Honda CRF300L

angelthing

Μέλος
Περιοχή
Καπ' κατ
Όνομα
Angelos
Μοτό
CRF300L, F700GS
Το "κακο" είναι ότι βγαίνει με το άσχημο φανάρι στην Ταϊλάνδη γαμωτο. Γι' αυτό έβαλα και από προφίλ την φωτό από το νοικιαρικο , ανφαζ είναι σαν universal μάσκα από AliExpress o_O

Υποκειμενικό θέμα φαντάζομαι αλλά και εμένα δεν μου αρέσει καθόλου ........
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Το "κακο" είναι ότι βγαίνει με το άσχημο φανάρι στην Ταϊλάνδη γαμωτο. Γι' αυτό έβαλα και από προφίλ την φωτό από το νοικιαρικο , ανφαζ είναι σαν universal μάσκα από AliExpress o_O

Αντίθετα, προσωπικά αυτό το led μου αρέσει περισσότερο από τα ευρωπαϊκά και αμερικάνικα φανάρια. Αλλά υποκειμενικά είναι αυτά.
 

nibo

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
knobs
Στο 300L oι διαδρομες των αναρτησεων μπρος πισω ειναι 260mm ?
Τα μοντέλα της Ευρώπης και της Αμερικής φοράνε 260mm μπρος πίσω

Στην Ασία δεν φοράνε 260mm αλλά πιο κοντές αναρτήσεις μπρος πίσω για αυτό στην Ασία είναι πιο κοντό το CRF300L, στην Ελλάδα το CRF300L έρχεται με 285mm απόσταση από το έδαφος και 880mm ύψος σέλας ενώ στην Ασία πάει με 245mm απόσταση από το έδαφος και 830mm ύψος σέλας

Για αυτό όποιος θέλει να βάλει after market ανάρτηση και δεν θέλει να κοντύνει την μοτοσυκλέτα να προσέξει να είναι για την ψηλή Ευρωπαϊκή - Αμερικανική έκδοση του CRF300L και όχι για την κοντή Ασιατική έκδοση του CRF300L

Ενδεικτικά θα βάλω 2 link από OHLINS
Στα link φαίνεται ότι για το ίδιο μοντέλο ανάρτησης το STX 46 που προορίζεται για το CRF300L η OHLINS βγάζει δύο διαφορετικούς κωδικούς, έναν στο πρώτο link με την ψηλή ανάρτηση για το Ευρωπαϊκό - Αμερικανικό CRF300L και έναν άλλο κωδικό στο δεύτερο link με την κοντή ανάρτηση για το Ασιατικό CRF300L
Οι άλλες εταιρίες after market αναρτήσεων δεν το γράφουν ξεκάθαρα στην περιγραφή όπως η OHLINS αλλά δίνουν διαφορετικές επιλογές διαδρομής και ο πελάτης επιλέγει την κοντή ή την ψηλή


 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Την Κυριακη στο τελος του trial raid διαπιστωσα οτι το πισω λαστιχο ειχε μαζεψει μια προκα

Φορτωθηκε λοιπον το crf σε βανακι της οδικης και ενω υπηρχε η δυνατοτητα να μεταφερθει σε καποιο βουλκανιζατερ επελεξα να ξεφορτωθει στο σπιτι μου και να αλλαξω μονος μου την αλλη μερα την σαμπρελα

Γιατι ηθελα με ανεση χρονου, και στο γνωριμο δικο μου περιβαλλον να δω αν και παλι θα ζοριστω στο να ξαναπερασω τον τροχο στο ψαλιδι

Το εχω ξανακανει αλλες δυο τρεις φορες και παντα ειχα προβλημα στο να τον ξανατοποθετησω παρ ολο που το μηχανακι ηταν ορθιο πανω σε σταντ, σε καθαρο περιβαλλον, με πληθωρα εργαλειων, και χωρις πιεση χρονου
Και τελικα και αυτη την φορα δεν ηταν διαφορετικα!

Χωραει τοσο οριακα το κεντρο του τροχου με τους αποστατες στο ψαλιδι που η συγκεκριμενη εργασια ειναι πραγματικα ασκηση υπομονης και ψυχραιμιας Και αν ειναι τοσο ζορικη δουλεια σε τοσο οικειο περιβαλλον δεν θελω καν να σκεφτομαι πως θα ειναι αν τυχει σε κανα βουνο

Και ερωτω τωρα Μηπως καποιος εχει σκεφτει καποιον τροπο ωστε να μπαινει πιο ευκολα ο τροχος στο ψαλιδι;
Γιατι νομιζω οτι εχω δοκιμασει τα παντα Εχω βγαλει τον οδηγο της αλυσιδας, εχω δοκιμασει με γρασσο να στερεωσω τους αποστατες που ολο πεφτουν (επεφταν και παλι και γεμισαν και σκουπιδια), εβγαλα την δαγκανα απο το ψαλιδι (δεν μπαινει ξανα με τον τροχο περασμενο)
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Την Κυριακη στο τελος του trial raid διαπιστωσα οτι το πισω λαστιχο ειχε μαζεψει μια προκα

Φορτωθηκε λοιπον το crf σε βανακι της οδικης και ενω υπηρχε η δυνατοτητα να μεταφερθει σε καποιο βουλκανιζατερ επελεξα να ξεφορτωθει στο σπιτι μου και να αλλαξω μονος μου την αλλη μερα την σαμπρελα

Γιατι ηθελα με ανεση χρονου, και στο γνωριμο δικο μου περιβαλλον να δω αν και παλι θα ζοριστω στο να ξαναπερασω τον τροχο στο ψαλιδι

Το εχω ξανακανει αλλες δυο τρεις φορες και παντα ειχα προβλημα στο να τον ξανατοποθετησω παρ ολο που το μηχανακι ηταν ορθιο πανω σε σταντ, σε καθαρο περιβαλλον, με πληθωρα εργαλειων, και χωρις πιεση χρονου
Και τελικα και αυτη την φορα δεν ηταν διαφορετικα!

Χωραει τοσο οριακα το κεντρο του τροχου με τους αποστατες στο ψαλιδι που η συγκεκριμενη εργασια ειναι πραγματικα ασκηση υπομονης και ψυχραιμιας Και αν ειναι τοσο ζορικη δουλεια σε τοσο οικειο περιβαλλον δεν θελω καν να σκεφτομαι πως θα ειναι αν τυχει σε κανα βουνο

Και ερωτω τωρα Μηπως καποιος εχει σκεφτει καποιον τροπο ωστε να μπαινει πιο ευκολα ο τροχος στο ψαλιδι;
Γιατι νομιζω οτι εχω δοκιμασει τα παντα Εχω βγαλει τον οδηγο της αλυσιδας, εχω δοκιμασει με γρασσο να στερεωσω τους αποστατες που ολο πεφτουν (επεφταν και παλι και γεμισαν και σκουπιδια), εβγαλα την δαγκανα απο το ψαλιδι (δεν μπαινει ξανα με τον τροχο περασμενο)
Δεν ξέρω αν είναι δικό μου συμπέρασμα αλλά επειδή είχα στο παρελθόν μοτοσυκλέτες που είχα τεράστιο θέμα να βάλω (ειδικά μόνος) τη πίσω ρόδα (στο 640 ας πούμε ήταν έναν εφιάλτης) παρατήρησα πως αυτό ίσως είχε να κάνει και με το υλικό του ψαλιδιού πίσω. Το 640 ας πούμε είχε αλουμίνιο ψαλίδι. Και το αλουμίνιο αν και ελαφρύ υλικό είναι και σκληρό υλικό χωρίς μεγάλα περιθώρια στρεβλωσης. Συνεπώς ο κατασκευαστής πρέπει να το φέρει ΄΄ακριβώς΄΄

Στο Voge τώρα που έχει πίσω σιδερένιο ψαλίδι μπαίνει η ρόδα με το ένα χέρι που λέει ο λόγος, αεροδρόμιο. Και όταν σφίξεις παίρνει το ψαλίδι αυτό το παραπάνω άνοιγμα και έρχεται και κλείνει.

Εγω λύση σε αυτό το θέμα ειδικά με το 640 δεν βρήκα ποτέ. Απλα απέφευγα αν γινόταν να βγάζω πίσω ρόδα μόνος. Μπορεί να έτρωγα και 1 ωρα να τη ξαναβάλω.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Δεν ξέρω αν είναι δικό μου συμπέρασμα αλλά επειδή είχα στο παρελθόν μοτοσυκλέτες που είχα τεράστιο θέμα να βάλω (ειδικά μόνος) τη πίσω ρόδα (στο 640 ας πούμε ήταν έναν εφιάλτης) παρατήρησα πως αυτό ίσως είχε να κάνει και με το υλικό του ψαλιδιού πίσω. Το 640 ας πούμε είχε αλουμίνιο ψαλίδι. Και το αλουμίνιο αν και ελαφρύ υλικό είναι και σκληρό υλικό χωρίς μεγάλα περιθώρια στρεβλωσης. Συνεπώς ο κατασκευαστής πρέπει να το φέρει ΄΄ακριβώς΄΄

Στο Voge τώρα που έχει πίσω σιδερένιο ψαλίδι μπαίνει η ρόδα με το ένα χέρι που λέει ο λόγος, αεροδρόμιο. Και όταν σφίξεις παίρνει το ψαλίδι αυτό το παραπάνω άνοιγμα και έρχεται και κλείνει.

Εγω λύση σε αυτό το θέμα ειδικά με το 640 δεν βρήκα ποτέ. Απλα απέφευγα αν γινόταν να βγάζω πίσω ρόδα μόνος. Μπορεί να έτρωγα και 1 ωρα να τη ξαναβάλω.
Ετσι ακριβως! Λογω υλικου (αλουμινιο) δεν υπαρχει περιθωριο για στρεβλωση κατα το σφιξιμο του παξιμαδιου και αρα το κενο ειναι ελαχιστο

Στο lc4 παρ ολο που το κρατησα σχεδον 6 χρονια δεν ετυχε ποτε να βγαλω τον πισω τροχο μονος μου ...ευτυχως οπως καταλαβαινω
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Απο την αλλη εχω δει τοσες φορες να μπαινοβγενει τροχος σε μηχανακια με αλουμινενιο ψαλιδι μαλλον χωρις ιδιαιτερο κοπο που με κανει να αναρωτιεμαι μηπως μου διαφευγει καποια λεπτομερεια και γι αυτο παιδευομαι
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Και ερωτω τωρα Μηπως καποιος εχει σκεφτει καποιον τροπο ωστε να μπαινει πιο ευκολα ο τροχος στο ψαλιδι;
Γιατι νομιζω οτι εχω δοκιμασει τα παντα Εχω βγαλει τον οδηγο της αλυσιδας, εχω δοκιμασει με γρασσο να στερεωσω τους αποστατες που ολο πεφτουν (επεφταν και παλι και γεμισαν και σκουπιδια), εβγαλα την δαγκανα απο το ψαλιδι (δεν μπαινει ξανα με τον τροχο περασμενο)
Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι, αφού βάλεις τους αποστάτες στη φωλιά τους (με το γρασάκι τους εννοείται), μετά θα τους "αγκαλιάζεις" με χαρτοταινια. Χαρτοταινια δηλαδή από πάνω τους και θα "πιάνει" στο κέντρο της ζάντας. Λίγο μήκος θέλει. Και στους δύο αποστάτες! Θα κόψεις με ένα μαχαιράκι την χαρτοταινια στο κέντρο τους, εκεί που περνάει ο αξονας.
Θα στους κρατήσει στη θέση τους και θα μπορείς να περάσεις τη ρόδα και τον άξονα, χωρίς να φύγουν απ'τη θέση τους!
Αφού περάσει ο άξονας, θα αφαιρέσεις όσο καλύτερα μπορείς την "περίσσεια" της χαρτοταινιας. Θα μείνει λιγάκι, γιατί δεν έχεις χώρο να την αφαιρέσεις όλη, αλλά δεν ενοχλεί πουθενά στη όλη λειτουργια και συναρμογή της ρόδας. Όπως επίσης δεν "χάνεται" το κεντραρισμα γιατί η χαρτοταινια μπαίνει και απ'τις δύο πλευρές, οπότε είναι πάλι στο "κεντρο" της η ρόδα!
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι, αφού βάλεις τους αποστάτες στη φωλιά τους (με το γρασάκι τους εννοείται), μετά θα τους "αγκαλιάζεις" με χαρτοταινια. Χαρτοταινια δηλαδή από πάνω τους και θα "πιάνει" στο κέντρο της ζάντας. Λίγο μήκος θέλει. Και στους δύο αποστάτες! Θα κόψεις με ένα μαχαιράκι την χαρτοταινια στο κέντρο τους, εκεί που περνάει ο αξονας.
Θα στους κρατήσει στη θέση τους και θα μπορείς να περάσεις τη ρόδα και τον άξονα, χωρίς να φύγουν απ'τη θέση τους!
Αφού περάσει ο άξονας, θα αφαιρέσεις όσο καλύτερα μπορείς την "περίσσεια" της χαρτοταινιας. Θα μείνει λιγάκι, γιατί δεν έχεις χώρο να την αφαιρέσεις όλη, αλλά δεν ενοχλεί πουθενά στη όλη λειτουργια και συναρμογή της ρόδας. Όπως επίσης δεν "χάνεται" το κεντραρισμα γιατί η χαρτοταινια μπαίνει και απ'τις δύο πλευρές, οπότε είναι πάλι στο "κεντρο" της η ρόδα!
Να οριστε κατι που δεν ειχα σκεφτει Θα το δοκιμασω την επομενη φορα!
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Για τοποθέτηση πίσω τροχού εγώ χρησιμοποιώ την μέθοδο του 'αν δεν στρώσεις κώλο κάτω δουλειά δεν γίνεται' .
Κάθομαι κάτω και με το ένα πόδι ανασηκώνω τον τροχό από το κάτω μέρος του.Κεντράρω δισκόπλακα μέσα στα τακάκια (δεν την βάζω όλη μέσα και τα υπόλοιπα είναι εύκολη διαδικασία.
Όπως το κάνει αυτός στο 5:20 και μετά .

 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Και τα βουλκανιζατέρ γιατί τα έχουμε ρε μάγκες?
Οκ...αν τύχει στο βουνό, αλλά όταν έχεις κοντά σου επαγγελματίες, σιγά μην στρώσεις κωλο
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Και τα βουλκανιζατέρ γιατί τα έχουμε ρε μάγκες?
Οκ...αν τύχει στο βουνό, αλλά όταν έχεις κοντά σου επαγγελματίες, σιγά μην στρώσεις κωλο
Γιατί αν έρθει η στιγμή στο βουνό άντε ψάξε τον μάστορα .
Έτσι κι αλλιώς όταν κάνεις τέτοιες εργασίες δεν φοράς σμόκιν.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Γιατί αν έρθει η στιγμή στο βουνό άντε ψάξε τον μάστορα .
Έτσι κι αλλιώς όταν κάνεις τέτοιες εργασίες δεν φοράς σμόκιν.
Το ξεχώρισα το βουνό, αλλά ο δικός σου το πήγε σπίτι γιατί τον έτρωγε ο κ@λος του :p
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Για να ανταπεξέλθεις στο βουνό πρέπει να το έχεις κάνει πρόβα σπίτι. Ένας χωμάτινος πρέπει να σκαμπαζει πως να αφαιρεί τροχούς, να αλλάζει σαμπρέλες κτλ
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Καλά βέβαια το να βγάλεις πίσω τροχό σε μηχανή χωρίς κεντρικό Σταντ στο βουνό είναι από μόνη της μια άσκηση ισσοροπιας.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Για τοποθέτηση πίσω τροχού εγώ χρησιμοποιώ την μέθοδο του 'αν δεν στρώσεις κώλο κάτω δουλειά δεν γίνεται' .
Κάθομαι κάτω και με το ένα πόδι ανασηκώνω τον τροχό από το κάτω μέρος του.Κεντράρω δισκόπλακα μέσα στα τακάκια (δεν την βάζω όλη μέσα και τα υπόλοιπα είναι εύκολη διαδικασία.
Όπως το κάνει αυτός στο 5:20 και μετά .

Ωραια!
:secret:Την επομενη φορα θα στρωσεις κωλο και για μενα ...ευκολο ειναι....! :roflmao::roflmao::roflmao:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Και καλή μαλιστα!!!! :ok:
Σκέφτομαι μήπως έπαιρνα ένα τέτοιο για αυτές τις περιπτώσεις στο πουθενά απλά σε λίγο θα κουβαλάμε και καμιά ράμπα μαζί

 
Top Bottom