Honda CRF300L

angelthing

Μέλος
Περιοχή
Καπ' κατ
Όνομα
Angelos
Μοτό
CRF300L, F700GS
Πρώτη αλλαγή ελαστικών σε metzeler tourance 90/90-21 120/80-18. Τα λάστιχα δεν έχουν στρωθεί ακόμα, ούτε 100 χιλιόμετρα δεν έχουν αλλά είμαι αρκετά ικανοποιημένος και δεν έχουν γλιστρήσει ακόμα και σε αντίξοες συνθήκες σε βροχή και χαλάζι. Η πίεση που μου έβαλαν ήταν 28 psi μπροστά και 33 πίσω για να πάρουν την φόρμα τα λάστιχα, οπως είπαν, για τα πρώτα 200 χιλιόμετρα μέχρι να στρωθούν. Έχει βάση αυτό; Μήπως είναι επικίνδυνο;
Φίλε μου όταν παρέλαβα το μηχανάκι (μεταχείρω αλλά με μαμά λάστιχα στα 2300 χλμ) μου το παρέδωσαν από το μαγαζί με ανάλογες πιέσεις με αυτές που αναφέρεις. Το αισθανόμουν κούτσουρο τελείως - συγκριτικά δε και με το CRF250l που είχα παλαιότερα και είχα προβληματιστεί ιδιαίτερα-. Σαφώς και στα τόσα χιλιόμετρα δεν υπήρχε θέμα να "στρωθούν" τα λάστιχά μου. Προφανώς όταν είδα τις πιέσεις, το επέστρεψα σε αυτές που αναφέρει η Honda (22 - 22) και η αίσθησή του ήταν πλέον μια χαρά.
Καθώς δεν έχω ιδιαίτερη εμπειρία από αλλαγές ελαστικών με σαμπρέλα δεν γνωρίζω αν η αυξημένη πίεση στην αρχή είναι συνήθης τακτική.

Ελπίζω πάντως να μην ήταν αυτός ο λόγος που ο προηγούμενος ιδιοκτήτης πούλησε το CRF300l που πήρα, θεωρώντας ότι κάθεται έτσι απαράδεκτα στο δρόμο ..... :p
 
Τελευταία επεξεργασία:

Newbie300L

Μέλος
Όνομα
Newbie300L
Μοτό
Honda crf 300 l 2022
Φίλε μου όταν παρέλαβα το μηχανάκι (μεταχείρω αλλά με μαμά λάστιχα στα 2300 χλμ) μου το παρέδωσαν από το μαγαζί με ανάλογες πιέσεις με αυτές που αναφέρεις. Το αισθανόμουν κούτσουρο τελείως - συγκριτικά δε και με το CRF250l που είχα παλαιότερα και είχα προβληματιστεί ιδιαίτερα-. Σαφώς και στα τόσα χιλιόμετρα δεν υπήρχε θέμα να "στρωθούν" τα λάστιχά μου. Προφανώς όταν είδα τις πιέσεις, το επέστρεψα σε αυτές που αναφέρει η Honda (22 - 22) και η αίσθησή του ήταν πλέον μια χαρά.
Καθώς δεν έχω ιδιαίτερη εμπειρία από αλλαγές ελαστικών με σαμπρέλα δεν γνωρίζω αν η αυξημένη πίεση στην αρχή είναι συνήθης τακτική.

Ελπίζω πάντως να μην ήταν αυτός ο λόγος που ο προηγούμενος ιδιοκτήτης πούλησε το CRF300l που πήρα, θεωρώντας ότι κάθεται έτσι απαράδεκτα στο δρόμο ..... :p
Είναι ακριβώς αυτό που λες, είναι κούτσουρο. Είναι σαν να έχω ξαφνικά πολύ σκληρές αναρτήσεις αλλά και να μην έχω παράλληλα.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Η πίεση που μου έβαλαν ήταν 28 psi μπροστά και 33 πίσω για να πάρουν την φόρμα τα λάστιχα, οπως είπαν, για τα πρώτα 200 χιλιόμετρα μέχρι να στρωθούν. Έχει βάση αυτό; Μήπως είναι επικίνδυνο;
Είναι ακριβώς αυτό που λες, είναι κούτσουρο. Είναι σαν να έχω ξαφνικά πολύ σκληρές αναρτήσεις αλλά και να μην έχω παράλληλα.
Βαλε τις σωστες για το μηχανακι πιεσεις και θα ειναι και παλι αυτο ΟΚ και εσυ ασφαλης
Σωστες πιεσεις δεν ειναι παντα αυτες που λεει ο κατασκευαστης της μηχανης οταν πλεον εχουμε διαφορετικο λαστιχο απο αυτο που βαζει Ειναι ομως παντα μια σωστη βαση ωστε με λιγη πιεση πανω ή κατω απο αυτην που προτεινει να βρουμε αυτη που δουλευει καλυτερα με το εκαστοτε λαστιχο
Πχ εγω με dunlop d952 εχω καταλειξει για ασφαλτινη χρηση σε 22, 25 μπροστα, πισω Αλλα και με 22, 22 πουλεει η χοντα ειμαι ενταξει

Στρωσιμο των ελαστικων νοειται μονο για καποια χλμ ωστε να φυγει το το πρωτο "φιλμ" απο την επιφανεια τους ωστε να μπορουν πλεον να αποδωσουν 100% Δεν στρωνονται απλα μπαλοναροντας τα!
 

Foris 1993

Μέλος
Όνομα
chris
Μοτό
XLV
Βαλε τις σωστες για το μηχανακι πιεσεις και θα ειναι και παλι αυτο ΟΚ και εσυ ασφαλης
Σωστες πιεσεις δεν ειναι παντα αυτες που λεει ο κατασκευαστης της μηχανης οταν πλεον εχουμε διαφορετικο λαστιχο απο αυτο που βαζει Ειναι ομως παντα μια σωστη βαση ωστε με λιγη πιεση πανω ή κατω απο αυτην που προτεινει να βρουμε αυτη που δουλευει καλυτερα με το εκαστοτε λαστιχο
Πχ εγω με dunlop d952 εχω καταλειξει για ασφαλτινη χρηση σε 22, 25 μπροστα, πισω Αλλα και με 22, 22 πουλεει η χοντα ειμαι ενταξει

Στρωσιμο των ελαστικων νοειται μονο για καποια χλμ ωστε να φυγει το το πρωτο "φιλμ" απο την επιφανεια τους ωστε να μπορουν πλεον να αποδωσουν 100% Δεν στρωνονται απλα μπαλοναροντας τα!
Μπορω να σε ρωτησω στο xlv650 με 130 πισω τι πιεση βαζεις ?Συνηθως μονοκαβαλος ειμαι αλλα βαζω και τη γυναικα.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Μπορω να σε ρωτησω στο xlv650 με 130 πισω τι πιεση βαζεις ?Συνηθως μονοκαβαλος ειμαι αλλα βαζω και τη γυναικα.
Εχω χρησιμοποιησει μονο μια φορα ασφαλτινο λαστιχο, ενα metzeler tourance και ολα τα υπολοιπα εδω και πολλα χρονια ηταν χωματινα ή ντεμι χωματινα, oποτε το τι πιεση βαζω εγω ισως να μην εχει σημασια
Παντως και για να σου απαντησω σε ασφαλτινο ταξιδι (μονος ή με την συζηγο) βαζω 33psi ειτε εχω 130αρι ειτε 120αρι Στην πολη δεν δινω ιδιαιτερη σημασια Οπουδηποτε μεταξυ 30 και 33 καλα το νοιωθω
 

SlowMo

Μέλος
Όνομα
nick
Μοτό
CRF 300L
Για πες μας λίγα λόγια για την εξάτμιση φίλε!! Αν μπορείς και καμία φωτό ακόμα!!
Σε γενικές γραμμές είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος . Τώρα που έχει στρώσει και το μηχανάκι φουλ και την έχω δουλέψει αρκετά μπορώ να πω πως έχω δει διαφορά στην ροπή κυρίως στα χαμηλά . Έχει καταπληκτικό ήχο ( για τα δεδομένα του μοτέρ ) με τον σιγαστήρα που το δουλεύω . Γλιτώνεις βάρος όπως με όλες , και θερμοκρασία. Νομίζω είναι και όμορφη πάνω στο μηχανάκι και παίρνεις και ένα προστατευτικό να το βάζεις στις χωμάτινες βόλτες. Επειδή γενικά το μηχανάκι το πήρα για να το κρατήσω είπα να του βάλω καλά πραγματάκια πάνω . Βέβαια τα έκανα με λάθος σειρά και έχω μείνει με το σουμιέ αμορτισέρ πίσω ακόμα .
 

Newbie300L

Μέλος
Όνομα
Newbie300L
Μοτό
Honda crf 300 l 2022
Καλημέρα, έχω αλλάξει τελικό εδώ και περίπου 4 χιλιάδες χιλιόμετρα και φίλτρο τα τελευταία 2 χιλιάδες. Έχω παρατηρήσει μεγάλη αύξηση κατανάλωσης και ίσως είναι η ώρα να ρυθμιστούν τα μείγματα για να μειωθεί η κατανάλωση, μακροζωία κινητήρα και ακόμα καλύτερη απόδοση. Γνωρίζει κάποιος κάποιο συνεργείο που να κάνει ecu tuning στην Αθήνα;
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Καλημέρα, έχω αλλάξει τελικό εδώ και περίπου 4 χιλιάδες χιλιόμετρα και φίλτρο τα τελευταία 2 χιλιάδες. Έχω παρατηρήσει μεγάλη αύξηση κατανάλωσης και ίσως είναι η ώρα να ρυθμιστούν τα μείγματα για να μειωθεί η κατανάλωση, μακροζωία κινητήρα και ακόμα καλύτερη απόδοση. Γνωρίζει κάποιος κάποιο συνεργείο που να κάνει ecu tuning στην Αθήνα;
Εχω διαβασει καλες κριτικες για αυτον σε αυτοκινητα
Βλεπω οτι κανει και σε μηχανες, αλλα δεν βλεπω στην λιστα του το δικο σου
Απο τιμες βεβαια εγω τον θεωρω ακριβο για οτι εχω δει για αυτοκινητα
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Καλημέρα, έχω αλλάξει τελικό εδώ και περίπου 4 χιλιάδες χιλιόμετρα και φίλτρο τα τελευταία 2 χιλιάδες. Έχω παρατηρήσει μεγάλη αύξηση κατανάλωσης και ίσως είναι η ώρα να ρυθμιστούν τα μείγματα για να μειωθεί η κατανάλωση, μακροζωία κινητήρα και ακόμα καλύτερη απόδοση. Γνωρίζει κάποιος κάποιο συνεργείο που να κάνει ecu tuning στην Αθήνα;
Οταν λες μεγαλη καταναλωση, ποσο μεγαλη δηλαδη; Και με ποια εξατμιση και φιλτρο;
 

Newbie300L

Μέλος
Όνομα
Newbie300L
Μοτό
Honda crf 300 l 2022
Οταν λες μεγαλη καταναλωση, ποσο μεγαλη δηλαδη; Και με ποια εξατμιση και φιλτρο;
Εκεί που είχα γύρω στα 3,3-3,5 μέση τώρα έχω σίγουρα 4 και παραπάνω μέση. Δεν είναι ότι καίει παραπάνω, είναι ότι δεν βγάζει ούτε 200 χιλιόμετρα αυτονομία. Χειροποίητο τελικό από dragons και φίλτρο dna
 

Newbie300L

Μέλος
Όνομα
Newbie300L
Μοτό
Honda crf 300 l 2022
Με αυτά τα δυο έχει αυξηθεί η ροπή σε όλο το φάσμα μέχρι και την Πέμπτη. Η έκτη σας να έχει ψοφήσει ακόμα περισσότερο στα χαμηλά. Δουλευει από τις 6000 στροφές και πάνω
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Με αυτά τα δυο έχει αυξηθεί η ροπή σε όλο το φάσμα μέχρι και την Πέμπτη. Η έκτη σας να έχει ψοφήσει ακόμα περισσότερο στα χαμηλά. Δουλευει από τις 6000 στροφές και πάνω
Έχεις ξετάπωτη την εξάτμιση; Αν ναι, βάλτης την τάπα και δούλεψε το και πες μας αν δεις διαφορα.
 

Newbie300L

Μέλος
Όνομα
Newbie300L
Μοτό
Honda crf 300 l 2022
Έχεις ξετάπωτη την εξάτμιση; Αν ναι, βάλτης την τάπα και δούλεψε το και πες μας αν δεις διαφορα.
Τον πρώτο καιρό και για αρκετά χιλιόμετρα είχα πάντα τον σιγαστήρα εκτός από ταξίδια αλλά σε κατεβάσματα και σε έντονα μαρσαρίσματα έσβηνε ώσπου τον αφαίρεσα και λύθηκε αυτό το θέμα
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Χωρίς να δηλώνω ειδικός, αλλά αυτό που λες μου κάνει τρομερή εντύπωση. Όταν είναι ξετάπωτη δύσκολα βλέπεις αυξηση ροπής χαμηλά. Σε κάθε περίπτωση, αν η μηχανή είναι σώστά συντηρημένη, φαντάζομαι ένας που ασχολειται με προγράμματα θα δει αν υπάρχει θεμα. Συνήθως ενα φίλτρο και μια εξάτμιση δεν απαιτούν επαναπρογραμματισμό. Η εργοστασιακή ECU μπορεί να κάνει τις απαιρίτητες διορθώσεις στο μείγμα.
 
Top Bottom