G 650 X CHALLENGE

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Mαναμ αυτο το βλεπω σφραγισμενο, δεν παιζει να ανοιγει. Το realoem το λεει
61137708699
Diode relay
.
Και το βλέπεις και είναι.

Το βρήκα στον κατάλογο χτες και εγώ, είναι το 1 στο διάγραμμα, είναι δεξιά πάνω από το ψυγείο μαζί με άλλα ρελέ, μου είπε φίλος ηλεκτρολόγος βέβαια ότι οι δίοδοι είτε λειτουργούν είτε όχι, δεν τίθεται θέμα μερικής λειτουργίας (ήτοι ναι με το πίσω φρένο, όχι με το εμπρός) ειδικά όταν το εισερχόμενο ρεύμα είναι σε κοινή γραμμή.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πάμε λοιπόν...


Είχα από ημέρες φτάσει στο όριο του τι γνωρίζω να κάνω, είχα εφαρμόσει (προσπάθησα δηλαδή) αυτά που μου είπε ο el-Gatto και είχα φτάσει σε ένα πρώτο συμπέρασμα, έφταιγε "κάτι" κάτω από την ασφαλειοθήκη, της οποίας η σύνδεση με την πλεξούδα πρέπει από σχεδιασμό να "τσαλακώνεται" αρκετά για να μπει στην θέση της, οπότε ταλαιπωρεί τα καλώδια.

Το επόμενο βήμα για τα δικά μου δεδομένα ασχετοσύνης είναι το "πονάει ασφαλειοθήκη κόψει ασφαλειοθήκη" και αλλαγή με άλλη. Πιο εύκολο ακόμα είναι αλλαγή ολόκληρης πλεξούδας με άλλη.

Οπότε πριν κάνω κάτι ριζικό, αποφάσισα (όχι εύκολα γιατί τον έχουμε πρήξει τον χριστιανό) να πάω μέχρι τον Κώστα ένα πρωινό και αν μπορεί να δει κάτι, έχει καλώς. Αν όχι, υπάρχει πλάνο όπως είπαμε. Πέσαμε και σε ένα δύσκολο πρωινό για εμένα, με μιά διαμάχη επαγγελματική οποία ξεκίνησε χτες και συνεχίζεται ακόμα, οπότε δεν κατάφερα να πάω αρκετά νωρίς... Τέλος πάντων, έφτασα, βγάλαμε ντεπόζιτο, ο Κώστας ήξερε πως λύνουν οι ακροδέκτες της ασφαλειοθήκης οπότε απομακρύνουμε τα δύο ύποπτα ζεύγη που καίνε ασφάλειες και...

Βρίσκεται ένας ένοχος λοιπόν. Ο ένας ένοχος είναι το καλώδιο της 15Α ασφάλειας το οποίο είναι κομμένο σχεδόν, έχει λίγα τριχάκια/κλώνους που δουλεύουν. Κόβουμε, δεν μένει και πολύ μήκος. Κόβουμε και το άλλο γιατί έχει τσακίσει αρκετά και προσπαθούμε να ενώσουμε πάλι τα άκρα της ασφαλειοθήκης, τα οποία ασφαλώς και δεν κουμπώνουν πάλι εύκολα και τρώμε αρκετή ώρα κάνοντας ωραία δουλειά χαμάλικη αλλά άδικα γιατί δεν έχει επαρκές μήκος το υπόλοιπο...

Οπότε έχοντας ροκανίσει τον χρόνο προσπαθώντας να το κάνουμε να δείχνει "μαμά" καταφεύγουμε στην πιο ασφαλή λύση που ίσως έπρεπε να έχει γίνει εξ' αρχής χωρίς ταλαιπώρια, μιά ασφάλεια μόνη της, εξωτερική, στεγανή, σαν αυτές που μπαίνουν σε πρίζες και GPS. Μπαίνει, όλα καλά και λέει ο Κώστας κρίμα που δεν είχαμε χρόνο να δούμε και το φρένο.

Αλλά έτσι για το γαμώτο το βραχυκυκλώνει και....


ΔΕΝ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ.


ΤΙΠΟΤΑ όμως.


Το αφήνει γεφυρωμένο (εγώ ακόμα δεν το πιστεύω ότι δεν καίγεται τίποτα) αρκετή ώρα και... δεν καίγεται ασφάλεια ούτε μικρή ούτε μεγάλη. Κουνάει την ασφαλειοθήκη ζωηρά και δεν κόβεται το ρεύμα αρχικά αλλά μετά κάτι δεν πάει καλά πάλι, αλλάζουμε ασφάλεια και τέλεια... Οπότε το καλώδιο της γραμμής του φρένου απλά δεν πατούσε καλά και με το βάλε/βγάλε έφτιαξε, συν το ότι οι ασφάλειες που πήρα από το εξωτικό Μπογιάτι/Σεντ Ετιέν/Άγιο Στέφανο ήταν της φτήνιας πέραν του αποδεκτού, ευτυχώς τις ξέχασα σπίτι και πήρα άλλες από Βενιέρη που είναι ποιοτικές.


Εγώ εκείνη την ώρα δεν ξέρω αν πρέπει να χαρώ (έχω σοκαριστεί λίγο και αγχωθεί γιατί φτάσαμε/περάσαμε το χρονικό όριο που είχε μπει) ο Κώστας έχει χαρεί και μου λέει ότι ΣΤΟ ΕΙΠΑ ότι κάνει arc και ότι πιθανότερο είναι να φταίει η μεγάλη γραμμή, το οποίο τώρα που είδα καταλαβαίνω ακριβώς τι εννοούσε (γιατί αν δεν ξέρεις για τι σου μιλάνε μπορεί να φανταστείς πολλά, κανένα σωστό) αλλά πάλι, παραμένει η απορία, όποια γραμμή φρένου και αν χρησιμοποιήσεις ίδιο ρεύμα στέλνει στην γραμμή, γιατί ΜΟΝΟ το εμπρός έκαιγε.... Τέλος πάντων, αδιάφορο πιά, αφού δουλεύει. Αν είχαμε χρόνο θα το συνδέαμε κιόλας αλλά έμεινε έτσι και θα πάω το απόγευμα να πάρω υλικά να το φτιάξω όπως πρέπει.

Περίεργο #1, το μηχανάκι (λογικά) τραβάει πιο πολύ ρεύμα για να λειτουργήσει παρά για να ανάψει ένα LED φως. Η γραμμή πάθαινε ζημιά μόνο με το εμπρός φρένο ανεξάρτητα του αν δουλεύει η όχι το μοτέρ, άρα δεν ήταν μόνο θέμα κατανάλωσης ρεύματος στους εναπομείναντες κλώνους του καλωδίου της 15Α.
Περίεργο #2 (εντάξει δεν είναι, λέμε τώρα). Είσαι τεχνίτης δίκυκλων. Σου φέρνουν ένα μηχανάκι που καίει ασφάλειες. Η λύση που έχεις πρόχειρη είναι άλλαξε εμπρός τρόμπα και όταν δεν δουλέψει αυτό ασούμε λες "γαμώταγερμανικάρδέλασας πάρτε χόνδα να σωθείτε" και απλά αποσυνδέεις το φρένο αλλά θες και να λέγεσαι τεχνίτης. Γιατί;
Περίεργο #3, ο Κώστας δεν μας έχει κρεμάσει όλους ανάποδα με όσα βλέπει και δεν έχει φτιάξει οικολογικό κλίβανο να τα αποτεφρώνει να μην τον ζαλίζουν...


Δεν έχω λόγια, δεν είναι ότι έγινε κάτι ζόρικο/δύσκολο/απίθανο, είναι ότι ένα τρίωρο ασχολήθηκε ενώ θα μπορούσε να κάνει οτιδήποτε άλλο και σε τελική είτε έτυχε να είναι εύκολη η λύση στο πρόβλημα είτε όχι, ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕ ΕΝΑ ΤΡΙΩΡΟ που θα μπορούσε να κάνει οτιδήποτε άλλο και προσπάθησε πριν τα παρατήσουμε (γιατί δεν γινόταν αλλιώς χωρίς πολύ αχρείαστο κόπο) να το κάνει να μην φαίνεται "πειραγμένο", το οποίο το εκτιμώ ιδιαίτερα. Το ευχαριστώ είναι λίγο, γιατί το μηχανάκι ήταν αυτό που ονομάζω "κλέφτης χαράς" και τώρα είναι πάλι χαρά.

Πρώτο σωστό γέμισμα έδειξε 4.2λ/100χλμ λοιπόν, 165 χιλιόμετρα ως το λαμπάκι περίπου, έχει δίκιο ο Κώστας που λέει ότι ψυχολογικά δεν σε προϊδεάζει για μεγάλες εξορμήσεις. Γέμισμα με 8 ευρώ είναι αστείο :)

Κάναμε μιά ωραία συζήτηση ακόμα, αλλά δεν είναι για αυτό το νήμα.
 

akis92

Μέλος
Περιοχή
Αγια Χωματα(Ηλεια)
Όνομα
Aκης
Μοτό
R1200GS
Πάμε λοιπόν...


Είχα από ημέρες φτάσει στο όριο του τι γνωρίζω να κάνω, είχα εφαρμόσει (προσπάθησα δηλαδή) αυτά που μου είπε ο el-Gatto και είχα φτάσει σε ένα πρώτο συμπέρασμα, έφταιγε "κάτι" κάτω από την ασφαλειοθήκη, της οποίας η σύνδεση με την πλεξούδα πρέπει από σχεδιασμό να "τσαλακώνεται" αρκετά για να μπει στην θέση της, οπότε ταλαιπωρεί τα καλώδια.

Το επόμενο βήμα για τα δικά μου δεδομένα ασχετοσύνης είναι το "πονάει ασφαλειοθήκη κόψει ασφαλειοθήκη" και αλλαγή με άλλη. Πιο εύκολο ακόμα είναι αλλαγή ολόκληρης πλεξούδας με άλλη.

Οπότε πριν κάνω κάτι ριζικό, αποφάσισα (όχι εύκολα γιατί τον έχουμε πρήξει τον χριστιανό) να πάω μέχρι τον Κώστα ένα πρωινό και αν μπορεί να δει κάτι, έχει καλώς. Αν όχι, υπάρχει πλάνο όπως είπαμε. Πέσαμε και σε ένα δύσκολο πρωινό για εμένα, με μιά διαμάχη επαγγελματική οποία ξεκίνησε χτες και συνεχίζεται ακόμα, οπότε δεν κατάφερα να πάω αρκετά νωρίς... Τέλος πάντων, έφτασα, βγάλαμε ντεπόζιτο, ο Κώστας ήξερε πως λύνουν οι ακροδέκτες της ασφαλειοθήκης οπότε απομακρύνουμε τα δύο ύποπτα ζεύγη που καίνε ασφάλειες και...

Βρίσκεται ένας ένοχος λοιπόν. Ο ένας ένοχος είναι το καλώδιο της 15Α ασφάλειας το οποίο είναι κομμένο σχεδόν, έχει λίγα τριχάκια/κλώνους που δουλεύουν. Κόβουμε, δεν μένει και πολύ μήκος. Κόβουμε και το άλλο γιατί έχει τσακίσει αρκετά και προσπαθούμε να ενώσουμε πάλι τα άκρα της ασφαλειοθήκης, τα οποία ασφαλώς και δεν κουμπώνουν πάλι εύκολα και τρώμε αρκετή ώρα κάνοντας ωραία δουλειά χαμάλικη αλλά άδικα γιατί δεν έχει επαρκές μήκος το υπόλοιπο...

Οπότε έχοντας ροκανίσει τον χρόνο προσπαθώντας να το κάνουμε να δείχνει "μαμά" καταφεύγουμε στην πιο ασφαλή λύση που ίσως έπρεπε να έχει γίνει εξ' αρχής χωρίς ταλαιπώρια, μιά ασφάλεια μόνη της, εξωτερική, στεγανή, σαν αυτές που μπαίνουν σε πρίζες και GPS. Μπαίνει, όλα καλά και λέει ο Κώστας κρίμα που δεν είχαμε χρόνο να δούμε και το φρένο.

Αλλά έτσι για το γαμώτο το βραχυκυκλώνει και....


ΔΕΝ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ.


ΤΙΠΟΤΑ όμως.


Το αφήνει γεφυρωμένο (εγώ ακόμα δεν το πιστεύω ότι δεν καίγεται τίποτα) αρκετή ώρα και... δεν καίγεται ασφάλεια ούτε μικρή ούτε μεγάλη. Κουνάει την ασφαλειοθήκη ζωηρά και δεν κόβεται το ρεύμα αρχικά αλλά μετά κάτι δεν πάει καλά πάλι, αλλάζουμε ασφάλεια και τέλεια... Οπότε το καλώδιο της γραμμής του φρένου απλά δεν πατούσε καλά και με το βάλε/βγάλε έφτιαξε, συν το ότι οι ασφάλειες που πήρα από το εξωτικό Μπογιάτι/Σεντ Ετιέν/Άγιο Στέφανο ήταν της φτήνιας πέραν του αποδεκτού, ευτυχώς τις ξέχασα σπίτι και πήρα άλλες από Βενιέρη που είναι ποιοτικές.


Εγώ εκείνη την ώρα δεν ξέρω αν πρέπει να χαρώ (έχω σοκαριστεί λίγο και αγχωθεί γιατί φτάσαμε/περάσαμε το χρονικό όριο που είχε μπει) ο Κώστας έχει χαρεί και μου λέει ότι ΣΤΟ ΕΙΠΑ ότι κάνει arc και ότι πιθανότερο είναι να φταίει η μεγάλη γραμμή, το οποίο τώρα που είδα καταλαβαίνω ακριβώς τι εννοούσε (γιατί αν δεν ξέρεις για τι σου μιλάνε μπορεί να φανταστείς πολλά, κανένα σωστό) αλλά πάλι, παραμένει η απορία, όποια γραμμή φρένου και αν χρησιμοποιήσεις ίδιο ρεύμα στέλνει στην γραμμή, γιατί ΜΟΝΟ το εμπρός έκαιγε.... Τέλος πάντων, αδιάφορο πιά, αφού δουλεύει. Αν είχαμε χρόνο θα το συνδέαμε κιόλας αλλά έμεινε έτσι και θα πάω το απόγευμα να πάρω υλικά να το φτιάξω όπως πρέπει.

Περίεργο #1, το μηχανάκι (λογικά) τραβάει πιο πολύ ρεύμα για να λειτουργήσει παρά για να ανάψει ένα LED φως. Η γραμμή πάθαινε ζημιά μόνο με το εμπρός φρένο ανεξάρτητα του αν δουλεύει η όχι το μοτέρ, άρα δεν ήταν μόνο θέμα κατανάλωσης ρεύματος στους εναπομείναντες κλώνους του καλωδίου της 15Α.
Περίεργο #2 (εντάξει δεν είναι, λέμε τώρα). Είσαι τεχνίτης δίκυκλων. Σου φέρνουν ένα μηχανάκι που καίει ασφάλειες. Η λύση που έχεις πρόχειρη είναι άλλαξε εμπρός τρόμπα και όταν δεν δουλέψει αυτό ασούμε λες "γαμώταγερμανικάρδέλασας πάρτε χόνδα να σωθείτε" και απλά αποσυνδέεις το φρένο αλλά θες και να λέγεσαι τεχνίτης. Γιατί;
Περίεργο #3, ο Κώστας δεν μας έχει κρεμάσει όλους ανάποδα με όσα βλέπει και δεν έχει φτιάξει οικολογικό κλίβανο να τα αποτεφρώνει να μην τον ζαλίζουν...


Δεν έχω λόγια, δεν είναι ότι έγινε κάτι ζόρικο/δύσκολο/απίθανο, είναι ότι ένα τρίωρο ασχολήθηκε ενώ θα μπορούσε να κάνει οτιδήποτε άλλο και σε τελική είτε έτυχε να είναι εύκολη η λύση στο πρόβλημα είτε όχι, ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕ ΕΝΑ ΤΡΙΩΡΟ που θα μπορούσε να κάνει οτιδήποτε άλλο και προσπάθησε πριν τα παρατήσουμε (γιατί δεν γινόταν αλλιώς χωρίς πολύ αχρείαστο κόπο) να το κάνει να μην φαίνεται "πειραγμένο", το οποίο το εκτιμώ ιδιαίτερα. Το ευχαριστώ είναι λίγο, γιατί το μηχανάκι ήταν αυτό που ονομάζω "κλέφτης χαράς" και τώρα είναι πάλι χαρά.

Πρώτο σωστό γέμισμα έδειξε 4.2λ/100χλμ λοιπόν, 165 χιλιόμετρα ως το λαμπάκι περίπου, έχει δίκιο ο Κώστας που λέει ότι ψυχολογικά δεν σε προϊδεάζει για μεγάλες εξορμήσεις. Γέμισμα με 8 ευρώ είναι αστείο :)

Κάναμε μιά ωραία συζήτηση ακόμα, αλλά δεν είναι για αυτό το νήμα.
Προσεχε με τις συζητησεις γιατι απο εκεινο το γκαραζ με τον el-Gatto οι περισσοτεροι βγαινουν οπαδοι της πορτοκαλι ομαδας.

Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Οπαδός ελπίζω να μην γίνω ποτέ. Ιδιοκτήτης δεν το αποκλείω στο μέλλον.

Από την πορτοκαλί γκάμα το 1290R/S με έχουν ήδη κερδίσει αλλά όσο περισσότερα μηχανάκια οδηγώ τόσο συνεχίζω να βεβαιώνομαι ότι τίποτα δεν είναι σαν ένα καλό τετρακύλινδρο σε σειρά.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Πάμε λοιπόν...


Είχα από ημέρες φτάσει στο όριο του τι γνωρίζω να κάνω, είχα εφαρμόσει (προσπάθησα δηλαδή) αυτά που μου είπε ο el-Gatto και είχα φτάσει σε ένα πρώτο συμπέρασμα, έφταιγε "κάτι" κάτω από την ασφαλειοθήκη, της οποίας η σύνδεση με την πλεξούδα πρέπει από σχεδιασμό να "τσαλακώνεται" αρκετά για να μπει στην θέση της, οπότε ταλαιπωρεί τα καλώδια.

Το επόμενο βήμα για τα δικά μου δεδομένα ασχετοσύνης είναι το "πονάει ασφαλειοθήκη κόψει ασφαλειοθήκη" και αλλαγή με άλλη. Πιο εύκολο ακόμα είναι αλλαγή ολόκληρης πλεξούδας με άλλη.

Οπότε πριν κάνω κάτι ριζικό, αποφάσισα (όχι εύκολα γιατί τον έχουμε πρήξει τον χριστιανό) να πάω μέχρι τον Κώστα ένα πρωινό και αν μπορεί να δει κάτι, έχει καλώς. Αν όχι, υπάρχει πλάνο όπως είπαμε. Πέσαμε και σε ένα δύσκολο πρωινό για εμένα, με μιά διαμάχη επαγγελματική οποία ξεκίνησε χτες και συνεχίζεται ακόμα, οπότε δεν κατάφερα να πάω αρκετά νωρίς... Τέλος πάντων, έφτασα, βγάλαμε ντεπόζιτο, ο Κώστας ήξερε πως λύνουν οι ακροδέκτες της ασφαλειοθήκης οπότε απομακρύνουμε τα δύο ύποπτα ζεύγη που καίνε ασφάλειες και...

Βρίσκεται ένας ένοχος λοιπόν. Ο ένας ένοχος είναι το καλώδιο της 15Α ασφάλειας το οποίο είναι κομμένο σχεδόν, έχει λίγα τριχάκια/κλώνους που δουλεύουν. Κόβουμε, δεν μένει και πολύ μήκος. Κόβουμε και το άλλο γιατί έχει τσακίσει αρκετά και προσπαθούμε να ενώσουμε πάλι τα άκρα της ασφαλειοθήκης, τα οποία ασφαλώς και δεν κουμπώνουν πάλι εύκολα και τρώμε αρκετή ώρα κάνοντας ωραία δουλειά χαμάλικη αλλά άδικα γιατί δεν έχει επαρκές μήκος το υπόλοιπο...

Οπότε έχοντας ροκανίσει τον χρόνο προσπαθώντας να το κάνουμε να δείχνει "μαμά" καταφεύγουμε στην πιο ασφαλή λύση που ίσως έπρεπε να έχει γίνει εξ' αρχής χωρίς ταλαιπώρια, μιά ασφάλεια μόνη της, εξωτερική, στεγανή, σαν αυτές που μπαίνουν σε πρίζες και GPS. Μπαίνει, όλα καλά και λέει ο Κώστας κρίμα που δεν είχαμε χρόνο να δούμε και το φρένο.

Αλλά έτσι για το γαμώτο το βραχυκυκλώνει και....


ΔΕΝ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ.


ΤΙΠΟΤΑ όμως.


Το αφήνει γεφυρωμένο (εγώ ακόμα δεν το πιστεύω ότι δεν καίγεται τίποτα) αρκετή ώρα και... δεν καίγεται ασφάλεια ούτε μικρή ούτε μεγάλη. Κουνάει την ασφαλειοθήκη ζωηρά και δεν κόβεται το ρεύμα αρχικά αλλά μετά κάτι δεν πάει καλά πάλι, αλλάζουμε ασφάλεια και τέλεια... Οπότε το καλώδιο της γραμμής του φρένου απλά δεν πατούσε καλά και με το βάλε/βγάλε έφτιαξε, συν το ότι οι ασφάλειες που πήρα από το εξωτικό Μπογιάτι/Σεντ Ετιέν/Άγιο Στέφανο ήταν της φτήνιας πέραν του αποδεκτού, ευτυχώς τις ξέχασα σπίτι και πήρα άλλες από Βενιέρη που είναι ποιοτικές.


Εγώ εκείνη την ώρα δεν ξέρω αν πρέπει να χαρώ (έχω σοκαριστεί λίγο και αγχωθεί γιατί φτάσαμε/περάσαμε το χρονικό όριο που είχε μπει) ο Κώστας έχει χαρεί και μου λέει ότι ΣΤΟ ΕΙΠΑ ότι κάνει arc και ότι πιθανότερο είναι να φταίει η μεγάλη γραμμή, το οποίο τώρα που είδα καταλαβαίνω ακριβώς τι εννοούσε (γιατί αν δεν ξέρεις για τι σου μιλάνε μπορεί να φανταστείς πολλά, κανένα σωστό) αλλά πάλι, παραμένει η απορία, όποια γραμμή φρένου και αν χρησιμοποιήσεις ίδιο ρεύμα στέλνει στην γραμμή, γιατί ΜΟΝΟ το εμπρός έκαιγε.... Τέλος πάντων, αδιάφορο πιά, αφού δουλεύει. Αν είχαμε χρόνο θα το συνδέαμε κιόλας αλλά έμεινε έτσι και θα πάω το απόγευμα να πάρω υλικά να το φτιάξω όπως πρέπει.

Περίεργο #1, το μηχανάκι (λογικά) τραβάει πιο πολύ ρεύμα για να λειτουργήσει παρά για να ανάψει ένα LED φως. Η γραμμή πάθαινε ζημιά μόνο με το εμπρός φρένο ανεξάρτητα του αν δουλεύει η όχι το μοτέρ, άρα δεν ήταν μόνο θέμα κατανάλωσης ρεύματος στους εναπομείναντες κλώνους του καλωδίου της 15Α.
Περίεργο #2 (εντάξει δεν είναι, λέμε τώρα). Είσαι τεχνίτης δίκυκλων. Σου φέρνουν ένα μηχανάκι που καίει ασφάλειες. Η λύση που έχεις πρόχειρη είναι άλλαξε εμπρός τρόμπα και όταν δεν δουλέψει αυτό ασούμε λες "γαμώταγερμανικάρδέλασας πάρτε χόνδα να σωθείτε" και απλά αποσυνδέεις το φρένο αλλά θες και να λέγεσαι τεχνίτης. Γιατί;
Περίεργο #3, ο Κώστας δεν μας έχει κρεμάσει όλους ανάποδα με όσα βλέπει και δεν έχει φτιάξει οικολογικό κλίβανο να τα αποτεφρώνει να μην τον ζαλίζουν...


Δεν έχω λόγια, δεν είναι ότι έγινε κάτι ζόρικο/δύσκολο/απίθανο, είναι ότι ένα τρίωρο ασχολήθηκε ενώ θα μπορούσε να κάνει οτιδήποτε άλλο και σε τελική είτε έτυχε να είναι εύκολη η λύση στο πρόβλημα είτε όχι, ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕ ΕΝΑ ΤΡΙΩΡΟ που θα μπορούσε να κάνει οτιδήποτε άλλο και προσπάθησε πριν τα παρατήσουμε (γιατί δεν γινόταν αλλιώς χωρίς πολύ αχρείαστο κόπο) να το κάνει να μην φαίνεται "πειραγμένο", το οποίο το εκτιμώ ιδιαίτερα. Το ευχαριστώ είναι λίγο, γιατί το μηχανάκι ήταν αυτό που ονομάζω "κλέφτης χαράς" και τώρα είναι πάλι χαρά.

Πρώτο σωστό γέμισμα έδειξε 4.2λ/100χλμ λοιπόν, 165 χιλιόμετρα ως το λαμπάκι περίπου, έχει δίκιο ο Κώστας που λέει ότι ψυχολογικά δεν σε προϊδεάζει για μεγάλες εξορμήσεις. Γέμισμα με 8 ευρώ είναι αστείο :)

Κάναμε μιά ωραία συζήτηση ακόμα, αλλά δεν είναι για αυτό το νήμα.
Nταξ...μη τα παρα-λες...δεν ήταν κάτι σπουδαίο άλλωστε...πολύ απλή η βλάβη ,την έχω συναντήσει κ στα καλύτερα(βλ.ΚΤΜ) ,και εύκολα επισκευάσιμη.
Τον πολύ τον χρόνο τον φάγαμε στην προσπάθεια να κουμπώσει "μαμά" το σύστημα ,επειδή είχα καταλάβει οτι δίνεις σημασία σε αυτό.
Οταν αποφασίσαμε να γίνει απλά σωστό κ λειτουργικό ,ήταν θέμα 5αλέπτου.

Χαίρομαι με τη χαρά σου ,κ γενικά "τη βρίσκω" να βρίσκω λύσεις σε ηλεκτρομηχανολογικούς μοτο-γρίφους.
Χάρηκα κ για την ευκαιρία να τα πούμε από κοντά μετά από πολύ καιρό.
Εύχομαι αυτό να είναι το τελευταίο πρόβλημα.
Να το χαρείς φίλε Γιάννη.


ΥΓ: Βροχή έφαγες ή τη γλύτωσες ;
 
Τελευταία επεξεργασία:

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Έκλαψα.
Σκέψου πόσο με τα μούτρα πέσαν στο μηχανάκι, ούτε να γνωριστούν δεν πρόλαβαν :laugh::laugh::roflmao::laugh:
:ha:ha:ha
Ναι ρε μλκς...γμστα...την ώρα που έγραφα ,στα μισά ,με πήρε τηλ ένας Γιώργης ΚαΤεΜάς με πρόβλημα...του έκανα τηλεδιάγνωση ,κ γύρισα να τελειώσω το πόστ. o_O
Εγραφα για τον Γιάννη κι είχα φρέσκο στο μυαλό μου τον Γιώργη.
Ευχομαι να τα χαρούν κι ο Γιάννης κι ο Γιώργης.:)
Αλλιώς να πάρουν ΧόνΔα.:p
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Nταξ...μη τα παρα-λες...δεν ήταν κάτι σπουδαίο άλλωστε...
....
Εύχομαι αυτό να είναι το τελευταίο πρόβλημα.
...
ΥΓ: Βροχή έφαγες ή τη γλύτωσες ;
Σπουδαίο είναι/δεν είναι, ήταν κάτι που δεν ήξερα να κάνω οπότε μεγάλο ήταν σίγουρα. Κουταμάρα που δεν στο είπα εξ' αρχής, εκείνο το κοντούλι φαινόταν λειψό αλλά δεν φαντάστηκα ότι θα μας αργήσει τόσο. Τέλος καλό όλα καλά και πάλι ευχαριστώ.

Ψιχάλα ευτυχώς, λίγη στο Σίτι οφ Πίτζιον μέχρι να βάλω μπετζίνα και τοπικά στην ΕΟ.

Μετά την φοβία "μηχανάκι χωρίς ABS στην βροχή" που με κυνηγάει από το lowside με το fazer και μετά, υπάρχει η "γλιστερά τακούνια στην βροχή" που συζητείται ως καθόλου αβάσιμη από πολλά γραφόμενα στο ίντερνετΣ και δεν βιάζομαι να επιβεβαιώσω.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Προσεχε με τις συζητησεις γιατι απο εκεινο το γκαραζ με τον el-Gatto οι περισσοτεροι βγαινουν οπαδοι της πορτοκαλι ομαδας.

Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Έβγαιναν.... Εβγαιναν
 

akis92

Μέλος
Περιοχή
Αγια Χωματα(Ηλεια)
Όνομα
Aκης
Μοτό
R1200GS
Eρωτηση αν καποιος γνωριζει...τα καγκελα της τουρατεκ για βαλιτσες /σαμαρια κουμπωνουν μονο στο δικο της υποπλαισιο η και στο μαμα;

Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ψάχνοντας για λύση στο αστείο θέμα με τις ασφάλειες... (ακόμα) είχα μιά αναλαμπή.

Όταν με τον ελ-γάτο διορθώσαμε (διόρθωσε εκείνος δηλαδή, εγώ ήμουν απλά βοηθός πιστολάκι) το ένα πρόβλημα με το φθαρμένο/κομμένο πολύκλωνο καλώδιο της 15Α ασφάλειας, πρόσεξα κάτι (που θα επιβεβαιώσω αργότερα), δηλαδή μιά κομμένη γραμμή που πήγαινε στο πίσω μέρος της μοτοσικλέτας που είχε ρεύμα με κλειστό διακόπτη. Και το λέω γιατί είχαμε κλείσει ρεύματα (και είχαμε βγάλει και τις περισσότερες ασφάλειες ψάχνοντας) για να κάνει σύνδεση αλλά αυτό έκανε τσαφ όταν ακούμπησε στο υποπλαίσιο (το είχαμε γδύσει για να δούμε τι είναι) και βγάλαμε πόλο (όχι Ραλφ Λόρεν). Οπότε σκέφτομαι, παίζει κάποια εξυπνάδα με δαύτο, είπαμε θα επιβεβαιώσω αφού κοιτάξω ξανά, αλλά αν παίρνει ρεύμα ενώ δεν πρέπει να έχει πουθενά χωρίς κλειδί είναι πάντα ένα κακό δείγμα γενικά.

Δεν έχω δει καθόλου το σπαγκέτι καλωδίων εμπρός από τον λαιμό, μήπως έχει γίνει κάποια κακοσύνδεση εκεί (να επηρεάζει την προαναφερθείσα γραμμή; ποτέ δεν ξέρεις). Έχουν συνδεθεί τα LED στην θέση του μαμά προβολέα. Το "κώνος" ανάβει με την μικρή σκάλα, το "σποτ" με την μεγάλη σκάλα και έχει κουμπί για να ανάβουν και τα δύο μαζί. Έχει αφεθεί το καλώδιο από την ψείρα θέσης χύμα.

Αν πούμε ότι θέλω να γίνει πιο "νοικοκυρεμένα" το πράγμα, ίσως και με μεγαλύτερη ασφάλεια, το να μπει ένα ρελέ που θα παίρνει εντολή "μικρή σκάλα, μεγάλη σκάλα, μαζί" ή πιο απλά "μικρή σκάλα, μαζί" και το κουμπί που έχει τώρα να σβήνει τα φώτα εντελώς (για το εκτός δρόμου για οικονομία στο ρεύμα) πόσο εφικτό είναι; Εντάξει ξέρω ότι τίποτα δεν είναι αδύνατον. Ίσως η πιο σωστή ερώτηση είναι που βρίσκω/πως ζητάω το ρελέ (το σκρουτζ δεν βοήθησε πολύ). Το να το συνδέσω φαντάζομαι ότι δεν είναι ΤΡΕΛΗ μαγεία, θέλω να πιστεύω ότι πιάνει το χέρι μου ως εκεί.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
To καλωδιο που παει πισω και εχει συνεχεια ρευμα παιζει να ειναι για κανενα συναγερμο.

Για τα φωτα απ'οσο ξερω και απ'οσα εχω τοποθετησει θες ενα ρελε ξεχωριστο για καθε σκαλα, δεν ξερω αν υπαρχει κανα γκατζετακι να τα απλοποιει.
Το καθε ρελε παιρνει ρευμα για τροφοδοσια απο τη μπαταρια, και παιρνει εντολη απο το μαμα διακοπτη καθε σκαλας. Εαν ο εργοστασιακος διακοπτης δεν εχει θεση ολα σβηστα, τοτε θες απο αλλο ενα ρελε σε καθε γραμμη για να το κανεις αυτο... Περιπλεκεται το πραγμα. Καλυτερα βαλε λαμπες LED για οικονομια.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
To καλωδιο που παει πισω και εχει συνεχεια ρευμα παιζει να ειναι για κανενα συναγερμο.

Για τα φωτα απ'οσο ξερω και απ'οσα εχω τοποθετησει θες ενα ρελε ξεχωριστο για καθε σκαλα, δεν ξερω αν υπαρχει κανα γκατζετακι να τα απλοποιει.
Το καθε ρελε παιρνει ρευμα για τροφοδοσια απο τη μπαταρια, και παιρνει εντολη απο το μαμα διακοπτη καθε σκαλας. Εαν ο εργοστασιακος διακοπτης δεν εχει θεση ολα σβηστα, τοτε θες απο αλλο ενα ρελε σε καθε γραμμη για να το κανεις αυτο... Περιπλεκεται το πραγμα. Καλυτερα βαλε λαμπες LED για οικονομια.
LED φοράει, προβολείς Baja Design. Ο "μικρή σκάλα" έχει φως περιμετρικά σε κώνο και ενοχλεί (λογικό). Η "μεγάλη σκάλα" είναι σποτ που φωτίζει το κέντρο της μικρής και λίγο περιφερειακά και δεν ενοχλεί. Οπότε κατά κανόνα πάω με την μεγάλη σκάλα και απλά πατάω το κουμπί για τις δύο όταν είναι άδειος ο δρόμος. Αν αλλάξω καλώδια αυτό λύνεται, πιο πολύ ψυχολογικό θέμα είναι να μην βλέπω το μπλε idiot light στο καντράν.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αφήνω αυτό εδώ γιατί χρειάζεται. Πηγή: BMW G650X Challenge Thread Index

Αν κάποιος θέλει να παραγγείλει backup, ας ρίξει ένα σήμα να μοιραστούν τα έξοδα αποστολής.


The Germany company Getor makes OEM-equivalent throttle and clutch cables for the X-Challenge.

Model numbers GT-947663 / MA-B50010 / GA74723 for the clutch cable
Model numbers GT-947731 / MA-B10089 / GA70486 for the throttle cable

Shops:

clutch cable for BMW G 650 X # 2006-2009 # 32737696787, 32,90 €
throttle cable for BMW G 650 X # 2006-2007 # 32737696788, 33,90 €

https://www.amazon.de/Getor-MA-B50010-Kupplungszug-GT-947663/dp/B07R8R9J9T/
https://www.amazon.de/Getor-MA-B10089-Gaskabel-GT-947731/dp/B07R8R83C9/

clutch cable for BMW G 650 X # 2006-2009 # 32737696787 | eBay
throttle cable for BMW G 650 X # 2006-2009 # 46517708836 | eBay

Kupplungszug für BMW G 650 X # 2006-2009 # 32737696787 | eBay
Gaszug für BMW G 650 X # 2006-2007 # 32737696788 | eBay
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πιάνω σήμερα, ημέρα προκοπής, να δω κάποια πράγματα στο μηχανάκι.

Σηκώνω το πίσω φρένο, υπερβολικό για άσφαλτο αλλά θα είναι ΟΚ στο χώμα, θα το αφήσω σχετικά λάσκα το παξιμάδι για να το αλλάξω με το χέρι.

Βγάζω την σέλα και θυμήθηκα ότι δεν είχαν βάλει μία βίδα της πίσω βάσης του ρεζερβουάρ της τούρατεκ, βρίσκω μία με το σωστό σπείρωμα, μου πέφτει από το χέρι μέσα στο πλαίσιο, αντίο βίδα (το μπινελίκι που ακολούθησε ήταν επικό). Έγειρα το μηχανάκι και από τις δύο πλευρές να ακουμπήσει κάτω έβαλα μιά οδοντόβουρτσα μήπως σπρώξει κάτι, έβγαλα ότι βγαίνει εύκολα, τίποτα, Ούτε θυμάμαι από που ήταν, πάντως μαύρη με μικρό άλεν κεφάλι, από το challenge ή τον Πήγασο την βλέπω να ήταν. Βρέθηκε άλλη που ήταν σίγουρα από το challenge αλλά επίσης δεν ξέρω ποιό σημείο του γιατί ήταν χύμα με τα μαμά πράγματα και το ρεζερβουάρ στηρίζεται πάλι πιο στέρεα (όχι ότι είχε φόβο άδειο να πάθει κάτι).

Μέτρησα 3.6 αντί για 3.8mm που είναι το όριο η εμπρός δισκόπλακα, δεν την αλλάζω σήμερα όμως. Η πίσω είναι στα 4.3mm και δεν γράφει όριο επάνω ή δεν φαίνεται.

Και επιτέλους μετά την Κυριακή, αν οι συμπαντικές δυνάμεις επιτρέψουν, θα βγάλω το αμορτισέρ να πάει για επισκευή τσιμουχάκι και φρεσκάρισμα γενικό. Θα είναι μιά ευκαιρία να λύσω/πλύνω κιόλας, όχι ότι είναι εντελώς απλό αλλά τέλος πάντων το θέλει.

Προσπαθώντας να κάνω μιά πρόβα, βλέπω ότι το "σκαλοπατάκι" που έχω με τον ωραίο μηχανισμό "ψαλίδι" και το όριο βάρους 500 κιλά που είχε προταθεί σε άλλο νήμα δεν θα στηρίξει το μηχανάκι. Η ποδιά της τούρατεκ έχει έντονη κλίση από μπροστά προς τα πίσω και για να κάτσει θα πρέπει να σηκωθεί πολύ και να γέρνει πολύ προς τα μπρος. Δεν θα παραπονεθώ γιατί βοήθησε με το XR, οπότε άρχηστο δεν είναι το εργαλείο, δεν είναι και το σωστό για το Χ όμως. Μου ήρθε μιά ιδέα ακόμα τώρα γράφοντας, να δοκιμάσω να το γυρίσω κάθετα και να πιάσω με τα "αυτιά" που έχει τις βάσεις των μαρσπιέ, κάνοντας τρίγωνο στήριξης με την μπροστινή ρόδα.

Καμιά άλλη δοκιμασμένη λύση;
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Βγάζω την σέλα και θυμήθηκα ότι δεν είχαν βάλει μία βίδα της πίσω βάσης του ρεζερβουάρ της τούρατεκ, βρίσκω μία με το σωστό σπείρωμα, μου πέφτει από το χέρι μέσα στο πλαίσιο, αντίο βίδα (το μπινελίκι που ακολούθησε ήταν επικό). Έγειρα το μηχανάκι και από τις δύο πλευρές να ακουμπήσει κάτω έβαλα μιά οδοντόβουρτσα μήπως σπρώξει κάτι, έβγαλα ότι βγαίνει εύκολα, τίποτα, Ούτε θυμάμαι από που ήταν, πάντως μαύρη με μικρό άλεν κεφάλι, από το challenge ή τον Πήγασο την βλέπω να ήταν. Βρέθηκε άλλη που ήταν σίγουρα από το challenge αλλά επίσης δεν ξέρω ποιό σημείο του γιατί ήταν χύμα με τα μαμά πράγματα και το ρεζερβουάρ στηρίζεται πάλι πιο στέρεα (όχι ότι είχε φόβο άδειο να πάθει κάτι)
Μου θύμισες τότε που είχε πέσει η μύτη του κατσαβιδιού μέσα από την ανοιχτή βαλβίδα εισαγωγής πάνω στο πιστόνι...:hungover:
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν θα έβριζες καθόλου αν είχες κάτι τέτοιο...

αν δεν ξέρεις που είναι σφηνωμένη η βίδα, το έχεις δεν το έχεις είναι ένα και το αυτό. (edit: όντως πρέπει να πάρω ένα, νόμιζα ότι είχα, τελικά δεν)

άντε και έβαλες στα τυφλά ένα μαγνητάκι, τι θα πιάσει;
 
Τελευταία επεξεργασία:

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
αν δεν ξέρεις που είναι σφηνωμένη η βίδα, το έχεις δεν το έχεις είναι ένα και το αυτό. (edit: όντως πρέπει να πάρω ένα, νόμιζα ότι είχα, τελικά δεν)

άντε και έβαλες στα τυφλά ένα μαγνητάκι, τι θα πιάσει;
Οτιδήποτε σιδερένιο, όπως μια βίδα! Έστω και στα τυφλά, τυχαία!!!!!
 
Top Bottom