Δυο ερωτησεις εχω
Γιατι εβαλες διακοπτη στους πολ/στες; Θα μπορουσες απλα να συνδεσεις τη μια εξοσο του mc μα στελνει σημα στον αισθητηρα του σταντ και να διακοπτεται απο εκει η τροδοφοσια
Και ενα δευτερο, ο μαγνητικος αισθητηρας που χρησιμοποιησες ποια κινηση αντιλαμβανεται? Πως το εχεις τοποθετησει, εχεις καποια φωτο μηπως;
Δεν μπορει να χρησιμοποιηθει ο διακοπτης του σταντ!!!
Ο λογος ειναι οτι οταν κοβεις ενα φορτισμενο πηνιο πολλαπλασιαστη και το επανασυνδεεις (ο κινητηρας σε λειτουργια) το αρκ που δημιουργειται
στην επαφη που θα ανοιγοκλεισει θα ειναι τοσο μεγαλο που η φωτια του θα καταστρεψει την επαφη σε μολις λιγα ανοιγοκλεισιματα.
Για να φτιαξουμε εμεις αυτο το αρκ τοποθετουμε παραλληλα στην επαφη του ρελε εναν πυκνωτη που θα απορροφησει ολο το φορτιο και θα
διατηρησει την επαφη καθαρη και λειτουργικη.
Ακριβως με το ιδιο τροπο λειτουργουσε η αναφλεξη με πλατινα και πυκνωτη. Η χρηση του πυκνωτη σε ολα τα πλατινοφορα οχηματα
ηταν ακριβως για να προστατευει την πλατινα απο το αρκ και να μην καταστρεφεται.
Ο διακοπτης του σταντ ειναι σχεδιασμενος να ανοιγει εναν ρελε αλλα ποτε δεν κλεινει με φορτισμενο το πηνιο του πολλαπλασιαστη γιατι απλα
αταν ανοιγει το σταντ σβηνει ο κινητηρας με ανοιχτη αυτην την επαφη η οταν ειναι ανοιχτο μπορει να παταμε μιζα αλλα παλι ειναι ανοιχτη η επαφη και δεν κανει αρκ.
Στις περισσοτερες καινουριες μοτο θα διαπιστωσεις οτι αν ανοιξεις το σταντ μια φορα με τον κινητηρα εν λειτουργια ο κινητηρας σβηνει
ακομα και αν προλαβεις να επαναφερεις το σταντ πισω πριν προλαβει να σβησει ο κινητηρας που σημαινει οτι ειναι ενα συστημα αυτοσυγκρατησης το οποιο
για να επανελθει χρειαζεται να επανεκκινησουμε τον κινητηρα με κλειστο σταντ.
Eπισης τα microcontrollers εχουν εξοδους με 10ma μαξιμουμ που οπως καταλαβαινεις
δεν μπορουν ουτε μικρορελε να οπλισουν. Θελουν ειδικο ρελε με ενσωματωμενο low input trigger.
Ο αισθητηρας διαβαζει ενα μικρο λαμακι που βιδωσα στον λεβιε το οποιο περναει τον αισθητηρα οταν ο λεβιες μετακινειται προς τα πανω..