όχι το caballero...στον πραγματικό κόσμο σημασία έχουν οι ανάγκες και τα θέλω...όχι οι θεωρητικές συγκρίσεις ή συζητήσεις...όλα στο car είναι, όλα πουλιούνται και όλα αγοράζονται, εκτός από τον Γκάντι που είναι ιδέα...
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
CRF300L
Κι επειδή κολλήσατε με το μεταχειρω, πάρτε και ένα καινούριο...

Το ότι εγώ θα έπαιρνα το scrambler εχει να κάνει με το ότι σκεφτηκα ότι πρωτα πρεπει να πηγαίνω άερα πατέρα στην άσφαλτο και μετά να παω στα χώματα...και για αυτό εδωσα και το Tenere...στην ασφαλτο μου φαινόταν παπι, στο χώμα μαούνα...αλλα και μονο ασφαλτο να πηγαινεις παλι τα μηχανακια με adventure κοπή και όψη είναι ιδανικά πολυεργαλεία για την Ελλάδα...Τα scrambler είναι πρακτικά για την πόλη και για το στυλ...παθών αλλά ποτέ μαθών...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Κι επειδή κολλήσατε με το μεταχειρω, πάρτε και ένα καινούριο...

Το ότι εγώ θα έπαιρνα το scrambler εχει να κάνει με το ότι σκεφτηκα ότι πρωτα πρεπει να πηγαίνω άερα πατέρα στην άσφαλτο και μετά να παω στα χώματα...και για αυτό εδωσα και το Tenere...στην ασφαλτο μου φαινόταν παπι, στο χώμα μαούνα...αλλα και μονο ασφαλτο να πηγαινεις παλι τα μηχανακια με adventure κοπή και όψη είναι ιδανικά πολυεργαλεία για την Ελλάδα...Τα scrambler είναι πρακτικά για την πόλη και για το στυλ...παθών αλλά ποτέ μαθών...
Μακάρι να ερχόταν στην Ελλάδα και να είχε υποστήριξη κιόλας. Δυστυχώς μάρκες όπως η fantic η swm η ajp όπως και η ccm παλαιότερα για μια μικρή αγορά όπως η Ελλάδα θα είναι πάντα φόβητρο για έναν υποψήφιο αγοραστή. Από μεταπώληση, υποστήριξη, service κλπ

Υπάρχει και το swm SUPERDUAL που άμα ήταν γνωστής μάρκας με 8 χιλιάρικα θα το αγόραζα με και θα καναμε πάρτι!
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
CRF300L
Εστειλα στο μάνιακ της Αυστραλίας ότι ο κύριος amyroukai σκέφτεται να δώσει και XR και 950 και ψάχνει το ιδανικό adve μηχανάκι για όλες τις χρήσεις και τα τεραίν...
και μου έστειλε το παρακάτω βίντεο...
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Μη μιλάς με γρίφους γέροντα! Αν κάτι έχω δει στα reviews ειναι πως δυσκολεύει λίγο στην όρθια οδήγηση το δεξί φούσκωμα στο καπάκι πάνω από την εξάτμιση και όπως είπε ο Νίκος παραπάνω οι λαιμοι της εξάτμισης που κατεβαίνουν χαμηλά. Πες μας τι έχεις παρατηρήσει.
Λοιπον ο συναδελφος ήρθε σήμερα καθότι ITας κυκλοφορεί μόνο όταν έχει ηλιο...

Το ψυγείο το παγούρι και τα πλαστικά του ψυγείου είναι λίγο στον αερα.

Λογο έλλειψης χώρου πολλά πράγματα στηρίζονται σε προβληματικά σημεία ή το ένα πάνω στο άλλο οπως πχ ο ανορθωτης.

Η καλωδίωση είναι λίγο πρόχειρη σε σημεία που χρειάζεται προστασία και προσοχη.

Η στήριξη του ψαλιδιού και του μαρσπιε γίνεται με ενα εξτρα κομμάτι εκτός του πλαισιου.

Οι δαγκάνες είναι της σειράς της brembo για την αγορά της Ασίας.

Η θέση του συνοδηγού είναι διακοσμητική καθώς τα πατάκια είναι δίπλα στην εξάτμιση και το μηχανάκι είναι πολύ μικρό.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ευχαριστούμε Σπύρο snpl για τις φωτό!

Στα ευχάριστα η Fantic εξελίσσεται σε σημαντικό παίχτη της Ευρώπης. Εξαγόρασε την Moto Minarelli απο την Yamaha. Έχει ήδη συμφωνία με την Yamaha και λαμβάνει τα μοτέρ της για τα αγωνιστικά Enduro (ενώ παράλληλα η yamaha αποσύρθηκε απο την παραγωγή Enduro). Συνεπώς τα Enduro μηχανάκια της Fantic κινούνται με μοτέρ yamaha για όποιον ενδιαφέρεται ανεβάζοντας κατακόρυφα την ποιότητα τους. Με την εξαγορά της Minarelli σε ορίζοντα 2 ετών τελειώνει την συνεργασία της με την Zongshen για τα μοτέρ όπως αυτά που φοράνε τα Caballero τα οποία θα είναι πλέον δικιάς της παραγωγής μέσω της Minarelli και μάλιστα ετοιμάζει ήδη 2κύλινδρα μηχανακια. Φήμες λένε για την χρήση των μοτέρ της Minarelli που έχουμε δει τα Yamaha MT03 και MT07 και Tenere με την άδεια της yamaha για να μην γίνεται εκ νέου εξέλιξη μοτέρ.

Συνεπώς θα μιλάμε για μια γνήσια Ιταλική εταιρεία όχι Moto morini, Benelli Ιταλο-Κινέζικες με δοκιμασμένα μοτέρ αξιόπιστα και πιστεύω σιγά σιγά θα βελτιώσει και τα κακώς κείμενα όπως κάποια που βλέπουμε στις φωτο του Σπύρου.
 
Top Bottom